Side 12 af 93 FørsteFørste ... 291011121314152262 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Kunne Jacob Poulsen fra FCM være en mulighed i FCK til at hæve niveauet på midtbanen?: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-paa-poulsen

    Der tales godt nok om udlandet, men han kunne måske også været interesseret i at fortsætte karrieren i FCK

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Kunne Jacob Poulsen fra FCM være en mulighed i FCK til at hæve niveauet på midtbanen?: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-paa-poulsen

    Der tales godt nok om udlandet, men han kunne måske også været interesseret i at fortsætte karrieren i FCK
    Først og fremmest tvivler jeg på den reelle mulighed. Skulle FCM sælge til en konkurrent i Superligaen, og nok især København, ville prisen sikkert få et nøk opad. Dvs mht value-for-money ville vi nok gøre en dårlig handel.

    Dernæst det formodede lønniveau. JP ville sikkert lægge sig i top af lønhierarkiet, med sin rutine og status af landsholdsspiller. Jeg tvivler på FCK ville honorere Poulsens lønkrav.

    Dernæst dit spørgsmål mht at "hæve niveauet på midtbanen". Jeg har i bedste fald MEGET svært ved at se Poulsen som løsningen på problemerne på vores centrale midt. Med andre ord, han hæver ikke niveauet IMO...
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Først og fremmest tvivler jeg på den reelle mulighed. Skulle FCM sælge til en konkurrent i Superligaen, og nok især København, ville prisen sikkert få et nøk opad. Dvs mht value-for-money ville vi nok gøre en dårlig handel.

    Dernæst det formodede lønniveau. JP ville sikkert lægge sig i top af lønhierarkiet, med sin rutine og status af landsholdsspiller. Jeg tvivler på FCK ville honorere Poulsens lønkrav.

    Dernæst dit spørgsmål mht at "hæve niveauet på midtbanen". Jeg har i bedste fald MEGET svært ved at se Poulsen som løsningen på problemerne på vores centrale midt. Med andre ord, han hæver ikke niveauet IMO...
    Jeg vil endda gå så langt og sige at det ville være 8+ mio. ud af vinduet. Jakob Poulsen er ikke bedre end Grindheim - og derfor ikke løsningen på vores centrale midtbane.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #169
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jakob Poulsen er en dygtig spiller, der sikkert sagtens ville kunne gøre sig gældende i København, men han er ikke just den type, vi står og mangler nu. I lighed med Grindheim, Claudemir og Thomas Kristensen, så vil han sikkert kunne fungere ganske udmærket på den centrale midtbane, hvis han får den rigtige makker, der kan binde midtbanen sammen og stå for størstedelen af det defensive arbejde. Og det er netop sådan en type, som vi har desperat brug for, mens vi i forvejen har de tre førnævnte spillere, der kan udfylde den rolle på midtbanen, som Poulsen ville få, hvis han skiftede til København.

    Jeg tror, at pengene vil kunne bruges bedre på andre og mere trængende steder lige nu.
    Mvh.
    Dane


  8. #170
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Så er det endegyldigt at Løvenkrands ikke får forlænget sin kontrakt..
    Vel noget nær det bedste og samtidig realistiske vi kan håbe på, sådan som sæsonen udviklede sig..

    http://www.bold.dk/nyt/Loevenkrands-...ig-i-Newcastle

    Hvor havde det dog bare været rart med 150 mio. ekstra på kontoen.. Om ikke andet kunne man i det mindste få lov til at drømme bare en lille smule større, nu hvor vinduet åbner..

    /ntrm

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #171
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af ntrm Se meddelelser
    Så er det endegyldigt at Løvenkrands ikke får forlænget sin kontrakt..
    Vel noget nær det bedste og samtidig realistiske vi kan håbe på, sådan som sæsonen udviklede sig..

    http://www.bold.dk/nyt/Loevenkrands-...ig-i-Newcastle

    Hvor havde det dog bare været rart med 150 mio. ekstra på kontoen.. Om ikke andet kunne man i det mindste få lov til at drømme bare en lille smule større, nu hvor vinduet åbner..

    /ntrm

    Champions League deltagelse havde næppe fået os til at kigge på "større" spillere end Løvenkrands. Han er vel udelukkende realistisk fordi han er en halvgammel dansker, der nok snart trapper sin karriere ned. Han har jo et forholdsvist godt navn derovre.

    Løvenkrands og Christian Poulsen er at drømme stort, i min verden :-D Også selvom vi havde haft +150 millioner fra CHL.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #172
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Tror desverre ikke vi løven at se i FC:

    Tidligere har Løvenkrands også været sat i forbindelse med FC Køvenhavn, som måske kan blive aktuelt, hvis ikke han kan blive i England.

    - Førsteprioriteten er at blive i England. Men hvis der kommer en interessant henvendelse fra en dansk klub, så kigger jeg da på det. Jeg er åben for alt, slutter Løvenkrands.

  13. #173
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af peb Se meddelelser
    - Førsteprioriteten er at blive i England. Men hvis der kommer en interessant henvendelse fra en dansk klub, så kigger jeg da på det. Jeg er åben for alt, slutter Løvenkrands.
    Nu har jeg ikke selv set udtalelsen du henviser til, men synes da netop at han bejler til FCK hvis altså dette er sandt.. Hvilken anden dansk klub, udover FCN naturligvis, ville være i stand til at komme med en, for Løvenkrands, interessant henvendelse??

    /ntrm

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af ntrm Se meddelelser
    Nu har jeg ikke selv set udtalelsen du henviser til, men synes da netop at han bejler til FCK hvis altså dette er sandt.. Hvilken anden dansk klub, udover FCN naturligvis, ville være i stand til at komme med en, for Løvenkrands, interessant henvendelse??

    /ntrm
    Det er der næppe nogen, der er. Og jeg tror heller ikke, at FCN er i stand til det alene af den grund, at de slet ikke kan (eller måske snarere vil) tilbyde ham den løn, som han uden tvivl vil kræve. Jeg forestiller mig, at vi er oppe i 4-5 millioner kroner årligt før skat, og jeg mener at have hørt eller læst et sted, at FCN angiveligt har et lønloft, der ikke ligger ret meget over de 100.000 kroner om måneden. Det er dog ikke sikkert, at de kan fastholde dette overfor deres spillere nu, hvor de har flere penge, og deres spillere også bliver mere attraktive for andre klubber osv. I AaB's tilfælde steg lønbudgettet vist også ganske betragteligt, da de kom til CL-penge - bare se hvad Chanko fik.

    Men stadig: jeg tror, at FCK er den eneste mulighed for Løvenkrands i Danmark, men spørgsmålet er, om han ikke har en del bejlere i England. Han har jo faktisk gjort det ganske udmærket for Newcastle i perioder.
    Mvh.
    Dane

  15. #175
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    21

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg må indrømme jeg ikke ønsker hverken Christian Poulsen eller Peter Løvenkrands til FCK.
    Der må være yngre spillere (De er begge fra 1980 - dvs 32 år) der kan bidrage med lige så meget (eller mere) og samtidig har friske ben der holder 90 minutter (a la Oviedo).
    Hvorfor vi partout skal hente "gamle" danske spillere til klubben er mig en gåde.
    Det var en Strålende tid
    idunthor's Avatar

  16. #176
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af idunthor Se meddelelser
    Jeg må indrømme jeg ikke ønsker hverken Christian Poulsen eller Peter Løvenkrands til FCK.
    Der må være yngre spillere (De er begge fra 1980 - dvs 32 år) der kan bidrage med lige så meget (eller mere) og samtidig har friske ben der holder 90 minutter (a la Oviedo).
    Hvorfor vi partout skal hente "gamle" danske spillere til klubben er mig en gåde.
    J E S P E R G R Ø N K J Æ R

    Rutine og international erfaring
    Lederegenskaber/skikkelser


  17. #177
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af idunthor Se meddelelser
    Jeg må indrømme jeg ikke ønsker hverken Christian Poulsen eller Peter Løvenkrands til FCK.
    Der må være yngre spillere (De er begge fra 1980 - dvs 32 år) der kan bidrage med lige så meget (eller mere) og samtidig har friske ben der holder 90 minutter (a la Oviedo).
    Hvorfor vi partout skal hente "gamle" danske spillere til klubben er mig en gåde.
    Som jeg ser det lige nu, har FCK brug for at få tilført nogle rutinerede kræfter, der kan gå ind og stabilisere holdet fra første dag. Holdet ser simpelthen så skrøbeligt ud, at det vil være selvmord at hente Mos'er, Oviedo'er, Søren Frederiksen'er mv.

    Derfor er spillere som Løvenkrands og (især) Christian Poulsen interessante - spillere som ville være en delvis falliterklæring at hente ind hvis vi havde et hold som i 2010/11, men som nu virker helt rigtige. Der udstedes dog ingen garantier i fodbold, hvilket Grindheim-købet beviser fint - han var på papiret en optimal spiller at få ind qua sin rutine (Den såkaldte nordiske skoling, 3 år i Æresdivisionen og knap 50 landskampe for Norge), men er indtil videre faldet igennem bigtime.
    Hejsa
    Elver's Avatar


  18. #178
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,541

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    J E S P E R G R Ø N K J Æ R

    Rutine og international erfaring
    Lederegenskaber/skikkelser
    Jeg synes ikke, at man kan sidestille Løvenkrands med Grønkjær. Dels var Grønkjær et af de helt store navne i dansk fodbold, hvilket man trods alt ikke kan sige om Løvenkrands. Dels ville Grønkjær hjem til Danmark og FCK. Man fornemmer ikke helt samme lyst hos Løvenkrands. Og endelig var Grønkjær i sin bedste fodboldalder, da han skiftede til FCK.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #179
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes ikke, at man kan sidestille Løvenkrands med Grønkjær. Dels var Grønkjær et af de helt store navne i dansk fodbold, hvilket man trods alt ikke kan sige om Løvenkrands. Dels ville Grønkjær hjem til Danmark og FCK. Man fornemmer ikke helt samme lyst hos Løvenkrands. Og endelig var Grønkjær i sin bedste fodboldalder, da han skiftede til FCK.
    Jeg tror du misforstår mig. Det var på ingen måde en sammenligning af Løvenkrands og CP med Grønkjær. Det var bare et eksempel på, at det godt kan betale sig at hente aldrende spillere til klubben i visse situationer.

    De kommer nemlig med nogle kvaliteter som de yngre - måske mere sultne - spillere ikke gør. Nuvist, grønkjær var 29 (ret mig hvis jeg husker forkert), men han lignede da en på 32! ;) Og desuagtet, så havde han væsentlig rutine, erfaring fra store ligaer, slutrunder mv.

    Vi har brug for noget af det jeg lige har nævnt. Jeg synes at Lars Jacobsen er vendt tilbage på rigtig fornuftig vis med stærke udtalelser og god "presence" på holdet. Men vi har brug for mere af det. Vi har brug for 2-3 spillere der har en vis pondus, og det ikke kun på banen.

    I den forbindelse kan aldrende danske udlandsproffer være super signings.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #180
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    CP og Løvenkrands til FCK !

    siger det bare.....
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  23. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •