Side 10 af 93 FørsteFørste ... 789101112132060 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Waris kender jeg ikke, men jeg tillader mig at skyde på, at han ikke vil hæve overliggeren.
    Ligesom andre, vil jeg også gerne lige uddybe lidt omkring Majeed. Han har fået sin debut på det ghanesiske landshold, og her står der, at blandt andre hollandske klubber har et godt øje til ham.

    Det skal desuden nok passe, at vi kunne finde på at købe ham, for her kan man læse om, at Rosenborg formentlig gerne vil have ham. Det betyder jo som bekendt, at vi åbenbart også vil, men her snakker hans nuværende ejer om, at ingen skandinaviske klubber har råd til ham. Det er selvfølgelig noget sludder, men det er jo nemt nok at sige, indtil man står med checken i hånden.

    Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal mene om ham. Jeg har ikke set spille nok til at have en god fornemmelse, men umiddelbart tænker jeg Anthony Ujah om ham.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Mohamed Zidan ser ud til at forlade Mainz. Personligt synes jeg, at han kunne være et spændende bekendtskab der har vist kvalitet i ligaen over en længere periode. Derudover er han en spiller der kan afgøre kampe, bestemt noget vi kunne bruge. Når det så er sagt kan hans lønkrav vise sig at være en hindring, vi får se.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...liga-tid-zidan

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Mohammed Zidan ville kunne give os den profil og den tænding jeg or hold k... hvor har det været kedeligt, de ekstra ordinære er måske svære at styre, men endnu sværere for modstandernes forsvar - M.Zidan og Nicolai Jørgensen i front, med Emil Larsen og Bolanos på kanterne, så vel selv en CV ikke kunne gøre en kamp kedelig......

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #139
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg ville være bekymret over Zidans oppustede ego.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #140
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Min ønskeliste.

    Træner:
    Steve Mcclaren
    Kjetil Rekdal
    Peter Sørensen

    Spillere:

    Chr. Poulsen
    P. Løvenkrands
    Nicolai Jørgensen
    Emil Larsen
    Zidan
    Anders Christiansen

    3-4 af de førnævnte, så er jeg ret fortrøstningsfuld forud for 12/13

  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Såvidt jeg ved, har Zidan gjort det fint og gnidningsfrit i Tyskland. Man kan ikke blive ved med at hænge sig i gamle sager, han ville være et rigtig godt offensivt kort i Superligaen.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #142
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgehrcke Se meddelelser
    Ja det har jeg faktisk.Og mener bestemt at han har vist fremgang de sidste kampe. Tvivler på at et hold som united scouter så forkert at manden er totalt uduelig. men det er jo bare min mening, og DU kan da ikke andet end give mig ret i, at han er væsentlig bedre end Grindheim( som er totalt boldmongol)
    Med den argumentation synes jeg skal vi skal hente Mads Timm, han kan også passende løse vores trænerproblem http://www.fyens.dk/article/2028196:...mm-forlader-KB
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #143
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Er der nogen der ved hvordan Søren Frederiksen har gjort det i VB?
    Det er ikke meget man har hørt om ham? Har han spillet, scoret mål og været god? eller har han kukkeluret på bænken?

  15. #144
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Såvidt jeg ved, har Zidan gjort det fint og gnidningsfrit i Tyskland. Man kan ikke blive ved med at hænge sig i gamle sager, han ville være et rigtig godt offensivt kort i Superligaen.
    Zidan startede som lyn og torden, da han skiftede til Mainz 05 i vinterpausen og scorede i de seks første kampe. Men skal man tro Kicker steg det ham til hovedet, således at hans indsats alt i alt beskrives som alt andet end tilfredstillende. Formkurven gik den forkerte vej, og ydermere var der tale om disciplinære problemer såsom ikke at møde op til tiden, ikke at ville arbejde for holdet, ikke at træne godt nok og ikke at følge taktiske anvisninger, hvorfor Mainz ikke ønskede at give ham en lang kontrakt, simpelthen for at sætte ham under pres, så han ydede mere - hvilket han afslog.

    Zidan er en krukke, der skaber uro og splid på et hold og selvom han har høj klasse, ønsker jeg ham ikke til FCK - synes det var slemt nok at opleve N´doye i de sidste kampe.

    Samtidigt er det ret urealistisk, at Zidan skulle være interesseret i at spille for en superliga løn, så risikoen for at se ham i FCK er minimal.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg kunne godt tænke mig, at vi købte Mohamed Bangura til angrebet. Han spillede to rigtig gode sæsoner hos AIK Solna for nogle år siden, hvorefter han blev solgt til Celtic, i øvrigt efter at være blevet anbefalet af Henrik Larsson. Han har dog ikke haft succes i Skotland, blandt andet fordi han har været mere eller mindre kronisk skadet, siden han skrev under med dem. Samtidig lader det til, at deres manager, Neil Lennon, foretrækker andre angribere. Efter min mening ville det indebære en betragtelig risiko, hvis vi hentede Bangura, men det kunne også give bonus i stor grad. I hvert fald ville vi ikke have skyggen af chance for ham, hvis han var bare i nærheden af at være stamspiller hos Celtic.

    Jeg synes ikke selv, at det her har karakter af ren namedropping, for eftersom han har været en profil i Sverige, har vi rimelig sikkert holdt øje med ham, efter at han skiftede til Celtic.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #146
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hvad skete der med Mervan Celik, som FCK blev kædet sammen med inden han røg til Rangers. og tilbage igen til GAIS? Kunne han tænkes at være et muligt indkøb?

    Per Ciljan Skjelbred får heller ikke meget spilletid i HSV.

    Begge kunne være supplement til kanterne, hvor Bolanos mangler en konkurrent
    Sidst redigeret af madskl : 27.05.12 kl. 19:52

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #147
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Er der nogen der ved hvordan Søren Frederiksen har gjort det i VB?
    Det er ikke meget man har hørt om ham? Har han spillet, scoret mål og været god? eller har han kukkeluret på bænken?
    For et par uger siden kommenterede VBKs træner på Frederiksen-situationen overfor Bold.dk. Frederiksen har haft nogle tilbagefald og derfor ikke spillet en væsentlig rolle på holdet. Wael siger blandt andet:

    "... der var en risiko ved at hente Søren allerede nu, så tidligt efter en alvorlig korsbåndsskade, og han har desværre haft et par tilbagefald. Ikke med knæet, for det har det fint, men med lysken blandt andet."

    Og:

    "... Søren var hentet som en profil. Jeg kendte ham allerede, (fra SønderjyskE, red), så han skulle ikke overbevise mig om sine kvaliteter, men desværre har han endnu ikke rigtigt kunnet hjælpe os endnu, og det er møghamrende ærgerligt."

    Kilde her.

  22. #148
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Hvad skete der med Mervan Celik, som FCK blev kædet sammen med inden han røg til Rangers. og tilbage igen til GAIS? Kunne han tænkes at være et muligt indkøb?

    Per Ciljan Skjelbred får heller ikke meget spilletid i HSV.

    Begge kunne være supplement til kanterne, hvor Bolanos mangler en konkurrent
    Som et supplement kunne der også nævnes Rafal Wolski - der netop er blevet udtaget til Polens em-trup. Har set ham spille nogle kampe i den polske liga, et MEGA talent.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Rafal_Wolski

    http://www.youtube.com/watch?v=8q9-SabZmqg

    Mvh. Dennis Jørgensen

  23. #149
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Hvad skete der med Mervan Celik, som FCK blev kædet sammen med inden han røg til Rangers. og tilbage igen til GAIS? Kunne han tænkes at være et muligt indkøb?
    Der er ikke sket så meget. 11 kampe, to mål og ingen assist i denne sæson. Han har heller ikke været en stor profil, som han var, før han skiftede. Hans kontrakt udløber sidst på året. Man kan selvfølgelig sige, at han næppe har solgt sig selv på den korte tid, siden han vendte tilbage til svensk fodbold. Det kan blive vores held, hvis han stadig er inde i billedet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  24. #150
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Hvad skete der med Mervan Celik, som FCK blev kædet sammen med inden han røg til Rangers. og tilbage igen til GAIS? Kunne han tænkes at være et muligt indkøb?
    Han gjorde det meget klart dengang at han ingen interesse havde i nogen andre skandinaviske klubber end GAIS. Han skrev også kun under på en 8 måneders kontrakt med GAIS da han vendte tilbage, så en retur til det store udland virker til at være prioritet nummer et, to, tre til syv, otte, ni og ti på hans liste.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •