Side 1 af 93 12341151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nu er vintertråden for 2012 blevet misbrugt længe nok og det er på side at se frem imod sommeren.

    Lad os tage en kig på de mulige emner der er blevet rygtet og foreslået til FCK. Det er kun de mere centrale rygter jeg orker skrive ind i denne trådstarter, men den kan naturligvis opdateres

    Christian Poulsen er rygtet hjem til FCK.

    EkstraBladet: Christian Poulsen: FCK er en mulighed
    Tipsbladet: Christian Poulsen: FCK er min klub
    Bold: Evian: Går langt for at beholde Poulsen
    Sporten.dk: CV: Vi ser Poulsen som FCK-spiller
    Sjældent har man set CV sige SÅ meget om en spiller der endnu ikke har underskrevet en kontrakt. Den slags medieflirteri erindrer jeg ikke at have set før.

    Djemba-Bjema er færdig i OB og har sendt følere ud.

    Sporten.dk: Djemba-Djemba færdig i OB
    Tipsbladet: Djemba-Djemba frier til Brøndby og FCK

    Emil Larsen fra Lyngby har også været rygtet til FCK

    Sporten.dk: FCK har kig på Emil Larsen


    Der er selvfølgelig også folk på vej væk.

    Nordstrand til FCN
    Zanka til PSV
    Og mon ikke Peter Larsson-sagen endelig ender med et skifte til Helsingborg

    Fyld på med hvad jeg har glemt.

    Og jeg har glemt rygterne om andre klubber der er interesserede i FCK-spillere.

    Claudemir er i flere omgange rygtet til Borussia Mönchengladbach

    Rygtet om Claudemir til Gladbach vil ikke dø
    Sidst redigeret af +Christoffer+ : 21.04.12 kl. 10:26
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Rutinerede danske (eks-)landsholdsspillere med kontraktudløb vil nok altid være interessante for København, og dem er der nogle stykker af til sommer:

    Lasse Schøne er som bekendt røget til Ajax, og han var næppe heller realistisk.

    Simon Poulsen er helt sikkert også på vej til større udfordringer (eller i hvert fald en højere løn), end vi kan tilbyde.

    Peter Løvenkrands får næppe en ny kontrakt med Newcastle og har længe talt varmt om at vende hjem til Danmark, hvor vi virker som det oplagte valg. Han er blevet 32, men jeg kan sagtens se ham som en afløser for Santin.

    Per Krøldrup har siddet ude med skader hele sæsonen for Fiorentina, og hans fysik må være et stort spørgsmålstegn. Med tilgangen af Stadsgaard som mere boldsikker midterforsvarer er han heller ikke så oplagt længere, men hans store rutine kunne være gylden at have i Europa.

    Christian Poulsen kunne blive en afgørende faktor for vores chancer i Europa og er lige den mand, vi mangler på midtbanen. Kan han overtales til at vende hjem, burde den være sikker.

    Mads Junker har længe talt om at vende hjem, men jeg ser ham ikke helt have niveauet til en fast plads, og umiddelbart virker han ikke som den mest sultne spiller. Han kunne måske genoptage partnerskabet med Skoubo, såfremt OB overlever i ligaen, eller vende tilbage til biffan.

    Alt i alt finder jeg det ikke usandsynligt at se et par af disse spillere i FCK efter sommerpausen, da klubben sikkert også har fokus på at have en vis andel af danske spillere i truppen, og der er ikke så mange oplagte muligheder i Superligaen.
    HIC SUNT LEONES

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Rutinerede danske (eks-)landsholdsspillere med kontraktudløb vil nok altid være interessante for København, og dem er der nogle stykker af til sommer:

    Lasse Schøne er som bekendt røget til Ajax, og han var næppe heller realistisk.

    Simon Poulsen er helt sikkert også på vej til større udfordringer (eller i hvert fald en højere løn), end vi kan tilbyde.

    Peter Løvenkrands får næppe en ny kontrakt med Newcastle og har længe talt varmt om at vende hjem til Danmark, hvor vi virker som det oplagte valg. Han er blevet 32, men jeg kan sagtens se ham som en afløser for Santin.

    Per Krøldrup har siddet ude med skader hele sæsonen for Fiorentina, og hans fysik må være et stort spørgsmålstegn. Med tilgangen af Stadsgaard som mere boldsikker midterforsvarer er han heller ikke så oplagt længere, men hans store rutine kunne være gylden at have i Europa.

    Christian Poulsen kunne blive en afgørende faktor for vores chancer i Europa og er lige den mand, vi mangler på midtbanen. Kan han overtales til at vende hjem, burde den være sikker.

    Mads Junker har længe talt om at vende hjem, men jeg ser ham ikke helt have niveauet til en fast plads, og umiddelbart virker han ikke som den mest sultne spiller. Han kunne måske genoptage partnerskabet med Skoubo, såfremt OB overlever i ligaen, eller vende tilbage til biffan.

    Alt i alt finder jeg det ikke usandsynligt at se et par af disse spillere i FCK efter sommerpausen, da klubben sikkert også har fokus på at have en vis andel af danske spillere i truppen, og der er ikke så mange oplagte muligheder i Superligaen.
    Til den liste kan du tilføje de to Groningen-spillere Thomas Enevoldsen og Nicklas Pedersen, som er i modvind i Holland. Enevoldsen har været meget skadet, men måske Nicklas Pedersen kunne være en interessant spiller set i lyset af, at vi sandsynligvis skal på angriberjagt i sommerens vindue.

    http://www.sporten.dk/fodbold/danske...-had-i-holland

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nicklas Pedersen håber jeg, på ingen måde, bliver vores afløser for N´Doye, det er han slet og ret, slet ikke stærk nok til, og deslige ikke god nok til.

    Enevoldsen kunne godt være interessant, skulle Claudemir ryge.

    Er der nogle der har status på, hvordan det går wifebeateren (Gerndt) fra Sverige og Ujah i deres respektive klubber?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Røll Se meddelelser
    Enevoldsen kunne godt være interessant, skulle Claudemir ryge.
    Er Enevoldsen ikke udpræget kantspiller?

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Med problemerne i schweiz, er der så nogle navne fck kunne være interesseret i ?
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Bastiano Se meddelelser
    Med problemerne i schweiz, er der så nogle navne fck kunne være interesseret i ?
    Ja, en hel del. ;)

    Hvilke problemer har de i Schweiz?
    6

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau_HC Se meddelelser
    Hvilke problemer har de i Schweiz?
    En hel del. Et par klubber er gået konkurs og tvangsnedrykkes. Så Sion fx redder sig trods 30 points fratrukket.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    En hel del. Et par klubber er gået konkurs og tvangsnedrykkes. Så Sion fx redder sig trods 30 points fratrukket.
    I see. Jamen det er sikkert mange brugbare emner, men mon ikke de andre Schweiziske klubber står på spring, for ikke at nævne Belgiske klubber der jo virkelig er på vej frem.
    6

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012


  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Det er jo helt vildt! Det vil sige, at halvdelen af ligaen skal skiftes ud til næste sæson! Hvis altså de holder fast i beslutningen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg så da gerne Silberbauer tilbage i FCK... for at spille på den centrale midt (ikke højre fløjen som sidst - der har vi Bolanos).

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Ligaen i Schweiz er jo kanon stærk og der er BESTEMT mange mange emner som ville kunne være interessente for FCK. Hvor realistiske ved jeg ikk? De har jo alle sammen hevet en KANON hyre dernede, og FCK vil helt sikkert ikke kunne eller gide prøve at matche de summer. Så det kommer nok mere an på hvor sultne spillerne er overfor CL bold ift. penge ! ! !

    De mest eftertragtede spillere kunne i min optik være:

    Sébastian Wüthrich 20 år, Venstre Midt, Sion

    José Goncalves 25 år, Central forsvar, Sion

    Raul Bobadilla 23 år, Angriber, Young Boys

    Scott Sutter, 25 år, Højre back, Young Boys

    Matias Vitkieviez, Højre kant, Young Boys

    Det var i hvertfald nogle af dem som jeg håber C.V. har i kikkerten !!!
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    68

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hvis ikke Christian Poulsen kan lokkes hjem fra Frankrig, så bør navnebror Jakob Poulsen tilbydes en kontrakt hos FCK. Det ser ud til, at JP er ved at ramme niveauet fra 2009, og det vil betyde et markant løft på midten, som den ser ud pt. Og hvem ved, måse kunne det ende med et langskudsmål fra midtbanen hos FCk !?!?!

    Oktanand

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hvis det på nogen måde er muligt, synes jeg CV skulle investere i Quincy Antipas.

    Jeg mener klart, han er en af de allerbedste offensivspillere i Superligaen, senest bevist med to fantastiske kampe fra hans side mod FCK.

    Men han har været rygtet til klubber udenlands, så det bliver nok svært at få fat i ham.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 93 12341151 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •