Side 90 af 93 FørsteFørste ... 408087888990919293 SidsteSidste
Viser resultater 1,336 til 1,350 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #1336
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Det er fandme løgn.. Hvordan kan vi ikke være med her(Kara)?

    Han har i utallige Fifa og FM været det perfekte indkøb til FCK(ved godt at det ikke er det mest gyldige argument), men kombineret med at han er en senegalesisk landsholdsspiller (dem kan vi lide --> N'Doye), er bomstærk, god defensivt og skulle være en udemærket pasningsspiller, så forstår jeg det ikke. Men CV har vel en god grund eftersom hans talent gør ham så synlig at han næppe har kunnet overse ham. Jeg kan bare ikke lige se den. Er der nogen andre der har et bud på hvorfor IKKE vi skulle købe ham?
    Sidst redigeret af JRoos15 : 26.10.12 kl. 15:44 Årsag: Tilføjede lidt ekstra argumentation

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1337
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Kara har stået på min ønskeliste længe, så er virkelige ked af at vi ikke er med i kampen om hans underskrift. Prisen er da også en del mere overkommelig end det prisskilt der hidtil har været sat på ham på omkring 25mio.

    Syntes at det er lige præcis en type som ham vi mangler på vores midtbane, men man kan så håbe at CV har noget andet i tankerne. Jeg har i hvertfald svært ved at se andre end Delaney af vores nuværende midtbanespillere som har niveauet/talentet til at at spille på vores hold i europæisk regi.

    Det eneste der taler imod at hente ham, er at han kommer fra den norske liga, hvor man nemt kan se meget talentfuld ud (Mos, Diuf).

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1338
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    Det er fandme løgn.. Hvordan kan vi ikke være med her(Kara)?
    Det har vi vel valgt ikke at være jvnf denne udtalelse.
    For nogle uger siden var Brian Riemer med på en telefon i Løvetimen, hvor han specifikt blev spurgt til Sakor. Han kunne fortælle, at selvom Sakor havde gjort det godt, og bestemt havde et stort potentiale, havde man vurderet, at han på nuværende tidspunkt ikke var relevant. Det skyldtes blandt andet, at vi selv har store talenter på positionen.

  6. #1339
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Det har vi vel valgt ikke at være jvnf denne udtalelse.
    JRoos15 taler om Kara. Du taler om Sakor. Det er to forskellige spillere :-)

  7. #1340
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Sorry, min fejl!

  8. #1341
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    Det er fandme løgn.. Hvordan kan vi ikke være med her(Kara)?

    Han har i utallige Fifa og FM været det perfekte indkøb til FCK(ved godt at det ikke er det mest gyldige argument), men kombineret med at han er en senegalesisk landsholdsspiller (dem kan vi lide --> N'Doye), er bomstærk, god defensivt og skulle være en udemærket pasningsspiller, så forstår jeg det ikke. Men CV har vel en god grund eftersom hans talent gør ham så synlig at han næppe har kunnet overse ham. Jeg kan bare ikke lige se den. Er der nogen andre der har et bud på hvorfor IKKE vi skulle købe ham?
    At han havner i Gent, tyder jo på at hans talent ikke er så åbenlyst som de norske medier har gjort det til. Nogen der iøvrigt ved noget om lønniveauet i Gent er på niveau med FCK´s?

    Med al respekt er FCK ikke nødvendigvis mere interessant for en spiller, end en af de bedre belgiske klubber. (Har svært ved at vurderer dem, i forhold til Genk, Standard, Anderlecht og Brügge - som er meget svære for FCK at konkurrere med)

  9. #1342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    At han havner i Gent, tyder jo på at hans talent ikke er så åbenlyst som de norske medier har gjort det til. Nogen der iøvrigt ved noget om lønniveauet i Gent er på niveau med FCK´s?

    Med al respekt er FCK ikke nødvendigvis mere interessant for en spiller, end en af de bedre belgiske klubber. (Har svært ved at vurderer dem, i forhold til Genk, Standard, Anderlecht og Brügge - som er meget svære for FCK at konkurrere med)
    Kære venner,

    Prøv nu lige engang at læs artiklerne igen. Der er tale om KRC Genk der er en noget større klub end Gent. Genk har bl.a. danske Brian Hamelainen som fast mand. Genk er en stor og traditionsrig belgisk klub, kun overgået af Anderlecht og Club Brügge hvis vi ser det i et økonomisk perspektiv. De har ifølge altid seriøse transfermarkt.de, en markedsværdi på ca. 330.000.000 kr., hvorimod FCK til sammenligning har en værdi på ca. 210.000.000 kr., målt på spillertrupperne.

    Så Genk er bestemt ikke at forklejne. De ligger bl.a. også nr. 3 i en MEGET tæt belgisk liga, som er et niveau eller to over den danske.

    I Europa Legaue klarer de sig også fremragende. Her ligger de nr. 1 i deres pulje som rummer FC Fehervar, FC Basel og Sporting Lissabon.

    I truppen taler overvægten af spillerne fransk, som også den gode Kara forfalder til. Så alle pile peger mod Belgien desværre, med mindre Ariël Jacobs kan få ham på andre tanker :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1343
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg kunne godt tænke mig, at vi hentede en ny angriber i vinterpausen. Dels er jeg sjældent imponeret over Santin, dels har Mos ikke ligefrem været en bragende succes, dels er Amankwaa trods alt stadig meget ung og dels er jeg bare ikke vild med, at vi kun har Cornelius som en fysisk stærk angriber. Vi får selvfølgelig Igor tilbage på et tidspunkt, men derfor synes jeg stadig godt, at vi kunne bruge noget mere.

    I sommerpausen skiftede den serbiske angriber Nikola Djurdjic til Helsingborg på en lejeaftale. Før det havde han været en stor succes i norske Haugesund, men alt andet lige er det ikke et imponerende niveau. Så er det straks bedre hos Helsingborg, hvor han med fjorten mål og to assist i ti kampe har gjort det overraskende godt. Helsingborg sikrede sig en købsoption, da de hentede ham i Norge, men som der står her, har de måske slet ikke råd til at betale den option.

    Her står så, at italienske og hollandske klubber følger Djurdjic, men det indikeres samtidigt, at det næppe er særlig konkret endnu.

    Djurdjic kan godt minde lidt om Cornelius, men det synes jeg egentlig ikke bør være diskvalificerende. For det første kan man argumentere for, at Cornelius måske er lidt nede i den forventede bølgedal, og for det andet har begge så mange facetter, at de bør kunne spille sammen. Argumentet for at hente forskellige typer angribere har netop været, at vi på den måde kan gøre flere forskellige taktiske ting. Det synes jeg også vil være muligt, hvis vi bruger både Cornelius og Djurdjic.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  12. #1344
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Santin har scoret ét mål, efter at man forlængede med ham. Fik bare lyst til at nævne det.

  13. #1345
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Glæder mig til, han skal hjem til Hammarby.
    Måtte det blive til vinter, men det har jo nok noget længere udsigter.

  14. #1346
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Glæder mig til, han skal hjem til Hammarby.
    Måtte det blive til vinter, men det har jo nok noget længere udsigter.
    Kalmar FF 😊

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1347
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Solskjær prøver at sætte lidt fokus på en gammel sidelinien kending.

    http://www.vg.no/sport/fotball/engel...artid=10062643

    Nu mangler vi ikke ligefrem spillere i midterforsvaret, men dette var nok en spiller vi skulle have hentet for længe længe siden.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  17. #1348
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nu kan OGS jo knap nok formulere en sætning uden en komparativ reference til Man Utd, så man skal nok tage det med et gram salt. Ifølge selv samme Ole Gunnar kunne Corner jo også spille for United... Så ved ikke helt hvor bogstavligt man skal tage ham.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1349
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Da jeg skrev indlægget om Djurdjic, burde jeg nok også have nævnt et andet rigtig godt bud fra det svenske. I sommers blev Mohamed Bangura lejet tilbage til AIK Solna, efter at have været en stor skuffelse hos Celtic. Det dårlige ophold i Skotland skyldtes primært, at han relativ hurtigt blev skadet og dermed blev begravet i køen af angribere hos Celtic. Dog imponerende han heller ikke, når han endelig fik chancen.

    Derfor blev han altså lejet tilbage, og endnu engang har han været en succes hos AIK. Han har lavet tre mål i otte kampe, og selvom de alle blev scoret i to kampe, har han desuden spillet ret godt. AIK ønsker selv at købe Bangura, som der står her, men de har ikke sikret sig en købsoption på ham. Faktisk siger deres sportschef her, at Celtic afviste dem fire gange, inden de til sidst accepterede at udleje ham, så måske har de stadig planer med ham. Desuden siger AIKs ordførende her, at de formentlig slet ikke har råd til Bangura. I samme artikel siger en talsmand fra et investorfirma, at de egentlig gerne vil hjælpe Solna igen, men at de ikke har hørt noget.

    Bangura er en anden type end Cornelius, og derfor måske et mere oplagt bud på en ny angriber end Djurdjic. Han er fysisk langt stærkere end Mos, men har i øvrigt nogle af de samme spidskompetencer, som eksempelvis at løbe i dybden.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. #1350
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg har ikke selv set Bangura spille siden han kom tilbage til AIK, men jeg vil mene, at han skal holde et niveau der er markant højere en gennemsnittet i en notorisk ringe alsvenskan, hvis han på nogen måde skulle være interessant for os. PPDiouf og Mos var bombere i en noget stærkere tippeliga, og vi ved alle hvordan det er gået dem i KBH.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •