Side 8 af 93 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    108

    Re: Sportsdirektør og træner i den kommende 2012/13 sæson

    Jeg mener personligt at vi skal "starte forfra". Vi skal have et transfer vindue som der også var i 2005. Rydde op i hele lortet. Det tror jeg er hvad klubben har brug for, da der efter min mening ikke er så mange spillere på det nuværende hold der IKKE fortjener at spille med løven på brystet.

    Så farvel med:
    Sigurdsson
    Larsson
    Grindheim
    Kristensen
    Santin
    Diouf
    Toutouh (hvem fanden er han? Spild af løn!)
    Bergvold
    Absalonsen
    Frederiksen

    Samtidig ryger Zanka til PSV og Nordstrand til FC Nordsjælland a.k.a Brøndby.

    Det er 12 spillere der ryger, og taget interessen for Damen, Claudemir og Wiland i mente, kan der sagtens ryge flere.

    CV skal og vil forsætte som Sportsdirektør og så må man håbe at han har fået en lærestreg ved at være cheftræner, da han er bedre til at rende rundt i jakkesæt og svinge chekhæftet.

    Så vi skal have en cheftræner, og det kan kun gå for hurtigt, så han sammen med CV kan finde ud af hvordan det her hold skal bygges op. Alt efter om vi vinder guld eller sølv. Af spændende træneremner er en Solskjær, Allbäck, Troels Bech eller finde en hollænder. (jeg har ikke så meget viden på det punkt)

    Af nye spillere kunne man få spillere som:

    Christian Poulsen http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1743995.ece
    Rade Prica
    Markus Rosenberg
    Viktor Elm http://www.bold.dk/nyt/Viktor-Elm-har-danske-tilbud
    Bo Svensson

    Og til sidst smider jeg en lille bombe. Hvad med Michael Krohn-Dehli? Jeg ved godt han spiller for BIF, men for satan han kunne forstærke vores venstrekant. Han har snart kontraktudløb i BIF og han kan måske lokkes med en god løn og udsigten til at spille ChL.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Sportsdirektør og træner i den kommende 2012/13 sæson

    Citat Oprindeligt indsendt af DonRalleh Se meddelelser

    Christian Poulsen http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1743995.ece
    Rade Prica
    Markus Rosenberg
    Viktor Elm http://www.bold.dk/nyt/Viktor-Elm-har-danske-tilbud
    Bo Svensson

    Og til sidst smider jeg en lille bombe. Hvad med Michael Krohn-Dehli? Jeg ved godt han spiller for BIF, men for satan han kunne forstærke vores venstrekant. Han har snart kontraktudløb i BIF og han kan måske lokkes med en god løn og udsigten til at spille ChL.
    Christian Poulsen, JA TAK
    Rade Prica, Nej jeg kan ikke helt se hvad vi skal bruge ham til.
    Rosenberg, Ham ser jeg meget gerne i FCK da jeg mener han må være sulten.
    Viktor Elm, Han må meget gerne komme til klubben.
    Bo Svensson, Tror ikke du skal hænge hatten på det idet han lige har forlænget sin kontrakt med Mainz. Havde ellers elsket at få ham tilbage til klubben.

    Krohn-Dehli, Den eneste på Brøndbys hold som jeg kan se i FCK, på højeste niveau er han klart en af de bedste spillere i Superligaen. Jeg ville godt have ham til klubben, men kan CL virkelig hive så meget i ham at vi kan få fat i ham? Tja måske.

    Citat Oprindeligt indsendt af DonRalleh Se meddelelser
    Så farvel med:
    Sigurdsson
    Larsson
    Grindheim
    Kristensen
    Santin
    Diouf
    Toutouh (hvem fanden er han? Spild af løn!)
    Bergvold
    Absalonsen
    Frederiksen
    Jeg mener bestemt ikke vi skal sige farvel til Sigurdsson, han er en ganske habil back-up for hvad vi har. Det samme med TK som jeg mener har været vores vigtigste og bedste spiller i foråret. Toutouh er en udviklingsspiller som nok ikke får det store i løn og kan bruges som breddespiller.

    Men resten har jeg ikke noget imod ryger

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsdirektør og træner i den kommende 2012/13 sæson

    Citat Oprindeligt indsendt af DonRalleh Se meddelelser
    Så farvel med:
    Sigurdsson
    Larsson
    Grindheim
    Kristensen
    Santin
    Diouf
    Toutouh (hvem fanden er han? Spild af løn!)
    Bergvold
    Absalonsen
    Frederiksen
    og

    Citat Oprindeligt indsendt af DonRalleh Se meddelelser
    CV skal og vil forsætte som Sportsdirektør og så må man håbe at han har fået en lærestreg ved at være cheftræner, da han er bedre til at rende rundt i jakkesæt og svinge chekhæftet.
    Du oplister en lang stribe spillere, der skal ud (og jeg er i øvrigt enig i langt de fleste), hvoraf størsteparten kan beskrives som fejlkøb - og for en stor dels vedkommende temmelig nye fejlkøb - og samtidig konkluderer du, at CV skal blive som sportsdirektør. Det hænger ikke sammen i min bog. Ja, han har gjort rigtigt gode indkøb i sine år som sportsdirektør, men især de seneste vinduer har været præget af for dårlige/dyre indkøb og ikke at forglemme mangel på essentielle indkøb. Lad os få ham helt ud af vagten og - som du siger - rydde op i hele lortet. Det må kunne gøres bedre, end det CV præsterer som sportsdirektør.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    108

    Re: Sportsdirektør og træner i den kommende 2012/13 sæson

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    og



    Du oplister en lang stribe spillere, der skal ud (og jeg er i øvrigt enig i langt de fleste), hvoraf størsteparten kan beskrives som fejlkøb - og for en stor dels vedkommende temmelig nye fejlkøb - og samtidig konkluderer du, at CV skal blive som sportsdirektør. Det hænger ikke sammen i min bog. Ja, han har gjort rigtigt gode indkøb i sine år som sportsdirektør, men især de seneste vinduer har været præget af for dårlige/dyre indkøb og ikke at forglemme mangel på essentielle indkøb. Lad os få ham helt ud af vagten og - som du siger - rydde op i hele lortet. Det må kunne gøres bedre, end det CV præsterer som sportsdirektør.
    Jeg har ikke den store forstand på hvad der sker i kontorlokalerne i PARKEN. Men hvor meget mon Roland har haft at sige omkring indkøbene sidste sommer? En del tror jeg, og mon ikke CV "bare har købt" de spillere som Roland ville have?

    Diouf virkede som et panik køb efter Gerndt handlen missede. Ingen kan finde ud af om han er angriber eller venstre midt.

    Sigurdsson, har da været okay. Men synes han virker for nervøs og ikke god i det opbyggende spil. Jeg er ikke imponeret.

    Grindheim, vil jeg ikke kategorisere som fejlkøb af CV. En mand som har spillet et par år i den hollandske Æresdivision og været fast mand på sit landshold, BURDE og SKAL gå ind og forstærke. At han så ikke er faldet til kan være flere årsager. Hele holdet har også spillet dårligt, og da han har en centralplads på holdet, så er han et nemt offer. Men mener stadig han skal ud. For at rydde op.

    Men jeg tror at Roland har haft en del at sige omkring indkøbene. Under Ståle var der ikke mange fejlkøb. Så tror mere det har været Roland. Måske også en af grundende til at han fik sparket.

    Stadsgaard og Abdellaoue er for tidligt at spå om fejlkøb.

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg fald tilfældigt over disse to klip på Norsk TV2, hvor spillere som Bjørn Helge Riise, Vadim Demidov, Huseklepp, Gamst Petersen og Carew skal finde nye klubber til sommer. Dem der bliver interviewet nævner alle at det vigtigste er at spille fast, frem for at sidde på bænken i en stor klub. Riise har afvist RBK og VIF. Men de kunne vel alle være inde for rækkevidte for FCK

    http://www.tv2.no/play/sport/fotball...kt-617597.html
    http://www.tv2.no/play/sport/fotball...bb-617588.html

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    230

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg fald tilfældigt over disse to klip på Norsk TV2, hvor spillere som Bjørn Helge Riise, Vadim Demidov, Huseklepp, Gamst Petersen og Carew skal finde nye klubber til sommer. Dem der bliver interviewet nævner alle at det vigtigste er at spille fast, frem for at sidde på bænken i en stor klub. Riise har afvist RBK og VIF. Men de kunne vel alle være inde for rækkevidte for FCK

    http://www.tv2.no/play/sport/fotball...kt-617597.html
    http://www.tv2.no/play/sport/fotball...bb-617588.html
    Der er er da klart nogle navne der kunne være aktuelle - bortset fra Gamst Pedersen som jeg vil mene er langt fra vores rækkevidde

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Tror at vi så kommer til at kæmpe med Ståle og Wolves om et par af de navne. Forudser 2 af disse ender i Wolves.

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg ønsker mig i al beskedenhed en synlig leder og vindertype til midtbanen. En som altid giver sig 100 %, en som altid vil vinde for enhver pris, og som altid forventer det samme af sine medspillere. Kan han også spille bolden fremad, er det et plus :-)

    Der er også plads til forbedring på andre pladser, og et salg af Santin ville være et meget tiltrængt og friskt pust, men grundlæggende er jeg tilfreds med de fleste spillere.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg ønsker mig i al beskedenhed en synlig leder og vindertype til midtbanen. En som altid giver sig 100 %, en som altid vil vinde for enhver pris, og som altid forventer det samme af sine medspillere. Kan han også spille bolden fremad, er det et plus :-)
    Jeg kunne ikke være mere enig. Det er sagt mange gang, men kan vel ikke siges nok: Vi SKAL have Chr. Poulsen hjem! Han passer simpelthen som fod i hose i den nuværende situation. Jeg tror virkelig det vil gavne med ham som indpisker på midten, specielt de seneste tamme præstationer taget i betragtning. Synes virkelig vi mangler en der går forrest. N'doye, som vel er noget der minder om "alpha-han" går jo bare lad og ligeglad rundt. Hr. Poulsen ville aldrig have ladet dette ske.

    Uuuuha, hvor vil jeg gerne have, at CV får fingeren ud!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #115
    Snavs Slettet

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg kunne ikke være mere enig. Det er sagt mange gang, men kan vel ikke siges nok: Vi SKAL have Chr. Poulsen hjem! Han passer simpelthen som fod i hose i den nuværende situation. Jeg tror virkelig det vil gavne med ham som indpisker på midten, specielt de seneste tamme præstationer taget i betragtning. Synes virkelig vi mangler en der går forrest. N'doye, som vel er noget der minder om "alpha-han" går jo bare lad og ligeglad rundt. Hr. Poulsen ville aldrig have ladet dette ske.

    Uuuuha, hvor vil jeg gerne have, at CV får fingeren ud!
    Christian Poulsen udtaler i dag til DR, at han ikke forventer at skifte til FC København, da hans familie er meget tilfredse i Frankrig og han ikke har lyst til at skifte land igen. Han siger dog, at det KAN ske han vælger en anden klub, men at det skulle være et VIRKELIG spændende tilbud hvis han ville overveje det.

    Uden CL er København chanceløse.

    Spørgsmålet er, om ikke det bliver en af følgeeffekterne af et mistet mesterskab (og CL-deltagelse), at selv de mest oplagte kandidater hopper fra. Med tanke på CV's præstationer de seneste 1-2 år kan det blive en rigtig sørgelig omgang vi får ind i det her vindue.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg ønsker mig i al beskedenhed en synlig leder og vindertype til midtbanen. En som altid giver sig 100 %, en som altid vil vinde for enhver pris, og som altid forventer det samme af sine medspillere. Kan han også spille bolden fremad, er det et plus :-)

    Der er også plads til forbedring på andre pladser, og et salg af Santin ville være et meget tiltrængt og friskt pust, men grundlæggende er jeg tilfreds med de fleste spillere.
    Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at FCN, ACH og AGF har klaret sig så godt i denne sæson, fordi de har spillere som Stokholm, Retov og Jørgensen. Da vi sagde farvel til de 3 største ledertyper Kvist, Antonssen og Grønkjær (og Zanka og Sølvi skadet), fik vi slet ikke lukket huldet. Hvis Grindheim var tiltænkt denne rolle, så har CV for en gang skyld vurderet totalt forkert. Vi havde uden tvivl vundet mesterskabet, med en ledertype på holdet.

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Mar 2011
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg håber på at en Michael Jakobsen vender tilbage til danmark gerne FCK

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    peb

  23. #118
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    En ny sportsdirektør, samt træner.
    Samt en udrensning i truppen, så alt fyld og møg bliver smidt på porten.

    /Frank

  24. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    En eventuelt ny træner bliver i hvertfald ikke Troels Bech. Han er skiftet til OB: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1765036.ece

    Det passer mig egentlig meget fint!

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #120
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg så gerne SønderjyskE lille hurtige Antipas i klubben. Han virker spændende, og stiger i niveau hvert år.

  27. De følgende 8 brugere er enige:

Side 8 af 93 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •