Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Mervan Celik

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Mervan Celik

    hvis han er opsagt i rangers , kan vi så skrive med ham uden for vinduet. Er han overhovedet et emne?


    sad og så ham på youtube og han har scoret en del mål i GAIS. men ville at skrive med ham være én spiller for mange i truppen.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: Mervan Celik

    1.Spillere løsladt for deres kontrakt før transfervinduets lukning, kan skrive kontrakt "når som helst"(se punkt 4)

    2.Spillere løsladt for deres kontrakt efter transfervinduets lukning, kan først skrive kontrakt i næste transfer vindue

    3.Så er det så op til de enkelte ligaer om de tillader registrering af spilleren.

    4.Man hører faktisk ikke så meget om det, men de fleste ligaer har også en skærings dato for hvornår der er sidste dag på signing af free transfers. Altså et transfer vindue for Free Transfers.

    5.Det er også derfor man tit ser at klubber vælger at give en free transfer til en spiller, samme dag som transfer vinduet lukker, så han ikke er spærret indtil næste transfervindue.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Mervan Celik

    Hvorfor i alverden skal vi havde en HELT NY tråd om en spiller, der i 2 omgange har afvist at fortsætte karrieren i Danmark. Senest for nogle dage siden, sagde han til exressen.se.

    - I Skandinavien er det kun GAIS, der tæller for mig. Vi må se, hvordan det går. Men det kan være, at jeg ender der. Jeg udelukker det ikke

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Mervan Celik

    why are you such a bender?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •