Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
148. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby Sejr!

    28 18.92%
  • Uafgjort!

    40 27.03%
  • FC København Sejr!

    80 54.05%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.04.12 kl.16

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,195

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af Metal Se meddelelser
    Jeg synes bare det er et bevis for at ledelsen ikke har finger på pulsen omkring deres fans og hvilken kampen der reelt kan ske problemer.
    Handler det ikke nærmere om, at de kun er de store klubber der pt. er med i aftalen om udelukkelse? Eller tager jeg fejl.

    Men du og andre har da ret i, at det er en lidt mærkelig prioritering af stadions. Men jeg har svært ved at forestille mig, at ledelsens hukommelse ikke rækker til at huske vores efterhånden adskillige uheldige episoder i Lyngby.
    Derfor kan man jo også håbe, at "se mig"-segmentet samt ballademagere prøver at opføre sig som normale mennesker og opfører sig efter reglerne i Lyngby - der er da i hvert fald her mulighed for at reparere kraftigt på den noget uheldige omtale, som pt. klæber til visse dele af fangruppen.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    78

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Det er korrekt Lyngby ikke er med i aftalen, hvorfor skal jeg give svar skyldigt på. Man kan jo undre sig over at FCK så ikke bare har valgt at lukke afsnittet ned, som man åbenbart kan, selvom det i EU lovgivningen står at fans skal holdes adskilt. Der var ved sidste kamp en smule tumult og pyro, det burde ledelsen vel kunne huske, eftersom det skete i denne sæson. Derudover var der alle dem som fik karantæne for at løbe på banenefter kampen i sidste sæson man kan mene det er en overaktion fra klubben eller ej,. Set fra klubbens side må dette dog havde været et problem. Ligeledes var der i kampen i sidste sæson en del pyro i især de sidste 5-10 minutter. Det skal dog siges kampen ikke blev udskudt/afbrudt pga. uroligheder eller pyro, da dette blev holdt på tribunen, så hvor stort et problem det har været for klubben er jo så igen spørgsmålet. Set ude fra virker det som om at pyro kun er et problem når det får negativ omtale.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    8

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Det kunne faktisk være rart med en sejr nu.....


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Nu ku jeg sku godt tænke mig at se noget action fra vores træner!

    Nu hvor Vingaard er skadet så håber jeg virklig at Toutouh starter på venstrekant så vi kan få nogen udfordringer som Delaney NADA kan finde ud af. De gange jeg har set Toutouh i aktion der er han virklig driblestærk,laver gode løb og geniale pasninger! Og så ser jeg gerne vores dovneste spiller i truppen starter på bænken (Slf Santin jeg hentyder til)


    Håber på følgende opstilling:

    Wiland

    Jacobsen-Sölvi-Kris-Oviedo
    Bolanos-Claudemir-Delaney-Toutouh
    Damen-Mos

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    De gange jeg har set Toutouh i aktion der er han virklig driblestærk,laver gode løb og geniale pasninger!
    Ud af nysgerrighed, hvilke kampe har du set de ting i?

    Personlig foretrækker jeg Oviedo på venstre midt. Lige nu og her, mens Vingaard er ude. Det er nødvendigt at der kommer mere fra den kant.
    Af alle tyrannier er en folkeregering den kvalfuldeste, den åndløseste, ubetinget alt storts og ophøjets undergang Søren Kierkegaard: Om demokratiet
    Egeskov's Avatar

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af Egeskov Se meddelelser
    Ud af nysgerrighed, hvilke kampe har du set de ting i?

    Personlig foretrækker jeg Oviedo på venstre midt. Lige nu og her, mens Vingaard er ude. Det er nødvendigt at der kommer mere fra den kant.
    Er jeg enig i, Oviedo er at foretrække som VM istedet for Toutouh og så Pierre på VB, den overså jeg lige den der ;) Men jeg har været oppe på 10eren og se 3 kampe med reserveholdet og der har Toutouh altså været den bedste i de 2 af dem efter min vurdering. Men vi alle er vist enige om at Delaney på den VM ødelægger vores offensive spil ufatteligt meget ;)

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af kaliumhest Se meddelelser
    Det kunne faktisk være rart med en sejr nu.....

    Det kunne faktisk være rart med et mål nu.....

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    God kamp

    Håber at alle dem der buher af TK lagde mærke til hvor godt han spillede i dag, med bl.a. en assist. Rigtig god kamp af ham.

    Også lignede det et super træk at fans selv smed ham idioten med kanonslaget ud :-)


  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Thomas Kristensen: 5
    Med Claudemir væk var det "TK", der skulle sørge for spilmuligheder for forsvaret. Det gjorde han med bravur. Mange vundne dueller og gode pasninger frem i banen. Oplægget til Santins mål kronede en indsats som banens bedste.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rer-lyngby-fck

    -orb...lettet.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    TK har intet bevist ved at spille anstændigt mod Lyngby i dag. TK har jo netop været karakteriseret ved at spille fin bold mod bundholdene i suppen, men han falder konsekvent igennem, når det gælder mod de bedre hold. Især på den internationale scene.

    Jeg glæder mig over de 3 mål og 3 de 3 point, men midtbanesituationen giver stadig anledning til bekymring.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    837

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    TK har intet bevist ved at spille anstændigt mod Lyngby i dag. TK har jo netop været karakteriseret ved at spille fin bold mod bundholdene i suppen, men han falder konsekvent igennem, når det gælder mod de bedre hold. Især på den internationale scene.

    Jeg glæder mig over de 3 mål og 3 de 3 point, men midtbanesituationen giver stadig anledning til bekymring.
    Men det er da efter dagen i dag ikke TK der er den største bekymring.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Jeg stod klokken kvart i fire ude foran Døgnnetto på DTU. DTU ligger, for dem som ikke ved det, ret tæt på Lyngby Stadion, og afstanden mellem FCK's away-afsnit og Døgnnetto er ca. 11 gange længden af en fodboldbane (i fugleflugt), eller mellem 990 meter og 1320 meter. Jeg kunne, klokken kvart i fire, høre FCK's tilhængere klart og tydeligt, hele vejen fra Lyngby Stadion og til Døgnnetto, over en afstand på mindst en kilometer af tæt bebygget område. Dét synes jeg fandme er imponerende.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Fandme smukt at der var selvjustist mht ham der blev smidt ud, håber ledelsen så det og giver de unge kredit for det.
    Forza FCK
    Bazooka

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bazooka Se meddelelser
    Fandme smukt at der var selvjustist mht ham der blev smidt ud, håber ledelsen så det og giver de unge kredit for det.
    Hørsholt har så ikke set det. Nogen burde nok fortælle ham det. Til gengæld hørte jeg i går intet om kastede blus. Nogen der kan be eller afkræfte hans melding.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    130

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Den kan godt afkræftes!

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby BK 06.11.11 kl.16
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 07.11.11, 21:18
  2. Optakts- og kamptråd: Lyngby - København 21/4
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 22.04.11, 17:04
  3. Optakts og kamptråd til Lyngby - FCK
    By Jens E in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 14.11.08, 08:54
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22
  5. Optakts- og kamptråd: Lyngby - FC København
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 18.03.08, 14:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •