Side 2 af 93 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    126

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Hvis det på nogen måde er muligt, synes jeg CV skulle investere i Quincy Antipas.

    Jeg mener klart, han er en af de allerbedste offensivspillere i Superligaen, senest bevist med to fantastiske kampe fra hans side mod FCK.

    Men han har været rygtet til klubber udenlands, så det bliver nok svært at få fat i ham.
    Det ville i mine øjne være et fejlkøb af dimensioner! Manden lever på at være hurtig og jagte alle bolde for et hold der ikke forventes at være mest boldbesidende. Det er jo ikke tilfældet med 90% af F.C. Københavns kampe, og de kampe europæisk hvor vi ikke er mest boldbesidende tvivler jeg ærligt talt på om han har niveauet til at gøre en forskel.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Lille Vinnie Se meddelelser
    Det ville i mine øjne være et fejlkøb af dimensioner! Manden lever på at være hurtig og jagte alle bolde for et hold der ikke forventes at være mest boldbesidende. Det er jo ikke tilfældet med 90% af F.C. Københavns kampe, og de kampe europæisk hvor vi ikke er mest boldbesidende tvivler jeg ærligt talt på om han har niveauet til at gøre en forskel.
    Jeg er grundlæggende enig. Men hvis vi absolut skal købe ind i Superligaen - hvilket jeg ikke håber, vi gør, men det gør vi jo nok - er Antipas et af de bedste bud IMO.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Vi kan ikke blive ved med at handle hos bundhold, uden at det går ud over niveauet. Noget vel allerede er sket. Skulle vi være så heldige at kvalificere os til CL, skal der handles kvalitet. Ikke flere Kim C.-, Gamboa-, Siggurdsson-, Grindheim-, Diouf-, Stadsgaard- (Toutouh for den sags skyld) typer.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi kan ikke blive ved med at handle hos bundhold, uden at det går ud over niveauet. Noget vel allerede er sket. Skulle vi være så heldige at kvalificere os til CL, skal der handles kvalitet. Ikke flere Kim C.-, Gamboa-, Siggurdsson-, Grindheim-, Diouf-, Stadsgaard- (Toutouh for den sags skyld) typer.
    Nu er hverken Diouf, Sigurdsson, Stadsgaard, Grindheim eller Kim C. handlet hos bundhold - men jeg kan da til dels se din pointe. Dog synes jeg, at det er alt for tidligt at afskrive Stadsgaard, selvom han havde en elendig kamp i går. I alle hans øvrige kampe har han spillet ganske udmærket, og jeg er sikker på, at han bliver meget vigtig for vores forsvar på sigt.

    I øvrigt er det helt åndssvagt at tage en spiller som Toutouh med i den sammenhæng. Han er en meget ung spiller, og han skal have tid til at udvikle sig ved at træne med førsteholdet og spille for reserverne.
    Mvh.
    Dane


  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Der skal 100% hæves overliggeren til sommer, hvis vi ikke skal blive til grin i CL.
    Specielt midtbanen som vi har fundet ud af efter Kvist han smuttede.. Jeg kan godt li Antipas, men ja en god spiller på et bundhold er vel næppe at hæve overliggeren..

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Ser nu gerne vi handler i mindre klubber.

    Aab har 2(Lucas Andersen & Nicklas Helenius)
    Lyngby har 1 (Emil Larsen)
    Brøndby har 2 (Nikolaj Agger & Mathias Gert)
    OB har 2(Rasmus Falk & Kadriiiiiiii!)

    Ser store ting i Agger han spiller bare på et bund elendigt hold, men han kan alt.

    De største talenter der skal satses på i en klub med vores størrelse, i stedet for anden sortering som Frederiksen & Thomsen.

    /Game
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Ser nu gerne vi handler i mindre klubber.

    Aab har 2(Lucas Andersen & Nicklas Helenius)
    Lyngby har 1 (Emil Larsen)
    Brøndby har 2 (Nikolaj Agger & Mathias Gert)
    OB har 2(Rasmus Falk & Kadriiiiiiii!)
    Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der er utilfreds med vores reserveholds præstationer i denne sæson. Med spillere som Agger, Gehrt og Falk på holdet er jeg sikker på, at de i næste sæson vil kunne kæmpe med i reserveholdsgruppe 1, og måske endda have en chance for at indtage reserveholdstronen, så alle fans igen kan være stolte!
    HIC SUNT LEONES


  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der er utilfreds med vores reserveholds præstationer i denne sæson. Med spillere som Agger, Gehrt og Falk på holdet er jeg sikker på, at de i næste sæson vil kunne kæmpe med i reserveholdsgruppe 1, og måske endda have en chance for at indtage reserveholdstronen, så alle fans igen kan være stolte!
    Ja haha?Ser dem som gode spillere der i FCK ville kunne slå igennem.

    I sær Lucas, Larsen, Kadrii og Agger er store talenter.

    /Game
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Ok, hæve barrieren for fck i dette vindue, som er det vindue ever hvor vi har størst mulighed for at tilbyde den flotteste pakke nemlig CL i år og groft sagt hvis vi gør det ok i ligaen næste år , så endnu et gruppespil om et år.......Ja Lukas og Kadrii er da fornuftige talenter.... MEN i næste vindue har vi brug for færdigudviklet spillere der kan gå direkte i start 11eren, med de mangler den nuværende tydeligt har.... Og blot at nævne Agger i den sammenhæng......

    For mig at se er det spillere som(uden at det behøver være de nævnte:

    Christian Poulsen
    Michael Silberbauer
    Peter Løvenkrands
    Mohammed Zidan
    Alexander Gerndt

    Dette blot navne , men fælles for dem er at det er færdige spillere som ved hvad det kræves på øverste niveau....Så kig ikke på navnene men på at der ikke er plads til spillere som skal bruge 1/2 til 1/1 år på at falde til.......

    Og så lige: aldrig Agger i en tråd om mulige emner,plz

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi kan ikke blive ved med at handle hos bundhold, uden at det går ud over niveauet. Noget vel allerede er sket. Skulle vi være så heldige at kvalificere os til CL, skal der handles kvalitet. Ikke flere Kim C.-, Gamboa-, Siggurdsson-, Grindheim-, Diouf-, Stadsgaard- (Toutouh for den sags skyld) typer.
    Du kunne jo tilføje Willand, Bolanos, Vingaard og N'Doye der alle kom fra klubber der er mindre end FCK. Er Evian et bundhold, eller vil Christian Poulsen (som bekendt kom til os fra bundholdet Holdbæk) også sænke overliggeren?

    Selvfølgelig kan vi købe gode spillere hos bundhold, ligesom at vi også sælger vores bedste spillere til klubber langt bedre end os.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Nu er hverken Diouf, Sigurdsson, Stadsgaard, Grindheim eller Kim C. handlet hos bundhold - men jeg kan da til dels se din pointe.
    Jeg er godt klar over, at min påstand er strammet en anelse. Sønderjyske er vel strengt taget heller ikke et bundhold, men indgår i stedet i den grå masse, der udgør midten i den danske Superliga. Min pointe er, at man ikke kan blive ved med at købe ind hos nordiske bund- og midterklubber uden at middelmådigheden smitter af på FCK. Isoleret set kan spillerne måske nok begå sig. Over tid kan de måske endda udvikle sig og løfte niveauet hos dem selv og FCK. Men når du sammensætter et hold af en masse spillere uden særlige spidskompetencer og uden den vindermentalitet, som opbygges ved at skulle præstere kamp efter kamp, sæson efter sæson - så skal det næsten gå galt.

    Dog synes jeg, at det er alt for tidligt at afskrive Stadsgaard, selvom han havde en elendig kamp i går. I alle hans øvrige kampe har han spillet ganske udmærket, og jeg er sikker på, at han bliver meget vigtig for vores forsvar på sigt.
    Jeg er enig i at det er for tidligt at fælde dom over manden. Jeg er dog ikke enig i, at han har været specielt god indtil videre. Med tanke på at han markedsfører sig selv som en boldspillende forsvarer, er han bemærkelsesværdig dårlig med bolden. Hans afspil er vel næppe bedre end Sigurdssons. Jeg frygter, at Stadsgaard er endnu en i rækken af dårlige indkøb til midterforsvaret. Det er to pladser, hvor CV ikke har haft den heldigste hånd.

    I øvrigt er det helt åndssvagt at tage en spiller som Toutouh med i den sammenhæng. Han er en meget ung spiller, og han skal have tid til at udvikle sig ved at træne med førsteholdet og spille for reserverne.
    Jeg er egentlig ikke uenig, men jeg har den holdning, at spillere i førsteholdstruppen, skal kunne begå sig i Superligaen. Toutouh er jo bare fyld, som f.eks. Gamboa også er det. Forhåbentlig bliver de begge stjerner på sigt, men pt. bidrager de bare til at sænke niveauet i førsteholdstruppen.

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Og så lige: aldrig Agger i en tråd om mulige emner,plz
    Kunne vi udvide den til alle fra det klamme skod hold? Det gi'r mig myrekryb, bare tanken om at en af de pis gule skulle trække i vores smukke trøje..

    Cheers;)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Du kunne jo tilføje Willand, Bolanos, Vingaard og N'Doye der alle kom fra klubber der er mindre end FCK. Er Evian et bundhold, eller vil Christian Poulsen (som bekendt kom til os fra bundholdet Holdbæk) også sænke overliggeren?
    N'Doye kom dog fra en større liga. Min pointe er bare, at hvis du henter for mange middelmådige spillere indenfor for kort en periode, vil det ud over kvaliteten på holdet. Og det vil ikke være befordrende for spillernes videre udvikling. Man kan selvfølgelig godt håndplukke talenter fra mindre klubber, men alt med måde.

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Kunne vi udvide den til alle fra det klamme skod hold? Det gi'r mig myrekryb, bare tanken om at en af de pis gule skulle trække i vores smukke trøje..

    Cheers;)
    32

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Søndergaard Se meddelelser
    32
    CV...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 2 af 93 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •