Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 109

Emner: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Det er imponerende, hvordan Jørgensen er trådt ind på holdet. Han ligner allerede en af vores vigtigste spillere.

    Og så til mindre end en 1/3 Pape Diouf, det er et rent røverkøb for en 21-årig offensivspiller med potentiale til et videresalg engang. Når det er sagt, er der vel ingen presserende grund til at skrive med ham nu. Med den option er det vist en formalitet at betragte ham som andet end en permanent spiller allerede. Lad den gerne være lang, kontrakten.
    and oh how we danced

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det undrer mig at der ikke er nogen, der har linket til denne artikel endnu i tråden:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1810995.ece

    "Jeg ville blive utrolig glad, hvis jeg kunne veksle lejeaftalen til en permanent kontrakt"

    "- FCK har en option, der giver dem ret til at købe mig for et givent beløb, og den option håber jeg da, de benytter sig af, siger Nicolai Jørgensen."


    En spiller af hans kaliber der meget gerne vil skrive kontrakt med F.C. København. Han har jo allerede overbevist og hvis rygtet taler sandt om 5 mil., så er det vist på tide at få lukket den handel helt. 5 mil. for en spiller med den kvalitet, det er vist næsten umuligt at gøre efter.

    Mvh

    zebos

    Det er da klogere at vente, til lejekontrakten er ved at udløbe. Vi har en option, og om vi benytter den nu eller senere kommer vel ud på et. I øvrigt er der jo stadig muligheden for, at han falder i niveau eller bliver langtidsskadet.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det undrer mig at der ikke er nogen, der har linket til denne artikel endnu i tråden:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1810995.ece

    "Jeg ville blive utrolig glad, hvis jeg kunne veksle lejeaftalen til en permanent kontrakt"

    "- FCK har en option, der giver dem ret til at købe mig for et givent beløb, og den option håber jeg da, de benytter sig af, siger Nicolai Jørgensen."


    En spiller af hans kaliber der meget gerne vil skrive kontrakt med F.C. København. Han har jo allerede overbevist og hvis rygtet taler sandt om 5 mil., så er det vist på tide at få lukket den handel helt. 5 mil. for en spiller med den kvalitet, det er vist næsten umuligt at gøre efter.

    Mvh

    zebos
    Hvis vi har forkøbsret og en fast beløb aftalt allerede, så er der da absolut ingen grund til at forhaste sig. Jeg er enig i, at det pt. ligner en no-brainer at hente ham permanent, men klubben kan lige så godt vente og se, hvad året byder. Manden kan trods (gud forbyde det) blive langtidsskadet eller lignende, og dermed ændres situationen.

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis vi har forkøbsret og en fast beløb aftalt allerede, så er der da absolut ingen grund til at forhaste sig. Jeg er enig i, at det pt. ligner en no-brainer at hente ham permanent, men klubben kan lige så godt vente og se, hvad året byder. Manden kan trods (gud forbyde det) blive langtidsskadet eller lignende, og dermed ændres situationen.
    Der er da en oplagt grund til at signe ham hurtigst muligt. Uagtet at vi har en købsoption så er NJ jo ikke forpligtet til at skrive med os. Hvis han vil tilbage til næste sommer - det kunne jo tænkes at han imponerer så meget, at Leverkusen vil bruge ham - så står det ham jo frit for. Nej, jeg siger sign med ham. Og helst en 4-5 årig kontrakt.


  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Der er da en oplagt grund til at signe ham hurtigst muligt. Uagtet at vi har en købsoption så er NJ jo ikke forpligtet til at skrive med os. Hvis han vil tilbage til næste sommer - det kunne jo tænkes at han imponerer så meget, at Leverkusen vil bruge ham - så står det ham jo frit for. Nej, jeg siger sign med ham. Og helst en 4-5 årig kontrakt.
    God pointe, som jeg indrømmet ikke havde overvejet.

  7. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Der er da en oplagt grund til at signe ham hurtigst muligt. Uagtet at vi har en købsoption så er NJ jo ikke forpligtet til at skrive med os. Hvis han vil tilbage til næste sommer - det kunne jo tænkes at han imponerer så meget, at Leverkusen vil bruge ham - så står det ham jo frit for. Nej, jeg siger sign med ham. Og helst en 4-5 årig kontrakt.
    Desuden er han formentlig frisk på at tegne en lang kontrakt nu, hvor han bare er lykkelig for sin start i København og for byen og klubben i det hele taget. HVIS man venter og han f.eks imponerer i EL og slår sig endeligt fast som stamspiller, forlanger han sandsynligvis mere i løn end nu. Og tænker måske mere i en kortvarig kontrakt
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Desuden er han formentlig frisk på at tegne en lang kontrakt nu, hvor han bare er lykkelig for sin start i København og for byen og klubben i det hele taget. HVIS man venter og han f.eks imponerer i EL og slår sig endeligt fast som stamspiller, forlanger han sandsynligvis mere i løn end nu. Og tænker måske mere i en kortvarig kontrakt

    Ja, okay. Men det afhænger af hvordan aftalen er skruet sammen. Ofte har man jo fx en allerede aftalt 3-årig kontrakt liggende, som bare kræver at FCK aktiverer den for x millioner - og som Nicolai Jørgensen ikke kan afvise, da han allerede har skrevet under på den.

    Så det afhænger af, hvordan aftalen helt præcist er skruet sammen.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ja, okay. Men det afhænger af hvordan aftalen er skruet sammen. Ofte har man jo fx en allerede aftalt 3-årig kontrakt liggende, som bare kræver at FCK aktiverer den for x millioner - og som Nicolai Jørgensen ikke kan afvise, da han allerede har skrevet under på den.

    Så det afhænger af, hvordan aftalen helt præcist er skruet sammen.
    Og der kan da for fanden ikke herske tvivl om at sådan er aftale strikket sammen. Man lejer mandens for X kr og laver en færdig kontrakt hvor man køber ham for X mio. Kontraktlængden, lønnen, bonusser osv, alt det er så allerede aftalt så FCK bare kan trykke på knappen og så er han vores - alt andet er jo idioti!
    -_-

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Og der kan da for fanden ikke herske tvivl om at sådan er aftale strikket sammen. Man lejer mandens for X kr og laver en færdig kontrakt hvor man køber ham for X mio. Kontraktlængden, lønnen, bonusser osv, alt det er så allerede aftalt så FCK bare kan trykke på knappen og så er han vores - alt andet er jo idioti!
    Når nu du har brugt "for fanden" og "alt andet er jo idioti", så er jeg helt sikker på, at du har ret. Eller det der...

    Uanset hvor sikker du personligt er på, at det forholder sig som du skriver, så er det jo bare din fornemmelse. Sådan som andre ting er blevet håndteret af CV siden sidste sommer, er der da ingen garanti for at kontrakt mv. ligger klar og CV bare skal trykke "go". At man kan håbe det, det er så en helt anden sag.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,302

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Hvis det hele skal gå efter bogen, så må NJ ikke skrive med 2 klubber på en gang. Det er noget med, at man først må skrive under på en kontrakt for en anden klub, hvis den nuværende er ved at udløbe.

    Jeg synes bare, at man skal skrotte den der lejeperiode og så skrive under. Vis uheldet er ude og leverkussen gerne selv vil bruge ham, så kan NJ blive der eller vis en anden og større klub melder sig på banen kan han også vælge dem. Jeg ser ingen grund til gambling og hellere have en NJ med et formdyk end en Diouf uden form.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    som lovet !

    trykket på en knap.

    http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=13100


    UTROLIGT VIGTIGT !

    TAK
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !


  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    40

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Ind i mellem horderne af fejlkøb skal CV trods alt have ros for denne her, godt arbejde!


  18. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012
    Indlæg
    9

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Har hørt forskellige fugle synge højt om at Nicolej i den grad ikke er C.Vs opfindelse... Men derimod en "gave" fra omveje. Hvor om alting er lyder rygterne på at vores eneste RIGTIGT kreative kort ikke bliver klar til søndagens derby :-(
    Også kan det godt være lidt irriterende at der ikke er hentet andre kreative kort, med tanke på at CB er gået totalt i stå.

    Det var måske den værste sportslige nyhed man kunne komme op med inden dette derby. Håber på mirakler, eller at der fyres op for en perper. Men det lyder ikke sådan.

    Fuentes
    Hvad er egentlig det fede ved fodboldspillet... Er det alt det man har oplevet, eller alt det der stadig er i vente ?

  19. #89
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Se nu bare at få givet manden det 10 tal på ryggen.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #90
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Sanggaard Se meddelelser
    Se nu bare at få givet manden det 10 tal på ryggen.
    Se nu bare at få købt den 10'er, vi mangler, så må Nicolai Jørgensen vente på, at nummer 11, som han rettelig bør have, bliver ledig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nordstrand til Groningen på lejeaftale
    By Togo in forum Transferforum
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 20.12.11, 18:29
  2. PARKEN, FCK og DBUs lejeaftale
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 12.03.05, 12:22
  3. Kasper Jørgensen til FCK?
    By drix in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.02.04, 19:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •