Se afstemningsresultater: Skal vi have fans med på udebane

Stemmeafgivere
516. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    241 46.71%
  • nej

    226 43.80%
  • ved ikke

    49 9.50%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 186

Emner: Skal der FCK-fans med på udebane?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Skal der FCK-fans med på udebane?

    I kølvandet på gårsdagens kamp synes jeg efterhånden, at det er værd at overveje, om vi overhovedet skal have fans med på udebane. Jeg synes snart, at der er meget, der taler imod.

    En ting er alt det med sikkerhed, ballade og hvad ved jeg - det er selvsagt ikke ønskeligt og bør bekæmpes. Men problemet er vel efterhånden, at fans´ne kan få direkte negativ indvirkning på FCKs muligheder for at genvinde mesterskabet. Hvis vi ser på kampen i går, så var det jo set ud fra et FCK synspunkt enerådende tåbeligt, at kampen blev afbrudt. Det var udelukkende til Aabs fordel. Aab var trængte på tempoet - FC havde rigtig godt fat. Vi spiller mange af vores kampe sådan - vi slider modstanderen op. Hold kæft hvor var det så tåbeligt, at kampen blev afbrudt.

    Den anden ting handler om en disciplinær point-straf. Det er absolut også snart en realistisk risiko. Og den risiko kan man vel ikke tillade sig at løbe på direktionsgangen i FCK, hvor man budgetterer med et mesterskab og 150 mio. kr. i champions league indtægt.

    Så spørgsmålet er, om man burde overveje at droppe fans på udebane i resten af foråret?

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Ja self skal der fans med på udebane. Tror og håber at pyrofolket har fået stillet deres sult efter at brage op. Nu har vi set hvad de kan. Så lad os håbe at det blir knap så vildt fremover. De snakker selv om et samlet København mod guldet så tror ikke de sys det særlig fedt at være årsag til FCK mister point.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Runez er offline FCK there can be only one
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    274

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Syntes sgu det er pinligt at være FCK fan i dag


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    84

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Runez Se meddelelser
    Syntes sgu det er pinligt at være FCK fan i dag
    Der var elementer på tribunen i går, der opførte sig latterligt, barnligt og selvpromoverende.
    Dem tager jeg STOR afstand til.........

    Men pinligt at være FCK fan, nej vel...

    Jeg er stadig en stolt fan.....

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    38

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Jeg vil gerne vædde med at alle de tosser der stemmer nej er nogen som alligevel aldrig tager på udebaneture, men i vil helt vildt gerne sidde hjemme i sofaen og brokke jer over de mennesker som bruger alle deres penge på at støtte holdet. Det her er blevet kørt helt vildt op, fordi der bliver kastet et par blits på banen, så kommer Hr. og fru. Danmark straks igang med udeluk dem alle, luk sektionen, tæv dem, brænd dem. Faktum er jo bare at der højest blev kastet 5 ganstande på banen, dvs. 5 mennesker. Synes i så stadig at sektionen skal lukkes? Det kunne jo lige så godt være folk fra FCKFC's bus der gjorde dette.

    Men nu skal vi ikke have tilskuere med på udebane i følge alle de hellige øvre A mennesker der sidder herinde. Men tror i virkelig det gavner nogen som helst. Det gør blot at folk bliver mere sure, og når dem der har trang til at kaste med pyro bliver mere sure, hvad bliver så det næste? Så er vi mange andre der også bliver rigtig vrede, og tror i virkelig at der ikke bliver fyret mere krudt af så? Lukker de udebaneafsnittet sker det bare i Parken, lukker sektionen, sker det måske fra en øvre tribune næste gang?? Man bliver nødt til at gå i dialog og ikke gøre ligesom dobbelt A og sige nul tifo og bare lukke helt af. Dette er noget der skal løses i fællesskab via dialog og det løses overhovedet ikke ved at man gør livet værre for os fans.

    Mit indlæg skal ikke forstås som jeg går ind for pyro på banen, for det er jeg imod! Det kan både ramme spillere, men også medfans og derfor skal det stoppes. Men jeres inkompetente løsningsforslag der kommer gang på gang kommer ikke til at føre noget godt med sig. Hvad så da Nedre c fik nedlagt et par rækker, pga. nogle sponsorer ikke kunne se godt nok. Der valgte i at stille jer på sæderne for at gøre deres liv værre, men det må du ikke i Parken, skulle Nedre c så også lukkes?? Ja i skulle sågar alle få livtids karantæne. Tænk jer lidt om før i kommer med den gang opkast som alle sofaseerne altid har gang i hver gang medierne maler fanden på væggen. Dommeren blev interviewet efter kampen og der sagde han altså at det overhovedet ikke var i hans overvejelser at stoppe kampen helt, heller ikke efter afbrydelsen da der blev tændt igen og en mand løb på banen, så fald nu lige ned en gang!
    Sidst redigeret af SanderseN : 05.03.12 kl. 09:33

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af SanderseN Se meddelelser
    Jeg vil gerne vædde med at alle de tosser der stemmer nej er nogen som alligevel aldrig tager på udebaneture, men i il helt vildt gerne sidde hjemme i sofaen og brokke jer over de mennesker som bruger alle deres penge på at støtte holdet. Det her er blevet kørt helt vildt op, fordi der bliver kastet et par blits på banen, så kommer Hr. og fru. Danmark straks igang med udeluk dem alle, luk sektionen, tæv dem, brænd dem. Faktum er jo abre at der højest blev kastet 5 ganstande på banen, dvs. 5 mennesker. Synes i så stadig at sektionen skal lukkes? Det kunne jo lige så godt være folk fra FCKFC's bus der gjorde dette.
    Jeg er for længst kommet forbi det punkt, hvor jeg adskiller sektionen fra øvrige fans. Dette er ikke et "sektionen" problem, det er et FCK problem, og det skal løses. Hvordan det bliver løst er jeg fløjtende ligeglad med, bare det sker. Om det så betyder fangetransport, awaykort, lukning af stemningstribune, udelukkelse af udebanefans eller hvad der skal til, så bakker jeg op om alle initiativer der bliver taget fra nu. Jeg har "forsvaret" alle, og har protesteret mod flere af de tiltag der er blevet sat i gang. Det slutter her. Alle midler der kan tages i brug skal afprøves, hvis der bare er en minimal chance for at det virker.

    Jeg tror på en tæt kamp om 1. pladsen, og jeg vil være ked af at FCN skal smides direkte i Champions League, fordi vi har nogle tosser der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

    Vi kommer nok ikke udenom, at DBU modtager en indberetning fra dommeren. Og da der er tale om endnu et gentagelsestilfælde (pokalkmpen mod Brøndby tæller også med i dette regnskab), og det oven i købet er blevet værre, er vi ude i en "individuel behandling" fra DBU's Disciplinærudvalg. Og mon ikke de vælger at statuere et eksempel denne gang? Mit gæt er at de vælger en pointstraf. Og måske oven i købet en straf der sender FCN på førstepladsen. Alternativet er, at vi bare må spille uden tilskuere. Jeg håber det sidste, men det stærkeste signal er det første. Men vi har i hvert fald tvunget dem til at reagere, og statuere et eksempel. Nu må vi bare afvente og se, hvad straffen bliver. Men jeg gætter på at den bliver hård.

    At du så vælger at kalde dem der stemmer for tosser, ved jeg ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde af. Men fra min stol, er tosserne nogle helt andre. Men sådan er vi så forskellige.
    - We'll Sing on our own! -


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    38

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mad As Hell Se meddelelser
    At du så vælger at kalde dem der stemmer for tosser, ved jeg ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde af. Men fra min stol, er tosserne nogle helt andre. Men sådan er vi så forskellige.
    Inkompetent er måske et mere passende ord, for der er så uendelig mange beviser på at det ikke hjælper at blive endnu hårdere. Folk tager på neutral og holder fest der, hvor det endda er meget nemmere at få pyro med ind. Sker det så at stadion afviser opstår der bare ballade. Det ved vi alle jo, så hvorfor ikke gå den vej som allekesperter peger på, og gå i dialog. Der har været flere gange hvor UC og S12 har meldt ud at pyro IKKE skal på banen, så aftal dog et samarbejde til det næste møde, med henblik på at få det her stoppet, i stedet for at man lukker sig ned som jeg kunne forestille mig FCk gør til de møder. Da jeg aldrig har deltaget i et af de møder ved jeg selvfølgelig ikke hvordan FCK agerer, men jeg kunne let forestille mig at der med deres nye attitude bliver sagt regler er regler de skal følges slut. Der er virkelig nogen som kæmper en vanvittig kamp for at få disse mennesker til at forstå at det ikke nytter noget at lave hårdere regler og straffe.

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af SanderseN Se meddelelser
    Inkompetent er måske et mere passende ord, for der er så uendelig mange beviser på at det ikke hjælper at blive endnu hårdere. Folk tager på neutral og holder fest der, hvor det endda er meget nemmere at få pyro med ind. Sker det så at stadion afviser opstår der bare ballade. Det ved vi alle jo, så hvorfor ikke gå den vej som allekesperter peger på, og gå i dialog. Der har været flere gange hvor UC og S12 har meldt ud at pyro IKKE skal på banen, så aftal dog et samarbejde til det næste møde, med henblik på at få det her stoppet, i stedet for at man lukker sig ned som jeg kunne forestille mig FCk gør til de møder. Da jeg aldrig har deltaget i et af de møder ved jeg selvfølgelig ikke hvordan FCK agerer, men jeg kunne let forestille mig at der med deres nye attitude bliver sagt regler er regler de skal følges slut. Der er virkelig nogen som kæmper en vanvittig kamp for at få disse mennesker til at forstå at det ikke nytter noget at lave hårdere regler og straffe.
    Hvilke beviser taler du om? Kan du nævne nogen episoder i Superligaen hvor store grupper af fans har invaderet neutral og startet et pyro show? I England slog man ned med en jernnæve, og der er der sjældent nogen problemer på, eller omkring stadion. Hvornår er en Premier League kamp sidst blevet afbrudt pga uroligheder? Så det er en myte at stramninger ikke hjælper.
    Fan af postmoderne fodbold...

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af SanderseN Se meddelelser
    Inkompetent er måske et mere passende ord, for der er så uendelig mange beviser på at det ikke hjælper at blive endnu hårdere. Folk tager på neutral og holder fest der, hvor det endda er meget nemmere at få pyro med ind. Sker det så at stadion afviser opstår der bare ballade. Det ved vi alle jo, så hvorfor ikke gå den vej som allekesperter peger på, og gå i dialog. Der har været flere gange hvor UC og S12 har meldt ud at pyro IKKE skal på banen, så aftal dog et samarbejde til det næste møde, med henblik på at få det her stoppet, i stedet for at man lukker sig ned som jeg kunne forestille mig FCk gør til de møder. Da jeg aldrig har deltaget i et af de møder ved jeg selvfølgelig ikke hvordan FCK agerer, men jeg kunne let forestille mig at der med deres nye attitude bliver sagt regler er regler de skal følges slut. Der er virkelig nogen som kæmper en vanvittig kamp for at få disse mennesker til at forstå at det ikke nytter noget at lave hårdere regler og straffe.
    Der er efterhånden også UENDELIGE mange beviser for at dialogen ikke virker, grantet det var ikke "BIF" igår, men jeg ser hellere ingen tegn på at det går det modsatte retning. og du har ret det ser ikke ud til at de sanktioner der er sat op hjælper, så det eneste jeg nu kan se der virker er at helt lukke ned. slut med udebane fans, slut med stemningstribunen.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Der er efterhånden også UENDELIGE mange beviser for at dialogen ikke virker, grantet det var ikke "BIF" igår, men jeg ser hellere ingen tegn på at det går det modsatte retning. og du har ret det ser ikke ud til at de sanktioner der er sat op hjælper, så det eneste jeg nu kan se der virker er at helt lukke ned. slut med udebane fans, slut med stemningstribunen.
    Hvad I alverden ville det hjælpe at lukke stemningstribunen?
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Hvad I alverden ville det hjælpe at lukke stemningstribunen?

    Ret mig meget gerne, hvis der ikke har været lys til de sidste par kampe i efteråret?

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    38

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Ja vi kunen jo bare kigge på away kortet til sektionen, der mødte ikke særlig mange op på sektionen indtil det blev fjernet igen. Men nu har udebaneafsnittene jo ikke været lukket for hold i Danmark så vidt jeg husker (Er kun 18 så grænser for hvor lang tid jeg har fulgt med) men vi kan jo også se på Hannover kampen i parken. De formåede da bare at købe billetter til neutral og så startede de ellers deres egen fest med lys der b.la. også blev kylet ned mod nogle vagter så vidt jeg kunne se.

    Bushen, hvad har vi så eksperter for? De har forket i dette, og hvis du læser nogle af deres bøger vil du se hvordan dialogen har virket i adskillige situationer. Her hentyder jeg selvfølgelig til Jonas Havelund, og ham den anden ejg ikke kan huske navnet på. B.la. et Em i Holland og Belgien hvor dialog kun blev brugt det ene sted som vist kun endte med 5 anholdelser hvor de det andet sted kom kampklædte, hvor det endte med 9xx anholdte. Det kan godt være at i tror at alle på S12 går ind for kast med pyro, mend et er langt fra sandheden. Det skal stoppes og det er vi rigrig rigtig mange som er enige om, og derfor mener jeg at repræsentanterne for S12, FCKFC og FCK skal finde en løsning på hvordan. Jeg har den ikke, men lukning af udebaneafsnittet tror jeg simpelthen ikke på hjælper.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    På den korte bane er FCK nødt til at drage den konsekvens, at udeafsnittet lukkes for FCK-tilhængere. Vi kan ikke risikere pointstraf pga. uroligheder i en sæson, hvor direkte adgang til CL står på spil.

    På længere sigt er et landsdækkende register af fodboldballademagere en nødvendighed. FCK Away var et nødvendigt tiltag, men det fungerer ikke godt nok i praksis.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    På den korte bane er FCK nødt til at drage den konsekvens, at udeafsnittet lukkes for FCK-tilhængere. Vi kan ikke risikere pointstraf pga. uroligheder i en sæson, hvor direkte adgang til CL står på spil.

    På længere sigt er et landsdækkende register af fodboldballademagere en nødvendighed. FCK Away var et nødvendigt tiltag, men det fungerer ikke godt nok i praksis.
    Har folk glemt, at registret eksisterer?? Det undrer mig, når jeg hører både fans og magtpersonligheder i fodboldmiljøet sige, at der skal laves et register. Det har vi sådan set allerede.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Har folk glemt, at registret eksisterer?? Det undrer mig, når jeg hører både fans og magtpersonligheder i fodboldmiljøet sige, at der skal laves et register. Det har vi sådan set allerede.
    Forskellen er, at hooliganregistret administreres af politiet, mens det ønskede register skal administreres af klubberne. Det giver jo ingen mening, at én klub kan uddele en karantæne til et uønsket element, hvorefter personen frit kan indløse billet til landets øvrige fodboldstadioner. Et register gør det naturligvis ikke alene, men i kombination med f.eks. biometrisk identifikation ville man have et effektivt værn mod ballademagere.

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.03.12, 08:34
  2. Synes du FCK skal betale for FCK-fans' hærværk?
    By ougar in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 19.03.07, 11:35
  3. Hvad skal du se på udebane i CL?
    By FCowboys in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 27.08.06, 09:18
  4. FCK fans skal ikke regne med store gaver fra Don Ø !!!
    By Manolo in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.12.03, 10:35
  5. Recepten der skal til for at kurere vores "syge" fans
    By See See Rider in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 18.09.03, 17:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •