Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 109

Emner: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Fuentes Se meddelelser
    Har hørt forskellige fugle synge højt om at Nicolej i den grad ikke er C.Vs opfindelse... Men derimod en "gave" fra omveje. Hvor om alting er lyder rygterne på at vores eneste RIGTIGT kreative kort ikke bliver klar til søndagens derby :-(
    Også kan det godt være lidt irriterende at der ikke er hentet andre kreative kort, med tanke på at CB er gået totalt i stå.

    Det var måske den værste sportslige nyhed man kunne komme op med inden dette derby. Håber på mirakler, eller at der fyres op for en perper. Men det lyder ikke sådan.

    Fuentes
    Smukt indlæg....

    Lad os ALDRIG give CV kredit for noget af hans arbejde.

    "Gaver" kommer vel fra hans netværk på den ene eller anden måde, på samme måde som Diouf måske også kunne tænkes at have været en (meget dårlig og ekstrem dyr falske forhåbninger) gave fra en i hans netværk.

    Men ligesom at CV i den grad må tage til ansvar for ubruglige køb, så fortjener han vel også ros for gode køb, agents arbejde eller ej, det er trolds alt CV som betaler
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Og her et (anderledes) portræt af vores vigtigste spiller

    Han får da også lige sneget lidt crowd-please ind.
    Må han blive i klubben i mange år.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Er der nogen der ved hvor skadet den kære Hr. Jørgensen blev i går?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Er der nogen der ved hvor skadet den kære Hr. Jørgensen blev i går?
    Ud fra onsdagstræningen kan man forvente denne FCK-startopstilling mod Spartak Moskva: Wiland – Jacobsen, Stadsgaard, Mellberg, Bengtsson – Gislason, Claudemir, Delaney, Toutouh – Vetokele, Cornelius

    Nicolai Jørgensen holdes ude, fordi man ikke vil løbe risikoen for, at den lille skade i det ene lår, som driller ham, bliver forværret. Det er umuligt nu at sige, om han bliver 100 procent klar til superligastarten.
    Herfra: http://politiken.dk/sport/fodbold/EC...s-bedste-mand/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    NJ kronisk skadet, og Ståle fremhæver igen Toutouh. Mon vi ser Toutouh gå ind og stjæle NJs plads henover foråret?

    Ved mange af os synes at han skal spille centralt, men kan bare ikke se en fremtid for Toutouh på den centrale midtbane med en forlængelse af Delaneys kontrakt, samt en langvarig kontrakt til Mussis.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    NJ kronisk skadet, og Ståle fremhæver igen Toutouh. Mon vi ser Toutouh gå ind og stjæle NJs plads henover foråret?

    Ved mange af os synes at han skal spille centralt, men kan bare ikke se en fremtid for Toutouh på den centrale midtbane med en forlængelse af Delaneys kontrakt, samt en langvarig kontrakt til Mussis.
    Det ved jeg nu ikke. Det kan jo være at Ståle vil forsøge at ændre lidt på spillekonceptet og evt. gå over i en "juletræsformation" (4-3-2-1) eller 4-2-3-1. Der er jo blevet eksperimenteret lidt i de retninger. Jeg håber ihvertfald at man spiller efter et koncept, hvor man får mest ud af det forhåndværende materiale og jeg synes bestemt ikke om at Youssef bliver "gemt væk" på venstrekanten. Han er bare bedst centralt.

    Mht. Nicolai, så vil jeg sende en lille "øffer" afsted mod den fysiske og medicinske stab. Det virker ihvertfald ikke som om, at de har været dygtige nok til at lave et program der passer ham. Han bliver jo konstant ramt af skader :-(

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Nicolai Jørgensen har altid været meget skadet, det tror jeg desværre ikke vores yderst kompentente stab kan ændre meget på.

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det ved jeg nu ikke. Det kan jo være at Ståle vil forsøge at ændre lidt på spillekonceptet og evt. gå over i en "juletræsformation" (4-3-2-1) eller 4-2-3-1. Der er jo blevet eksperimenteret lidt i de retninger. Jeg håber ihvertfald at man spiller efter et koncept, hvor man får mest ud af det forhåndværende materiale og jeg synes bestemt ikke om at Youssef bliver "gemt væk" på venstrekanten. Han er bare bedst centralt.

    Mht. Nicolai, så vil jeg sende en lille "øffer" afsted mod den fysiske og medicinske stab. Det virker ihvertfald ikke som om, at de har været dygtige nok til at lave et program der passer ham. Han bliver jo konstant ramt af skader :-(
    Ligesom at NJ er bedst på kanten, så jeg kan bestemt godt lide din idé med en 4-2-3-1. NJ på venstrekanten, og Toutouh bag Corner.

    Men det ændrer stadig ikke på at vi skal undvære NJ min. 1/3 af kampene hver sæson pga. skader.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ligesom at NJ er bedst på kanten, så jeg kan bestemt godt lide din idé med en 4-2-3-1. NJ på venstrekanten, og Toutouh bag Corner.

    Men det ændrer stadig ikke på at vi skal undvære NJ min. 1/3 af kampene hver sæson pga. skader.
    Og det er i forbindelse med Nicolais fravær, at Amankwaa forhåbentligt kan få et lille gennembrud :-)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Og det er i forbindelse med Nicolais fravær, at Amankwaa forhåbentligt kan få et lille gennembrud :-)
    Jeg tror desværre ikke, at Amankwaa er der endnu. Han har spillet en enkelt god kamp (OB i pokalen), ellers synes jeg, han mangler meget i forhold til at træffe de rigtige beslutninger, og han mangler også en del fysisk for at kunne gøre sig gældende. Han er kun 1,32 (hehe)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas1901 Se meddelelser
    Jeg tror desværre ikke, at Amankwaa er der endnu. Han har spillet en enkelt god kamp (OB i pokalen), ellers synes jeg, han mangler meget i forhold til at træffe de rigtige beslutninger, og han mangler også en del fysisk for at kunne gøre sig gældende. Han er kun 1,32 (hehe)
    Rent fysisk må jeg være lodret uenig. Jeg har fulgt Danny i en del år nu. Han er altså stærk som en okse (i kroppen).

    Rent beslutningsmæssigt synes jeg at han er blevet mere moden. Da han ikke længere bare dribler ind i en blindgyde, men vurdere hvornår nok er nok.

    Han spillede ligeså en rigtig fornuftig kamp mod Breidablik den anden dag. Så jeg ser virkelig positivt på hans fremtid i Kbh.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #102
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Rent fysisk må jeg være lodret uenig. Jeg har fulgt Danny i en del år nu. Han er altså stærk som en okse (i kroppen).

    Rent beslutningsmæssigt synes jeg at han er blevet mere moden. Da han ikke længere bare dribler ind i en blindgyde, men vurdere hvornår nok er nok.

    Han spillede ligeså en rigtig fornuftig kamp mod Breidablik den anden dag. Så jeg ser virkelig positivt på hans fremtid i Kbh.
    Well, så godt nok ikke kampen mod Breidablik, men det lyder jo positivt. Jeg synes dog stadig, han er en kende for spinkel og for nem at skubbe væk.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Nicolai Jørgensen har altid været meget skadet, det tror jeg desværre ikke vores yderst kompentente stab kan ændre meget på.
    At vi har en meget kompetent stab synes at understøttes af at meget få spillere er langtidsskadede eller hyppigt skadede i FCK (med undtagelse af NJ). Der er desuden eksempler på at spillere der har været gode og stærke hos os er gået i stykker i udlandet fordi de ikke evner at tilrettelægge personlige træningsforløb - bedst eksemplificeret i min hukommelse ved afgangen af Linderoth.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    ….og Gravgaard

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #105
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Nicolai Jørgensen til FCK på lejeaftale

    Og Lars Jacobsen for den sags skyld. Han har da været skadet alle steder, han har været. Derfor han aldrig har slået til adnre steder end hos os.

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nordstrand til Groningen på lejeaftale
    By Togo in forum Transferforum
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 20.12.11, 18:29
  2. PARKEN, FCK og DBUs lejeaftale
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 12.03.05, 12:22
  3. Kasper Jørgensen til FCK?
    By drix in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.02.04, 19:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •