Side 9 af 93 FørsteFørste ... 67891011121959 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Så meget gerne at der blev solgt nogle ubrugelige spillere som bla. Santin, Grindheim og TK.
    ligeledes så må vi meget gerne hente en Træner, altså en som ikke også skal prøve at lege sportsdirektør
    også hent en som er virkelig hurtig til toppen, en som ikke er bange for at råbe højt og som tør gå efter manden og ikke bolden til midtbanen

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nu hvor Mendy og Eric D D stopper i OB kun vi jo signe dem. Specielt Eric ville være en gave sammenlignet med grindheim.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Håber på Peter Løvenkrans og og en def.midt ala A.Annan.Og så Michael Jakobsen samt en stor stærk angriber.Men først en def. midt.......

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Mar 2011
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Michael Jakobsen, Aron Gunnarsson fra Cardiff city og Valon Berisha fra Viking og sidst ikke mindst Nikola Zigic Birmingham city

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgehrcke Se meddelelser
    Nu hvor Mendy og Eric D D stopper i OB kun vi jo signe dem. Specielt Eric ville være en gave sammenlignet med grindheim.
    Har du overhovedet set nogle af OB's kampe her i foråret? Djemba-Djemba har været totalt håbløs, så håbløs så jeg vil kalde ham en af de dårligste centrale midtbanespillere i ligaen. Så han har intet at gøre i FCK.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Everton er angiveligt ude efter N'Doye:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1765587.ece

    Hvis prisen er ramt rigtigt (hvilket den sandsynligvis ikke er) så skal han sælges med det vuns.

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    I dagens Ekstra Blad (papirudgave) har EB samlet en liste på 5 spillere de mener FCK er ude efter.

    I midterforsvaret er det Michael Jakobsen (tidl. AaB), på den centrale midt Christian Poulsen, venstre kant Emil Larsen, dybdeløbende angriber Waris Majeed (fra Tøftings tidl. Klub BK Häcken) og dybe angriber Morten Duncan Rasmussen.

    Både EB + BT (paipirudgave) spår en større udskiftning/udrensing i spillertruppen hos FCK.

    --oOo—


    Jeg håber ikke, CV er så optaget af sin såkaldte trænergerning, at han hopper over hvor gærdet er lavest, og ikke foretager den nødvendige udrensning af fejlkøb/mætte spillere.

    På målmandsposten burde der evt. hentes et talent ind i stedet for Kim Christensen, spørgsmålet er også om Wiland kan se perspektivet ved at blive i FCK endnu en sæson, da vi er på retur på alle parametre. Men umiddelbart ikke presserende med forstærkninger på den plads.

    Højre back
    Lars Jacobsen ok, Gamboa måske en spændende erstatning, men skal i hvert fald lære noget defensiv disciplin. Gamboa kunne måske udlejeres for at få spilletid. Derfor er der ikke behov for at kigge på denne plads.

    Midterforsvar. Zanka væk. Peter Larsson med 90% sandsynlighed væk. Det efterlader FCK med Ottesen, Sigurdsson & Stadsgaard. Ottesens indstilling og hovedstødsstyrke er uundværlig, men han er meget langsom. Stadsgaard ikke så stærk med bolden som forudsat. Hvis Larsson ryger skal der handles, her foreslår EB d. 25/5 at Michael Jakobsen fra Almeida hentes, han er en dygtig, hovedstødsstærk venstrebenet (kan spille venstre back) spiller, der kunne komme tilbage på landsholdet hvis det går godt i FCK, må også være sulten efter et tildels mislykkedet udlandseventyr, skal der hentes et talent, ville Okore fra FCN være en drømmesigning, men AaB’s Lasse Nielsen er nok den mest sandsynlige mulighed hvis der tages et ungt talent ind. Den perspektivløse men fornuftige løsning kunne være en transferfri Martin Albrechtsen fra FCM der kan spille alle pladser i forsvaret.

    Venstre back. Oviedo rygtes på vej til Manchester United, men andre klubber meldes også interesseret. Ryger Oviedo skal der være en backup til Bengtsson. Ryger bentgsson til Arnhem der tidligere har vist interesse, skal der hentes en reserve (kunne være Albrechtsen). Michael Lumb skal tilbage til Zenith, der nok gerne vil af med deres fejlkøb. Kaiserslautern vil heller ikke forhindre en Leon Jessen i at finde andre græsgange. Kun aktuelt med nyindkøb, hvis en af de nuværende backer sælges, her er vi stærkt garderet

    Højre kant Bolanos er en af de få, der holder sin standard, svingende som den end er fra kamp til kamp, formår han dog stadigvæk indimellem at ramme et antageligt niveau. Toutoh kan ikke tilnærmelsesvis udfylde pladsen, Claudemir er ikke typisk højre kant, Vingaard bedst når han kommer ind i banen fra venstre. En kant/angrebsløsning kunne være den af Bayer Leverkusen uønskede Nicolai Jørgensen. Ung talent, med stort potentiale, hurtig, udfordrende, god 1. boldberøring. Slog dog ikke igennem i sin udlejede periode til Kaiserslautern.

    Central midt. Hvis CV bliver, så skal vi jo ligge med 2 kontrollerende midtbanespillere hvor ingen af dem løber dybt, så de skal være dygtige pres- og pasningsspillere. Claudemir er faldet meget i niveau, og meldes på vej væk. Han virker ikke til at flugte med trænerspændet CV og Johan Lange, og virker til at have mistet motivationen. TK er nærmest uundværlig i øjeblikket, hvilket er et kæmpearmodstegn, men TK er den eneste der holder flow i vores spil, så vi ikke konstant smider boldene. Lige meget hvad, bør der hentes en klassisk ”6”er, og det kunne sagtens være Christian Poulsen, som nok er uden for rækkevidde, nu da CL klippede. En ”perspektivløs” men brugbar løsning her og nu ville være Eric Djemba-Djemba, der godt nok ville stå fast, og dele de øretæver ud, der pt. ikke er ret mange af til modstanderne, og måske også gerne vil vinde noget, men som samtidig har haft sin kedelige andel i OB’s nedsmeltning. FCM’s Jacob Poulsen kunne være en acceptabel løsning. Delaney kan for lidt. Han erobrer for få bolde til at være 6’er, og er for lidt kreativ til at bære en 8’er position hos FCK, mod gode hold, har hverken TK eller Deleney de nødvendige evner. Claudemir sammen med Poulsen, der kan lukke af ville være godt. TK en meget fin første reserve. Bergvold og Grindheim må meget gerne finde andre grægange. Der skal findes en løsning med en rigtig 6er, og ryger Claudemir skal der hentes 2 spillere ind. Elm fra Heereveen ville være en drømmesigning som 8’er, så får vi noget fysik ind, som vi mister andre steder.

    På venstre kanten, har vi mange spillere, men alligevel det største behov. Absalonsen har aldrig fået chancen, og får den nok heller ikke. Søren Frederiksen er vejet, og får den heller ikke, hans kampe i foråret for Vejle BK har ikke været prangende.

    Diouf er 18 millioner ud af vinduet, da han hverken kan det han skal kunne som wing eller angriber hos FCK, men som angriber måske kunne være et ok tredje valg.

    Vingaard er meget tvivlsom, da han endnu ikke har vist sig igen efter sin skade, mens hverken Bergvold eller Deleney er dygtige nok i de offensive 1-1 situationer til at være permanente løsninger på kanten. 3-4 af de potentielle venstre kanter bør derfor væk, og en ordentlig kant købes, her ville Emil Larsen som foreslået af EB være en super signing, da han med sin fart kan sætte en modstander, men i Lyngby løber Emil meget lidt baglæns, så det kræver en meget påpasselig venstre back bag ham. Nicolai Jørgensen fra Bayer Leverkusen ville være en anden oplagt mulighed.

    I angrebet ryger Nordstrand med sikkerhed, og NDoye ligner en spiller der skal skydes afsted nu, som både EB og BT og senest Bold da også melder ud, da han er gået meget ned i kadance gennem foråret. Santin har totalt mistet gnisten, og har også gennem Bold meldt at han ønsker nye græsgange. Santin er forhåbentligt heller ikke noget 1. valg, han er ikke engang hurtig længere. Abdellou måske fin erstatning for Nordstrand?. Ryger Santin og NDoye, ville Nicolai Jørgensen hver dag i ugen, være en bedre og hurtigere dybdeløber end Santin. EB foreslår Häckens hurtige Antipas type Majeed, han har været god på en contra hold, hvor der har været plads at boltre sig på, meget fodrap. Ryger NDoye skal vi have en anden targetspiller. Diouf kunne spille den. Morten Duncan Rasmussen som EB foreslår kunne være en mulighed, han har fysikken til at skabe pladsen for sin medangriber. En anden mulighed kunne være HSV’s Marcus Berg, som de vil gøre alt for at slippe af med.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Kloge Åge Se meddelelser
    I dagens Ekstra Blad (papirudgave) har EB samlet en liste på 5 spillere de mener FCK er ude efter.

    I midterforsvaret er det Michael Jakobsen (tidl. AaB), på den centrale midt Christian Poulsen, venstre kant Emil Larsen, dybdeløbende angriber Waris Majeed (fra Tøftings tidl. Klub BK Häcken) og dybe angriber Morten Duncan Rasmussen.
    Nej tak, til Michael Jakobsen og Duncan. Waris kender jeg ikke, men jeg tillader mig at skyde på, at han ikke vil hæve overliggeren.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nej tak, til Michael Jakobsen og Duncan. Waris kender jeg ikke, men jeg tillader mig at skyde på, at han ikke vil hæve overliggeren.
    Waris er en ualmindeligt hurtig angriber med stærke afslutninger. Han har scoret 12 mål i 12 kampe i Sverige denne sæson er blandt de mest hotte spillere. Han er dog helt klart mere en erstatning for Santin/Nordstrand end N'doye og er kun 1,72 høj og har nok brug for noget fysik ved siden af sig. Jeg kender ikke hans kontraktforhold, men hvis han er på en længere kontrakt tror jeg der skal smides nogle euro på bordet før han skifter over sundet. Lønmæssigt bør vi dog med forskerskat osv. kunne give ham en klar fremgang, og han vil helt sikkert være interesseret i et skifte.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  15. #130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Waris er en ualmindeligt hurtig angriber med stærke afslutninger. Han har scoret 12 mål i 12 kampe i Sverige denne sæson er blandt de mest hotte spillere. Han er dog helt klart mere en erstatning for Santin/Nordstrand end N'doye og er kun 1,72 høj og har nok brug for noget fysik ved siden af sig.
    Det der med at score en masse mål i Norge eller Sverige, giver jeg intet for. Hvordan vurderer du ham i forhold til Mos? Kan han noget på egen hånd?

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Kloge Åge Se meddelelser
    På målmandsposten burde der evt. hentes et talent ind i stedet for Kim Christensen, spørgsmålet er også om Wiland kan se perspektivet ved at blive i FCK endnu en sæson, da vi er på retur på alle parametre. Men umiddelbart ikke presserende med forstærkninger på den plads.
    Trods et glimrende indlæg i sin helhed, har jeg tilladt mig kun at kommentere denne del. Jeg er meget tilfreds med Wiland, så der er ikke et egentligt behov for at skifte ham ud, men jeg ville bestemt ikke begræde et salg af Wiland mod at få en yngre og topmotiveret målmand. Det bliver nok ved drømmen, men jeg så meget gerne Kasper Schmeichel med nummer 1 på ryggen i FCK. Jeg tror han ville have den nødvendige pondus, motivation og tilstedeværelse til at blive en rigtig god målmand. Samtidig har han den helt rigtige alder, og FCK ville næppe være et dårligere udstillingsvindue for ham end Leicester, der i The Championship kun blev nr. 9. Kasper Schmeichel blev i denne sæson kåret til årets spiller i Leicester af både fans og med spillere. Han er desværre også blevet rygtet til både Tottenham og Schalke 04. Suk :-)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    84

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det der med at score en masse mål i Norge eller Sverige, giver jeg intet for. Hvordan vurderer du ham i forhold til Mos? Kan han noget på egen hånd?
    Og det er med god grund, at du ikke gør det. Her kan man se 5 af Waris mål i sæsonen. De blev nemlig scoret i samme kamp. For mig at se er det betydelig mere iøjnefaldende hvor elendigt et forsvar, han er oppe mod, end hvor god han selv fremstår. Alene det forhold, at han 172 cm lav får lov at score tre gange på hovedet er lidt til grin.

    Nå, det er selvfølgelig ikke den gode Waris skyld, at Norrköping er håbløse defensivt. Jeg har set to hele kampe med ghaneseren i denne sæson. Den sidste i går, hvor han ikke brillerede med noget som helst mod det rimelig fornuftige forsvarshold, Allsvenskans nummer 1, Elfsborg. Tidligere har jeg set ham mod Göteborg. Der lykkedes han lidt bedre, dog uden rigtig at sætte sig igennem. Han er klart en mand for de kvikke omstillinger, der kan true i dybden omkring en N'Doye/Allbäck/Duncan (gisp!) -type. Jeg kan sådan set godt lide Waris profil som spiller, og jeg vil heller ikke være negativ overfor et køb på de rette betingelser. Hvis det skete, ville jeg tro at Mos umiddelbart stod foran ham. Men de kunne udmærket konkurrere om den ene plads i startopstillingen.
    Af alle tyrannier er en folkeregering den kvalfuldeste, den åndløseste, ubetinget alt storts og ophøjets undergang Søren Kierkegaard: Om demokratiet
    Egeskov's Avatar

  20. #133
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nej tak, til Michael Jakobsen og Duncan. Waris kender jeg ikke, men jeg tillader mig at skyde på, at han ikke vil hæve overliggeren.
    Ovenpå den netop overståede sæson, kan man jo begynde at diskutere, hvor lidt der egentlig skal til at hæve den famøse overligger :-)

  21. #134
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    - Jeg er nordmand, så hvis vi taber, får jeg skylden, uanset hvordan jeg spiller, siger midtbanespilleren til TV2 Norge og får opbakning af OB's Espen Ruud:

    - Man må finde sig i meget, bare fordi man er norsk. Jeg har fået mange bemærkninger på grund af det, men jeg håber da ikke, det bare er had, siger Ruud.

    Grindheim langer desuden ud efter de danske medier for at være lidt for hårde ved FCK.

    - Selv efter vi havde vundet seks kampe i streg, blev vi slagtet af de danske medier. Men vi smed det væk til sidst, og så fik medierne det, som de ville have det, siger Grindheim.
    Ja, tag du bare din dobbelt hage og skrid Grindheim, en mand med sådan en attitude har vi ikke brug for.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #135
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Har du overhovedet set nogle af OB's kampe her i foråret? Djemba-Djemba har været totalt håbløs, så håbløs så jeg vil kalde ham en af de dårligste centrale midtbanespillere i ligaen. Så han har intet at gøre i FCK.
    Ja det har jeg faktisk.Og mener bestemt at han har vist fremgang de sidste kampe. Tvivler på at et hold som united scouter så forkert at manden er totalt uduelig. men det er jo bare min mening, og DU kan da ikke andet end give mig ret i, at han er væsentlig bedre end Grindheim( som er totalt boldmongol)

Side 9 af 93 FørsteFørste ... 67891011121959 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •