Side 51 af 93 FørsteFørste ... 414849505152535461 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg vil gerne smide antipas ind i debatten igen. Han har i den grad de offensive kvaliteter som vi savner, og han vil efter min overbevisning være en stærkere profil end santin nogensinde vil være fremover.
    Som jeg ser det kan han dække begge kanter, spille hængende og alene fremme. Han er hurtig teknisk stærk og så udnytter han sit lave tyngdepunkt utroligt godt. Det største problem er måske, at han til tider brænder for mange chancer, men der synes jeg også han har forbedret sig.
    Spørgsmålet er selvfølgelig om FCK er interesseret og om søn.j.vil sælge netop ham til os samt prisen?. Jeg mener ikke vi er direkte konkurrenter så det bør vel ikke være et essue?

  2. #752
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Så er tiden inde til at slå til CV!!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Så er tiden inde til at slå til CV!!
    Fuldstændig enig. Vi skal ud og signe én markant forstærkning til hver kæde, inden sidste kval runde. Dette burde være realistisk, da vi som minimum er sikret Europa League gruppespil. Dvs. ihvertfald 25-30 mio. kr. i indtægter for europæisk deltagelse, plus et formodet transferbudget. Så burde der være råd til nogle solide profiler.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #754
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fuldstændig enig. Vi skal ud og signe én markant forstærkning til hver kæde, inden sidste kval runde. Dette burde være realistisk, da vi som minimum er sikret Europa League gruppespil. Dvs. ihvertfald 25-30 mio. kr. i indtægter for europæisk deltagelse, plus et formodet transferbudget. Så burde der være råd til nogle solide profiler.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    København bruger næppe de penge, der er sikret i aften - i hvert fald ikke fuldt ud. Men hvis ikke CV har ringet til Christian Poulsen ca. fire sek. efter dommeren fløjtede kampen af, så er der noget galt. Holder skriger på en midtbanegeneral. En angriber og en spillende centerforsvarer er også tiltrængt - men at starte med CP ville være fantastisk.

    Edit: Jeg tror sådan set ikke på, at CP kommer - men man bliver nødt til at prøve (én gang til...)
    Sidst redigeret af gunner : 08.08.12 kl. 23:45
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #755
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Vores største mangel er en central forsvarspiller. Sigurdsen er for dårlig, Stadsgaard leverer ikke og Sölvi er konstant små skadet.

    En erstatning for TK ville også være godt, og en ny angriber er et must, men forsvaret må snart stabiliseres.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #756
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hvornår er deadline til registrering af spillere til den afgærende champions league kval?

    Under alle omstændigheder, haster det efterhånden med forstærkninger. Der er kun 2 uger til de kampe starter

  11. #757
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af lhama Se meddelelser
    En erstatning for TK ville også være godt....
    TK har været vores bedste midtbanespiller gennem længere tid. Hvis du vil have ham erstattet, så kræver det 2 forstærkninger til midtbanen, så han kan blive skubbet helt ud.

    I stedet for at hate på TK burde folk i stedet kigge på Claudemir. Den mand har ikke præsteret noget som helst siden sit mål mod Barcelona, og så taber han endda også hovedet, som set mod FCM. Jovist, det var en enkelt gang, men hvornår sker det igen? I næste kvalrunde? Så er vi fvcked!

    Nu er TK blevet foretrækket af 4 forskellige trænere (Ståle, Rolle, CV og Ariel). Er det ikke på tide at indse at manden måske slet ikke er så dårlig, men faktisk en vigtig brik i vores spil. Han var imo en af vores bedste spillere i går.


  12. #758
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Nu er TK blevet foretrækket af 4 forskellige trænere (Ståle, Rolle, CV og Ariel). Er det ikke på tide at indse at manden måske slet ikke er så dårlig, men faktisk en vigtig brik i vores spil. Han var imo en af vores bedste spillere i går.
    Situationen taget i betragtning er TK den der for tiden leverer på højeste niveau af de centrale midtbanespillere. Claudemir har skuffet fælt, efter at Kvist blev solgt, og Grindheim har aldrig slået til, men det er jo ikke TK, der er blevet bedre. TK er på godt og ondt lige god eller lige dårlig, som han hele tiden har været. Og i min bog er han stadig for dårlig til, at han burde have en startplads, men jeg anerkender, at der for tiden ikke er noget alternativ.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #759
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Mht til indkøb så bliver Ariel flere steder citeret for " at vi skal have en angriber mere"... Synes ikke at der står noget om forsvar midtbane nogle steder.... Håber sandelig vi er i markedet for en central profil til hver kæde, nu hvor vi skal spille en del europæiske kampe:-)

    Det er vel efterhånden tvivlsomt om CP kan komme i kampform inden jul :-(

  15. #760
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Nu er TK blevet foretrækket af 4 forskellige trænere (Ståle, Rolle, CV og Ariel). Er det ikke på tide at indse at manden måske slet ikke er så dårlig, men faktisk en vigtig brik i vores spil. Han var imo en af vores bedste spillere i går.
    Ståle lod TK spille fra start kun i pokalen altså, nu skal du ikke komme alt for godt i gang.

    Jeg synes folk herinde glemmer at vi også har Thomas Delaney, som viste lovende takter lige inden han blev skadet.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  16. #761
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Ståle lod TK spille fra start kun i pokalen altså, nu skal du ikke komme alt for godt i gang.

    Jeg synes folk herinde glemmer at vi også har Thomas Delaney, som viste lovende takter lige inden han blev skadet.
    TK fik en masse spilletid mod slutningen af sæsonen som starter, men han fik også en masse indskiftninger under Ståle. Dengang havde vi også 2 der var bedre, Kvist og Claudemir. Vi har godt nok stadig Claudemir, men han er ikke længere bedre - faktisk er han decideret ringe. En liability som man kunne sige på engelsk. Men at brokke sig over at TK ikke er god nok, når han faktisk er den bedste, det er ikke fair!

    Og enig, pas på med hvem der bliver købt. Jeg har en stor tiltro til Delaney, og jeg håber at han får en masse spilletid når han er klar igen. Et indkøb af en stjernespiller kan skubbe Delaney for langt væk fra spilletid, og det ønsker jeg ikke.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #762
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,557

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Ståle lod TK spille fra start kun i pokalen altså, nu skal du ikke komme alt for godt i gang.
    TK spillede 76 ud af 99 superligakampe under Ståle. Deraf 42 fra start.

    Bare så debatten har lidt tal at gå ud fra :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #763
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    TK spillede 76 ud af 99 superligakampe under Ståle. Deraf 42 fra start.

    Bare så debatten har lidt tal at gå ud fra :-)

    ougar
    Statistik kan da også ødelægge selv de bedste påstande! Tallene siger dog ikke noget om kvaliteten af TKs kampe :-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  22. #764
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af lhama Se meddelelser
    Vores største mangel er en central forsvarspiller. Sigurdsen er for dårlig, Stadsgaard leverer ikke og Sölvi er konstant små skadet.

    En erstatning for TK ville også være godt, og en ny angriber er et must, men forsvaret må snart stabiliseres.
    Nok er forsvaret ikke på det niveau, man med rette kunne ønske/forvente, men jeg mener nu nok, at en midtbanegeneral med defensive styrker og en commanding presence er vores største mangel pt. Han ville i sagens natur også tage lidt af presset af forsvaret. Opspillet fra Ragner og Sølvi er max lortet, men der mener jeg så, at Sølvi falder noget mere igennem end Ragnar.

    Når det så er sagt, kan man da kun drømme sig tilbage til dengang, at der var vindertyper med anfører-DNA i hver kæde (Gravgaard, Linderoth og Allbäck). Det ville koste den syge kasse, så jeg stemmer for midtbanen.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #765
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Og nu er Juventus også rygtet intereserret i Oviedo.

    http://translate.google.com/translat...tizia%3D105557

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •