Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 110

Emner: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Kan godt lide tanken om en træner / sportsdirektør er den samme person.

    Fatter dog ikke at Ovido ikke startede inde - at Zanka + Stadsgaard ikke startede inde efter den bedste centrale defensiv indsats i et år i pokal finalen.

    Kan heller ikke se hvorfor man har givet så meget for Pape hvis man ikke har tænkt sig at give ham chancen, syntes han har gjort det godt på det seneste.

    -Game
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    jeg må også sige at jeg er en del skuffet over at misse mesterskabet, da det er det mest vigtigste mesterskab i dansk tid. men jeg må også sige jeg ikke syntes vi har spillet eller fortjent at blive dk mester.
    på den lyse side ser det ud til ok point til den danske rangliste hvis vi nu kunne være mega heldige med at trække panik eller sparta som vi godt kan tage. så er der lige 2 hold i cl.
    på en anden positiv side af det hele ligger vi jo nummer 2 med et helt nyt hold, og nu har cv godt kendskab til de "lorte" spiller han har købt så mon ikke vi får en del udskiftning med spiller som vi kender og som går lige ind på holdet, og så vil jeg mene at vi står rigtig stærkt lige som i 10/11.
    det der bare ikke må ske er et willand, clau, bryan o og damen smutter til sommer for så har vi endnu en sæson i vente med dårligere resultater, da vi så skal bygget endnu et hold op.
    men en spændende tid og gå i møde men håbet om en sejr imorgen og et uafgjort hos fcn lever da endnu.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af havenielsen1320 Se meddelelser
    på den lyse side ser det ud til ok point til den danske rangliste hvis vi nu kunne være mega heldige med at trække panik eller sparta som vi godt kan tage. så er der lige 2 hold i cl.
    på en anden positiv side af det hele ligger vi jo nummer 2 med et helt nyt hold, og nu har cv godt kendskab til de "lorte" spiller han har købt så mon ikke vi får en del udskiftning med spiller som vi kender og som går lige ind på holdet, og så vil jeg mene at vi står rigtig stærkt lige som i 10/11.
    det der bare ikke må ske er et willand, clau, bryan o og damen smutter til sommer for så har vi endnu en sæson i vente med dårligere resultater, da vi så skal bygget endnu et hold op.
    men en spændende tid og gå i møde men håbet om en sejr imorgen og et uafgjort hos fcn lever da endnu.
    Som nævnt i flere lange linjer, skal vi ikke bare være heldige i én kvalrunde men to. Og vi skal i sandhed være svinagtigt heldige, grænsende til det umulige, hvis vi skal spille gruppespil efter en andenplads i ligaen:

    I tredje runde er der mulighed for at trække: Club Brugge, FC Vaslui, Feyenoord og Motherwell.
    I fjerde runde vil de ikke seeded hold være: Fenerbache, Udinese, Lille, Malaga og Borussia Mönchengladbach.


    Vi har før slået hold af denne kaliber, men er der seriøst nogen, der tror på, at det nuværende hold er i stand til det? Problemet er jo, at med en andenplads sidder transferpengene til de nødvendige forstærkninger givetvis ikke særlig løst i vores lille gældsplagede foretagende.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Selvom det er ærgeligt, at vi muligvis ikke får den sikre CL billet, selvom CV har fejlet, uden at det nødvendigvis får konsekvenser for ham, selvom spillet har fremkaldt migrænelignende tilstande, så synes jeg egentlig, det er forfriskende at gå igennem denne periode. Det hele var ved at blive lidt for forudsigeligt og lidt for arrogant. Jeg tør ikke håbe på de store forandringer, men hvis krisen kan få pustet lidt liv og forandring ind i FCK, ville jeg være meget taknemmelig.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,560

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Som nævnt i flere lange linjer, skal vi ikke bare være heldige i én kvalrunde men to. Og vi skal i sandhed være svinagtigt heldige, grænsende til det umulige, hvis vi skal spille gruppespil efter en andenplads i ligaen:

    I tredje runde er der mulighed for at trække: Club Brugge, FC Vaslui, Feyenoord og Motherwell.
    I fjerde runde vil de ikke seeded hold være: Fenerbache, Udinese, Lille, Malaga og Borussia Mönchengladbach.


    Vi har før slået hold af denne kaliber, men er der seriøst nogen, der tror på, at det nuværende hold er i stand til det? Problemet er jo, at med en andenplads sidder transferpengene til de nødvendige forstærkninger givetvis ikke særlig løst i vores lille gældsplagede foretagende.
    Vi skal jo formentlig være markant MINDRE heldige end vi var i 2006 :-)

    Og jeg tror ikke tegnebogen bliver i lommen, bare fordi CL er glippet. Der er dels en (lille) mulighed i kvalen og derudover ligger der 150 millioner og venter på næste års danmarksmester. Så der må være en ret god business-case i at forstærke truppen i sommerpausen.

    (Dvs. en lige så god business-case som i år :-( Vi må bare håbe på lidt bedre udførelse i næste sæson.)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Vi skal jo formentlig være markant MINDRE heldige end vi var i 2006 :-)

    Og jeg tror ikke tegnebogen bliver i lommen, bare fordi CL er glippet. Der er dels en (lille) mulighed i kvalen og derudover ligger der 150 millioner og venter på næste års danmarksmester. Så der må være en ret god business-case i at forstærke truppen i sommerpausen.

    (Dvs. en lige så god business-case som i år :-( Vi må bare håbe på lidt bedre udførelse i næste sæson.)

    ougar
    Tjah, tjoh, men vi mangler bare i dag i den grad de ledertyper, der medvirkede til overraskelsen i Amsterdam. Men vi kan da håbe, at ledelsen tænker et år frem og investerer derefter - og at det er en anden end CV, der får ansvaret for portemonnæen, men det skal man nok ikke sætte næsen op efter. Er det helt sikkert, at Danmark også har et hold direkte i gruppespil i sæsonen 13/14?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    32

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tjah, tjoh, men vi mangler bare i dag i den grad de ledertyper, der medvirkede til overraskelsen i Amsterdam. Men vi kan da håbe, at ledelsen tænker et år frem og investerer derefter - og at det er en anden end CV, der får ansvaret for portemonnæen, men det skal man nok ikke sætte næsen op efter. Er det helt sikkert, at Danmark også har et hold direkte i gruppespil i sæsonen 13/14?
    Det må afhænge af om CL-Vinderen 12/13 også kvalificerer sig gennem deres nationale turnering. I år har 13. pladsen på koefficient-listen (Belgien) ikke et hold direkte kvalificeret, fordi Chelsea slutter som sekser i PL.
    Og DK vil indtage 13. pladsen i tildelingen af 13/14-pladserne.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,191

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Er jeg den eneste, der rent faktisk synes, at der i foråret har været fremgang at spore? Jeg synes ikke, at der er noget overraskende i, at vi ikke har været bedre end tilfældet er.

    Efter den sidste tid med Rolle skulle hele holdet organiseres igen, og CV er jo blot startet med defensiven, og derfor kan det da ikke undre at offensiven halter. Derimod synes jeg, at der (hvis vi ser bort fra sidste måned) har været betydelig fremgang i det defensive. Vi har været mere solide end længe. Ligesom jeg også synes, at det offensive langsomt så bedre og bedre ud.

    Skidt for CV har imo været to ting:
    1: Skader til Sølvi, TK og Delaney
    2: Kæmpe formnedgang hos især N'Doye og Santin.

    Skaderne har haft følgende konsekvenser. På midten har CV haft svært ved at finde det rigtige makkerpar (selvfølgelig meget skidt), men da vi endelig fandt noget der virkede blev TK skadet. Især hans skade i Farum blev dyr. Ydermere er det min overbevisning, at såfremt Sølvi havde spillet i Farum så havde vi scoret. Både Stadsgaard og Ragner har kæmpe hovedstødschancer, hvilke Sølvi ofte scorer på.

    Jeg synes faktisk, at det er gået rimeligt i foråret. Det der dog gjorde en stor del af udslaget for, at vi i aften står med sølv, var Santins brændte straffe mod AAB. Efter dette har hans selvtillid været ikke eksisterende, og han har i de sidste 4 kampe stået for nogle gigantiske brændte chancer feks i Farum, som har kostet point. Ydermere har N'Doye også været helt ved siden af sig selv siden mødet med Okore. Men chancerne har jo været der - angriberne har bare ikke puttet dem ind, som de ellers har gjort resten af sæsonen.

    Hvor vil jeg hen med mit indlæg? Jo jeg synes faktisk, at CV langt hen af vejen har gjort det ok på trænerposten. Det er svært at bebrejde ham, at Santin pludselig ikke sparker noget ind mere eller at en linjevogter ikke vinker ved OBs mål (nej de skulle ikke have straffe til sidst). Længere er vi faktisk ikke fra stadig at føre ligaen.
    Dog er det kritisk, at holdet går så meget i opløsning her til sidst. Det falder selvfølgelig tilbage på trænere, at der er indtruffet en god gang gummiben. Her har han ikke haft rutinen.

    Den største kritik af CV sker dog på baggrund af hans job som sportschef (hvilket flere andre også påpeger). Det er horribelt arbejde, at han hyrer Rolle. Det er horribelt arbejde, at han henter Pape og Mos og så ikke bruger dem. Det tyder på ualmindelig ringe scouting. Det med at de er spillere for fremtiden holder jo ikke, da vi har brug for dem nu. Og det er horribelt arbejde, at han ikke har fået løst midtbaneproblemet.
    Det virker til, at han har undervurderet FCN helt katastrofalt meget og tænkt, at vi sagtens kan køre den hjem og lave justeringerne til sommer.

    Jeg har dog personligt ikke noget imod, at CV bliver. Dog kun i den ene position og helt som sportschef. Jeg tror , at han er den rigtige på den plads (for at sikre kontinuitet), dog skal der ske markante forbedringer i scouting-arbejdet. Han må have mere hjælp og dygtigere hjælp. Det kan ikke være rigtigt, at man henter Pape, Mos, Grindheim som overhovedet ikke passer ind i vores spillestil. Klubben må stoppe med den amatørtankegang, at tidligere spillere (Højer) nødvendigis er dygtige nok til at scoute kommende spillere. Vi bør opgradere her med dygtigt personale.
    Sidst redigeret af k@sper : 23.05.12 kl. 12:56

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der rent faktisk synes, at der i foråret har været fremgang at spore?
    .
    .
    .
    Den største kritik af CV sker dog på baggrund af hans job som sportschef (hvilket flere andre også påpeger). Det er horribelt arbejde, at han hyrer Rolle.
    Tjo, måske har der været spillemæssig fremgang, men pointmæssigt er det gået tilbage.. Så ud over at det var en fejldisponering af hyre Rolle, så kunne en kyniker også udelægge det som en ret så stor fejldisponering, at han (Rolle) blev fyret - i hvert fald midt i en sæson..

    Så min beskedne konklusion er, at CV har fejlet som træner samt, at hans dispositioner som sportschef i det seneste 1-1½ år også har manglet enhver form for succes. Det kan så godt være, at det muligvis kan tilskrives et ualmindeligt svært marked, svære arbejdsbetingelser på direktionsgangen osv. osv. osv. Men 2 mistede CL-deltagelser på 1 sæson taler nu engang sit tydelige sprog..

    Mvh/MBS - der ser frem til at æde sine ord, når det hele vender i aften..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Det kan så godt være, at det muligvis kan tilskrives et ualmindeligt svært marked, svære arbejdsbetingelser på direktionsgangen osv. osv. osv.
    Er det ikke lidt ved at blive en "journalistsandhed", at markedet skulle være sindssygt svært at navigere i for tiden pga. finanskrise osv? Er den reelle sandhed ikke snarere, at markedet aldrig har været lettere for klubber, der har penge at bruge? Den manglende generelle efterspørgsel på spillere gør vel lige netop, at vi har alle tiders mulighed for at hente spillere, der før var udenfor vores rækkevidde, fordi konkurrerende klubber i bedre ligaer holder på pengene. Men det kræver selvfølgelig, at vi undlader at brænde hele formuen af på spillere som Diouf og Grindheim...
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    100

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Så er det ud CV!!! Det kan kun gå for langsomt !!!


  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Oven på sådan en lortesæson er det tid til evaluering. Og CV har omend en del af skylden for at det er gået som det gik. En ny træner, som blev fyret efter 6 måneder. Panikindkøb til spillertruppen, da man ikke havde sonderet markedet i tide. Udnævelsen af Zanka til anfører, når man vidste at han var fortid i FCK her til sommer. 4 kampe i CL kvalifikation, der endte med 6 triste EL-gruppespilskampe og tidlig exit. Manglende situationsfornemmelse i forårets kampe, formnedgang blandt de bærende kræfter på holdet ect. er med til at jeg kan drage konklusionen: CV RAUS I FCK.... og det kan ikke gå hurtigt nok.
    Casper the ghost


  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    8

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Oven på sådan en lortesæson er det tid til evaluering. Og CV har omend en del af skylden for at det er gået som det gik. En ny træner, som blev fyret efter 6 måneder. Panikindkøb til spillertruppen, da man ikke havde sonderet markedet i tide. Udnævelsen af Zanka til anfører, når man vidste at han var fortid i FCK her til sommer. 4 kampe i CL kvalifikation, der endte med 6 triste EL-gruppespilskampe og tidlig exit. Manglende situationsfornemmelse i forårets kampe, formnedgang blandt de bærende kræfter på holdet ect. er med til at jeg kan drage konklusionen: CV RAUS I FCK.... og det kan ikke gå hurtigt nok.
    Jeg kan ikke være mere enig...men det kommer jo ikke til at ske, det er CV jo for stolt til

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    CV, TK, Santin, Grindheim, Stadsgaard og Diouf skrid af H TIL !!!!

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    147

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    man kan vel altid finde en eller anden form for fremgang, jeg har dog endog MEGET svært ved at finde den, da selve spillet hele vejen op gennem holdet, i den grad er gået tilbage og der har været fejl aflevering på fejl aflevering og dårligere og dårligere holdspil, ikke mindst i foråret :-S
    Men ok spørgsmålet er vel også, vil man virkelig det i europa, som man længe har snakket om og derudfra finde kapaciteterne (ikke MINDST på træner pladsen) eller kan man nøjes med, at være fede i DK med et par års mellemrum???
    May the force be with you

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Silber kan ikke ramme målet
    By Plundbeck in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 12:23
  2. Kan du ramme!
    By Brattbakk in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 10.12.05, 21:27
  3. Rygtesmedene har hermed lov til at ramme en raptus!
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 29.07.03, 22:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •