Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 61

Emner: FCK TV

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: FCK TV

    Det ærgrer mig af fcktv har rykket sin platform(eller hvad man skal kalde det) fra Youtube til Fck.dk

    Youtube er en væsentlig bedre platform på telefoner og lignende end fck.dk.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: FCK TV

    Citat Oprindeligt indsendt af Bastiano Se meddelelser
    Det ærgrer mig af fcktv har rykket sin platform(eller hvad man skal kalde det) fra Youtube til Fck.dk

    Youtube er en væsentlig bedre platform på telefoner og lignende end fck.dk.
    Det har de da heller ikke?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: FCK TV

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det har de da heller ikke?
    Når jeg går ind på fcktv.dk på min HTC Android ender jeg på fck.dk/fcktv modsat førhen. Skal ikke sige om jeg ved et tilfælde har fået slåetnget til/af...
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: FCK TV

    Alle videoerne hostes af YouTube. FCKTV har en kanal, du kan abonnere på.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: FCK TV

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Alle videoerne hostes af YouTube. FCKTV har en kanal, du kan abonnere på.
    Det er jeg med på, men før i tiden når jeg gik ind på fcktv.dk kom jeg ind på youtube, det gør jeg som sagt ikke længere :)
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: FCK TV

    Citat Oprindeligt indsendt af Bastiano Se meddelelser
    Det er jeg med på, men før i tiden når jeg gik ind på fcktv.dk kom jeg ind på youtube, det gør jeg som sagt ikke længere :)
    Det gør vel ikke meget forskel om du bare åbner youtube og kigger under dine abbonementer?

    Når det er sagt så er det en irritation at nogen videoer er unlisted, og dermed skal ses igennem fck.dk, for for satan hvor er den hjemmeside dårlig.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: FCK TV

    Jeg arbejder selv med web-tv til daglig og bliver sgu nødt til at uddele en omgang ros til redaktionen. Personligt var jeg i tvivl, om klubben indholdsmæssigt kunne bære satsningen på tv-området. Derfor har det været en fornøjelse at følge den tekniske og indholdsmæssige udvikling i arbejdet med at bringe fans tættere på klub og spillere.

    Mediet er for alvor kommet til sin ret i forbindelsen med Mussis- og Cornelius-handlerne, hvor de interne indslag har leveret den opfølgning og baggrund, jeg som fan sukker efter. Det er umuligt ikke at blive glad i låget af Corner-interviewet. Godt arbejde, mit pensionerede sæsonkort bliver genoplivet :-)


  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: FCK TV

    Det er næppe forbigået manges opmærksomhed, at FCK TV endnu engang forsøger at opgradere med et nyt tiltag; samarbejdet med TV3 Sport http://www.fck.dk/soegeresultater/?s...ejde-om-fck-tv

    Samarbejdet fik sin debut i søndags, og resultatet kan bl.a. findes her; http://www.fck.dk/soegeresultater/?s...aedningsrummet

    Først og fremmest vil jeg gerne hylde ambitionerne om "noget mere", end bare de gammelkendte Youtube-indslag m. jonglør-konkurrencer og Face Swap osv. Det ligner, at FCK TV har taget et skridt mod mere "seriøse" og dybdegående interviews og indslag, som i højere grad udnytter den helt unikke adgang til klub og spillere FCK TV i sagens natur har. Selvom der stadig er masser af plads til forbedring, så er det langt hen ad vejen, det jeg efterspurgte allerede tilbage på side 1 i nærværende tråd.

    Indslaget fra omklædningen med Nikolaj og Ståle efter kampen var måske lige vel omstændigt, ligesom der var nogle problemer med meget lav lyd i mikrofonen, som gjorde det svært at høre hvad der blev sagt, når der blev afspillet klip fra kampen. - Småting, jeg regner med man er opmærksom på, og får rettet.

    Også glædeligt, at "rapporteren" ikke var Hr. Valentin. -Som til gengæld ser ud til at have fundet sit rette element, som bestyrer af gøgl i pausen.

    Men hvad så herfra...? Hvad er perspektiverne i det nye format? Hvad er faldgruberne? Jeg håber at genoplive tråden, og at den bliver stedet for de kreative forslag og den konstruktive kritk.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: FCK TV

    Enig i, at det er et fedt initiativ, men der er vel ingen grund til at nedgøre en navngivet medarbejder...

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    84

    Re: FCK TV

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Enig i, at det er et fedt initiativ, men der er vel ingen grund til at nedgøre en navngivet medarbejder...
    Så når jeg er utilfreds med en spillers præstationer,så må jeg ikke kritisere hans indsats?....

    Er iøvrigt godt tilfreds med den udvikling fcktv har gennemgået siden starten...

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: FCK TV

    Vil gerne lige rose hele holdet bag FCKTV. Det netop nyeste indslag i skrivende stund ( http://youtu.be/h86ezGF03xc ) er absolut topklasse! Lyden, slowmotion effekterne, humoren og ja det hele er bare end sand fornøjelse! Ville sku ønske at videoen varede mere end de 2-3min..

    Thumbs up!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar


  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: FCK TV

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Vil gerne lige rose hele holdet bag FCKTV. Det netop nyeste indslag i skrivende stund ( http://youtu.be/h86ezGF03xc ) er absolut topklasse! Lyden, slowmotion effekterne, humoren og ja det hele er bare end sand fornøjelse! Ville sku ønske at videoen varede mere end de 2-3min..

    Thumbs up!
    Jeg er meget enig, og syntes du skal vide at din ros af FCKTV holdet, er givet videre til de ansvarlige for produktionen.

    Mvh Daniell
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København


  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: FCK TV

    Selvom ingen af tiltagene er decideret nye i FCKTV-sammenhæng, så synes jeg det er på plads med en ros både af LIVE-indslagene umiddelbart efter kampene, men måske især den nyligt sammenklippede DERBY-video. Det er simpelthen pissegodt fan-tv.

    Er der stadig nogen derude, der ikke har set den, så er den her; https://www.youtube.com/watch?v=c86oeAnot4c -Og alle vi andre tåler den nok en gang til. :-)

    En ros skal også lyde til LIVE-værten Jes Mortensen, som lykkedes med den svære balancegang at holde liv og fremdrift i udsendelsen, uden det på noget tidspunkt kommer til at handle om ham selv. (Man behøver ikke kigge længere væk end til pauseunderholdningen Parken, for at se hvordan det IKKE skal gøres...)

    Der er stadig plads til forbedring - særligt tænker jeg på flere og bedre indslag om hverdagslivet på 10'eren, og de enkelte spilleres forhold til at spille og leve i Kbh -, men allerede nu har vi med afstand Danmarks bedste Klub-TV. Og tak for det. Der er godt nok sket meget de sidste par år - og jeg håber de ved det bliver værdsat.

    Mvh Jacob, - fast seer.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: FCK TV

    fcktv måtte da også gerne tage på et kvartalsvis besøg hos moderklubberne for at høre hvad der rør sig derude.

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark


  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: FCK TV

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Er der stadig nogen derude, der ikke har set den, så er den her; https://www.youtube.com/watch?v=c86oeAnot4c -Og alle vi andre tåler den nok en gang til. :-)
    6 minutters kuldegysninger. Tak for det!

  21. De følgende 13 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •