Side 57 af 93 FørsteFørste ... 7475455565758596067 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Grindheim er ikke helt tilfreds med tingenes tilstand, men er indstillet på at kæmpe videre:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fklaring-i-fck

    Bergvold fokuserer også på FCK, men er heller ikke helt tilfreds:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rve-undrer-sig

    Jeg synes, CV skulle være så venlig at hjælpe dem begge med at få spilletid for en ny arbejdsgiver. Så kunne CV måske samtidig skabe plads til en ny profil på midtbanen.
    Jeg så også gerne dem begge videre i teksten. Jeg bliver lidt bekymret over, at de begge fortæller, at de ikke ved, hvad der foregår. Det kunne godt lugte af, at den tiltrængte midtbaneforstærkning er så usikker, at CV og Ariël ikke tør fortælle dem, at de ikke er en del af planerne. Er i det hele taget ved at blive grundigt utålmodig. Nu er registreringsfristen til Lille-kampene overskredet, og det betyder, at vi kun kan registrere enten en evt. ny angriber eller en evt. ny midtbanestyrmand til de kampe. Bortset fra, at det i det hele taget ville være dejligt at få de nye spillere på plads i en ruf, så de kan blive spillet nogenlunde ind på holdet inden EL-gruppespillet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #842
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg så også gerne dem begge videre i teksten. Jeg bliver lidt bekymret over, at de begge fortæller, at de ikke ved, hvad der foregår. Det kunne godt lugte af, at den tiltrængte midtbaneforstærkning er så usikker, at CV og Ariël ikke tør fortælle dem, at de ikke er en del af planerne. Er i det hele taget ved at blive grundigt utålmodig. Nu er registreringsfristen til Lille-kampene overskredet, og det betyder, at vi kun kan registrere enten en evt. ny angriber eller en evt. ny midtbanestyrmand til de kampe. Bortset fra, at det i det hele taget ville være dejligt at få de nye spillere på plads i en ruf, så de kan blive spillet nogenlunde ind på holdet inden EL-gruppespillet.
    Så kunne det gerne være Henriksen vi hentede ind

    http://www.dagbladet.no/2012/08/15/s...gaen/22966841/
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  4. #843
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    ...Nu er registreringsfristen til Lille-kampene overskredet, og det betyder, at vi kun kan registrere enten en evt. ny angriber eller en evt. ny midtbanestyrmand til de kampe. Bortset fra, at det i det hele taget ville være dejligt at få de nye spillere på plads i en ruf, så de kan blive spillet nogenlunde ind på holdet inden EL-gruppespillet.
    Uagtet at jeg også gerne ser forstærkning til både angreb og midtbane, har det i min optik længe været for sent at hive nye spillere ind til så vitale kampe som Brügge og nu Lille-kampene..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  5. #844
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Så ser det ud til at Henri har valgt et lejeophold til en anden obskur tyrkisk klub istedet for at skifte til FC/Lazio.

    http://www.sporten.dk/superligaen/fc...-angriber-emne

    Så det blev ikke en tilføjelse til vores trup i denne omgang. Holder os godt nok på pinebænken.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  6. #845
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Toeffe_WA Se meddelelser
    Så kunne det gerne være Henriksen vi hentede ind

    http://www.dagbladet.no/2012/08/15/s...gaen/22966841/
    Jeg kender ikke noget til ham, så jeg kan ikke sige noget kvalificeret. Jeg håber dog i det stille på forstærkninger, der kan sælge lidt flere billetter end Tippeliga-spillere kan - igen uden at jeg aner noget om mandens niveau.

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Uagtet at jeg også gerne ser forstærkning til både angreb og midtbane, har det i min optik længe været for sent at hive nye spillere ind til så vitale kampe som Brügge og nu Lille-kampene..
    Tja, du har måske en pointe på midtbanen, men uanset om han lige var landet med flyet, ville jeg betragte det som en gevinst at kunne skifte en nyindkøbt bomber ind mod Lille frem for Lille Mus, når vi er på hælene og skal satse butikken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #846
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Så ser det ud til at Henri har valgt et lejeophold til en anden obskur tyrkisk klub istedet for at skifte til FC/Lazio.

    http://www.sporten.dk/superligaen/fc...-angriber-emne

    Så det blev ikke en tilføjelse til vores trup i denne omgang. Holder os godt nok på pinebænken.

    Over & Out

    CPH12

    Det er muligt, det går i den retning, men det er i hvert fald ikke en kendsgerning endnu.
    Checker man de sædvanligvis pålidelige tyrkiske medier og twitterkommentarer (I.A), har klubben Eskişehirspor (der er blevet 6-7 'er i Ligaen de seneste par sæsoner) på ingen måde råd til at købe Bienvenu, da Fenerbahçe ønsker et salg til 4 mill €, og Eskişehirspor ønsker at leje ham i stedet.
    Så der står tvisten ind til videre.

    Vi kan vist godt konkludere, at CV næppe smider 30 mill. kr. efter en angriber, men kan prisen forhandles ned, er der måske stadigvæk en mulighed. Det er jo så derudover også op til spilleren, om han ønsker et skifte til København.

  9. #847
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kender ikke noget til ham, så jeg kan ikke sige noget kvalificeret. Jeg håber dog i det stille på forstærkninger, der kan sælge lidt flere billetter end Tippeliga-spillere kan - igen uden at jeg aner noget om mandens niveau.


    Smag og behag, jeg kan godt lide 20 årige som spiller fast på landsholdet (selvom det er det norske) som er box-til-bo midtbane spillere som er målfarlige, arbejdsomme og boldfaste. Brugge bød (og fik accepteret) 20 mio for ham i vinters, men han afviste selv fordi han ville spille fast i RBK, siden har han så været skadet og har kun 1 år tilbage af sin kontrakt og kan derfor købes for 10 mio vil jeg skyde på hvis man er lidt heldig og tålmodig. Han er et voldsomt stort talent som allerede nu ville kunne sparke samtlige vores centrale midtbane spillere ud af startopstillingen.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar


  10. #848
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Toeffe_WA Se meddelelser
    Smag og behag, jeg kan godt lide 20 årige som spiller fast på landsholdet (selvom det er det norske) som er box-til-bo midtbane spillere som er målfarlige, arbejdsomme og boldfaste. Brugge bød (og fik accepteret) 20 mio for ham i vinters, men han afviste selv fordi han ville spille fast i RBK, siden har han så været skadet og har kun 1 år tilbage af sin kontrakt og kan derfor købes for 10 mio vil jeg skyde på hvis man er lidt heldig og tålmodig. Han er et voldsomt stort talent som allerede nu ville kunne sparke samtlige vores centrale midtbane spillere ud af startopstillingen.
    Jamen, forstå mig ret: Hvis han er så god, som du beskriver, er jeg helt med på et køb. De spillemæssige kvaliteter er naturligvis det vigtigste. Hvis vi køber en nordmand, fordi han er den bedste, er det fino; Hvis vi køber en nordmand, fordi CV's scouting og indkøbspolitik begrænser vores muligheder for at købe endnu bedre spillere, synes jeg, det er skuffende. Det sidstnævnte har jeg desværre indtryk af generelt er tilfældet, men jeg er all for et svinegodt norsk talent! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #849
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Tvivler på at Henriksen er realistisk. Dertil er han et for stort talent.

    Han er trods alt, som 20 årig, en af de største profiler for Rosenborg og Tippeligaen

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #850
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Tvivler på at Henriksen er realistisk. Dertil er han et for stort talent.

    Han er trods alt, som 20 årig, en af de største profiler for Rosenborg og Tippeligaen
    Han er vel umiddelbart den bedste centrale midt i Skandinavien, så realistisk er han nok ikke - desværre!
    -_-

  15. #851
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Han er vel umiddelbart den bedste centrale midt i Skandinavien, så realistisk er han nok ikke - desværre!
    Overstående er hverken jeg eller William enige i.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #852
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Overstående er hverken jeg eller William enige i.
    Dårligt formuleret. Jeg mente som spiller i Skandinavien, ikke stammer fra! :)
    -_-

  18. #853
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Umiddelbart er jeg enig med jer, Henriksen er nok ikke helt realistisk. Men man kan jo håbe, det som giver mig et lille håb er at den unge mand afviser Club Brugge fordi han vil spille HVER gang og at han hellere vil tage små skridt frem og udvikle sig. Det virker jo meget fornuftigt, spørgsmålet er om springet fra Rosenborg til FCK ikke er for småt og at han så hellere bare vil blive i Rosenborg frem til han blir endnu bedre og kan spille fast i subtop Bundesliga/PrL eller toppen af Æresdivisionen hvor han vel egentlig passer bedst ind. Man kan jo håbe at det går lidt i fuck mellem ham og Rosenborg omkring kontraktforlængelse og at der opstår en mulighed, i så fald bør vi være klar. Det afhænger vel også lidt af om Rosenborg formår at få deres gamle status tilbage og begynder at vinde og spille fast i europa igen.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #854
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Toeffe_WA Se meddelelser
    Umiddelbart er jeg enig med jer, Henriksen er nok ikke helt realistisk. Men man kan jo håbe, det som giver mig et lille håb er at den unge mand afviser Club Brugge fordi han vil spille HVER gang og at han hellere vil tage små skridt frem og udvikle sig. Det virker jo meget fornuftigt, spørgsmålet er om springet fra Rosenborg til FCK ikke er for småt og at han så hellere bare vil blive i Rosenborg frem til han blir endnu bedre og kan spille fast i subtop Bundesliga/PrL eller toppen af Æresdivisionen hvor han vel egentlig passer bedst ind. Man kan jo håbe at det går lidt i fuck mellem ham og Rosenborg omkring kontraktforlængelse og at der opstår en mulighed, i så fald bør vi være klar. Det afhænger vel også lidt af om Rosenborg formår at få deres gamle status tilbage og begynder at vinde og spille fast i europa igen.
    Hvis han gerne vil tage små skridt, skal han nok ikke springe fra Tippeligaen til Bundesligaen. Hehe.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #855
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nu hvor der er gået total namedropping i transfertrådende vil jeg gerne komme med mit bud på en forstærkning.
    Somen Tchoyi
    http://en.wikipedia.org/wiki/Somen_Tchoyi
    Er på fri transfer, men træner i følge ovenstående link med hos Birmingham. Han kan spille alle pladser på midtbanen og har fremragende meritter bag sig, både i Norge, Østrig og delvist England.
    Javel, det kræver at vi skiller os af med et par spillere, men han er da en, som vil løfte overliggeren.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •