Viser resultater 1 til 14 af 14

Emner: EM managerspil?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    EM managerspil?

    Hej

    Ingen slutrunde uden et managerspil med venner og kolleger! Hvilke kan i anbefale?
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: EM managerspil?

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Hej

    Ingen slutrunde uden et managerspil med venner og kolleger! Hvilke kan i anbefale?
    Der er jo blevet færre af dem. Hvis man vil udbyde et managerspil og tage penge for deltagelse, så kræves der vist med den nye spillelovgivning en licens. Dog ved jeg ikke om lovgivningen er trådt i kraft endnu??? Licensen koster vist €30.000 i startgebyr og så lige €90.000 årligt, så det er lidt et irritationsmoment.

    Jeg plejede at spille med i politikens super simple sofa-spil i superligaen og i slutrunder, men de er midlertidigt nedlagt, pga. alt det licensbøvl.

    Jeg tror ikke man skal have licens, hvis spillet er gratis, men med min meget beskedne indsats, har jeg faktisk ikke kunne finde svar på det. Jeg ved heller ikke om præmier gør en forskel. Hvis nogen ved hvad lovgivningen siger, så vil input være vældige, da jeg PT udvikler løs på mit eget manager-spil, så jeg og vennerne og andre interesserede ikke længere skal undvære et godt sofa-spil. Det bliver dog først klar til superligasæsonen og ikke EM-turneringen :-) Jeg vil formentlig kaste om mig med skamløs reklame, hvis spillet (til min egen store overraskelse) skulle blive færdigt på et tidspunkt.

    Det gode ved politikens (og mit) sofa-spil er at man blot skal sætte et hold fra start, så der er minimalt tidsforbrug. I de fleste andre spil skal der skiftes ud og sættes hold og købes spillere og jeg ved ikke hvad.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: EM managerspil?

    Jeg var glad for managerspillene på dr.dk, men dr har givet managerspillene sparekniven, så det er slut nu. TV2 tilbyder managerspil, som vist er relativ populære:
    https://tv2.holdet.dk/da/euro-cup-fantasy-2012

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: EM managerspil?

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg var glad for managerspillene på dr.dk, men dr har givet managerspillene sparekniven, så det er slut nu. TV2 tilbyder managerspil, som vist er relativ populære:
    https://tv2.holdet.dk/da/euro-cup-fantasy-2012
    TV2s managerspil er ikke meget værd hvis man ikke vælger at købe tillægspakken. Man kan ikke lave sin egen pulje, man har kun 3 udskiftninger til hele slutrunden osv. For at åbne op for det 'fulde' spil, skal man betale 69,-.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: EM managerspil?

    Kan klart anbefalde holdet.dk. Uden tvivl det bedste og mest gennemtænkte manager spil på marked. Er er pt oppe på 7500 tilmeldte hold. mit bud er omkring de 20.000 når EM starter!
    Sidst redigeret af FC 335 : 27.05.12 kl. 11:13

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: EM managerspil?

    Citat Oprindeligt indsendt af FC 335 Se meddelelser
    Kan klart anbefalde holdet.dk. Uden tvivl det bedste og mest gennemtænkte manager spil på marked. Er er pt oppe på 7500 tilmeldte hold. mit bud er omkring de 20.000 når EM starter!
    Det er vel det samme som det TV2 og Oddset har ikke? Er der nogen der vil lave en liga til Sidelinien?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: EM managerspil?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dunsedrengen Se meddelelser
    Er der nogen der vil lave en liga til Sidelinien?
    Jeg søgte for lidt tid siden efter 'sidelinien' på holdet.dk, men det eneste resultat var låst med pw og jeg kunne ikke finde noget om det her på forummet. Kom derefter fra det igen.

    Nogen, der har lavet ligaen og glemt at reklamere for det?

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: EM managerspil?

    Jeg endte med at benytter Soccernet's version http://games.espn.go.com/euro-manager/en_gb/ som er gratis at benytte og det er gratis at oprette ligaer.

    Det er meget simpelt - vælg de spillere du tror vil klare sig bedst, om du så vælger hele Danmarks hold er op til dig selv. Der stilles hold per runde - der er altså tre runder i gruppespillet...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    400

    Re: EM managerspil?

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Hvilke kan i anbefale?
    Jeg ved ikke om jeg tør anbefale det, men jeg har valgt at satse hårdt på Polen. . Jeg tror sagtens de kan gå videre, og deres spiller er forholdsvis billige, så der er råd til at supplere med de store stjerne
    Stavefejl??

    Go suck a rail road spine!!!

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: EM managerspil?

    Jeg har nu lavet en gruppe til os på Sidelinien på holdet.dk

    Tilmeld jer her:
    http://www.holdet.dk/da/euro-cup-fan...ien/enrollment

    For at tilmelde dig, brug kodeordet: fcnicl

    Må den bedste mand vinde.

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: EM managerspil?

    Tobynator: hermed joinet med fc lækkerbuks ;)
    -_-

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: EM managerspil?

    Fedt, jeg har også meldt mig på.

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: EM managerspil?

    Så er jeg også med!

    Var det ikke en ide at FCKFC smed den op som Sticky, så vi kan være lidt flere end 6 i den pulje. Der skal være mange der har Hold på holdet.dk

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: EM managerspil?

    Skal vi lave en ESPN sidelinje pulje, det tror jeg vist nok vi skal! Gratisspil > betale.

    Gruppen hedder: Sidelinien
    Password: FCK
    Death by football!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. DR's managerspil privatliga
    By Fuego in forum Spil
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 01.06.08, 10:49
  2. Managerspil = Computerspil
    By jeske in forum Kontoret
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.08.07, 09:32
  3. DR`s VM managerspil-Vis dit hold
    By Frederik_c2 in forum Spil
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 14.06.06, 17:24
  4. Fantastisk managerspil på nettet.
    By kun en santos in forum Spil
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 22.05.06, 15:02
  5. Gratis managerspil...
    By RasmusHansen in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.05.03, 15:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •