Side 4 af 93 FørsteFørste 12345671454 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Du tænker på den samme Rosenberg som i sommers udtalte:

    - Jeg føler, jeg vil tage chancen i Europa nogle flere år, men derefter er Malmö det eneste alternativ. Jeg ville aldrig kunne finde på at spille i Danmark eller sådan noget, udtalte Rosenberg tidligere på sommeren til Sydsvenskan
    .
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Kunne godt tænke mig Marcus Pedersen der nu er udlejet i Vålerenga,han er stadig ung og er vist ikke så dyr!!

    Men skal sku være ærlig og sige jeg er blevet nok så skeptisk til CV`s handler..

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hvis vi skal tilbage på rette spor efter sommerens transfervindue ser jeg gerne følgende udført.

    UD:
    Bergvold
    Absa
    Grindheim
    Zanka forsvinder til PSV
    Santin
    Nord til FCN
    Larsson

    Ud med de løntunge spillere som aldrig spiller.

    IND

    En midterforsvarer. Okore fra FCN er uhyre interessant, men også dyr.

    To centrale midtbanespillere. En der går direkte i start elleveren og en udviklingsspiller. Christian Poulsen er oplagt som den sikre starter. AC fra Lyngby kunne være udviklingsspilleren.

    En kreativ venstre kant. Emil Larsen har været nævnt og ham må vi meget gerne hente for min skyld.

    To angribere med høj klasse som sammen med Damen kan kæmpe om de to pladser i front / aflaste Damen i ny og næ. Den ene må meget gerne være en 10'er type der er kreativ og teknisk stærk og som kan spille pladsen lige bag angriberen i en 4-5-1. Rosenberg har været nævnt og han kunne være fantastisk. Bressan fra BATE kunne være 10'eren.

    Det er noget af en udrensning, men det skal der virkelig også til hvis vi skal op på Chl niveau næste år!

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Tror vi er ude i ca. 3 indkøb til FCK (som det plejer at være):

    - Central midt ledertype (Christian Poulsen)
    - Angriber (til erstatte enten N'Doye eller Santin. Tror ikke på begge får lov til at smutte i samme transfervindue)
    - Central forsvarsspiller (Er nok højst sandsynligt et talent, som ikke skal gå direkte ind i start 11'eren)

    Derudover er der nok et par spiller der bliver rykket op (ved dog ikke lige hvem det skulle være)
    - Torben

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg håber at vi kan signe 4 i næste vindue:

    - Central midt ledertype gerne Christian Poulsen
    - Offensiv midtbane (10'er type der er farlig offensivt)
    - Angriber (til erstatte enten N'Doye eller Santin. Tror ikke på begge får lov til at smutte i samme transfervindue)
    - Central forsvarsspiller (Er nok højst sandsynligt et talent, som ikke skal gå direkte ind i start 11'eren)

    /Løven

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nu er der en del her i tråden, der udtrykker at Santin skulle være et potentielt salgsemne. Det er da ganske rigtig, at Santin tidligere har udtalt, at han gerne ville væk, men den mening ændrede han altså i vinters, jf.:

    http://kanalsport.dk/indslag/santin-...il-blive-i-fck

    Det er ganske usandsynligt at Santin får et bedre tilbud end hans nuværende situation i FCK, så når han ikke selv vil væk, kan vi vist godt regne med at vi fortsat hænger på ham. Hvis det overhovedet skulle være aktuelt, så skulle det da være hvis vi misser mesterskabet.

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af AGK Se meddelelser
    Nu er der en del her i tråden, der udtrykker at Santin skulle være et potentielt salgsemne. Det er da ganske rigtig, at Santin tidligere har udtalt, at han gerne ville væk, men den mening ændrede han altså i vinters, jf.:

    http://kanalsport.dk/indslag/santin-...il-blive-i-fck

    Det er ganske usandsynligt at Santin får et bedre tilbud end hans nuværende situation i FCK, så når han ikke selv vil væk, kan vi vist godt regne med at vi fortsat hænger på ham. Hvis det overhovedet skulle være aktuelt, så skulle det da være hvis vi misser mesterskabet.
    Mon ikke det er et statement han kom med, da han indså at han i hvert fald ikke kom væk i vinters. Så fjerner det jo det meste spekulation når han udtrykker at han vil blive.
    Med det sagt. Så er en Santin i topform og i spille humør klart at foretrække, men problemet er jo at han ikke har præsteret kontinuerligt i laaang tid. Han ligner én uden gnist. Men jeg tror under alle omstændigheder at han bliver svær at erstatte med de hylder FCK kan handle ind på! Selvom man kan hive håret af sig selv kamp efter kamp af hans mange mislykkedes aktioner.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Er der forøvrigt nogen som kan være behjælpelige med at oplyse hvilke kontraktudløb vi har frem til næste sommer?

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Er der forøvrigt nogen som kan være behjælpelige med at oplyse hvilke kontraktudløb vi har frem til næste sommer?
    Jeg ved ikke om den er up to date, men det tror jeg:

    https://spreadsheets.google.com/pub?...esjZd7IcECHMZQ

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Er der forøvrigt nogen som kan være behjælpelige med at oplyse hvilke kontraktudløb vi har frem til næste sommer?
    Der er en venlig sjæl, der har kreeret og postet denne overskuelige oversigt i en anden tråd: https://spreadsheets.google.com/pub?...esjZd7IcECHMZQ
    Af den fremgår det, at kun Zanka og Nordstrand udløber nu. Der er til gengæld en god håndfuld, der udløber om et år og deriblandt nogle stykker, som jeg gerne så fyret af nu...

    Edit: Som Tobynator så var hurtigere end mig til at finde frem :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nu tror jeg at klubben vil handle alt efter om man spiller sig direkte i gruppespillet eller om man først skal i Kval. kampe. Tror ogaå at spillerene ville være nemmere at få til klubben hvis man ryger direkte til gruppespillet. Men håber og tror på at der vil blive købt bedre ind end de sidste par gange vinduet har været åbnet.

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Rosenberg
    Er du vanvittig han ville være vild at få til FCK. Realistisk - måske, men tidligere udtalelser fra manden tyder trods alt ikke på, at DK er en drøm! CL og sikker spillertid (og løn) kan måske lokke ham!

    Christian Poulsen
    Den ligger altså lige til højerbenet. Han kender klubben, han har nogle år tilbage endnu og har gjort det rigtig godt i Frankrig. Hvis vi kan få ham hjem, så er jeg sikker på, at vi også ser en forbedret Claudimir næste sæson. De to vil passe fint sammen (faktisk vil CP og TK også passe sammen). Grindheim må så være luxusbackup.

    Emil Larsen
    Jeg håber vi signer ham, da det ikke er realistisk at hente Lucas Andersen. Det ville være fint at få et ungt talent ind (med potientialle). Aab har i øvrigt nogle spændene talenter og Helenius er vel også interessant for FCK

    Nicolai Jørgensen
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...il-superligaen
    Hellere ikke et uinteressant talent. Han passer måske ikke helt ind hos FCK, men hans talent er enormt og han er stadig nok ung nok til at kunne tilpasse sig en ny plads.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #58
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hvad med ham her, Martin Perez Guedes, som ny angriber?:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...il-superligaen

    Nu kender jeg ikke mere til ham end det der står i artiklen, men umiddelbart er der da en del fordele ved en halv-dansker, der scorer mange mål i udlandet og tilmed kun er 20 år. Hvis jeg var CV ville jeg undersøge sagen nærmere.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Så vidt jeg kan se, er han midtbanespiller, men der kunne vi jo også godt trænge til forstærkninger. Men efter lidt søgning, kan jeg ikke umiddelbart se, at at han skulle have banket mål ind i store mængder. Måske bliver han forvekslet med Martin Rolle, som så vidt jeg kan se er Olimpos topscorer. Huracán fra den tredjebedste række havde i øvrigt, i følge Wikipedia, sidste sæson en spiller af præcis samme navn. Om det den samme ved jeg ikke. Det er nok ikke det mest ualmindelige navn. Der dukker masser af klip op på youtube, når man søger på ham, men jeg har ikke orket at kigge nærmere på dem. Men altså, en ung, fast mand i den bedste argentinske række (godt nok på et bundhold, som nu rykker ned) med dansk pas (eller meget nem adgang til et) og et eksplicit ønske om at komme til Danmark bør da tjekkes ud. Men det er jo nok en kende for eksotisk for CV. Gud forbyde, at vi skulle komme til at signe en kommende Copa Libertadores-stjerne :-)

    Edit: Det med det danske pas er jo så ikke så vigtigt længere.

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvad med ham her, Martin Perez Guedes, som ny angriber?:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...il-superligaen

    Nu kender jeg ikke mere til ham end det der står i artiklen, men umiddelbart er der da en del fordele ved en halv-dansker, der scorer mange mål i udlandet og tilmed kun er 20 år. Hvis jeg var CV ville jeg undersøge sagen nærmere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvad med ham her, Martin Perez Guedes, som ny angriber?:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...il-superligaen

    Nu kender jeg ikke mere til ham end det der står i artiklen, men umiddelbart er der da en del fordele ved en halv-dansker, der scorer mange mål i udlandet og tilmed kun er 20 år. Hvis jeg var CV ville jeg undersøge sagen nærmere.
    Hvad jeg kunne finde frem til, er han mere en wing. Spiller oftest venstre wing, selvom han er højre benet. Det ser ud til at han godt kan lide at rykke ind i banen og trykke af, lidt lige som Vingaard.
    Når tipsbladet siger "bomber" betyder det at han har scoret 2 mål i 11 kampe.
    Han spillede før i den 2 eller 3 bedste række for Huracan. Her er lidt videoer fra ham: http://eurorivals.net/players/martin...ub-olimpo.html
    Der er hans to mål fra Olimpo og så en længere video fra hans tid i Huracan

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •