Side 16 af 93 FørsteFørste ... 6131415161718192666 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Det giver vel også mening at vente med store indkøb til man har træneren på plads og lytter til, hvad han har af ønsker og idéer fra sit eget scouting netværk. Og på det sidste kan Ariel vel formentlig diske op med noget helt nyt i forhold til, hvor FCK tidligere har gjort deres scouting.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    100

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Gad vide om Ariel har en spiller ved sin side til pressemødet kl 15, ligesom Rolle havde sidste år...

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Ikke for at hoppe for ivrigt til forhastede konklusioner :-)....men hvis vi forestiller os at de talmæssige opstillinger skal rumme mulighed for at anvende 4-4-2, 4-3-3, 4-2-3-1 og 4-5-1....er det så helt håbløst at forvente at vi muligvis kan være på spillermarkedet efter en ægte 10ér?
    Jeg håber det er en del af transferstrategien, og hvis det er, så stiger mine forventninger MEGET
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  5. #229
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Ikke for at hoppe for ivrigt til forhastede konklusioner :-)....men hvis vi forestiller os at de talmæssige opstillinger skal rumme mulighed for at anvende 4-4-2, 4-3-3, 4-2-3-1 og 4-5-1....er det så helt håbløst at forvente at vi muligvis kan være på spillermarkedet efter en ægte 10ér?
    Jeg håber det er en del af transferstrategien, og hvis det er, så stiger mine forventninger MEGET
    Vi kommer (nu i endnu højere grad) også til at blive afhængig af at finde en klasse-6'er.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #230
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Vores nye træner må da gerne blive genforenet med hans tidligere stortalent, Romelu Lukaku - måske blot på en lejeaftale :-)

    Han vil ihvertfald gerne have spilletid: http://www.mirror.co.uk/sport/footba...l-leave-855547

  8. #231
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Du tror vel ikke selv på at FCK har så mange penge for blot at leje en spiller ?? Og nok slet ikke fra en så stor klub som Chelsea. Skulle han udlejes til en klub, ville FCK nok ikke lige være hans første valg selv om hans tidligere træner er skiftet til FCK.
    Desværre.....

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #232
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Desuden sagde Werder Bremen at Chelsea ikke ville leje Lukaku ud til dem (i forbindelse med Marin købet), da han skulle til en Engelsk klub hvis han skulle lejes ud pågrund af nogen homegrown regler.

  11. #233
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    EB mener at vide, at Rubin Kazan har budt 41 mio. for N'Doye, og at CV har afvist buddet: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1780785.ece

    Det virker satset at forsøge at presse prisen højere op, synes jeg. Vi risikerer at lave en Zuma, hvor vi går glip af et rigtigt stort bud og til gengæld ser en profil dale langsomt i niveau de sidste år af sin kontrakt...

    Hvis CV får presset en ekstra håndfuld mio. ud af russerne, æder jeg selvfølgelig mine ord og hylder CV's store forretningstalent :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #234
    Elle er offline Teddy Stadium Survivor
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    630

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    FCK har nu bekræftet, at der er modtaget et bud fra Rubin Kazan, men at man ikke har yderligere kommentarer på nuværende tidspunkt: https://newsclient.omxgroup.com/cdsP...511800&lang=da

    Det tyder vel på, at der foregår forhandlinger af en art, eller at man i hvert fald ikke (officielt) har afvist deres tilbud endnu - forhåbentlig for at presse prisen yderligere op, da det virker helt udelukket, at vi får lov at beholde N'Doye. Man må håbe, at de er klar til at investere størstedelen af gevinsten i nyt spillermateriale.

  13. #235
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hmm, det er altså det nye, at tingene bliver udmeldt..... Det undrer mig dog stadig, hvorfor man føler, at det er nødvendigt. Rygtet skal være meget "solidt" førend det er nødvendigt at kommenter på det som børsnoteret virksomhed.. Et rygte i en avis bør ikke være nok. Men det mener ledelsen åbenbart.

  14. #236
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    157

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Kunne det tænkes at man vil presse de andre interesserede klubber til at komme med et bud på N´Doye?
    Ligesom mange spiller agenter med deres spillere.?

    Og så har bestyrelsen samtidig sendt et signal om at 41 mio kr ikke er nok..
    Dave Mustaine: I was sent here by God

    Kirk Hammett: I didnt send that guy

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #237
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...fl%C3%B8j.html

    Nicolai Jørgensen - tæt på FCN for angiveligt under 6 mio kr. Det er jo næsten et røverkøb, og der burde vi IMO være med...!
    -_-

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #238
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Vålerenga benytter sig ikke af deres mulighed for at købe Markus Perdersen,håber virkelig vi er efter ham.

  19. #239
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKristian Se meddelelser
    Og så har bestyrelsen samtidig sendt et signal om at 41 mio kr ikke er nok..
    Der bliver ikke nævnt noget om, at buddet er blevet afvist. Det eneste, der er blevet signaleret er, at der er kommet et bud fra Kazan.

    Jeg ville nu faktisk lige nævne lidt omkring Christian Wilhelmsson. I den her artikel åbner han for, at han måske vil tage tilbage til Stabæk. Ganske vist har den klub gjort meget for ham, men det er alligevel bemærkelsesværdigt, at han ikke længere er helt afvisende overfor Skandinavien.

    I den forbindelse er det måske værd at huske på, at Wilhelmsson havde en ganske succesrig periode i Anderlecht. Han blev godt nok solgt året før, at Jacobs overtog trænerjobbet, men han har jo nok hørt lidt om ham.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. #240
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...fl%C3%B8j.html

    Nicolai Jørgensen - tæt på FCN for angiveligt under 6 mio kr. Det er jo næsten et røverkøb, og der burde vi IMO være med...!
    Ifølge EB er FCN tættere på Nicolai Jørgensen, end vi er.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1780985.ece

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •