Side 83 af 93 FørsteFørste ... 337380818283848586 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,231 til 1,245 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #1231
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvad har Lumb vist, der skulle gøre ham interessant for FCK?
    Stort set intet siden 2010. Men han befinder sig IMO i det markedssegment, FCK ofte har opereret i med succes. Altså samlet havarerede spillere op forholdsvis billigt og uden nævneværdig konkurrence. Spillere med potentiale forstås, men det er min vurdering i Lumbs tilfælde. Ikke sikkert at mange deler den :-)

    Under alle omstændigheder et billigt alternativ til den venstre back back-up plads, der øjensynligt skal udfyldes snart. Og næppe så udsigtsløst som signingen af Johnny Thomsen....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1232
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Bare det at han er i betragtning til en position hos Zenit, må jo vise at han ikke er uden evner. Hans "uheld" ligger i at han kæmper om spilletid, med en af italiens bedste venstrebacks, så det at han får spilletid i den russiske liga, gør at jeg mener at han kunne være en rigtig god signing, især med den positive udvikling de unge danskere får ved at være i udlandet og især med lidt modgang (se Jørgensen).
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #1233
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Da der i dette transfervindue var interesse for bolanos og santin, tænker jeg at der er en risiko for at de to måske flyver fra reden til vinter, og i så fald skal der findes nye spillere til truppen.
    Jeg kunne godt tænke mig at vi bare bliver i samme spor, med hensyn til Dansker i udlandet...
    Så hvis Thomas Enevoldsen hentes i Groeningen til venstre midt, Nicolaj bliver som nu brugt på kanten, men også i angrebet, behøves der ikke blive brugt penge på en ny angriber.
    Højre midt, er drømmen for mig nok at TouTouh viser sit talent i Esbjerg indtil vinter og vi så får ham hjem til at udfordrer Gislason, for Toutouh er også en udfordrende spiller som Bolanos, så der vil fortsat være lidt at vælge mellem.
    Jeg har ikke glemt at vi fortsat har Vingaard, men han har tidligere i sin karriere vist at han sagtens kan bruges centralt, så send Grindheim afsted og lad Vingaard udfylde det offensive centralt, han har netop overblik og er udfordrende.
    Venstre Back er fortsat i min optik der hvor der skal handles, så enten Lumb eller Leon Jessen ville være perfekt.

    Så ud:
    Santin
    Bolanos
    Grindheim

    Og Ind:

    Thomas Enevoldsen
    Lumb eller Leon Jessen
    Toutouh retur fra lån.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  6. #1234
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af zidane Se meddelelser
    Så hvis Thomas Enevoldsen hentes i Groeningen til venstre midt
    I'm afraid I have some bad news...

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1235
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nåh ja det er rigtigt, han skiftede til Mechelen, men så henter vi ham bare der istedet for i Groeningen:-)
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  9. #1236
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg vil gå så vidt som til at påstå at det er verdensklasse af CV..
    Tja. Jeg er såmænd enig i, at det er fint at få lukket handlen nu, men er det ikke svært at se et dårligere tidspunkt for klubben at forhandle de personlige vilkår med Jørgensen på plads på? Fantomstarten er formentlig heller ikke gået Jørgensens eller dennes agents næse forbi.

  10. #1237
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nej nu må jeg bede om mine himmelblå...... Hvornår skulle CV forhandle ... Når Jørgensen brænder en chance næste gang? Når han er småskadet og må stå over en kamp....

    Man kunne jo tænke at lønnen allerede har været forhandlet på plads tidligere... Men at skrive at det er skidt pga hans succes, det mig ik forstå;-(!!!

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #1238
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Boffer Se meddelelser
    Tja. Jeg er såmænd enig i, at det er fint at få lukket handlen nu, men er det ikke svært at se et dårligere tidspunkt for klubben at forhandle de personlige vilkår med Jørgensen på plads på? Fantomstarten er formentlig heller ikke gået Jørgensens eller dennes agents næse forbi.
    Måske var kontrakten forhandlet på plads fra starten, ligesom transferen var?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1239
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Nej nu må jeg bede om mine himmelblå...... Hvornår skulle CV forhandle ... Når Jørgensen brænder en chance næste gang? Når han er småskadet og må stå over en kamp....

    Man kunne jo tænke at lønnen allerede har været forhandlet på plads tidligere... Men at skrive at det er skidt pga hans succes, det mig ik forstå;-(!!!
    Jeg skrev ingensteds, at det var skidt. Tværtimod. Jeg stiller mig dog ikke op i koret i mennesker, der skriger "verdensklasse". Hvis situationen er, som nogle foreslår, nemlig, at løn, kontraktlængde mv. var fastsat¨på forhånd berettiger næppe at smykke CV's optræden med tillægsord som det ovenstående - i så fald har CV vel blot trykket på knappen og udløst en (forforhandlet) kontrakt med Jørgensen.

    Pointen anført ovenfor var desuden den, at der næppe kan komme meget mere hype om Jørgensen end det er nu, hvorfor koldt vand i blodet ikke nødvendigvis havde været skidt. Forudsat, at der ikke allerede var opnået enighed om de personlige vilkår inden, that is. Deet finder jeg i parentes bemærket i øvrigt noget usandsynligt,

  15. #1240
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af zidane Se meddelelser

    Så ud:
    Santin
    Bolanos
    Grindheim

    Og Ind:

    Thomas Enevoldsen
    Lumb eller Leon Jessen
    Toutouh retur fra lån.
    Enig og uenig.

    Hvis Santin smutter så synes jeg forsat at vi mangler en angriber, ikke mindst lidt rutine og erfaring på toppen. NJ AC IV og MOS er alle meget unge. Selvom det selfølgelig er superfedt at vi har så meget talent oppe foran så kan det også gå hen og blive et problem. Det er også vigtigt at de har en rutineret målræv at læne sig op af og ved sætter de der 12-15-17 mål år efter år.

    Bola kan bare smutte, hans afslører er købt og vi kan også bruge Vingaard ind i mellem på højre, plus at Toutouh vel før eller siden skal have chancen ellers må der være andre unge som man kan fylde på med efterhånden.

    Hvis nogen byder på Grindheim synes jeg man skal overveje at lade ham gå, men hvis man kan have ham i truppen uden han laver for mange problemer er det også fint, lidt som TK har været gennem de sidste år er han vel stabilt ok superliga niveau og en fin bredde spillre at have.

    Enevoldsen er en spiller som minder (alt for) meget om Vingaard, en højre benet offensiv venstre midtbane som elsker at trække ind i banen og trykke af.

    Lumb og Jessen er to gode muligheder enig.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  16. #1241
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Og alligevel åbnes døren på klem.
    http://onside.dk/mechelen-danskerne-har-bragt-for-lidt

  17. #1242
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Bolanos vil gerne afsted til vinter:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-vinter-exit

    Jeg kender intet til de engelske regler for arbejdstilladelser, men hvis Bolanos mangler landsholdskampe for lettere at få arbejdstilladelse i England, så var det vel årsagen til, at Bolanos for nylig beklagede sin opførsel på Costa Ricas landshold, sådan at han igen hurtigst muligt kunne få et par kampe på CV´et.

    http://politiken.dk/sport/fodbold/vm...-fik-comeback/
    Sidst redigeret af LogeLars : 13.09.12 kl. 10:17

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1243
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Toeffe_WA Se meddelelser
    Enig og uenig.

    Hvis Santin smutter så synes jeg forsat at vi mangler en angriber, ikke mindst lidt rutine og erfaring på toppen. NJ AC IV og MOS er alle meget unge. Selvom det selfølgelig er superfedt at vi har så meget talent oppe foran så kan det også gå hen og blive et problem. Det er også vigtigt at de har en rutineret målræv at læne sig op af og ved sætter de der 12-15-17 mål år efter år.

    Bola kan bare smutte, hans afslører er købt og vi kan også bruge Vingaard ind i mellem på højre, plus at Toutouh vel før eller siden skal have chancen ellers må der være andre unge som man kan fylde på med efterhånden.

    Hvis nogen byder på Grindheim synes jeg man skal overveje at lade ham gå, men hvis man kan have ham i truppen uden han laver for mange problemer er det også fint, lidt som TK har været gennem de sidste år er han vel stabilt ok superliga niveau og en fin bredde spillre at have.

    Enevoldsen er en spiller som minder (alt for) meget om Vingaard, en højre benet offensiv venstre midtbane som elsker at trække ind i banen og trykke af.

    Lumb og Jessen er to gode muligheder enig.
    Du vil altså hellere have en gammel ræv i truppen som fratager spilletid fra talenterne, som allerede scorer de mål som der kræves, og det eneste der er forskel på den gamle ræv og de unge talenter, er erfaring, hvilket de unge netop får via spilletid.
    Som CV sagde omkring en erstatning for Damen, det ville være fjollet at købe en ny angriber af hans type, hvis det ville skubbe Conelius tilbage i køen, og selvom at der ikke er en direkte kopi af Santin i klubben, så har Jørgensen og Cornelius vist at de er gode sammen, og med spilletid vil vores unge belgier vise at han er en værdifuld spiller, og Mos er en udemærket boxspiller.

    Enevoldsen og Vingaard er på ingen måde samme type spiller, Enevoldsen har mere gennembrudsstyrke og er mere driblestærk, hvor Vingaard er en meget bedre spilfordeler, Enevoldsen er også hurtigere. Men Du har ret hvis du sammenligner deres spilforståelse og kombinationspil, for der minder de meget om hinanden, og det viser bare at han netop vil passe godt ind i truppen.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1244
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    126

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af zidane Se meddelelser
    Du vil altså hellere have en gammel ræv i truppen som fratager spilletid fra talenterne, som allerede scorer de mål som der kræves, og det eneste der er forskel på den gamle ræv og de unge talenter, er erfaring, hvilket de unge netop får via spilletid.
    Du vil altså lægge det fulde pres på en 24-årig, der endnu ikke har vist noget, der berettiger til en sådan tiltro, en 20-årige der har været i klubben i tre uger, en 19-årig, der har spillet 14 kampe (i alt!) og en wing? Det lyder fornuftigt. Brøndby har jo også senest vist, hvor godt det går, når man lader talenterne stå med alt ansvar.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1245
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Rasmus Lindgren og fire andre Salzburg-spillere er åbenbart røget ud i kulden, efter Salzburgs CL-skuffelse. Jeg kan ikke rigtigt se, om de er blevet fritstillet og dermed kan hentes når som helst, eller om de får lov til at gå gratis til vinter. Onside skriver, de er fritstillet, mens Tipsbladet skriver, at de kan hentes til vinter. Jeg tror generelt mest på sidstnævnte, og det lyder da også mest sandsynligt, at Salzburg ikke har lyst til at skulle udbetale x antal års løn til dem nu, hvis de kan slippe med et halvt år til vinter:

    http://onside.dk/broendbys-oenskespi...-ud-i-salzburg
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ket-i-salzburg

    Anyway, kunne Lindgren (eller nogen af de andre for den sags skyld) være interessant for os? Jeg noterer mig, at det vil være en torn i øjet på bifferne, hvis vi snuppede ham, men er han også god nok?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •