Side 55 af 93 FørsteFørste ... 5455253545556575865 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Atiba Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/FCK-topscorer...erne-videre-nu
    Santins gode sæsonstart har åbenbart steget ham til hovedet. Det er selvfølgelig ikke første gang, han giver udtryk for, at han gerne vil væk, men denne udmelding er alligevel lidt overraskende, synes jeg. Desuden tvivler jeg på, at han er interessant for klubber i de store ligaer, da han trods alt er 31. Jeg er i tvivl om, hvorvidt vi bør skyde ham af, men jeg håber det ikke. Han virker skarpere end nogensinde, og det sidste vi har brug for er endnu en profil, der forlader os. Omvendt, hvis vi kan få 10-15 millioner for en spiller med et år tilbage af sin kontrakt, er det vel en meget god handel.
    Steget ham til hovedet? Han giver jo blot stille og roligt udtryk for, at det kunne være sjovt at prøve noget andet, hvis det rette tilbud kommer. Det er vel knap storhedsvanvid.

    Og jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at vi ikke bør skyde ham af. Santin har været endog meget godt spillende her i sæsonstarten. Ligesom andre af vores offensive spillere har han løftet sit spil, efter at Damen er væk, og vores angrebsspil ikke i så høj grad baseres på ham. Jeg er helt sikker på, at de penge nogen er villige til at lægge for ham(alder og kontraktlængde i mente) ikke vil kunne modsvare hans nuværende store værdi for holdet.

    Selvom hans manglende skarphed i foråret selvfølgelig var enorm ærgerlig, mener jeg i øvrigt, at Santin helt generelt er lidt undervurderet. Han scorer meget stabilt i superligaen. Et hurtigt træk fra nipserstat viser, at han laver mål ca. hver 150 minut i ligaen. Det er en rigtig fin statistik. Selvom han også brænder for meget, viser det at han er rigtig god til at tilspille sig chancer, og regelmæssigt score.

    I en sæson hvor vi i sagens natur, på ingen måde kan vide os sikre på mesterskabet, vil det være helt tåbeligt at skille os af med ham. Særligt fordi de to nuværende alternativer er helt grønne.

    Vh. Simon
    Sidst redigeret af Mandrilen : 13.08.12 kl. 13:11 Årsag: slåfejl
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  2. #812
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Santin bliver indtil sommer. At han har udlængsel er ikke noget nyt. Det er hans sidste chance for en lukrativ kontrakt, men CV har fortalt at han ikke sælger både Damen og Santin i samme vindue. Måske til vinter, hvis vi får en god erstatning, men det ville være vanvittigt at sælge ham nu.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #813
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hvornår er deadline for signing af nye spillere til CL Q4?
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #814
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Hvornår er deadline for signing af nye spillere til CL Q4?
    Idag ved midnat. http://www.uefa.com/MultimediaFiles/...9_DOWNLOAD.pdf (side 28)

    Vi må dog tilføje én spiller, indtil midnat dagen før den første kamp imod Lille.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #815
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Steget ham til hovedet? Han giver jo blot stille og roligt udtryk for, at det kunne være sjovt at prøve noget andet, hvis det rette tilbud kommer. Det er vel knap storhedsvanvid.

    Og jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at vi ikke bør skyde ham af. Santin har været endog meget godt spillende her i sæsonstarten. Ligesom andre af vores offensive spillere har han løftet sit spil, efter at Damen er væk, og vores angrebsspil ikke i så høj grad baseres på ham. Jeg er helt sikker på, at de penge nogen er villige til at lægge for ham(alder og kontraktlængde i mente) ikke vil kunne modsvare hans nuværende store værdi for holdet.

    Selvom hans manglende skarphed i foråret selvfølgelig var enorm ærgerlig, mener jeg i øvrigt, at Santin helt generelt er lidt undervurderet. Han scorer meget stabilt i superligaen. Et hurtigt træk fra nipserstat viser, at han laver mål ca. hver 150 minut i ligaen. Det er en rigtig fin statistik. Selvom han også brænder for meget, viser det at han er rigtig god til at tilspille sig chancer, og regelmæssigt score.

    I en sæson hvor vi i sagens natur, på ingen måde kan vide os sikre på mesterskabet, vil det være helt tåbeligt at skille os af med ham. Særligt fordi de to nuværende alternativer er helt grønne.

    Vh. Simon
    ''Steget til hovedet'' var måske en overdrivelse. Og jeg håber i øvrigt heller ikke, at han smutter. Jeg bed bare mærke i, at han sidste sæson snakkede om en tilbagevenden til Kalmar(http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-kalmar-i-2013), men at det nu, ovenpå en række gode præstationer, har ændret sig til en stor klub.

  9. #816
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Ser ud til at vores prøvetræner Fousseny Coulibaly, er taget videre til FCN...

    http://www.fcn.dk/single-news/?tx_tt...b8dddbf764c6f4

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #817
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1807188.ece

    Personligt håber jeg vi kan slippe af med følgende dødvægt:

    Peter Larsson
    Christian Gamboa
    Johan Absalonsen
    Pape Pate Diouf
    Søren Frederiksen

    Vil næsten rangere ligeså højt som en fornuftig tilgang i min bog.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #818
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1807188.ece

    Personligt håber jeg vi kan slippe af med følgende dødvægt:

    Peter Larsson
    Christian Gamboa
    Johan Absalonsen
    Pape Pate Diouf
    Søren Frederiksen

    Vil næsten rangere ligeså højt som en fornuftig tilgang i min bog.
    Enig. Bortset fra Gamboa. Det er simpelthen for tidligt at dømme ham ude, havde vi gjort det samme med Oviedo (som fik nogenlunde ligeså lidt spilletid de første 2 år), så havde vi fyret ham af ½ år før hans store gennembrud. Han bør dog lejes ud ½-1 år.


  14. #819
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Såfremt vi signer en ny central midt, bør man også skille sig af med Bergvold. Toutouh bør lejes ud eller evt. sælges. Jeg har svært ved at vurdere hans potentiale.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #820
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Enig. Bortset fra Gamboa. Det er simpelthen for tidligt at dømme ham ude, havde vi gjort det samme med Oviedo (som fik nogenlunde ligeså lidt spilletid de første 2 år), så havde vi fyret ham af ½ år før hans store gennembrud. Han bør dog lejes ud ½-1 år.
    Man bør vel leje ham ud til FCN.. Det så i hvert fald ud til, at være sagen for Oviedo :)

  17. #821
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Man bør vel leje ham ud til FCN.. Det så i hvert fald ud til, at være sagen for Oviedo :)
    FCN er næppe et sted, hvor vi sender vores reserver hen mere. Det er nok mere realistisk at leje ham ud til en af oprykkerne.
    Mvh.
    Dane

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #822
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    FCN er næppe et sted, hvor vi sender vores reserver hen mere. Det er nok mere realistisk at leje ham ud til en af oprykkerne.
    Det var heller ikke 100% seriøst, men jeg er ikke så dygtig til, at finde de passende smiley'er. Af det jeg har set af Gamboa, der virker han rigtig dygtig teknisk og har god speed, men har ikke rigtig set ham i nogen defensive aktioner, så det vil jeg ikke udtale mig om.
    Jeg tror nu også, at det ville være en god idé at leje ham ud og gerne til en SL klub for at få noget erfaring og der er dit bud ganske godt mht. at leje ham ud til en oprykker, for der vil han højest sandsynligt blive testet mere defensivt end han vil her i FCK.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #823
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det var heller ikke 100% seriøst, men jeg er ikke så dygtig til, at finde de passende smiley'er. Af det jeg har set af Gamboa, der virker han rigtig dygtig teknisk og har god speed, men har ikke rigtig set ham i nogen defensive aktioner, så det vil jeg ikke udtale mig om.
    Jeg tror nu også, at det ville være en god idé at leje ham ud og gerne til en SL klub for at få noget erfaring og der er dit bud ganske godt mht. at leje ham ud til en oprykker, for der vil han højest sandsynligt blive testet mere defensivt end han vil her i FCK.
    Tjah. Efter at have set Randers-Esbjerg i går, så synes jeg da godt vi kunne give Jess Thorup et godt tilbud mht. en Gamboa udlejning :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #824
    Jonasan Slettet

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1807188.ece

    Personligt håber jeg vi kan slippe af med følgende dødvægt:

    Peter Larsson
    Christian Gamboa
    Johan Absalonsen
    Pape Pate Diouf
    Søren Frederiksen

    Vil næsten rangere ligeså højt som en fornuftig tilgang i min bog.
    Enig, bortset fra Gamboa. Manden har dårligt fået en chance. Jeg mener at have set ham i 1½ kamp og hvor han imponerede stort. Han kommer ikke til at slå Lars af inden for den nærmeste tid, men hvis han er tålmodig ser jeg fint at han kan udvikle sig som Wendt gjorde da Nicklas var førstevalg.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #825
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    http://onside.dk/nyheder/ligue-1-fra...exander-tettey

    Et håb er at FCK er med i jagten på Alexander Tettey.

    En del mere fremtid i ham, end der er i en fallerende Christian Poulsen.

  26. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •