Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 109

Emner: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Vi kan ikke vide, hvorvidt der er en klausul eller ej, men selv i det tilfælde at der ikke er en klausul, er det ikke ensbetydende med, at CV ikke forsøgte at få en klausul ind i kontrakten. Hvis Bayer Leverkusen insisterer på, at Jørgensen skal retur, har CV i virkeligheden kun skullet tage stilling til, hvorvidt man ønskede Jørgensen i truppen for en sæson eller ej. Og det har CV så tilsyneladende ønsket og tak for det.

    Nu har Jacobs foreløbig ikke praktiseret en 4-2-3-1 i FCK, men hvis han vælger det, er Jørgensen i mine øjne en glimrende spiller at få indlemmet i truppen.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Jeg er grundlæggende meget positivt indstillet overfor lejeaftalen. Synes virkelig der er potentiale til en opgradering af venstrekanten. Forudsat, selvfølgelig, at visse ubekendte faktorer går vores vej. Såsom skader, grundlæggende form, indløsning af potentiale. Men et stort dansk talent i truppen et år er i mine øjne næsten win-win :-)

    Der er dog en del ting der undrer i forløbet. Forudsat at FCN har været seriøst inde i billedet. Umiddelbart ville spilletiden i FCN vel være mere garanteret. Ovenikøbet med CL til at garantere at Jørgensens talent blev testet. Så det ville vel være i såvel Nicolais som Leverkusens interesse at blive udlejet til FCN? Er det mon FCN der har trukket sig pga. prisen på lejemålet? Eller har CV virkelig været fremme med garantier for spilletid?
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Jeg synes bestemt heller ikke at det er et skidt signal og uambitiøst at leje Nicolai Jørgensen for en sæson.. Jeg ser det i hvert fald ikke som Rugekasseklub-agtigt. Han kan forhåbentlig bringe noget kvalitet, om ikke andet så noget seriøs konkurrence på flere positioner. Jeg ser ham nemlig ikke som en kant i et 4-4-2 system, men som angriber i et 4-4-2 system.. Og kant i et 4-3-3 system. Jeg tror det er helt bevidst og endda et vigtigt parameter for CV i denne signing, at han kan agere angriber og kant. Han har en statur som gør ham til en potentiel god spilstation, men han er en udfordrende spiller som vi mangler, både i angrebet og på venstrekanten..

    Men lad os nu lige vente og se om aftalen falder på plads og meldes ud på fck.dk.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    kunne det tænkes at de stadig forhandler om et køb af NJ, siden det ikke er blevet officielt endnu?

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Leverkusen prøver vel at forstå, hvordan de har kunne tage fejl af FC København og FC Nordsjælland.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Leverkusen prøver vel at forstå, hvordan de har kunne tage fejl af FC København og FC Nordsjælland.
    Ville ikke være første gang, at Tysken tog fejl.

    Tilbage i 90'erne, spillede hele Danmark's stolthed, en indendørs turnering i Tyskland.
    Sat1 transmitterede fra selv samme turnering. Og ved bif'ens kampe, var den smukke
    løve, ud for klub-logo'et, hvor der ellers skulle være en brønd. (pissoir)

    Ud over min egen lille anekdote, kan jeg fortælle at Tyskere gerne bruger byer, når de
    taler om en klub.
    Juventus Turin, Arsenal London osv.

    Så det vil ikke undre mig, hvis du har ret.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Det er jo typisk, hvis sådan en fejl er sket, nu jeg selv er godt tilfreds med at de satser på lidt dansk talent der trænger til spilletid. Vi har set hvordan han kan sparke, så det lover godt.

    Jeg hæfter mig også ved at der i det tyske indlæg på twitter stod vicemestrene, så mon ikke de har fat i den rigtige klub.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Hejbøll Se meddelelser
    Jeg hæfter mig også ved at der i det tyske indlæg på twitter stod vicemestrene, så mon ikke de har fat i den rigtige klub.
    Hvis min tese holder, er alle klubber på Sjælland Kbh. Og kan derfor tolkes som FC København.

    Det hele er jo lidt obskur efter hånden.

    Er der en aftale med os, og skal den holdes tilbage?

    Var der en aftale, som så er røget i vasken. Lad os sige pga en klausul.

    Er det Lyngby der har fået ja, fordi Tysken troede det var FCK? (ville faktisk være sjovt)

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    FCN var i hvert fald længe om at bekræfte aftalen med Thomas Villadsen. Det var over en uge efter hans kæreste havde plapret ud om det på sin Facebook.

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Har sgu svært ved at se hvilken fordel vi skulle have af at leje en udviklingsspiller.
    Fem kampe opnåede han vist for Kaiserslautern sidste sæson. Har kan kunnet komme på holdet andre steder end AB?
    Et køb, ville jeg kunne se logikken i (på den lange bane), men leje??

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Har sgu svært ved at se hvilken fordel vi skulle have af at leje en udviklingsspiller.
    Fem kampe opnåede han vist for Kaiserslautern sidste sæson. Har kan kunnet komme på holdet andre steder end AB?
    Et køb, ville jeg kunne se logikken i (på den lange bane), men leje??
    Jeg er fuldstændig enig med dig Witz. Det giver INGEN mening at leje ham, hvis der ikke er en klausul med der gør at vi kan vælge at købe ham fri til en fornuftig pris, hvis han præsterer. Andet vil være uambitiøst.

    For gods sake, han kunne ikke engang bide sig fast i Kaiser. Og det var vel og mærke inden at alt håb om overlevelse i Bundesligaen var ude for dem.

    Men derimod, hvis det er en fremtidsinvestering vi snakker om, så er det jo straks noget helt andet :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    11

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Jeg syntes bare at det efterhånden er begyndt at blive pinligt at FCK ikke er kommet med noget omkring ham, forhåbentlig er det bare fordi at de er nogle dovne møghunde der ikke gider arbejde i weekenden, men come on i arbejder i en fodbold klub, der er ikke noget der hedder 9-16 der!

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af champen1991 Se meddelelser
    Jeg syntes bare at det efterhånden er begyndt at blive pinligt at FCK ikke er kommet med noget omkring ham, forhåbentlig er det bare fordi at de er nogle dovne møghunde der ikke gider arbejde i weekenden, men come on i arbejder i en fodbold klub, der er ikke noget der hedder 9-16 der!
    Ja ja, klap lige hesten før du kalder andre for dovne møghunde der 'kun' arbejder 9-16. Du aner jo ikke hvad der arbejdes på, og det er der nok en god grund til.

    Jeg tilslutter mig dem der ser en lejeaftale uden købsoption som en rigtig dårlig idé, den slags er vi for fine til! ;) Medmindre der var tale om en absolut topspiller.
    6

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    36

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Kan man ikke forestille sig at FCK var kede af ordlyden på den pressemeddelelse Leverkusen fik lagt ud, og at det kan være det der har fået aftalen til at falde til jorden. Så vidt jeg forstår, lød det unægteligt - fra Leverkusens side - som at FCK (rugekassen) var et fint sted for et af deres talenter at få spilletid. Det ville unægteligt slå lidt skår i de tanker vi har om os selv som klub, som er blevet bygget op over en del år og som tidligere i tråden er blevet trukket frem - nemlig at vi ikke er en udviklingsklub, men en klub der skal leve af resultater, - altså fremfor spillerudvikling.
    Jeg ved ikke om om NJ's kvaliteter vil kunne forstærke holdet, om han er sikker eller i spil til startoptillingen - men at leje ham som breddespiller, giver vel ikk megen mening for hverken os eller dem. De håber han får masser af spilletid - vi håber han ingen eller mindre får, da det betyder at de stærkere spillere er skadet.

    Nå men det jeg egentlig ville have i spil, var hvorvidt klubbens brand og selvopfattelse kan være skyld i at denne aftale er faldet til jorden? Alene fordi vi ikke vil betragtes så direkte som rugekasse for spillere og klubber af den klasse som der er tale om?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Rosenberg Se meddelelser
    Kan man ikke forestille sig at FCK var kede af ordlyden på den pressemeddelelse Leverkusen fik lagt ud, og at det kan være det der har fået aftalen til at falde til jorden. Så vidt jeg forstår, lød det unægteligt - fra Leverkusens side - som at FCK (rugekassen) var et fint sted for et af deres talenter at få spilletid. Det ville unægteligt slå lidt skår i de tanker vi har om os selv som klub, som er blevet bygget op over en del år og som tidligere i tråden er blevet trukket frem - nemlig at vi ikke er en udviklingsklub, men en klub der skal leve af resultater, - altså fremfor spillerudvikling.
    Jeg ved ikke om om NJ's kvaliteter vil kunne forstærke holdet, om han er sikker eller i spil til startoptillingen - men at leje ham som breddespiller, giver vel ikk megen mening for hverken os eller dem. De håber han får masser af spilletid - vi håber han ingen eller mindre får, da det betyder at de stærkere spillere er skadet.

    Nå men det jeg egentlig ville have i spil, var hvorvidt klubbens brand og selvopfattelse kan være skyld i at denne aftale er faldet til jorden? Alene fordi vi ikke vil betragtes så direkte som rugekasse for spillere og klubber af den klasse som der er tale om?
    Nu har jeg kommenteret en del på hvor skidt et signal det ville være at vi lejede NJ uden købsoption. Dette mener jeg stadigvæk. Hvis vi skulle være en "rugeklub" for nogen, så skulle det være noget i retning af det der var i støbeskeen da det så ud som om Arkady Abramovich skulle overtage FCK, og vi kunne være satellitklub for Chelsea. Ellers synes jeg ikke vi skal bruge krudt og tid på at udvikle andre klubbers talenter, da vi ikke vil få gavn af det økonomisk. Desuden vil en lejeaftale af NJ kontra CVs udtalelser omkring klubbens målsætning heller ikke give meget mening.

    Mvh. Dennis Jørgensen

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nordstrand til Groningen på lejeaftale
    By Togo in forum Transferforum
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 20.12.11, 18:29
  2. PARKEN, FCK og DBUs lejeaftale
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 12.03.05, 12:22
  3. Kasper Jørgensen til FCK?
    By drix in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.02.04, 19:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •