Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 109

Emner: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Årlrajt så, i det sidste afsnit af den artikel, jeg har linket til på Kicker.de lidt længere oppe står der:

    Nicolai Jørgensen bliver udlejet et år til den danske `Vize-Meister´(Nr 2 - *gys*). Angriberen skal samle kamp erfaring i sit hjemland. i den foregående klub, han var udlejet til - Kaiserslautern - lykkedes dette kun betinget. Kun 5 gange spillede han for dem pga skader - og fik i øvrigt lorte-karakterer af Kicker. Alligevel er the big boss i medicinal-koncernens klub - Holzhäuser - overbesist om danskerens kvaliteter. Han er - i følge samme - en spiller med et meget stort potentiale, og med kamp erfaring, vil han blive endnu bedre. Vi betragter denne udlejning som en god mulighed for, at han kan blive endnu bedre for os i fremtiden. Jørgensen har kontrakt med Bayer 04 frem til 2015.

    ... og der var streg under `frit´ oversat!

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af pentium inside Se meddelelser
    Ellers er der jo altid google translate ;)

    Ifølge wiki er Jørgensen allerede FCK spiller:
    http://da.wikipedia.org/wiki/Nicolai...3%B8dt_1991%29
    Måske lidt hurtigt inden det er meldt officielt ud...
    Korrekt oversættelse (tysk ordstilling bibeholdt):
    "Den i sidste sæson til Kaiserslautern udlånte angriber Nicolai Jørgensen skifter i en sæson på lånsbasis til FC København."

    Google translate:
    "Den sidste sæson udlejet til Kaiserslautern angriber Nicolai Jorgensen ændringer for en sæson på lån til FC København."

    Så er man sgu næsten lige så vel tjent med
    "Blablalbablabla Kaiserslautern blablablablabla Nicolai Jørgensen blablablabla zum FC Kopenhagen."

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Jeg må sige at det ligner et indkøb fra anden, eller ja måske 3 hylde.

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    Jeg må sige at det ligner et indkøb fra anden, eller ja måske 3 hylde.

    Det synes jeg ikke.

    Manden har været inde omkring landsholdet , har været i tysk storklub..

    Det vigtigst må være at han kommer for at give sig 100 % og vise hvad han kan. ... så tror jeg det kan bliven succes..

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    160

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af JoakimK Se meddelelser
    kan folk ikke for en god ordens skyld lige smide en oversættelse når de poster fra et fremmedsprog (måske udover engelsk, norsk og svensk) det er ikke alle der har haft tysk i skolen, eller husker det for den sags skyld? (jeg går udfra at folk der poster på fremmedsprog selv forstår det)
    Jeg tror nu stort set, alle herinde har haft tysk i skolen, da det er et obligatorisk fag (Dog er tysk vist for nylig blevet sidestillet med fransk i folkeskolen). At man så ikke kan det, det er en anden sag, og din pointe er fair nok.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Hvis ikke det er med en klausul er vi virkelig en klub på vej ned af !!! men bliver intresant at se !

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hvis ikke det er med en klausul er vi virkelig en klub på vej ned af !!! men bliver intresant at se !
    Lige nøjagtigt. Hvis ikke den forbandede klausul er med, giver det INGEN mening. Kunne forstå hvis det havde været en spiller i Romelu Lukaku klassen, men det er Nicolai Jørgensen!!!

    Mvh. Dennis Jørgensen

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    283

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKLasse Se meddelelser
    Jeg tror nu stort set, alle herinde har haft tysk i skolen, da det er et obligatorisk fag (Dog er tysk vist for nylig blevet sidestillet med fransk i folkeskolen). At man så ikke kan det, det er en anden sag, og din pointe er fair nok.
    For nylig og for nylig... Jeg forlod folkeskolen i 10. klasse for præcis 20 år siden og har ALDRIG haft en eneste tysktime... Der var et valg mellem tysk og ja... ganske rigtig fransk!

    Men iøvrigt synes jeg da det lyder spændende med Nicolai Jørgensen....

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af fck-freak1539 Se meddelelser
    helt klart en 4-3-3 spiller... god en mod en, men kan ikke noget defensivt.
    Jeg synes det har været meget tydeligt, at vi i voldsom grad har manglet Grønkjær som en kreativ og uforudsigelig spiller i offensiven. Vi har selvfølgelig stadig haft Bolanos, men det må alt andet lige være nemmere at dække op for, når det nærmest kun kan komme fra en kant.

    Jeg ved ikke særlig meget om Nicolai Jørgensen, men han er vist nogenlunde samme type som Grønkjær. Derfor forestiller jeg mig, at man forsøger at få noget af den dynamik og kreativitet tilbage, som vi mistede før sidste sæson. Det er selvfølgelig ikke på samme niveau, men for det første er det også utopisk at tro, at vi kan få det igen, for det andet er Jørgensen trods alt noget yngre og for det tredje behøver det måske ikke være helt oppe at ringe. Hvis bare det kan skabe noget mere dynamik i offensiven, tror jeg egentlig vi skal være godt tilfredse.

    I øvrigt ville det måske nok blive lige offensivt nok, hvis vi skal spille med Oviedo og Jørgensen på kanten. Som nævnt kender jeg ham ikke så godt, men andre påpeger, at han stort set ikke forsvarer. Faktisk er det vel næsten ligegyldigt, om vi spiller med Oviedo eller Bengtsson. Ganske vist er Bengtsson bedre defensivt, men han kommer altså stadig ofte med frem.

    Nok om mulige udfordringer. Jeg glæder mig over, at vi har hentet ham. Jeg synes det ville være befriende, hvis vi igen kunne skabe noget over begge kanter, så vi helt enkelt blev sværere at dække op for. Så ville det være dejligt, hvis vi også lige havde inkluderet en lille klausul.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hvis ikke det er med en klausul er vi virkelig en klub på vej ned af !!! men bliver intresant at se !
    Altså, nu kan man jo godt opkøbe en spiller efter endt lejeperiode, selvom der ikke er indgået købsoption. Om ikke andet, så har man fået en fod indenfor hos spilleren, såfremt opholdet går godt.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Socdk Se meddelelser
    Altså, nu kan man jo godt opkøbe en spiller efter endt lejeperiode, selvom der ikke er indgået købsoption. Om ikke andet, så har man fået en fod indenfor hos spilleren, såfremt opholdet går godt.
    Men man skal da ikke have gået i skole i ret lang tid, for at regne ud at prisen på ham vil være noget højere efter endt lejemål (hvis han præstere rigtig godt), end den er lige pt. DERFOR er den forbandede klausul så vigtig. Det er jo også derfor den er opfundet :-)

    Mest af alt virker det som en "rugeklub løsning". Derfor er signalet ved en lejeaftale uden option også til at tage og føle på. I nogens øjne virker det måske ikke som det helt vilde. Men i min verden kan det da godt sætte nogle tanker i gang omkring et fremtidigt sportsligt setup der ikke vil være, hvad det har været.

    Men signer vi en spiller i Yannick Sagbo/Joesph Akpala/Romelu Lukaku - klassen, tager jeg det hele i mig igen - med glæde :-)

    Men for helved venner - vi er F C K, DERFOR låner vi ikke en Nicolai Jørgensen UDEN købsoption. Det vil være pisse useriøst.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Kantspillere:
    - Pape
    - Vingaard
    - Absa
    - Bolanos
    - Toutouh
    - Frederiksen

    De 2 sidste er tvivlsomme om de overhovedet har niveauet (de er unge og har stadig tid - men de har bare ikke bevist noget endnu). Pape og Abaslonsen er usikre kort. De er ikke rigtigt slået igennem, men vi kan vel ikke udelukke, at en ny chance er hvad der skal til!

    Jørgensen vil nok bedst passe ind på venstrekanten, hvor vi altså har en Vingaard, Oviodo og et par usikre kort. Umiddelbart mangler vi ikke en spiller der! Så med mindre han også dækker højresiden eller at Vingaard er tiltænkt en centermidt i en 4-3-3 (intet tyder på skiftet), så skal Jørgensen godt nok have et højt niveau for at en lejeaftale giver mening!

    Mht til en lejeaftale. Så er det på ingen måder her jeg ser et problem. Det er klart at en frikøbsklausul ville være perfekt! Men hvis man ikke mener at truppen skal være større og man ikke kan komme af med sine breddespillere (det tyder det jo på), så kan man fint leje kvalitet ind og måske endda slippe med kun at betale en del af hans løn!

    Pga. udlejning, skader og ringe præstationer manglede FCK virkelig kvalitet og kvantitet på kanten i sidste sæson. Kan man leje en enkelt spiller og så give flere offentsive muligheder imens man leder efter en permanant løsning, så er det fint nok med mig! Alt det der vås med at FCK er for stor en klub til at leje en spiller det er ubrugeligt. Af mange grunde kan det være helt rigtig at leje og alle andre gør det (rigtig meget i Italien).

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    160

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af st1berg Se meddelelser
    For nylig og for nylig... Jeg forlod folkeskolen i 10. klasse for præcis 20 år siden og har ALDRIG haft en eneste tysktime... Der var et valg mellem tysk og ja... ganske rigtig fransk!

    Men iøvrigt synes jeg da det lyder spændende med Nicolai Jørgensen....
    Du har ret, de to fag blev vist ligestillet tilbage i starten af 1990'erne. Jeg huskede bare tilbage på min egen skolegang, hvor jeg ikke erindrer, at jeg skulle vælge, men det har jeg nok bare glemt.

    Kan se folk er meget utilfredse med, at der muligvis ingen købsoption er i kontrakten. Men kan det ikke ses som et tegn, på at Leverkusen ser Nicolai Jørgensen som et super talent, som de gerne fortsat vil satse på, og blot vil have han skal få noget kamperfaring. Jeg kender ikke rigtig spilleren, men det må da være et kvalitetstegn. Hvis Leverkusen ikke vil af med ham, så er det da bedre, at vi får gavn af ham ét år end slet ikke?

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKLasse Se meddelelser
    Du har ret, de to fag blev vist ligestillet tilbage i starten af 1990'erne. Jeg huskede bare tilbage på min egen skolegang, hvor jeg ikke erindrer, at jeg skulle vælge, men det har jeg nok bare glemt.

    Kan se folk er meget utilfredse med, at der muligvis ingen købsoption er i kontrakten. Men kan det ikke ses som et tegn, på at Leverkusen ser Nicolai Jørgensen som et super talent, som de gerne fortsat vil satse på, og blot vil have han skal få noget kamperfaring. Jeg kender ikke rigtig spilleren, men det må da være et kvalitetstegn. Hvis Leverkusen ikke vil af med ham, så er det da bedre, at vi får gavn af ham ét år end slet ikke?
    Men så er signalet bare FCK = rugeklub for Leverkusen. Og det signal bryder jeg mig ikke om. Samtidig tænkes der ikke særligt langsigtet med en ét årig lejeaftale. Det kan godt være at nogen synes at jeg er galt afmarcheret. Men det er bare så skidt et signal til os fans. Hvor er ambitionerne med de lange kontrakter til de store talenter? Vi er for helved ikke Nordsjælland, BIF eller en af de andre "udviklingsklubber". Det var CV også ude at sige den anden dag, da han sagde at vi ikke er afhængige af salg, da vi skal tjene pengene på banen (CL).

    Mvh. Dennis Jørgensen

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men så er signalet bare FCK = rugeklub for Leverkusen. Og det signal bryder jeg mig ikke om. Samtidig tænkes der ikke særligt langsigtet med en ét årig lejeaftale. Det kan godt være at nogen synes at jeg er galt afmarcheret. Men det er bare så skidt et signal til os fans. Hvor er ambitionerne med de lange kontrakter til de store talenter? Vi er for helved ikke Nordsjælland, BIF eller en af de andre "udviklingsklubber". Det var CV også ude at sige den anden dag, da han sagde at vi ikke er afhængige af salg, da vi skal tjene pengene på banen (CL).

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Dennis du maler fanden på væggen! At leje et stort dansk talent for et år, på en plads hvor vi måske er sårbare/mangler kvalitet, gør os altså ikke til rugeklub! Vi er rugeklub, hvis vi hvert år får 2-3 talenter fra samme klub, som skal have lidt græs på knæene og alle vores talenter ryger modsatte vej, hvis de er gode nok!

    Det her kan sagtens være en win-win for begge klubber (som det også havde været med Lukaku). Som fan har vi også lov til at være realistiske nogle gange!

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nordstrand til Groningen på lejeaftale
    By Togo in forum Transferforum
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 20.12.11, 18:29
  2. PARKEN, FCK og DBUs lejeaftale
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 12.03.05, 12:22
  3. Kasper Jørgensen til FCK?
    By drix in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.02.04, 19:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •