Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 109

Emner: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Det er i hvert fald 35 minutter der lover godt for fremtiden, når han først kommer i form. Men heldigvis kan vi vente 10 måneder endnu med at sende 5 mio til Leverkusen, hvis han nu skulle gå helt ned eller blive uhelbredeligt skadet.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det er i hvert fald 35 minutter der lover godt for fremtiden, når han først kommer i form. Men heldigvis kan vi vente 10 måneder endnu med at sende 5 mio til Leverkusen, hvis han nu skulle gå helt ned eller blive uhelbredeligt skadet.
    Ja den er jeg med på.
    Problemet er, at hvis han fortsætter de lovende takter, er det ikke sikkert han har lyst til at skrive med os om et år.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Ja den er jeg med på.
    Problemet er, at hvis han fortsætter de lovende takter, er det ikke sikkert han har lyst til at skrive med os om et år.
    Mon ikke den færdiglavede kontrakt allerede er skrevet? Ellers er der jo ingen ide i det, hvis han præsterer godt for os? Så smutter han jo nok netop til en større klub. Alt andet gider ikke mening for mig!
    -_-

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Interessant artikel om Nicolai Jørgensen i seneste udgave af Tipsbladet.
    Heri giver NJ udtryk for, at han håber FCK vil købe ham. Sæt i værk CV!

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Interessant artikel om Nicolai Jørgensen i seneste udgave af Tipsbladet.
    Heri giver NJ udtryk for, at han håber FCK vil købe ham. Sæt i værk CV!
    Skal vi nu ikke liiige give ham lidt mere end en halv time på banen først..?

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Uha, jeg synes Nicolai spiller sig nærmere og nærmere en permanent aftale. Han spiller præcis som jeg husker ham fra AB-tiden jf. ovenstående indlæg. Han er utrolig god med bolden ved fødderne. Det virker nærmest som om, at modstanderne ikke kan tage den fra ham. I hvert fald ikke før de er 2-3 stykker. Han er eminent til at gå ind i banen og finde gode løsninger. Ydermere virker han til at have utrolig god fart i fodboldhjernen. Han går godt med i kombinationerne og er ofte en god spilstation. Det er virkelig virkelig vigtigt, at vi har fået endnu en mand, som kan udfordre, således at det ikke udelukkende er Bolanos på den anden kant.

    Ikke mindst illustreret ved Brügge kampen, hvor jeg igen synes, at han spillede imponerende. En så ung spiller, som spiller så godt i Europa, det tegner godt! Jeg ser en stor fremtid. Jeg har i hvert fald fået en ny favoritspiller.


  11. #67
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Hvis NJ holder det niveau han indtil videre har vist er han langt mere end 5 mill. værd. Han har givet troen på avencement mod Brügge.

    (off topic, er der andre som har lagt mærke til at han iflg. fck.dk vejer 0 kg? alt andet lige ikke så godt for luftstyrken.)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Hvis NJ holder det niveau han indtil videre har vist er han langt mere end 5 mill. værd. Han har givet troen på avencement mod Brügge.

    (off topic, er der andre som har lagt mærke til at han iflg. fck.dk vejer 0 kg? alt andet lige ikke så godt for luftstyrken.)
    Samme vægt som "Actionman" Cornelius. ;)
    6

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    (off topic, er der andre som har lagt mærke til at han iflg. fck.dk vejer 0 kg? alt andet lige ikke så godt for luftstyrken.)[/QUOTE]

    Er det ikke lige omvendt: med en relativ beskeden kraftanstrengelse i lodret retning så vil han være flyvende!!

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Vertigo Se meddelelser
    (off topic, er der andre som har lagt mærke til at han iflg. fck.dk vejer 0 kg? alt andet lige ikke så godt for luftstyrken.)
    Er det ikke lige omvendt: med en relativ beskeden kraftanstrengelse i lodret retning så vil han være flyvende!![/QUOTE]

    Men hvis ligemeget hvor hurtigt han så kommer flyvende vil boldens kurs ikke ændres ;) Ingen masse, ingen energi.

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Men hvis ligemeget hvor hurtigt han så kommer flyvende vil boldens kurs ikke ændres ;) Ingen masse, ingen energi.
    Bare for at fluekneppe, så er jeg mildt uenig.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Hehe det var måske også lige lidt firkantet skrevet, men alligevel ikke.
    Fotoner har ingen hvilemasse, men i det de bevæger sig er de i besiddelse af masse i form af kinetisk energi - vis man såfremt kigger på den berømte E =mc^2.

    Sikke en debat Nikolaj Jørgensens lejeaftale har skabt :)

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Fotonet = NJ

  20. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Nicolai Jørgensen blir stor i København. Han får en nøglerolle i returkampen i Lille....mener allerede nu han rammer 75% på Grønkjær-skalaen!
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #75
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Det undrer mig at der ikke er nogen, der har linket til denne artikel endnu i tråden:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1810995.ece

    "Jeg ville blive utrolig glad, hvis jeg kunne veksle lejeaftalen til en permanent kontrakt"

    "- FCK har en option, der giver dem ret til at købe mig for et givent beløb, og den option håber jeg da, de benytter sig af, siger Nicolai Jørgensen."


    En spiller af hans kaliber der meget gerne vil skrive kontrakt med F.C. København. Han har jo allerede overbevist og hvis rygtet taler sandt om 5 mil., så er det vist på tide at få lukket den handel helt. 5 mil. for en spiller med den kvalitet, det er vist næsten umuligt at gøre efter.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nordstrand til Groningen på lejeaftale
    By Togo in forum Transferforum
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 20.12.11, 18:29
  2. PARKEN, FCK og DBUs lejeaftale
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 12.03.05, 12:22
  3. Kasper Jørgensen til FCK?
    By drix in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.02.04, 19:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •