Side 52 af 93 FørsteFørste ... 2424950515253545562 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Claudemir kræver en defensivt stærkere makker på midten for at vi kan få fuldt udbytte ud af ham. Hans topniveau er højere end TK´s, sidstnævnte er stabil men er for mig at se hverken fugl eller fisk forstået på den måde, at han ikke er synderligt stærk defensivt eller offensivt. Det lyder som en stor gang blaming på TK som jeg egentlig synes har gjort det fint i starten af sæsonen, men jeg er ret sikker på, at vi har set det bedste fra ham og det efterlader alt andet lige en del at ønske i min bog.

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    TK har været vores bedste midtbanespiller gennem længere tid. Hvis du vil have ham erstattet, så kræver det 2 forstærkninger til midtbanen, så han kan blive skubbet helt ud.

    I stedet for at hate på TK burde folk i stedet kigge på Claudemir. Den mand har ikke præsteret noget som helst siden sit mål mod Barcelona, og så taber han endda også hovedet, som set mod FCM. Jovist, det var en enkelt gang, men hvornår sker det igen? I næste kvalrunde? Så er vi fvcked!

    Nu er TK blevet foretrækket af 4 forskellige trænere (Ståle, Rolle, CV og Ariel). Er det ikke på tide at indse at manden måske slet ikke er så dårlig, men faktisk en vigtig brik i vores spil. Han var imo en af vores bedste spillere i går.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 10.08.12 kl. 09:45

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Så skulle Jakobsen være tæt på
    http://www.udalmeriasad.com/uda/inde...nicio/noticias

  4. #768
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Så er den vel så godt som officiel:

    Michael Jakobsen til FCK

    http://www.udalmeriasad.com/uda/inde...nicio/noticias

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #769
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008
    Indlæg
    21

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Det betyder vel desværre også at vi kan vinke farvel til Oviedo indenfor den næste uges tid.

    Citat Oprindeligt indsendt af Røll Se meddelelser
    Så er den vel så godt som officiel:

    Michael Jakobsen til FCK

    http://www.udalmeriasad.com/uda/inde...nicio/noticias

  7. #770
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Lunatik Se meddelelser
    Det betyder vel desværre også at vi kan vinke farvel til Oviedo indenfor den næste uges tid.
    Michael Jakobsen har vist primært spillet centerforsvarer i Almeria. Jeg håber og tror da, han er en forstærkning dertil.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #771
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Farvel til Larsson og måske Oviedo. Det bliver spændende at se, hvad Michael Jakobsen kan byde ind med. Forhåbentlig er han i stand til at gå direkte ind i på holdet.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #772
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Lækkert med Michael Jakobsen. En fornøjelse så mange danske spillere der efterhånden er på holdet :)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #773
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Fedt med Michael Jacobsen!!

    Jeg ser helt klart Michael Jacobsen som en forstærkning af det centrale forsvar. For set første er han en boldspillende forsvarsspiller, i modsætning til vores islandske dou, der har deres klare force i nærkampende. Desuden er han meget bedre til at diregere et forsvar en de to. Han var anføre på U21 og så vidt jeg lige husker det også for AaB. Sølvi er et forbilled for sine medspillere, og går tit forrest, men han er ikke en der dirigere et forsvar.

    Jeg har store forventninger til at Kris vil blive en meget bedre spiller ved siden af en dirigerende Michael Jacobsen, end han har været ved siden af Sølvi og Ragnar, som mest ser ud til at spille deres eget spil. Jeg glæder mig meget til at se den danske duo.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #774
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af lhama Se meddelelser
    Vores største mangel er en central forsvarspiller. Sigurdsen er for dårlig, Stadsgaard leverer ikke og Sölvi er konstant små skadet.

    En erstatning for TK ville også være godt, og en ny angriber er et must, men forsvaret må snart stabiliseres.
    Nu ser det så ud som om du får dit ønske opfyldt:

    http://www.bold.dk/nyt/Michael-Jakobsen-til-FCK

    (beklager hvis det er postet før - har mistet overblikket af denne tråd)

    Jeg indrømmer at jeg ikke kender MJ i detaljer, men for mig virker han som en mellemting mellem de 3 vi har i forvejen. Vi mangler en midterforsvarer med teknik i fødderne - er MJ den rette løsning på dette?

    Jeg så langt hellere en ny midtbanespiller til klubben (som så mange andre). Jeg håber ikke at datoen for signingen (først Nicolaj Jørgensen og nu MJ) er et udtryk for hvor CV mener vi har det største behov - det må da fortsat være:

    1. En midtbane"general"
    2. N'doye´s afløser

  16. #775
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hvad er egentligt status for Pape Diuf. Det var sikkert og vist, at han blev lejet ud til en arabisk klub: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn men der er da aldrig blevet meldt noget ud af FCK... Det er også et mærkelig spil med Larsson, som har været i klubben i snart mange år uden at spille en kamp og ikke kommer til det. Mærkeligt at FCK ikke afhænder ham til den svenske klub, som vil have ham og spare lønudgiften...

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #776
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    CV om sine tanker for transfervinduet:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ribere-i-netto

  19. #777
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Det er den samme gamle sang fra CV. Han "har en fin trup, som KAN blive tilført flere spillere - HVIS vi skiller os af med nogle, og HVIS den rigtige spiller dukker op"

  20. #778
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Lugter lidt af Daniel Jensen til FCK. Nicklas J (bror og agent) udtaler at suppen er interessant for Daniel. Vel kun FCK og OB, hvis de sælger Traore, der er relevante.

  21. #779
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Kunne man frygte at pengekassen ikke bliver åbnet 100% nu hvor Lille står mellem de 30 (EL) og 150 (CL) millioner kr, som kunne hjælpe lidt i et måske trangt (transfer)budget?

  22. #780
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Pengekassen bliver aldrig åbnet 100%, heller ikke selv om FCK skulle kvalificere sig til CL gruppespillet. Det ville ligne Hørsholt og CV dårligt. Der bliver budgetteret med at nå CL gruppespillet, ikke med at vinde det.

    Jeg er sikker på at man stadig er i dialog med Christian Poulsen. Og det ville være en profil, der "sprængte" lønrammerne en smule. Men gennerelt tror jeg at CV er meget forsigtig med, hvad det er for nogle typer, som ligger øverst i lønhirakiet. For den slags kan hurtigt skabe en meget dårlig stemning i truppen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •