Side 58 af 93 FørsteFørste ... 8485556575859606168 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #856
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nøj hvor jeg synes vi bliver holdt på pinebænken mht den transfer der er blevet talt mest om - N'doyes erstatning.

    Enten bliver vi afvist gang på gang og må starte nye indledende forespørgsler igen og igen, eller også trækker forhandlingerne ud på et givent emne.
    Jeg havde håbet at vi havde været lidt hurtigere ude af startboksen i og med at det praktisk taklt var givet at N'doye forlod os. Den her situation har vi set før.

    Det samme gælder vel egentlig om en central midtbane-styrmand, selvom jeg begynder at tvivle på om vi får en set i lyset af placering osv.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #857
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg så Gamboa i en træningskamp mod Esbjerg på 10'eren - og der kom jeg til at undre mig en del over, hvorfor

    J. Thomsen overhovedet var foran ham i køen.

    Han var sindssyg hurtig op og ned ad fløjen og havde mange gode defensive aktioner primært pga.

    sin hurtighed og teknik.

    Nu ved jeg godt vi har fået Remmer, men synes han er en god back-up, når LJ på et tidspunkt stopper

    Guldland

  4. #858
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Et lille rygte her på derbydagen.

    Vores allesammens skønne Ariel skulle være interesseret i at købe Cercle Brugges to angribere Carlos Wilson Cachicote Rocha (23 år) eller bare Rudy, samt Igor Vetokele (20 år).

    Det er i hvertfald sådan at jeg tolker Google Translate på dette link

    Rudy video


    /Martin A
    Sidst redigeret af Martin A : 18.08.12 kl. 13:20

  5. #859
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    176

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nu også i de danske medier: BT: FCK jagter brugge-duo
    ...ateist siden 29. september 2005....

  6. #860
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Uden at juble sys jeg at se Mohammed Zidan skills hos ham Rudy!!! Ser bedre ud end Mos!!!

  7. #861
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Rudy er IKKE med i Lillebror Brügge's kamptrup idag. Det er derimod Vertokele, der starter på toppen. Apropos siger Fifa 12 at Rudy er højrewing, og holdets.bedste spiller. Derimod stinker Vertokele i Fifa :D

  8. #862
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Er lidt bekymret over at Rudy tilsyneladende, har skiftet klub hvert år, siden han var 13 år! Kunne godt tyde på tilpasningsvanskeligheder...

  9. #863
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Dagens kamp understreger behovet for forstærkninger. Holdet, der starter, burde nok kunne slå Brøndby, men når indstillingen halter, og Jacobs ønsker at spare spillere til CL-kval, mangler der nogle muligheder på bænken. Vi har i den grad behov for en ny spiller til den centrale midtbane samt en ny angriber.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #864
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Korup Se meddelelser
    Rudy er IKKE med i Lillebror Brügge's kamptrup idag. Det er derimod Vertokele, der starter på toppen. Apropos siger Fifa 12 at Rudy er højrewing, og holdets.bedste spiller. Derimod stinker Vertokele i Fifa :D
    Bold.dk påstår ellers at Rudy scorede i deres kamp i dag?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  12. #865
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Bold.dk påstår ellers at Rudy scorede i deres kamp i dag?
    Han startede på bænken, men kom ind og scorede. Iøvrigt kan han vist både spille offensiv midt, højre wing og angriber.

    Måske er han tænkt som erstatning for Bolanos, og så Vetokele som ny angriber. Hvis rygtet altså er sandt.
    Sidst redigeret af pouljensen : 18.08.12 kl. 22:36

  13. #866
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Faktum er at der skal ske "noget" meget hurtigt!
    Jeg kan simpelthen ikke forstå, at CV ikke reagerer på Ariels handlinger.
    I går så vi en passiv angrebsstrategi, hvor vi IKKE så Mos på banen. Dette var altså til trods for manglende effektivitet hos den gode Cesar!
    Hvis Mos virkelig er så langt fra en plads på banen, burde CV hurtigst muligt finde en spiller, der enten ligger over eller har samme niveau som Santin.

  14. #867
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Ligesom rygterne har lydt i medierne det sidste stykke tid har København fået en aftale i orden omkring Pape Pate Diouf, som udlejes til Molde FK for resten af 2012.

    Man kan jo håbe at han med spilletid enten får hævet sit niveau og/eller spillet sig til en ordentlig salgssum, så han kan ende med at blive en gevinst for FC København.

    Mvh. Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 19.08.12 kl. 12:24

  15. #868
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    En gevinst for København tror jeg aldrig på han kommer til at blive. Det handler vist mest om bare at tabe så lidt penge som muligt på ham.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #869
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Håber virkelig CV går og overvejer at ændre vores scouting system/måde.Ved godt der er kommet flere gode spillere. Men spillere som Larsson,Pape og Ailton er altså tæt på 50 mio kr ud vinduet,jovist Ailton viste i glimt hva han kunne. Er bosat i Ålesund pt ca en time fra Molde og der griner folk af vores scouting mht Pape. Molde`s tidligere træner Kjell Jonevret som var ham der fik de 3 afrikanere til Molde siger, det er det værste stykke arbejde fra Lars H han har hørt om. Pape er kun 4-3-3 spiller bliver aldrig 4-4-2 spiller

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #870
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af TheHawk Se meddelelser
    Faktum er at der skal ske "noget" meget hurtigt!
    Jeg kan simpelthen ikke forstå, at CV ikke reagerer på Ariels handlinger.
    I går så vi en passiv angrebsstrategi, hvor vi IKKE så Mos på banen. Dette var altså til trods for manglende effektivitet hos den gode Cesar!
    Hvis Mos virkelig er så langt fra en plads på banen, burde CV hurtigst muligt finde en spiller, der enten ligger over eller har samme niveau som Santin.

    CV viser jo bare sin inkompetence, hvilket er handler der kommer for sent eller direkte fejl køb.
    Manden har gjort meget godt for FCK, men som en anden skriver er der godt nok også meget lort i mellem de forskellige indkøb.
    Hvilket peger i retning af vores scoutingsystem, yderligt kan det ikke passe at vi kun har en eneste seriøst scout i Lars H.
    Vil jeg nu mene er en anelse for lidt i forhold til klubbens størrelse, også selvom vi kun er en lille klub set i europæisk sammenhæng.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •