Side 93 af 93 FørsteFørste ... 438390919293
Viser resultater 1,381 til 1,392 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #1381
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg er ret sikker på at man ikke lader Daniel Jensen spiller 90 min. for sine blå øjnes skyld, for så kunne man lige så godt have givet en anden chancen. Det er en klokkeklar test af om han er god nok. Hvis han kan fortsætte de takter han viste i dag, så venter der nok en kontrakt.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1382
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    43

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at man ikke lader Daniel Jensen spiller 90 min. for sine blå øjnes skyld, for så kunne man lige så godt have givet en anden chancen. Det er en klokkeklar test af om han er god nok. Hvis han kan fortsætte de takter han viste i dag, så venter der nok en kontrakt.
    Ifølge; http://www.sporten.dk/superligaen/da...ndbys-reserver benytter han træningen til at holde formen ved lige.
    Men jeg kan godt forestille mig, at han lander en 1-års kontrakt. Jeg er dog ikke ovenud lykkelig over at få en 33-årig kroniskskadet spiller, medmindre det kan gøres for håndøre :-)
    For the loser now will be later too win!

  4. #1383
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Han skal jo holde sig i gang, den gode hr. Jensen. Når nu kontrakten blev ophævet uden for transfervinduet bliver han nødt til at vente til vintervinduet med at skrive med et nyt hold.

    Så vi er "sikre" så længe, i det mindste.

  5. #1384
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    I min søgen efter en kreativ midtbanespiller faldt jeg over ham her.. Kigger man på udviklingen af japansk fodbold over de sidste år har de leveret flere fremragende spillere med en højt teknisk niveau..

    Yoichiro Kakitani hedder han, er 22 år og kan spille samtlige offensive midtbanepladser.. Han har i denne sæson lavet 11 mål i 31 ligakampe for Cerezo Osaka (12. plads) i den Japanske J-L eague..

    Jeg er godt klar over, at vi ikke har tradition for at hente spillere fra disse breddegrader, men han ser immervæk spændende ud.. Hvordan niveauet i den japanske liga er kontra niveauet i Danmark skal jeg heller ikke gøre mig klog på.. Transfermarkt vurderer ham til 650.000 €, eller lige godt 4,9 mio DKK..

  6. #1385
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Mig bekendt må gerne skrive kontrakt med kontraktløse spillere udenfor transfervinduet. Dog ved jeg ikke om hvorvidt han må spille.

    Jeg så gerne Daniel Jensen i FCK i en eller to sæsoner. Han er ikke uden evner og vi har før haft spillere med en problematisk skadeshistorik der har præsteret for os. Kunne være dejligt hvis han kunne gøre en forskel på midtbanen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1386
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Umiddelbart er der ikke stor chance/risiko (efter hvordan man ser det), for at Daniel Jensen kommer til FCK: http://www.bold.dk/nyt/CV-Daniel-J-i...om-FCK-spiller
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  9. #1387
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Umiddelbart er der ikke stor chance/risiko (efter hvordan man ser det), for at Daniel Jensen kommer til FCK: http://www.bold.dk/nyt/CV-Daniel-J-i...om-FCK-spiller
    Bortset at vi kvantitativt er dækket rigeligt ind på den centrale midtbane, og at der derfor næppe er plads til Daniel Jensen, mindes jeg, at CV i sommer heller ikke kendte noget til Ariel Jacobs.

  10. #1388
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Bortset at vi kvantitativt er dækket rigeligt ind på den centrale midtbane, og at der derfor næppe er plads til Daniel Jensen, mindes jeg, at CV i sommer heller ikke kendte noget til Ariel Jacobs.
    og husker bestemt også at vi ikke var interesserede i Lars Jacobsen der også blot holdte formen ved lige.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1579026.ece

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1389
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Toeffe_WA Se meddelelser
    Atiba var heller ingen kantspiller men havde massere af succes i københavn. Tror Skjelbred ville passe fint ind i sådan en rolle.
    Har ingen viden om eller holdning til Skjelbred, men vil godt lige anholde, at Atiba bruges som blåstempling af ideen om centrale midtbanespillere på kanten. Er ret sikker på, at jeg ikke er den eneste, der opfatter Atibas københavner-tid som en succes på trods af, at han blev misbrugt på kanten i en del kampe. Det var et massivt spild af talent, hvilket Ståle jo gudskelov også til sidst indså - omend meget sent.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  13. #1390
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1391
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Toeffe_WA Se meddelelser
    Atiba var heller ingen kantspiller men havde massere af succes i københavn. Tror Skjelbred ville passe fint ind i sådan en rolle.
    Atiba var god på kanten, men han var allerbedst, da han kom ind på sin naturlige position på den centrale midtbane i det sidste års tid, han var i København. Det er ikke utænkeligt, at Skjelbred også vil være god på kanten i København, men det bliver ikke som decideret kantspiller, og det ville i så fald skulle være i venstre side (så han kan trække ind i banen) hvor vi allerede har Jørgensen.

    Jeg kender ikke nok til Skjelbred til at kunne sige noget om, hvorvidt han kan bruges på den centrale midtbane hos os, men som kantspiller mener jeg ikke, at vi står og mangler ham. Skal vi endelig have en spiller mere i venstre side, så skal det vel næsten være en mere udpræget - og gerne venstrebenet - fløj, som samtidig ikke er lige så endimensionel som Absalonsen. Ellers får vi bare mere af det, som vi allerede har i forvejen.
    Mvh.
    Dane

  16. #1392
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Mig bekendt må gerne skrive kontrakt med kontraktløse spillere udenfor transfervinduet. Dog ved jeg ikke om hvorvidt han må spille.
    Man må gerne skrive kontrakt med kontraktløse spillere så længe de har været kontraktløse i et transfervindue. Havde Daniel Jensen fået sin kontrakt ophævet inden sommertransfervinduets udløb, så kunne han skrive med en klub hvornår som helst. Nu bliver han nødt til at vente til vintervinduet.

    Om han kunne gøre en forskel for os, næppe. Han er endnu en af typen som vi allerede har tre af. Det er ikke på makkeren til den defensive midt at problemet ligger, det er den defensive midt.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

Side 93 af 93 FørsteFørste ... 438390919293

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •