Se afstemningsresultater: Skal vi have fans med på udebane

Stemmeafgivere
516. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    241 46.71%
  • nej

    226 43.80%
  • ved ikke

    49 9.50%
Side 13 af 13 FørsteFørste ... 310111213
Viser resultater 181 til 186 af 186

Emner: Skal der FCK-fans med på udebane?

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Jeg syntes det er sørgeligt at du forsøger at trække balladen ned over hovedet på stemningen og de som skaber den. Sikke fordomme du besidder. :(

    Men til resten kan jeg da kun sige; så meget desto mere grund til at finde løsninger som kan sikre bedre forhold. Personligt er jeg kommet med forslag til løsninger og ingen af de problematikker du belyser, er i vejen for den løsning jeg senest har skrevet, indlæg nummer 176 i nærværende tråd.

    Ps: Horsens ulykken skete fordi en idiot havde taget et kanonslag med, tændt det og smidt det, hvorefter en anden samler det op. Han fik det ikke af en ven, som du skriver. Ydermere kan det siges at kanonslaget angiveligt var af en type, som udstøder et skarpt lys indledningsvis, inden det sprænges og da det er dekoreret på en måde som ligner nogle af de blitzlys som også er populære, er det desværre nemt at forveksle de kanonslag med blitzlys, ligesom det skete med den stakkels mand i Horsens. Her kan man endnu en gang se at det burde være folk med tjek på pyroteknikken som håndtere det, ligesom det viser at der desværre stadig er behov for kampagner imod kanonslag, som Aalborg turen også er et bevis på.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    I forlængelse af debatten om bøder etc. Lidt fornuft fra både klubber og DBU - bøderne skal nu gå til det præventive arbejde i stedet for direkte i DBU's kaffekasse.

    http://politiken.dk/sport/fodbold/su...d-fanoptoejer/
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Det er en super fed stemning de der ANTI* fans skaber med deres pyro. Glæder mig især til stemningen i Århus....
    Tak for lort, i skader klubben, holdet og FCK fans, så stop jeres romerlys tilbage hvor de kommer fra, så længe det er ulovligt, og skader alle andre end jeres egne små snothvalpe egoer!

    *Nægter at tro på at de er FCK fans ,i og med at de jo 100 % modarbejder klubbens interesser! Are you Brøndby in disguise???

    Dette er IKKE et debat indlæg, blot en konstatering!

  5. #184
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    889

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Nu prøvede jeg i første omgang at forklare, hvorfor jeg personligt ikke mere har lyst til at komme til udekampe. Jeg sagde netop i sandhedens tjeneste at det var summen af det pyrolort OG anden ballade, der gjorde at jeg ikke havde lyst til at tage med mere - jeg skrev ikke på noget tidspunkt, at det var de samme personer - det har jeg selvfølgelig ikke belæg for.

    Mht. til episoden i Horsens med kanonslaget, må jeg erkende, at det ikke er førstehåndsviden, jeg besidder, så det kan være, at folk, jeg kender har taget fejl - men det ændrer ikke en tøddel mit standpunkt, og på et lidt andet aspekt ved sagen; Pyroteknik - lovligt eller ej - kontrolleret eller ej - ANIMERER andre til at tage deres eget lort med - og at der er mange der gør det, er der masser af eksempler på. Og det skal sikkerhedsansvarlige have check på?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    28

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Onkel Sjus Se meddelelser
    Romerlys er for mig, en lige så unaturlig del af en fodboldkamp som vuvuzelaer og klappepølser. Og er det af myndighederne vurderet som farligt at antænde midt i en menneskemængde, så stop da med det. Længere er den egentlig ikke.
    Jeg synte så også at tisser man ved stadion eller på vej dertil skal det udgive bøder og karantæner fra stadion. Evt. at komme i Hooligan registeret. Loven siger at man ikke må tisse i offentlige rum og alligevel gør alle det omkring og ved stadion. Syntes også at klubberne skal betale for oprydning ved vejene fra stationen til stadion når flasker og andet bliver smidt.

    Medmindre man kan sige til alle udeholdets fans at de ikke må smide med skrald eller tisse på vej til stadion. Så må de klemme til eller have affaldsposer med når de går. Og syntes helt bestemt at man skal følge loven på alle måder.

  8. #186
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Aabechs overmund Se meddelelser
    Det er en super fed stemning de der ANTI* fans skaber med deres pyro. Glæder mig især til stemningen i Århus....
    Tak for lort, i skader klubben, holdet og FCK fans, så stop jeres romerlys tilbage hvor de kommer fra, så længe det er ulovligt, og skader alle andre end jeres egne små snothvalpe egoer!

    *Nægter at tro på at de er FCK fans ,i og med at de jo 100 % modarbejder klubbens interesser! Are you Brøndby in disguise???

    Dette er IKKE et debat indlæg, blot en konstatering!
    Hvad kan vi så bruge det til herinde? Jeg vil anbefale dig, at få en blog..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


Side 13 af 13 FørsteFørste ... 310111213

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.03.12, 08:34
  2. Synes du FCK skal betale for FCK-fans' hærværk?
    By ougar in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 19.03.07, 11:35
  3. Hvad skal du se på udebane i CL?
    By FCowboys in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 27.08.06, 09:18
  4. FCK fans skal ikke regne med store gaver fra Don Ø !!!
    By Manolo in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.12.03, 10:35
  5. Recepten der skal til for at kurere vores "syge" fans
    By See See Rider in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 18.09.03, 17:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •