Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 110

Emner: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Det kunne være uhyre interessant at vide, hvilke cheftræner emner der var i spil, før valget faldt på Roland Nilsson ? Med tanke på vores fantastiske præstation i CL.
    var vores eksponering jo nærmest optimal og ingen skal bilde mig ind, at der ikke var interesse fra langt mere kvalificerede og karismatiske emner end Roland Nilsson.

    I F.C. København foretrækker vi at tænke og handle langsigtet, og derfor passer det os godt, at vi allerede 20 måneder før deadline kan sætte gang i processen med at finde Ståles afløser. Vi har naturligvis et klart billede af den profil, vi leder efter, siger FCK's sportsdirektør, Carsten V. Jensen.
    20 måneder og der gik knap og nok 20 dage, før de første kritiske røster om fejlansættelse, begyndte at sive fra Jens Jessen Vej - hvordan i hele hule
    helvede, kan det gå så galt ?

    Var man i virkeligheden slet ikke interesseret i at få en ny stærk personlighed ind som cheftræner ?

    Jeg er ret overbevist om at selv med den nuværende trup - så var mesterskabet aldrig kommet i fare - hvis blot der havde været en cheftræner, der var opgaven voksen.


    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Var man i virkeligheden slet ikke interesseret i at få en ny stærk personlighed ind som cheftræner ?
    Det, tror jeg nu nok, at man var. Jeg tror bare, at man var mere fokuseret på mandens meritter, end hvorvidt han reelt passede ind. Tidligere svensk landsholdsspiller med udlandserfaring og et svensk mesterskab i baglommen... det lyder jo meget fornuftigt. Hvis altså man ser bort fra, at den svenske liga er lort, og at mesterskabet går på tur som en vestegnsskøge.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Så svingede døren - dog kun tilbage til direktionsgangen. Det skal blive ganske spændende at se, hvem der bliver hevet ind for at vende skuden..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Så svingede døren - dog kun tilbage til direktionsgangen. Det skal blive ganske spændende at se, hvem der bliver hevet ind for at vende skuden..

    Ja sikker noget pis, nu kan vi så ikke svine CV til grundet hans trænergerning ;-( pisse ærgeligt.

    Men ganske spændende at se hvem som det bliver som ny træner, men det viser sgu da trods alt at Anders læser med herinde, og det er fandme postivt ;-)

    Mvh Thomas

    Ps. Der er mulighed for ironi er anvendt til alle dem som skulle være i tvivl.
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...918#post578918

    Overvej lige min post fra oktober hvor jeg notere hvad Roland Nilsson meritter er og forsøger stadig at forstå på hvilket grundlag manden blev ansat dengang, det burde få CV til at sige op nu selv... Eller i det mindste gøre det modsatte af det nedenstående ved næste træneransættelse:

    "PÅ trænerpladsen er den største skandale at vi ansætter en træner uden reel europæisk erfaring. Det er absurd at man tror man ved at ansætter en forholdsvist grøn træner europamæssigt og international kan opnå en nogenlunde succesfuld europæisk kampagne.

    Manden er ansat på baggrund af en og jeg gentager en succesfuld sæson som træner for malmø. Nemlig at han vandt mesterskabet i 2010. Var det et flot mesterskab han så vandt?

    NEJ; men 2 latterlige point ned til Helsingborg. Altså hans træner erfaring er følgende:

    Træner/spiller i Coventry i en sæson 2001/2 hvor han som en nød/sparerløsning blev brugt, men opnåede intet i sæsonen udover at slutte i øverste halvdel(FORVENTELIGT MED ET NEDRYKKERHOLD FRA PREMIER LEAGUE) INTET EUROPÆISK

    Træner i GAIS. INTET OPNÅET. INTET EUROPÆISK

    Træner i MALMØ. 2 lorte placeringer i hans 2 første sæsoner og endelig et mesterskab i 2010. INTET EUROPÆISK


    Jeg håber virkelig nogle kan forklare mig hvorfor vi har ansat ham? Hvad er hans meritter og succeser før han kom til os?

    Med en løn i omegnen af 4 mio kroner kunne vi have fået de bedste danske trænere på markedet(http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-kassen-i-fck)

    Desuden købte vi ham fri af Malmø for 5 mio kroner: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1522677.ece

    Det vil sige vi i hans kontraktperiode frem til 2014 kommer til at koste os i omegnen af 17 mio(3x 4 plus 5 mio). Det vil sige at vi i princippet kunne have hentet en tilfældig ledig/arbejdsløs træner til en løn på snit 5,67 mio kroner årligt.

    Det vil rundt regnet sige at vores nye ekstremt grønne træner tjener det samme som en kapacitet og legende som Morten Olsen(http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danma...olsen-afloeser)

    Desuden for at kunne sammenligne det noget mere fik Laudrup 3,7 mio om året i Mallorca.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1371560.ece

    Det bare lige nogle hurtige lønninger jeg remser op.


    Jeg fatter bare ikke hvorfor vi har signet en SÅ dyr mand på baggrund af et mesterskab i Sverige?

    Please enlighten me "
    Very Nice

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #96
    Snavs Slettet

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Jeg har også fået at vide, at det job, jeg har gjort, har været veludført. Det ved jeg også godt selv, det har været. Folkene omkring mig har anerkendt det, som vi har arbejdet med. Det eneste, der manglede, var en lille scoring oppe i Farum, siger Carsten V. Jensen til DR Sporten med henvisning til 1-0-nederlaget mod FC Nordsjælland.
    Jeg er målløs. Sagde han ikke efter kampen i onsdags, at han tog sin del af ansvaret?

    Ovenstående er da en total afvisning af, at han har gjort noget forkert. Det eneste der liiiige manglede var jo bare det der manglende mål oppe i Nordsjælland.

    Hallo, vi var bare uheldige, kan I ikke se det?

    Claus

    Ps. Jeg har ladet mig fortælle, at Carsten Vagn Jensen efter kampen i onsdags udtalte til 3+, at "han var glad for at FCK's fans stod bag klubben når de vandt". Eller noget lignende.

    Nogen der kan be- eller afkræfte det?

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    10

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af Snavs Se meddelelser
    Jeg er målløs. Sagde han ikke efter kampen i onsdags, at han tog sin del af ansvaret?

    Ovenstående er da en total afvisning af, at han har gjort noget forkert. Det eneste der liiiige manglede var jo bare det der manglende mål oppe i Nordsjælland.

    Hallo, vi var bare uheldige, kan I ikke se det?

    Claus

    Ps. Jeg har ladet mig fortælle, at Carsten Vagn Jensen efter kampen i onsdags udtalte til 3+, at "han var glad for at FCK's fans stod bag klubben når de vandt". Eller noget lignende.

    Nogen der kan be- eller afkræfte det?



    det er fuldstændig korrekt - var selv rystet over denne udtalelse....
    If you do not succeed, redefine success....

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #98
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Manden er jo helt rundt på gulvet... Iflg. bold.dks artikler har han med halvanden dags mellemrum modsagt sig selv..

    Fra denne artikel
    - "De to ting kan sagtens hænge sammen. Det er overhovedet ikke noget problem for mig. Jeg ved godt, det kan se sådan ud, men det er det altså ikke. Jeg har haft stor fokus på hverdagen omkring hold og har ingen problemer haft med at håndtere de problemer, som ligger i rollen som sportsdirektør ved siden af, siger CV.

    - Så er det jo sådan, at mange af de hverdagsting, som lå i sportsdirektørrollen, de kunne gives videre på andre hænder, rutineopgaver. Og det samme er jo på træningsbanen, hvor Johan Lange har fået en større rolle som træner. Jeg forstår godt, at det er nemt at pege på og en billig pointe, men jeg har ikke følt det som noget problem. Jeg har al den tid, jeg skulle bruge på at gøre dette job."
    Den artikel er lagt på bold.dk d. 24/05 kl 13:48, og jeg læser den i hvert fald som at dobbeltjobbe Cheftræner og sportdirektør intet problem er for hr. Vagn, og han ikke mener at der skal ændres på måden det er sat op på.

    Halvanden dag senere (25/05 kl 18:45) siger han i denne artikel at:
    "Det havde været min indstilling"
    Til at han ville have stoppet om vi havde vundet gulv eller ej. Godt han selv kan finde ud af det!
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  16. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    "Jeg har også fået at vide, at det job, jeg har gjort, har været veludført. Det ved jeg også godt selv, det har været. Folkene omkring mig har anerkendt det, som vi har arbejdet med. Det eneste, der manglede, var en lille scoring oppe i Farum, siger Carsten V. Jensen til DR Sporten med henvisning til 1-0-nederlaget mod FC Nordsjælland"
    ****************************** ****************************** *********

    Jeg forstår ikke helt meningen med stadig at bruge denne Farum-kamp som undskyldning. FCN indhentede os jo ikke, idet vi efter kampen stadig havde et forspring, dog nu kun på 3 point. Men desværre medførte denne forsprings-reducering at mange spillere mistede det mentale fodfæste, en tilstand som blev forstærket yderligere med FCN's efterfølgende 2-0 sejr i Lyngby. Det var her CV's trænerevner for alvor svigtede, da han aldrig formåede at hive spillerne op igen. Så undervurderingen af vigtigheden i at have en træner ansat med mangeårig international trænererfaring bag sig, viste sig at blive fatal.

    Mvh Torben

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Jeg forstår ikke helt meningen med stadig at bruge denne Farum-kamp som undskyldning. FCN indhentede os jo ikke, idet vi efter kampen stadig havde et forspring, dog nu kun på 3 point. Men desværre medførte denne forsprings-reducering at mange spillere mistede det mentale fodfæste, en tilstand som blev forstærket yderligere med FCN's efterfølgende 2-0 sejr i Lyngby. Det var her CV's trænerevner for alvor svigtede, da han aldrig formåede at hive spillerne op igen. Så undervurderingen af vigtigheden i at have en træner ansat med mangeårig international trænererfaring bag sig, viste sig at blive fatal.
    Næ, i princippet kunne man vel tage hvilken som helst af de kampe, vi spillede uafgjort og hævde, at hvis vi bare havde vundet den, så ...

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    "Jeg har også fået at vide, at det job, jeg har gjort, har været veludført. Det ved jeg også godt selv, det har været. Folkene omkring mig har anerkendt det, som vi har arbejdet med"

    - Det kan være en anden har været inde på det tidligere, men: Det er jo en helt igennem absurd påstand. Og endnu mere absurd, hvis det rent faktisk er CVs holdning. Det er i bedste fald et udtryk for en misforstået æresbeskyttelse, i værste fald så virkelighedsfjernt, at man ikke tiltænker ham evnerne til at bestride hverken den ene eller den anden rolle i klubben.

    For hvad er det egentlig, han siger? Han siger at han som træner har gjort det godt. Så kan man selvfølgelig begynde at definere, hvad godt er, men han overtog et hold der var fire point foran på point, samt havde en bedre måslcore end den nærmeste konkurrent. Acceptabelt havde været at vinde mesterskabet, om end der var blevet smidt point til den nærmeste forfølger på vejen. Godt havde været, som minimum, at holde dem på afstand. Godt er ikke - og kan aldrig blive - at tabe så mange point, at man bliver overhalet i tabellen og taber mesterskabet. Et mesterskab der i øvrigt er så tæt på, ikke måtte tabes, som det er muligt.

    Og slutteligt siger han, at han som træner har gjort det godt, med det han har arbejdet med. Ok. Fandt han da "sin" centrale midtbane, som han havde haft et helt efterår til at vurdere Roland Nilssons forsøg på samme med? Fik han holdet til at spille til 0? Fik han offensiven på rette spor, således at man i det mindste begyndte at skabe chancer nok til, nogenlunde sikkert, at kunne hente de nødvendige point? Og endnu mere interessant: Hvem har givet FCKs træner det konkrete spillermateriale, denne har at arbejde med? Det har sportsdirektøren. Altså CV selv. Dvs. at han hverken som træner eller sportsdirektør har kunnet skabe rammerne for at vinde mesterskabet i denne, ret afgørende, sæson. Jamen det er jo en diskvalifikation af ham selv på to helt centrale niveauer.
    Sidst redigeret af Matias : 28.05.12 kl. 23:51


  21. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Citat: "For CV er den vigtigste mand i fodboldklubben, og han burde beskyttes noget mere", mener Ståle Solbakken.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #103
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Better late than never.



    Sidst redigeret af Dingo : 28.04.14 kl. 15:39
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.


  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #105
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Carsten V. Jensen - Tak for lort; lad ikke døren ramme dig på vejen ud.

    Og den her knap 2 år gamle tråd, bliver nu brugt som temperaturføler for fansnes reaktion på eb.dk

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2271174.ece

    ;-)

    /Jesper
    cossie's Avatar

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Silber kan ikke ramme målet
    By Plundbeck in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 12:23
  2. Kan du ramme!
    By Brattbakk in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 10.12.05, 21:27
  3. Rygtesmedene har hermed lov til at ramme en raptus!
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 29.07.03, 22:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •