Side 15 af 93 FørsteFørste ... 5121314151617182565 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Ribz Se meddelelser
    Hvad med en transferfri Mads Junker fra Roda? Perfekt i stedet for Satin...
    Lige Junker er ikke min kop te. Han har godt nok scoret et fornuftigt antal mål i den Hollandske liga, men som angriber i FC København har du mindre plads at gøre på end du har i langt de fleste kampe i den hollandske æresdivision. Han vil ikke være den kvalitetsangriber vi hungrer efter (Måske endda to hvis Damen sælges). Håber virkelig overliggeren sættes højere i dette vindue, men kan ikke påstå jeg forventer det. Det er desuden utroligt så få rygter der florerer omkring fck for tiden. Hverken nye trænere eller spillere rygtes hertil. Da OB var på trænerjagt skortede det ellers ikke på rygter:-)

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er desuden utroligt så få rygter der florerer omkring fck for tiden. Hverken nye trænere eller spillere rygtes hertil. Da OB var på trænerjagt skortede det ellers ikke på rygter:-)
    Det kunne have noget med det lille event, der foregår nede i Polen og Ukraine for tiden. Jeg tror ikke det skal tages som udtryk for, at OB's trænerjagt er mere interessant end FCKs. Der er bare noget der er mere interessant end OB OG FCK for tiden. Jeg tror først der kommer mange rygter efter slutrunden. Det på trods af, at vi helst skal have ansat en træner til den tid.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Der var nogle, der havde et lille håb om måske at kunne lokke Markus Rosenberg til klubben på en fri transfer, men Swansea meldes interesseret i at hente angriberen til klubben. Allerede før Laudrup kom til klubben, så det kunne jo nok være interessant for Markus, hvis ellers Laudrup er lun på idéen også.

    Laudrup har i øvrigt eftersigende fået et transferbudget på 140 mio kr til den kommende sæson.

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Selvom jeg allerhelst ser en ny fysisk stærk angriber a la N'Doye, Alvaro eller Allbäck i klubben, så ville jeg aldrig sige nej til Rosenberg hvis vi altså skulle være så heldige at få muligheden for at signe ham. Han er virkelig skarp, og jeg tror at det ville kunne sætte skub i hans karriere igen hvis han kom til København og høvlede en masse kasser ind og spillede hver kamp, samtidig med at han næsten ville være hjemme. Men sulten efter for alvor at slå igennem i en af de store ligaer er nok stadig for stor.
    Denis Fucking Vavro

  6. #215
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg går ud fra at vi siger farvel til 3 angribere: Nord, Santin og N'Doye.

    Så står vi tilbage med Mos, Diouf og Fredriksen, hvor det vel kun er Mos som er i betragtning til en plads i start 11'eren. Jeg tror at vi skal kigge efter en klassisk boksspiller, som makker til Mos.

    Hvad med en transferfri Nicklas Pedersen? Jeg har ikke set mange af hans kampe i Holland. Men når nu Olsen tror på ham, som bedste alternativ til Bendtner. I et TV interview fra EM, så man ham i baggrunden, modtage bolden med ryggen mod mål, chippen bolden til sig selv, dreje om sin egen akse, og skyde bolden i mål. Et fint mål, der vidner om at han må have en rimelig god potion teknik.

  7. #216
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Så røg Junker heldigvis videre, og ikke til FCK.

    http://www.bold.dk/nyt/Junker-paa-plads-i-Mechelen

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premi...okus-fra-ndoye

    Ifølge Tipsbladet vil Reading hellere have Pogrebnyak end N'Doye.

  10. #218
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Chippen er fri på marked, godt nok er han 32, men..
    http://onside.dk/nyheder/slutrunder-...ler-soger-klub

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #219
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Ham kunne vi godt bruge. Jeg har altid været en stor beundrer af hans måde at spille på. Han er teknisk meget dygtig, hurtig og gennembrudsstærk, nok det tætteste vi kommer på en ny Grønkjær!

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #220
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg er helt enig i, at Chippen ville give noget seriøs rutine og bevægelse på kanterne, idet han kan spille begge pladser.

    Hvilket man også så under EM, ganske vidst som udskiftningsspiller, idet manden har været meget skadet. Men IMO er han komplet urealistisk!!! På trods af de 32 år, er han en klassespiller på mange punkter. Men jeg ville da blive skuffet, hvis man ikke, i det mindste, gjorde et forsøg på at tilknytte ham på en 2-årige kontrakt. Kunne snildt gøre en forskel ala Grønkjær. Folk herinde ved hvad jeg snakker om, hvis de bare kender lidt til ham. Dog er han lidt af en fodboldnomade, vil prøve en masse ting, eller måske skaber lidt problemer? Hvad ved jeg, giv ham et tilbud CV.
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  15. #221
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Chippen er fri på marked, godt nok er han 32, men..
    http://onside.dk/nyheder/slutrunder-...ler-soger-klub
    Han blev også nævnt af glade folk på SL i 2008, 2009, 2010 og 2011. Der kom han ikke til klubben. Det gør han heller ikke denne gang *jinxer*. Man kunne lige så godt foreslå Pogrebnyak.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #222
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Selvom jeg ikke tror på Chippen så er han vel trods alt noget mere realistisk end Pogrebynak, når der kigges på alder osv.

    Savner sku godt nok der sker noget, både på transfer og træner fronten, frygter det bliver endnu et transfer vindue med masser af skandinavisk middelmådighed, imens de andre danske klubber ser på andre interessante markeder. Men nu har Lars Højer jo fået MLS på fjernsynet, så måske vi kan få nogen Amerikanere!

  18. #223
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    http://onside.dk/nyheder/bundesliga-...-nej-til-zidan

    Uden noget indgaaende kendskab til Stuttgart's oekonomi, maa Zidan vel regnes som urealistisk for FCK hvis ikke Stuttgart kan/vil leve op til hans loenkrav..
    Hvis han dog paa noget tidspunkt har vaeret aktuel?

    /ntrm

  19. #224
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nej.

    Stuttgart var et niveau eller to over os, selv da boblen var størst. Man kan evt. spørge William Kvist hvor der er fedest at spille.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #225
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Selvom jeg ikke tror på Chippen så er han vel trods alt noget mere realistisk end Pogrebynak, når der kigges på alder osv.
    Jojo selvfølgelig er han det hvis vi ser det for alle klubber under et. Min pointe var, at Chippen ikke dukker op i KBH; at han er komplet urealistisk (indtil han måtte begynde at blive citeret i medierne for, at han måske vil hjemad til Sverige). Ganske som Pogrebnyak (der blev valgt som eksempel, fordi han også var transferfri og kunne læses om på bold.dk på det tidspunkt). For FCK er de to lige urealistiske ud fra betragtningen om, at der er 0% chance for begge (som jeg ser det, naturligvis).

    Savner sku godt nok der sker noget, både på transfer og træner fronten, frygter det bliver endnu et transfer vindue med masser af skandinavisk middelmådighed, imens de andre danske klubber ser på andre interessante markeder.
    Er det OBs hype af et fransk-afrikansk talent, der nager? Det kan sagtens være at du har ret, men hvis der er hold i rygtet om Ariël Jacobs som træneremne, så siger det da et eller andet om ambitionsniveauet. Man henter vel næppe en tidligere belgisk mestertræner, hvis man overvejer Niels Lodberg-typer til spillertruppen.

    Derudover tror jeg faktisk, at CV er ærlig (og har ret), når han siger, at EM har sat en midlertidig prop i transferhullet. Det er jo i det hele taget ikke sket det store på transfermarkedet endnu, hverken i DK, i Skandinavien eller i resten af EU+. Pt. burde CV lede efter mindst en 3-4 spillere (1 centerforsvarer, 1-2 midtbanefolk og 1 angriber), ekskl. evt. afgange af fx Santin eller N'Doye, men de konkrete forhandlinger/aftaler kan sagtens være forsinket af EM.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  22. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •