Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 61

Emner: FCK TV

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    59

    Re: FCK TV

    Så køb dog Android ;-) Nej, spøg til side..

    Jeg kan ikke bruge FCK TV, fordi jeg er døv og er afhængig af undertekster. Heldigvis er vores træner en udlændinge, så der kommer tekster på, men vil have dem 100% tekstet uanset om en dansker eller udlændinge siger noget til mikrofonen.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: FCK TV

    Synes faktisk det var en fin transmission.

    Jeg ved ikke om jeg var den eneste, der så første halveg uden lyd?
    Til gengæld var billedet rigtig godt og næsten ingen "stop" i billedet.

    I anden halveg kom der lyd, men desværre var der en del "stop" i billedet.

    Ved ikke om det er første gang fcktv transmittere live fra Parken, men synes
    det var ok trods lidt små-problemer.

    Men det kan vel rettes hen ad vejen.

    Er sådan set ganske tilfreds og synes også at kvaliteten af billedet var fint trods de mange stop i 2. halveg.

    MVH

    Guldland

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: FCK TV

    Plus:

    Kommentatorerne gjorde et rigtig fint stykke arbejde.

    Minus:

    De fine kommentatorer kunne ikke høres i hele 1. halvleg grundet manglende lyd.

    Billedet frøs næsten konstant i 2. halvleg, hvilket gjorde det til en prøvelse at se kampen.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    10

    Re: FCK TV

    Mit billede frøs også i starten af anden halvleg - jeg valgte dog og skifte fra Chrome til Opera, og sidstnævnte virkede upåklageligt!

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: FCK TV

    Jeg synes at FCK TV er begyndt at lave nogle hæderlige præ- og post-match interviews med spillere og trænere. Thumbs up herfra!

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: FCK TV

    http://front.xstream.dk/fck/resources/swf/?id=584

    Er det Grønkjær man ser i videoen omkring de 24 sekunder inde i klippet? I så fald, har han en rolle inde omkring holdet, når de spiller europæisk?

    Edit: Jeg skulle måske have set filmen færdig inden jeg skrev :) - Det er Grønkjær der er med. Vil dog stadig gerne høre om der er nogen der ved hvilken rolle han har omkring holdet?
    Sidst redigeret af Dunsedrengen : 28.08.12 kl. 17:36

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: FCK TV

    Han er med TV3 holdet , som også er med på FCK flyet
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: FCK TV

    Må virklig tage hatten af for arbejdet folkene bag FCKTV har gang i for tiden! Masser af interviews, kamp-quiz mellem 2 spiller, flashbacks osv. Og nu er der så noget nyt hvor en Nice FC spiller viser et trick.

    Imponerende stykke arbejde de har gang i, thumbs up herfra!

    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar


  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    38

    Re: FCK TV

    Enig! De gør det virkelig godt og det er hamrende lækkert! Man kan jo dårligt nå at se alle videoerne :D


  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: FCK TV

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Og nu er der så noget nyt hvor en Nice FC spiller viser et trick.
    Kunne de så ikke koncentrere sig om at vise det der trick, hvor man vinder en fodboldkamp. Det ville jeg helt vildt gerne se.. :o)

    Jeg er enig i at FCK TV laver flot indhold, og jeg ser det også jævnligt. Men, og det kan godt være at jeg bare er en gammel indebrændt stodder, situationen taget i betragtning, synes jeg faktisk at lige dette indslag er ret malplaceret. Jeg ville i virkeligheden sætte større pris på at de tog en lille pause, fordi der er fuldt fokus på at vende den stime vi er i, og derfor har de i øjeblikket ikke tid til den slags indslag. Det skal selvfølgelig ikke være trist som en kirkegård derinde, men personligt ville jeg bare sætte stor pris på den signalværdi der ville ligge i ikke at bruge tiden på denne type indslag.

    Og hvis de absolut skal vise noget, fordi det forventes, kunne det eventuelt være et eller andet med at de i vildskab dræber en tiger med de bare næver, spiser hjertet råt, tapper den for blod og drikker det, og skyller efter med en dessert af stål og ild. Se DET ville jeg gerne se spillerene levere lige nu :o)

    Det skal ikke forstås sådan at jeg er modstander af FCK TV, men for tiden ville jeg bare hellere have at fokus var på at vinde nogle kampe.
    - We'll Sing on our own! -

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: FCK TV

    Heysan

    Meget kan man inddrage i diskussionen af at alt er lort i denne tid, men lige FCK TV er sgu de eneste der holder niveau. Plz forsæt!

    Pede


  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: FCK TV

    Altså indslagene bliver jo ikke foretaget midt under træningen, men oftest efter eller før. Indslagene tager ikke arbejdstid fra spillerne, men kun deres fritid - selvom jeg godt kunne tro, at de fik løn for noget af det, fx Profilen hvor man ser dem nogle forskellige steder, men jeg håber ikke at det er sådan.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: FCK TV

    Jeg er også helt vildt imponeret over niveauet fra FCK TV.

    Men...og jeg ved ikke om et bare er mig, men der er sgu næsten for mange videoer. Jeg er i hvert fald gået fra "uuuh, ny video fra træningsanlægget" til "nu igen, jeg kan sgu ikke følge med mere". Jeg synes det er tæt på at ødelægge spændingen og det eksklusive element hvor man virkelig føler sig inviteret ind i de helligste haller, at der bliver lagt hvad? En-to videoer op dagligt?


    Hellere for mange end ingen selvfølgelig, men de skal også passe på at publikum ikke når et mæthedsniveau og det bliver til støj i folks newsfeed istedet.

    Mvh. SB

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    67

    Re: FCK TV

    Meget mere - ugens udlevering, det syntes jeg er sjovt.

    Men ellers enig i det superbæst skriver.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: FCK TV

    Send U-holdenes kampe, det kan sagtens bare være forskudt i stedet for live, men film kampene og gør det muligt at se dem i deres helhed. Det ville gøre det muligt at følge lidt mere med i talentmassen og gøre de kommende talenter interessante og kendte blandt os fans allerede før de er slået igennem.

    Det syntes jeg vi mangler. :)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •