Viser resultater 1 til 11 af 11

Emner: Joel Pohjanpalo

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    54

    Joel Pohjanpalo

    Super Jolle, som han bliver kaldt i Finland, er en 17-årig angriber fra HJK i Helsingfors. Han bliver betragtet som det største talent, de tusinde søers land har produceret siden Jari Litmanen. Sidste år lavede han 33 mål i 23 kampe for HJK's andethold i den tredje bedste række. Nu er han så hevet op på HJK's førstehold, der i weekenden spillede den første kamp i den finske liga. Han kvitterede med et vaskeægte hattrick, lavet på kun 2 minutter og 42 sekunder!!!



    En med hovedet, en med venstre og så en med højre. Smukt og alsidigt.

    Vil gerne opfordre Lars Højer til at tage en tur til Helsingfors for at kigge på ham. Men han skal skynde sig. JP har været til prøvetræning hos både Monaco og Liverpool. Hos sidstnævnte for mindre end 3 uger siden og de skulle være meget interesseret.

    AA
    The Crazy Gang have beaten the Culture Club - 1988

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Joel Pohjanpalo

    Jeg noterer mig, at han dribler rundt med hovedet mellem benene uden blik for medspillere.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Joel Pohjanpalo

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg noterer mig, at han dribler rundt med hovedet mellem benene uden blik for medspillere.
    Det er lidt hårdt bedømt på 3 x 2 sekunder.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Joel Pohjanpalo

    Kan man gøre andet end at bedømme ud fra det materiale, der bliver fremlagt? Skal vi sende Højer til Helsingfors baseret på 3 x 2 sekunder?

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    84

    Re: Joel Pohjanpalo

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg noterer mig, at han dribler rundt med hovedet mellem benene uden blik for medspillere.
    Synes også klart, at han skulle have valgt at spille sine medspillere i stedet for at lave mål...

    On a serious note. Ja, Lars Højer skal indfinde sig i Finland, så snart det går op for ham, at et 17 årigt talent præsterer noget sådant på "3 x 2 sekunder".

    Eller bedre endnu, knægten bør allerede have været på Højers liste før, han lavede de tre mål.

    Spændende spiller, American Airlines.
    Af alle tyrannier er en folkeregering den kvalfuldeste, den åndløseste, ubetinget alt storts og ophøjets undergang Søren Kierkegaard: Om demokratiet
    Egeskov's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    29

    Re: Joel Pohjanpalo

    han ser rigtig spændene ud, jeg kan se han også har været i liverpool og træne med i en uge, og vist os i monaco. så der er flere der kigger med..... men man kan jo ha lov at håbe!

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Joel Pohjanpalo

    Det kan jo ikke lade sig gøre at udtale hans navn! :-(
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Joel Pohjanpalo

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Kan man gøre andet end at bedømme ud fra det materiale, der bliver fremlagt? Skal vi sende Højer til Helsingfors baseret på 3 x 2 sekunder?
    Ingen siger at man skal bedømme ham på det materiale der bliver fremlagt, det er vel også derfor at trådens forfatter opfordrer til at Lars Højer skal smutte til Finland for at bedømme ham på mere og bedre materiale.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Joel Pohjanpalo

    Jeg synes godt nok, der skal mere end det her lille klip til at bedømme ham. Bevares, han lader til at kunne ramme målet, MEN ved samtlige mål er der jo praktisk talt intet forsvar.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Joel Pohjanpalo

    Det lyder da utroligt spændene. På typisk FCK-fan style bliver han selvfølgelig savet midt over! Så mange mål i så ung en alder, det er jo ikke noget man så fra Zohore, Bendtner osv! Men som det også bliver nævnt, så håber jeg da bestemt, at Lars Højer allerede har ham skrevet ned på et stykke papir.

    Kan FCK hente sådan et talent. Jeg tvivler ærlig talt! Jeg kan ikke se hvorfor han skal vælge FCK fremfor Liverpool, Monaco og lignende! Måske kan "ungdoms CL" hjælpe eller det, at vi trods alt har givet nogle unge spillere chancen!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Joel Pohjanpalo

    Han ville måske vælge FCK fordi der er kortere vej til start 11eren, at vi spiller regelmæssigt CL, at vi konstant spiller med om guldet, at til forskel for Monaco spiller vi i den bedste række og er ikke ved at rykke ned fra 2. div, at pt er Liverpool en rodebutik hvor pengene helt sikkert er bedre men det er vist også det eneste der er at sige om den klub.

    Er han god nok, pas, men jeg mener klart at det er et kig værd. det er helt sikker ikke nok at skrive kontrakt baseret på tre hurtige mål set på youtube, men det er ihvertfald nok til at tage et ordentligt kig på, især med hans tidligere sæson i mente:-)
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •