Side 43 af 93 FørsteFørste ... 334041424344454653 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #631
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    En eller flere danske klubber har budt på Alejandro Bedoya fra Glasgow Rangers, ifølge spillerens agent. Han er offensiv midt.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...angers-spiller
    http://en.wikipedia.org/wiki/Alejandro_Bedoya

    Iøvrigt åbner Eidur Gudjohnsen for den danske superliga :-D Meeen han er desværre nok blevet for gammel og slidt

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...en-superligaen
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ei%C3%B0ur_Gu%C3%B0johnsen

  2. #632
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Iøvrigt åbner Eidur Gudjohnsen for den danske superliga :-D Meeen han er desværre nok blevet for gammel og slidt

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...en-superligaen
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ei%C3%B0ur_Gu%C3%B0johnsen
    Hvis han ikke slår bunden fuldstændigt ud af pengekassen, så så jeg sgu gerne Gudjohnsen i FCK et år eller to. Han er 33 og givetvis ved at være for gammel til europæisk topfodbold, men pumpe kasser ind i Superligaen tror jeg snildt, han stadig ville kunne. Og samtidig sikkert være en udmærket læremester og inspiration for Cornelius og andre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #633
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Gudjohnson er kun 1 år ældre end Allbäck var, så vidt jeg husker.... 2-3 år tilbage, hvis hans fysik stadigvæk hænger sammen.

  5. #634
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af lhama Se meddelelser
    Gudjohnson er kun 1 år ældre end Allbäck var, så vidt jeg husker.... 2-3 år tilbage, hvis hans fysik stadigvæk hænger sammen.
    Men hans statistik for de seneste 3 år, ser ikke for godt ud. 5 forskellige klubber, uden at score noget særtligt (Wikipedia).

    2009–2010 Monaco 9 (0)
    2010 → Tottenham Hotspur (loan) 12 (1)
    2010–2011 Stoke City 6 (0)
    2011 → Fulham (loan) 14 (2)
    2011–2012 AEK Athens 10 (1)

  6. #635
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Men hans statistik for de seneste 3 år, ser ikke for godt ud. 5 forskellige klubber, uden at score noget særtligt (Wikipedia).

    2009–2010 Monaco 9 (0)
    2010 → Tottenham Hotspur (loan) 12 (1)
    2010–2011 Stoke City 6 (0)
    2011 → Fulham (loan) 14 (2)
    2011–2012 AEK Athens 10 (1)
    Nej, men jeg synes, det er farligt at dømme spillere på de der korte ophold, hvor de knap når i gang, før de er ude ad døren igen. Og han var skadet størsteparten af sin fulde sæson i Athen. Men det er klart, at der er et vist sats i det. Han bliver snart 34 (har jeg netop opdaget), og skaderne er en reel risiko. Så en eventuel kontrakt bør nok kun være på et år med option på mere og vigtigst af alt være relativt beskeden lønmæssigt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  8. #636
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg ser ikke den store fidus i Eidur! Han blev i sin Barcelona tid vurderet som en for dårlig angriber, så man omskolede ham til midtbanespiller, hvor han vel reelt aldrig slog igennem. I mine øjne er han ikke den type, vi leder efter. Han er ikke stærk nok fysisk og høj nok til at agere target spiller a la N'doye, og jeg har overordnet set aldrig været imponeret over hans tekniske niveau. Og en 33/34 årig mand, er vel ikke det vi skal bygge vores angreb på. Vi bør hente en angriber, der er mere end 1 sæson i, og hvor der ikke er en overhængende fare for glasben, hvilket ovenstående indlæg anfægter!

  9. #637
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hmm mener heller ikke at allbäck havde været den store måltyv 3-4 år inden han kom til kbh... gudjohnson kunne godt være klasse i kbh, men vil hellere have en yngre version! Mener vi har brug for et par stærke negere i fck - en til hver kæde tak!!! - Intet racistisk i den sidste bemærkning - tværtimod§

  10. #638
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    ^Du tillægger negere en special karakteristika baseret på deres race; at de er stærke. Det er racistisk. :O:O:O

    Anyhow. Tror ikke en meter på Markus Rosenberg. Og vil egentlig også hellere have en profil til hver af de to bagerste kæder. Negere eller ej.

  11. #639
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    FOUSSENY lyder da som et talent - http://westafricanfootball.com/2012/...yers-to-watch/

    "Fousseny Coulibaly is a strong, lanky player, apparently 190 centimeters, mostly found in a defensive midfield role. Apparently, Coulibaly has the same style of play as Yaya Touré of Manchester City FC. Coulibaly has been a key player for Stella Club d’Adjamé for the last couple of seasons. Coulibaly was named in the squad of the Ivory Coast U-23 national football team in October 2011. His date of birth is unknown but according to trustworthy sources, he is born in 1990. As far as I know, Couilbaly has yet to score his first league goal in the MTN Ligue 1. His name is sometimes written “Fousseni Coulibaly”

    Hvis han er til prøve trænning må vi håbe han slår igennem, og bliver vores nye styr mand.

    /Game
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  12. #640
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Hmm mener heller ikke at allbäck havde været den store måltyv 3-4 år inden han kom til kbh... gudjohnson kunne godt være klasse i kbh, men vil hellere have en yngre version! Mener vi har brug for et par stærke negere i fck - en til hver kæde tak!!! - Intet racistisk i den sidste bemærkning - tværtimod§
    Jeg tror, alle gerne ville have en yngre version af Gudjohnsen, men i det spil kan vi jo ikke være med - hverken økonomisk eller attraktionsmæssigt. Med mindre, vi finder en meget ung version, der ikke er slået igennem endnu, og det ville da være fantastisk at nuppe en kommende international stjerneangriber. På det punkt er jeg desværre pessimistisk ifht. CV's scouting-berøringsflade...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #641
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    ^Du tillægger negere en special karakteristika baseret på deres race; at de er stærke. Det er racistisk. :O:O:O
    Statistisk set, så har negere en større knogledensitet og større muskler end hvide, så racistisk er det ikke. Det er desuden først racistisk når den er nedsættende om en hel race eller befolkningsgruppering.
    Der er forskel på mennesker og også baseret på deres race og det er bestemt ikke racistisk at pointere disse.

    Tilbage til emnet, så håber jeg mere på en midtbanespiller og midtstopper end en angriber. Det må være en højere prioritet at få spillet til at flyde, end at putte en mand op på toppen og så håbe på det bedste (groft sagt).
    Men man kan undre sig over nogen af de erhvervelser der er sket og om de er sket bare for at forpurre konkurrenterne. Synes at der er en stigende tendens til fejlkøb fra vores side af, bla. Ailton, Diouf, Absalonsen, Thomsen, Grindheim, Bengtsson, Bergvold. Selvom det måske ikke er alle der er flop, så har disse spillere ikke ået vist noget i deres tid i klubben og der er sikkert endnu flere, men det er for tidligt for min hukommelse lige nu til at remse dem op. Pointen er at man ikke bare skal købe spillere for at købe dem, men der må foreligge et bedre scouting arbejde. Og synes folk er lidt for hurtige til at udpege vores næste spiller, baseret på medier, prøvetræninger og videoer.

  14. #642
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Ifølge sporten.dk er Everton ganske tæt på at byde på vores raket-back Oviedo. Efter sigende et bud i størrelsesorden 20 mio+.

    Hvis det er sandt synes jeg man bør sælge. Oviedo vil vist ikke forlænge og omend ikke Bengtsson er helt ligeså god, så synes jeg faktisk han er rigtig dygtig og jeg er ikke sikker på at det vil blive det værste tab for os. Som hvis fx. Bolaños blev solgt til Brügge for usle 13 mio
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 31.07.12 kl. 16:50 Årsag: staveplade

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #643
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hvis Oviedo bliver solgt, kunne man måske lokke en Oscar Wendt tilbage?
    Link til ældre artikel: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...t-paa-vej-hjem

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #644
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Selvom han kun har et år tilbage af kontrakten og har ytret ønske om at komme afsted, synes jeg at dét beløb er lidt i underkanten. Han er vores bedste spiller, IMO.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #645
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Everton er ved at sælge deres venstre back til Man U for 150 millioner. Så har de også de 30, som vi ikke kan sige nej til! Jeg synes det er super ærgeligt. Han er lige slået igennem og vil virkelig have godt af en sæson til som sikker mand hos FCK. Hans agent har dollartegn i øjnene og vil aldrig foreslå Oviedo at forlænge med FC, så vi bliver nød til at skyde ham af (efter Brugge kampene). Hvilket, som også nævnt, ikke er den værste position, da Bengtsson er en fin erstatning!

  21. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •