Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Silkeborg away d. 25 marts

  1. #1

    Silkeborg away d. 25 marts

    Så nærmer vi os den næste udebanetur med FCKFC. Denne gang går turen til Silkeborg og du skal selvfølgelig med på et af årets hyggeligste forårsture. Hiv fat i vennerne og tag med på en tur som skal stå på fest, farver og stadionpølser ;)

    Tilmelding: http://fckfc.dk/Default.aspx?ID=2890&GroupID=GROUP5
    Sidst redigeret af FCKFC - Kontor : 27.03.12 kl. 08:49
    FC København Fan Club

    Øster Alle 50
    2100 København Ø
    Tlf 35 43 23 43

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Hvorfor er der allerede afgang 10 timer før ?? hvad tid er der forventet hjemkomst ?
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  4. #3

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Der var tale om en tastefejl. Der er afgang kl. 10 med forventet ankomst ca. kl. 15. Forventet hjemkomst ca. 23.30.
    FC København Fan Club

    Øster Alle 50
    2100 København Ø
    Tlf 35 43 23 43

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Måske at FCKFC havde været forudseende at der skulle indlægges ekstra timer til kropsvisitering ud i ekstremerne således at vi undgår div. pinlige episoder.

    Nå det var ikke det...........men bare en tastefejl øv.

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Hvorfor er der allerede afgang 10 timer før ?? hvad tid er der forventet hjemkomst ?
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Jeg var da også ved at gå ud af mit gode skind, da jeg læste at vi tager afsted kl 06.00. Heldigvis kan jeg få 4 times ekstra søvn sneget ind :)

    Måske det ville være en idé at få det rettet hurtigst muligt i shoppen på FCKFC. Måske tidspunktet kan holde nogle fra at bestille billet.

    [Edit: Det er nu rettet :)]
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar

  8. #6

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Lige nu er der kun tilmeldt 10 personer. Vi jagter et DM som vil give os direkte kvalifikation til Champions League såfremt vi vinder og lige nu er det DM slet ikke på sikre hænder. Tag med til Silkeborg og støt holdet i jagten på DM og CL.

    FCK skal ses live!
    FC København Fan Club

    Øster Alle 50
    2100 København Ø
    Tlf 35 43 23 43

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Tro desværre ikke tidspunktet afholder folk fra at deltage, men de AMØBER og SINKER som vælger at ødelægge andres ture afholder folk.
    Har du en FCK trøje på som udebane fan, er du jo sat i bås med hooligans der brænder tribunen af, og ødelægger alt.

    Bitterheden er enorm, I ved selv hvem, fjolser.

    Mvh Thomas

    Ps. Thums up for dem som stadigvæk deltager, jeg håber sgu I får en god dag, med positive oplevelser

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKFC - Kontor Se meddelelser
    Lige nu er der kun tilmeldt 10 personer. Vi jagter et DM som vil give os direkte kvalifikation til Champions League såfremt vi vinder og lige nu er det DM slet ikke på sikre hænder. Tag med til Silkeborg og støt holdet i jagten på DM og CL.

    FCK skal ses live!
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Citat Oprindeligt indsendt af King Glostrup Se meddelelser
    Tro desværre ikke tidspunktet afholder folk fra at deltage, men de AMØBER og SINKER som vælger at ødelægge andres ture afholder folk.
    Har du en FCK trøje på som udebane fan, er du jo sat i bås med hooligans der brænder tribunen af, og ødelægger alt.

    Bitterheden er enorm, I ved selv hvem, fjolser.

    Mvh Thomas

    Ps. Thums up for dem som stadigvæk deltager, jeg håber sgu I får en god dag, med positive oplevelser
    Er der virkelig nogen grund til det indlæg? Fint nok at DU har det sådan, men behøver du at skræmme andre fra tage afsted? Ja, det var lort i Aalborg, men så er det altså bestemt heller ikke farligere at tage på udebane og da slet ikke med FCKFC!?

    Fint nok du er harm og bitter, men is på og hvis du virkelig mener at du bliver sat i bås fordi du har FCK trøje på, burde du så netop ikke tage afsted og vise at FCK fans sagtens kan tage på udebane uden at lave ballade? + måske skifte ud i din omgangskreds, hvis du bliver sat i bås med folk der laver hærværk og andet lort..

    God dag og jeg håber dit humør bliver bedre.!
    Sidst redigeret af Fiscker : 21.03.12 kl. 12:59


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Citat Oprindeligt indsendt af King Glostrup Se meddelelser
    Tro desværre ikke tidspunktet afholder folk fra at deltage, men de AMØBER og SINKER som vælger at ødelægge andres ture afholder folk.
    Har du en FCK trøje på som udebane fan, er du jo sat i bås med hooligans der brænder tribunen af, og ødelægger alt.

    Bitterheden er enorm, I ved selv hvem, fjolser.

    Mvh Thomas

    Ps. Thums up for dem som stadigvæk deltager, jeg håber sgu I får en god dag, med positive oplevelser
    Men det holder ikke 9.000 fra at blive sat i bås med de såkaldte sinker, når modstanderen hedder Barcelona....

    Jeg vil da opfordre alle til at tage med til Silkeborg, om det med fanklubben på egen hånd eller med Sektion 12 busserne. Og selvom Kongen af Glostrup mener anderledes, så tror jeg ikke folk skal være bange for hverken at blive sat i bås med, eller opleve, nogen voldsomme hændelser til denne kamp. Så ud i det gode vejr og støt drengene mod guldet, også selvom modstanderen ikke hedder barcelona, chelsea, man utd osv osv osv.

    Og god kamp fra sofaen til alle jer andre.


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Nu er der sket meget hos "sinkerne" siden Barcelona. Måske var de med, måske blev de hjemme? Men jeg så ikke det der lignede ballade dernede. I Danmark/Superligaen er mentaliteten en anden og folk er væsentlig mere aggresive både inde og udenfor banen, så den giver jeg dig sgu ikke ret i. Jeg håber da at folk vil tage afsted og have en god tur, feste igennem og være glade, det kunne da for en gangs skyld være en rar overskrift på aviserne dagen efter.

    God tur til dem som tager afsted
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    83

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Nu er der sket meget hos "sinkerne" siden Barcelona. Måske var de med, måske blev de hjemme? Men jeg så ikke det der lignede ballade dernede. I Danmark/Superligaen er mentaliteten en anden og folk er væsentlig mere aggresive både inde og udenfor banen, så den giver jeg dig sgu ikke ret i. Jeg håber da at folk vil tage afsted og have en god tur, feste igennem og være glade, det kunne da for en gangs skyld være en rar overskrift på aviserne dagen efter.

    God tur til dem som tager afsted
    Kan du forestille dig Ekstrabladet komme med en sådan overskrift? De plejer ikke at gøre det store nummer ud af det, når der ingen ballade har været.

    Desuden er mentaliteten da fuldt ud den samme uanset om vi spiller i DK eller i udlandet.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    78

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Citat Oprindeligt indsendt af King Glostrup Se meddelelser
    Tro desværre ikke tidspunktet afholder folk fra at deltage, men de AMØBER og SINKER som vælger at ødelægge andres ture afholder folk.
    Har du en FCK trøje på som udebane fan, er du jo sat i bås med hooligans der brænder tribunen af, og ødelægger alt.

    Bitterheden er enorm, I ved selv hvem, fjolser.

    Mvh Thomas

    Ps. Thums up for dem som stadigvæk deltager, jeg håber sgu I får en god dag, med positive oplevelser
    Jeg troede mere eller mindre alle havde forstået at hooligans ikke går i klubtrøjer. Åbenbart ikke.
    At have en klubtrøje på er i dag ligeså meget et statment som det er et statment ikke at have en på. Ligesom det er et statment at gå i uofficielt tøj og et andet at gå i en f.eks. Stone Island trøje. Lad os nu droppe skræmmebillederne og smedekampagnen og lad os prøve at se nuanceret på det hele. Fakta er at hvis du vil ud og slå på tæven og ikke ville opdages bagefter ville det mest oplagte være at tage en klubtrøje på eftersom det slet ikke er det hverken politiet, kontrolørerne eller hooligans kigger efter. Hvis du har en klubtrøje på, bliver du af folk som rent faktisk går op i fodbold ikke sat i bås som hooligan. Personligt gider jeg ikke tage mig af hvor folk som ikke kender til fodbold tænker, deres fordomme forekommer mig ligegyldige og trivielle, hvis de vil tænke skidt om mig fordi jeg er en fodboldfan er der næppe meget jeg kan lave om på for at ændre på dette.

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Måske man næsten burde opfordre folk til at tage fck-trøjen på, på den måde kunne det være nemmere at se om det virkelig er fck-fans som laver balladen..
    men det høre, som de fleste tidligere indlæg i denne tråd, vel ikke til netop her..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    78

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Det var ikke ligefrem min pointe, min pointe var at der nuancer i det at være fan og man ikke bliver mere eller mindre fan af at have en FCKtrøje på.
    Man kan vel sagtens være FCK fan selvom man ikke har en trøje? Hvad med dem som står i S12 tøj? Hvad med dem som har jakken uden over trøjen i stedet for oven over jakken og dermed prøver bare at se normal ud? Hvad med personen som ikke gider have en på fordi han ikke synes den har været pæn på det sidste (BH trøjen er ikke ligefrem flot), hvad med den person som vælger at gå til så mange kampe som muligt i stedet for at købe en trøje? Hvad med personen som lige er kommet fra arbejde og ikke lige fik trøjen med? Hvad med ham som har trøjen til vask? Man kan godt være fan af FCK og ikke være en rooligan/ikke have en FCKtrøje på. Man kan også godt være fan af FCK fan selvom man laver ballade eller tæver folk det bliver man ikke mindre fan af. Dermed ikke sagt det er rigtigt at lave hærværk eller lave vold, men det at være fan må være en individuel følelse som alle har ret til at have. At forskellige fantyper så har forskellige opfattelser om hvordan man opføre sig bedst som en fan er en anden sag. Man kunne dog ønske sig at folk ikke konstant fordømte folk som ikke værende fans, men for deres handlinger i stedet. Det gavner debatten og forståelsen for hinanden langt mere.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Silkeborg away d. 25 marts

    Åhhhhhh gud dog..... Endnu en tråd...

    Bliv hjemme hvis du vil se kampen ordenligt i TVet, tag med hvis du vil støtte klubben og spillerne på vej mod det vigtigste mesterskab nogensinde, dog uden at kunne se kampen ordenligt, for det er jo silkeborg vi skal til ;-)


    Ville selv give højre arm for at kunne komme ind !!!
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bustur d. 12 marts
    By JesperFCK in forum Kontoret
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 28.02.06, 21:43
  2. Billetter til BIF-FCK den 5 marts??
    By Jacob_Bentzen in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.02.06, 20:59
  3. Billetter den 12 marts.
    By b pippi in forum Bazar
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 24.02.06, 16:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •