Se afstemningsresultater: Skal vi have fans med på udebane

Stemmeafgivere
516. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    241 46.71%
  • nej

    226 43.80%
  • ved ikke

    49 9.50%
Side 7 af 13 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 186

Emner: Skal der FCK-fans med på udebane?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Forståeligt træk fra klubbens side af, der står simpelthen for meget på spil. Ærgerligt at nogle få, skal ødelægge det for så mange. Tid til selvjustits...
    Enig. Og artikler som denne: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1721638.ece, hvor Anders Hørsholt fortæller, hvordan han i perioder er nødt til at have private vagtværn til at beskytte sin bopæl pg.a. idiotiske "fans", gør det blot endnu mere pinligt at bekende FCK-kulør disse dage.

    En klub er desværre ikke blot summen af spillere, trænertrup, organisation og ledelse. Den tæller i den grad også dens fans, og p.t. eksisterer der her en syg del, der kan være med til at trække klubben ned. Forbud, restriktioner og lukninger vil næsten altid også ramme uskyldige. Men prisen for at lade stå til er alt, alt for høj. Og den syge svulst, som FCK nu er blevet diagnosticeret med, er desværre ikke til at bekæmpe med sund kost og motion. Der skal langt skrappere midler til, hvilket ikke er sjovt for nogen.

    Når vi nu har det bedste hold i Danmark, igen har styr på økonomien og nogle meget stærke fremtidsudsigter såsom direkte deltagelse i CL, er det forbandet beskæmmende og utroligt trist, at det nu er en gruppe af klubbens "fans", der kan være forskellen på succes og fiasko.

    /A - der p.t. i den grad foretrækker plastic, hvis plastic betyder, at man blot drikker sin øl, synger sine sange og jubler så højt, at englene har brug for høreværn, hver gang FCK scorer.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Se meddelelser
    Come on guys, nu må det her fandeme stoppe. Hvis vi er HELDIGE ender vi med at få en mega bøde fra DBU, og ellers kan det ende med pointstraf, som i værste fald vil ende med at vi mister første pladsen og skal kæmpe os op igen, for at få det vigtigste mesterskab i Superligaens historie!
    Nu har jeg efterhånden hørt det der med, at vi kan blive frataget point rigtig mange gange. Det er selvfølgelig rigtigt at det kan blive konsekvensen, og medierne gør bestemt heller ikke meget for at dysse det ned. Faktum er bare, at vi er den anden klub, der har fire indberetninger for tilskueruorden. Den første klub har ikke modtaget nogen pointstraf. Jeg vil føle mig ualmindelig dårligt og uretfærdigt behandlet, hvis vi skal miste point på grund af det her. Det tror jeg ganske enkelt ikke på.

    Yderligere tilskuerproblemer i fremtiden kan naturligvis medføre pointstraf.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    15

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Nu har jeg efterhånden hørt det der med, at vi kan blive frataget point rigtig mange gange. Det er selvfølgelig rigtigt at det kan blive konsekvensen, og medierne gør bestemt heller ikke meget for at dysse det ned. Faktum er bare, at vi er den anden klub, der har fire indberetninger for tilskueruorden. Den første klub har ikke modtaget nogen pointstraf. Jeg vil føle mig ualmindelig dårligt og uretfærdigt behandlet, hvis vi skal miste point på grund af det her. Det tror jeg ganske enkelt ikke på.

    Yderligere tilskuerproblemer i fremtiden kan naturligvis medføre pointstraf.
    Jeg tror heller ikke på point straf i denne omgang, men for mig handler det ligeså meget om at få gjort noget ved problemet nu og her. Så må vi håbe der kommer en løsning på sigt, som gør at vi "plastik fans" igen har lyst til at følge vores hold på udebane. Fordi som tingene ser ud nu er det jo tæt på kun de uofficielle der følger holdet, da vi andre ikke gider mere grundet alt denne ballade.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Nu har jeg efterhånden hørt det der med, at vi kan blive frataget point rigtig mange gange. Det er selvfølgelig rigtigt at det kan blive konsekvensen, og medierne gør bestemt heller ikke meget for at dysse det ned. Faktum er bare, at vi er den anden klub, der har fire indberetninger for tilskueruorden. Den første klub har ikke modtaget nogen pointstraf. Jeg vil føle mig ualmindelig dårligt og uretfærdigt behandlet, hvis vi skal miste point på grund af det her. Det tror jeg ganske enkelt ikke på.

    Yderligere tilskuerproblemer i fremtiden kan naturligvis medføre pointstraf.
    Men er det ikke også sagen i en nøddeskal, at man ikke føler sig overbevist om (måske snare det modsatte), at vi kan undgå yderligere indberetninger resten af sæsonen?

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    250

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Nu har jeg efterhånden hørt det der med, at vi kan blive frataget point rigtig mange gange. Det er selvfølgelig rigtigt at det kan blive konsekvensen, og medierne gør bestemt heller ikke meget for at dysse det ned. Faktum er bare, at vi er den anden klub, der har fire indberetninger for tilskueruorden. Den første klub har ikke modtaget nogen pointstraf. Jeg vil føle mig ualmindelig dårligt og uretfærdigt behandlet, hvis vi skal miste point på grund af det her. Det tror jeg ganske enkelt ikke på.

    Yderligere tilskuerproblemer i fremtiden kan naturligvis medføre pointstraf.
    Nu er det også mere helheden i det. Det har jo desværre været en stigende tildens med ballade, så i sidste ende bliver det uden tvivl konsekvensen.

    Og så skal der lige lyde et stort respekt for de fans, som i dag til træningen var ude for at vise støtte og beklage balladen i Aalborg.
    Eeeeeelsker Ailton! >>> ¡FC Copenhague, La respuesta escandinavia del Real Madrid!
    Thomas's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #96
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    13

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Runez Se meddelelser
    Syntes sgu det er pinligt at være FCK fan i dag
    Jeg synes, det er pinligt at være FCK fan, når man ved, at man har fans som dig derude.
    I lille socialliberale Danmark er der ikke mange sociale rum tilbage, hvor man virkelig kan sige, hvad man mener. Derfor anskues fcks ultras som fuldstændig vanvittige - i forhold til resten af Danmark - blot fordi de virkelig brænder for det, de har gang i. Fra mit synspunkt gjorde vores fans næsten intet galt.. Jo, de tabte et par romerlys på banen. Dem skulle de selvfølgelig have beholdt op på lægterne.
    Medierne har kørt den her "sag" alt for langt ud, hvis man overhovedet kan kalde at tabe et par romerlys for en sag. Brøndby har kørt pyroshows siden 90erne, hvilket er blevet set på med smil og "der er kun een V/Pestegn", og selvfølgelig har de da også tabt et par boomenheder?

    Dem, som "tabte" fyrværkeriet, burde aldrig anvende det på stadion igen - eller lade vær med at tabe ting :D Mens resten af jer, som lavede et vildt show i Aalborg - stor cadeau! Jeg husker især en lang periode af københavnsk dominans på lægterne, som blev afsluttet med en "STILLE I AALBORG!"
    Jeg glæder mig til, når de danske klubber skal spille internationalt igen, og der forhåbentlig kommer en ordentlig omgang hools til lille Danmark. Så kan danskerne se, at vi Københavnere faktisk slet ikke er så gale igen :-)

    .. Bliver nødt til at nævne min foragt til Hørsholts seneste udtaler mht. udebanefans. Vanvittigt.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #97
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Finebs Se meddelelser
    Jeg synes, det er pinligt at være FCK fan, når man ved, at man har fans som dig derude.
    I lille socialliberale Danmark er der ikke mange sociale rum tilbage, hvor man virkelig kan sige, hvad man mener. Derfor anskues fcks ultras som fuldstændig vanvittige - i forhold til resten af Danmark - blot fordi de virkelig brænder for det, de har gang i. Fra mit synspunkt gjorde vores fans næsten intet galt.. Jo, de tabte et par romerlys på banen. Dem skulle de selvfølgelig have beholdt op på lægterne.
    Medierne har kørt den her "sag" alt for langt ud, hvis man overhovedet kan kalde at tabe et par romerlys for en sag. Brøndby har kørt pyroshows siden 90erne, hvilket er blevet set på med smil og "der er kun een V/Pestegn", og selvfølgelig har de da også tabt et par boomenheder?

    Dem, som "tabte" fyrværkeriet, burde aldrig anvende det på stadion igen - eller lade vær med at tabe ting :D Mens resten af jer, som lavede et vildt show i Aalborg - stor cadeau! Jeg husker især en lang periode af københavnsk dominans på lægterne, som blev afsluttet med en "STILLE I AALBORG!"
    Jeg glæder mig til, når de danske klubber skal spille internationalt igen, og der forhåbentlig kommer en ordentlig omgang hools til lille Danmark. Så kan danskerne se, at vi Københavnere faktisk slet ikke er så gale igen :-)

    .. Bliver nødt til at nævne min foragt til Hørsholts seneste udtaler mht. udebanefans. Vanvittigt.
    Bwahahahaha


  14. #98
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    78

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af MaQ Se meddelelser
    Nu skriver jeg afslutningsvist, citat: "Jeg deltager gerne i en overordnet retspolitisk diskussion omkring det hensigtsmæssige i forbuddet mod pyro." Jeg afviser derfor på ingen måde at deltage i en politisk debat om forbuddet mod pyro. Personligt tror jeg endda selv, at jeg under ordnede og ikke mindst lovlige forhold ville være pro-pyro, så diskussionen i mellem os ville formentlig blive kort på det plan.

    Problemet forbliver dog fortsat, at anvendelsen af pyro under de nuværende forhold dels udgør en abstrakt fare (800 grader varmt remedie i hånden på vilkårlige måske påvirkede mennesker), dels at den systematiske og vedvarende overtrædelse af forbuddet har objektivt konstaterbare skadevirkninger på både klub og fans.

    I den forbindelse falder det mig personligt for brystet, at en grupperings bestræbelser på at realisere et retspolitisk ønske om at ændre et stykke lovgivning bliver manifesteret ved at overtræde benævnte forbud på gentagende vis. Med andre ord; når jeres slagplan for at ændre et stykke lovgivning er at bryde loven indtil det måske en dag bliver lovligt, så tror jeg, at I ganske enkelt taber mange menneskers forståelse og sympati på gulvet i den manøvre.

    Dine indlæg har et snert af civil ulydighed over sig, hvorefter din egen subjektive opfattelse af en lovs berettigelse er styrende for, hvorvidt du vælger at overholde den pågældende lov. Selv om du derfor - efter eget udsagn - ønsker at snakke og debattere omkring pyro på et retspolitisk niveau, så bringer du diskussionen ned på et retligt og juridisk niveau ved dine samtidige handlinger, hvor forbuddet konsekvent brydes (jeg bemærker selvfølgelig for god ordens skyld, at jeg absolut ikke ved, om du eventuelt selv fyrer pyro af). Det er måske svært for relevante myndigheder at indlede sig på en retspolitisk debat, når det samtidigt kan konstateres, at forbuddet overtrædes.

    Måske det er derfor, at du føler, at "du taler for døve ører" i denne debat? Du beder folk om meget, når du med den ene hånd beder folk vurdere dine politiske holdninger til en lovs berettigelse, når du i den anden hånd samtidigt har et tændt, glødende romerlys (igen: jeg snakker billedligt. Jeg ved ikke, om du selv fyrer pyro af). Det er svært at skille disse ting ad - dine holdninger og dine handlinger. Om ikke andet sværtes det politiske budskab i hvert fald en smule til skade for jer selv.

    Man kunne derfor lidt opklarende spørge, om den nuværende vej er frugtbar? Hvis I virkelig ønsker "norske tilstande", er dette så vejen? Ville I mon ikke have mere succes ved at lægge pyroen tilbage i skuffen, opføre jer ordentligt og respektere forbud, og så arbejde på et politisk plan for at få legaliseret pyro under ordnede forhold?
    For det første er jeg ikke meldlem af en gruppe eller fraktion, så jeg snakker kun på egne vegne og ikke for en fraktion, gruppe eller tribune. Dette er meget vigtigt. Jeg ville ikke sættes i forbindelse med hvad grupper laver og jeg skal ikke sætte i forbindelse med dem. At jeg så deler de grupper som ønsker en liberal lovgivning hvad angår pyro på stadion er ikke det samme som deres handlinger skal sættes i forbindelse med mig eller mine i forbindelse med dem. Det er hverken jeg eller diverse fraktioner fortjent med. Derudover kan jeg ikke se hvad mine handlinger eller mangel på samme har med mine holdninger at gøre eller hvorfor de er vigtige. Hvis vi skal diskutere f.eks. fargrænser behøver jeg ikke vide hvor stærkt du kører. Det er desuden klart man komme til at lyde som om man går ind for civilulydighed når man taler imod en given lov som tit bliver brudt. Det kunne også gælde fartgrænser, våbenlovgivning eller narkolovgivning uden at man nødvendigvis bryder disse kan man godt være fortaler for lempelse for lovgivningen. Jeg har et meget liberalistisk synspunkt hvad angår folks rettigheder. Så længe de ikke forvolder folk skade så er jeg ligeglad med hvad de laver. Jeg vil derfor så længe du ikke ved hvad jeg laver på stadion så bedes du lade være med at pådutte mig handlinger du ikke har bevis for at jeg har gjort. Jeg mistænker heller ikke alle som er på Neder C for at ryge cannabis hver gang de er i parken. Folk måtte gerne se nuanceret på den måde at være fan på i stedet for at kaste rundt med sig med beskyldninger.

    Jeg er klar over brugen af lovlig pyro ikke er uden problemer. Jeg synes personligt man skal kigge på hvad man har gjort i Norge. Derudover kunne man lave et stemnings udebaneafsnit hvor pyro var tilladt. Alder kunne her fastsættes til 15 år, dette er den kriminelle lavalder, ligesom det er alderen for sektionen passer den fint ind der. Det er klart det mest hensynsfulde at holde pyro væk fra børn (ligesom der i Lyngby og brøndby ikke bliver fyrret pyro af i "børne/fanclubafsnittet). Det siger sig selv at det kun skal være folk over 18 som skal håndtere fyrværkeriet, da det er sådan lovgivningen er. Dog synes jeg nu 15 årige skal have lov til at nyde stemningen og skal have adgang til afsnittet. Man kan ligeledes gøre mere for lovlige røgshows hjemme. Dette har brøndby haft held med at lave, dog har vores klub desværre ikke været særlig indstillet på at lave dette. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg synes derfor det er langt mere gavnligt at snakke og diskutere hvordan og om pyro skal være lovligt, da dette er med til løse problemet. Ikke fordi man skal få sin vijle ved at bryde loven, men når loven pt ikke fungere bør man måske se sig efter andre muligheder. Det virker dog desværre til at samfundet er inden i en sådan kurs at man ikke er meget for at forsøge at lave lempelser og rette til når der reelt er problemer. Den gang lovgivningen ikke forbød nødblus på stadion var der mig bekendt ikke nogen uheld. Ganske vist er brugen siden da stedet, men fordi det i dag, hvis det skal bruges skal smugles ind, skæres til hvor til det selvfølgelig bliver mere farligt. Lovgivningen er med til at gøre brugen i dag er mere usikker end den kan være. Dette er ikke for at tale for eller imod ind smugling, men for konkret at snakke om hvad lovgivningen medfører af problemer når lysene kommer ind.

    Kilde:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1721428.ece

    http://tv2sport.dk/pyro-brugere-er-ikke-glade-for-vold

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Nu har jeg efterhånden hørt det der med, at vi kan blive frataget point rigtig mange gange. Det er selvfølgelig rigtigt at det kan blive konsekvensen, og medierne gør bestemt heller ikke meget for at dysse det ned. Faktum er bare, at vi er den anden klub, der har fire indberetninger for tilskueruorden. Den første klub har ikke modtaget nogen pointstraf. Jeg vil føle mig ualmindelig dårligt og uretfærdigt behandlet, hvis vi skal miste point på grund af det her. Det tror jeg ganske enkelt ikke på.

    Yderligere tilskuerproblemer i fremtiden kan naturligvis medføre pointstraf.
    I forbindelse med at der ikke er afsagt strengere straffe skal det nævnes, at ud af de fire sager (AaB er den fjerde) er det kun den første af dem, der er afgjort. Det er den mod Haderslev i første runde. Den blev afgjort med en advarsel.

    De to andre, fra ligakampen i Brøndby og pokalkampen samme sted, er ikke afgjort endnu, så reelt ved ingen hvad den skærpede gentagelsesstraf bliver en skærpelse af.

    mvh,
    -smølle

    ps og i øvrigt er det en skandale, at de sager ikke er afgjort endnu. De stammer fra kampe i hhv. september og oktober.


  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    13

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Bwahahahaha
    Okay, jeg skrev måske en smule i vrede..
    Men det må stå klart, at der er stor variation blandt FCKs fans - fra C-tribune familiefans til "de ægte Stenbros drenge". Hvilket især kommer til kende herinde. Men det er vel også derfor, at de fleste fans ikke anvender det her forum til andet end "God kamp!" i optaktsemnet.

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    I forbindelse med at der ikke er afsagt strengere straffe skal det nævnes, at ud af de fire sager (AaB er den fjerde) er det kun den første af dem, der er afgjort. Det er den mod Haderslev i første runde. Den blev afgjort med en advarsel.

    De to andre, fra ligakampen i Brøndby og pokalkampen samme sted, er ikke afgjort endnu, så reelt ved ingen hvad den skærpede gentagelsesstraf bliver en skærpelse af.

    mvh,
    -smølle

    ps og i øvrigt er det en skandale, at de sager ikke er afgjort endnu. De stammer fra kampe i hhv. september og oktober.

    Det er vel i bund og grund tvivlsomt om DBU overhovedet når at gøre alle de sager og eventuelle ankesager færdige før sæsonen er afgjort eller hvad? Jeg er ikke så stærk på tidligere behandlingstider, men det lugter da af, at det kan tage noget tid.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Det der tror du forhåbentlig ikke selv på?

    Det er helt hen i hampen, at du kører det over på et sidespor hvor det pludselig handler om at kunne agere i samfundet, på trods af socialliberale Danmark.

    Der må og skal være nogle regler som alle kan finde ud af at overholde. Hvordan ville samfundet se ud, hvis man tog dette eksempel og "bare gjorde hvad der passer en, blot fordi man brænder for det"? Alene dit argument om, at de blev tabt på banen udstråler en virkelighedsfordrejning og så er det satme svært, at have en fornuftig dialog. Det må være i alles interesse, at man kan gå til bold på en tryg og sikker måde således, at majoriteten ikke skal føle sig trynet af en mindre flok der føler, at de har patent på hvad de nu synes de har patent på og fordi, at de er "de rigtige fans."

    I har mindst ligeså meget ansvar for at stille klubben i et godt lys, tag det ansvar og se realiteterne i øjnene. Hvis du vil snakke samfund handler dette i virkeligheden om, at alle skal kunne være her, også når det gælder fodboldstadions og at have respekt for sine medmennesker og her tæller det både medfans, klubben og spillerne.

    Citat Oprindeligt indsendt af Finebs Se meddelelser
    Jeg synes, det er pinligt at være FCK fan, når man ved, at man har fans som dig derude.
    I lille socialliberale Danmark er der ikke mange sociale rum tilbage, hvor man virkelig kan sige, hvad man mener. Derfor anskues fcks ultras som fuldstændig vanvittige - i forhold til resten af Danmark - blot fordi de virkelig brænder for det, de har gang i. Fra mit synspunkt gjorde vores fans næsten intet galt.. Jo, de tabte et par romerlys på banen. Dem skulle de selvfølgelig have beholdt op på lægterne.
    Medierne har kørt den her "sag" alt for langt ud, hvis man overhovedet kan kalde at tabe et par romerlys for en sag. Brøndby har kørt pyroshows siden 90erne, hvilket er blevet set på med smil og "der er kun een V/Pestegn", og selvfølgelig har de da også tabt et par boomenheder?

    Dem, som "tabte" fyrværkeriet, burde aldrig anvende det på stadion igen - eller lade vær med at tabe ting :D Mens resten af jer, som lavede et vildt show i Aalborg - stor cadeau! Jeg husker især en lang periode af københavnsk dominans på lægterne, som blev afsluttet med en "STILLE I AALBORG!"
    Jeg glæder mig til, når de danske klubber skal spille internationalt igen, og der forhåbentlig kommer en ordentlig omgang hools til lille Danmark. Så kan danskerne se, at vi Københavnere faktisk slet ikke er så gale igen :-)

    .. Bliver nødt til at nævne min foragt til Hørsholts seneste udtaler mht. udebanefans. Vanvittigt.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 07.03.12 kl. 14:24

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Umiddelbart finder jeg det interessant at mange vælger at udtale sig om dagens artikler om lukkelse af udebaneafsnit, uden egentlig at have læst dem grundigt.

    Udebaneafsnittene er ikke blevet lukket, men helt naturligt overvejes dette næste skridt, hvis ikke man opnår en følelse af kontrol over vores udebaneafsnit, da et sådan afsnit selvfølgeligt ikke skal koste holdet point. Det er vel en meget naturlig tanke og det understreges jo netop at det ikke er aktuelt endnu, da der står at det ikke vil ske til den kommende kamp i Silkeborg, men steder som Århus og vestegnen er i tankerne, vestegnen som vi vel at mærke ikke besøger mere i denne sæson.

    Jeg syntes kun det er fornuftigt at have denne mulighed i baglommen, da vi ALDRIG må nå dertil hvor fans ikke hjælper spillerne til point, men derimod koste dem de point de har fået samlet sammen.

    Udover det, kan jeg kun opfordre alle til at møde op i Parken på søndag, hvor der arbejdes i kulissen, på at vise at samarbejdet mellem klubben og os fans stadig bevarer det positive fokus. Søndagen vil stå i den positive fankulturs tegn og blive en festdag for alle velmenende FCK fans.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2011
    Indlæg
    5

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Enig med dig, Gandhi - det, der gør mig ret ærgerlig som fan er intet tyder på de der unge fjolser udenfor rækkevidde lærer noget. De kommer med masser af undskyldninger men erfaringen viser de drikker videre, stofferne flyder og der er evig 'fest' i gaden. Alt det vi almindelige fans mødes om rager tilsyneladende disse personer en høstblomst og der er ikke tegn på bedring. Hvorfor får disse unge ikke stuearrest eller noget? Pt er der ingen udover dem selv, der syntes de optræder cool - hvornår vold, hærværk, vandalisme mm. så nogensinde har været cool. Så ja- de få ødelægger de for os andre min. 98%. Må jeg takke?!?

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Skal der FCK-fans med på udebane?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    Ingen tvivl om, at der skal ske noget i forhold til udebaneballaden.

    Bare det ikke ender med hårdt-mod-hårdt aktioner i Parken, med lys osv.
    Jeg forstår ikke, hvorfor PSE ikke aktivt forsøger at undgå at ende i netop den situation. Det er flere gange endt i situationer, hvor "de lidt for aktive fans" har følt sig straffet på uretfærdig maner, og efterfølgende valgt at optrappe konflikten. Det kan jo hurtigt ligne en ond cirkel. Jeg synes dog at Parken - til en hvis grad - kan bryde det mønster, hvis de i stille og rolige vendinger melder KRYSTALKLART ud, hvad konsekvenserne vil blive, ved diverse overtrædelser af reglerne.

    Og det er i øvrigt irrelevant hvad "straffen" så er, den skal bare være helt klar INDEN overtrædelsen.

    Hvis man nu forestillede sig, at PSE ville lukke udebaneafsnittet, hvis der igen er lys på tribunen, så skal de da bare melde det helt klart ud NU. "Næste gang der affyres pyro på FCKs afsnit til en udebanekamp, så lukker vi for fanafsnittet i 2 kampe", eller hvad de nu måtte mene, var en passende konsekvens.

    Dermed er det ikke en, "du slog mig, så nu slår jeg dig hårdere"-kamp.

    I min naive lille verden, der tror jeg det ville have en positiv indflydelse på selvjustitsen og den generelle opførsel.

    PSE bør i hvert fald forsøge at melde mere konsekvent og især MODENT ud, og ikke reagere på samme måde som os frustrerede gamle nisser i skakten. I hvert fald er det ikke voldsomt pædagogisk at råbe voldsomt op om nul FCK fans på tribunen, for så bare at ende med at gøre ikke noget fordi fansene lover bod og bedring - var det ikke ca. sådan det skete i efteråret? Det holder jo ikke.

    Og jeg siger altså ABSOLUT ikke at det er PSEs fejl, at folk opfører sig som aber. Og jeg siger heller ikke, at det er hårde straffe, der skal løse problemet. Jeg er dog personligt tilhænger af en noget hårdere kurs, men ovenstående "taktik" er uafhængigt af hvilken konsekvens, der bliver tale om.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 07.03.12 kl. 17:24
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Side 7 af 13 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.03.12, 08:34
  2. Synes du FCK skal betale for FCK-fans' hærværk?
    By ougar in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 19.03.07, 11:35
  3. Hvad skal du se på udebane i CL?
    By FCowboys in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 27.08.06, 09:18
  4. FCK fans skal ikke regne med store gaver fra Don Ø !!!
    By Manolo in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.12.03, 10:35
  5. Recepten der skal til for at kurere vores "syge" fans
    By See See Rider in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 18.09.03, 17:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •