Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 118

Emner: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Hvem kan erstatte N'Doye? Kom med jeres forslag.

    Jeg håber lidt på Markus Rosenberg, ved han er en anden type, men han er pt. fri på markedet. Kan ikke lige se en afløser i en anden dansk klub.

    Der må sidde nogen derude med nogle kvalificerede bud?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Er Marcus rosenberg ikke lige røget til pascara ? oprykker til serie a ?

    Når men ham har jeg altid set som afløseren for santin, og mere efter Peter løvenkrands ikke valgte dansk.
    Men som erstatning for N´doye skal vi have en af samme kaliber, type, størrelse, evt nationalitet... Har længe set fall som oplagt, og rygterne med muligheder fra bedre lande en dk gør at man måske vil blive skuffet ved et fall køb.

    Hvordan hans status ser ud ved jeg ikke, en helt anden mulighed kunne være noget ala Marcus Berg, eller hvis man vil have en anden type så Zidan, da man skal have EN med det der kendte X faktor !

    Et hold uden de typer ala det hold vi så i søndags minus enkelte er ikke ligefrem typer der får folk i Parken.... det skulle fck til at tænke på, og at de ikke har tænkt over at hente Zidan hjem til at spille SAMMEN med Damen viser bare de ikke tænker i tiltrækningsværdi- desværre....

    Bliver spændene at se... Mon ikke C.V kan finde en spydspids til omkring 18-20 mio kr fra den norske liga, som har haft fire gode kampe ? jeg tror det.... overlæggeren er ikke blevet hævet de sidste mange år alligevel jo !
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    God pointe :) CV henter nok en "ukendt" i Norge for de nævnte 18-20 mill.

    Der var på et tidspunkt tale om en eller anden islænding - vist pt udlejet til Helsinborg - spiller vist i Belgien.

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    At FCK henter en fuldgod erstatning for Dame N'Doye er der nok ikke stor chance for. For det foerste fordi N'Doye har vokset sig ud af niveauet i den danske Superliga og for det andet fordi at FCK har mere eller mindre ingenting at lokke med i denne saeson. Loenningerne i Danmark er lavere end hvad interessante emner kan haeve i stoerre ligaer og muligheden for at lokke med CL som europaeisk udstillingsvindue forsvandt vel omtrent ligesaa hurtigt som vores regerings trovaerdighed, da vi sendte det danske mesterskab til Farum.

    Det taetteste vi kommer paa en N'Doye klon er Djiby Fall som endte hos Lokeren i vinterens transfervindue. Hvordan han har klaret sig og om han igen kunne vaere aktuel hos os blot et halvt aar senere, skal jeg dog ikke kunne svare paa. Maaske andre kunne belyse dette? Dog tvivler jeg paa at Lokeren vil give en transferfri spiller saa kort snor at de skulle vaere villige til at sende ham imod Koebenhavn, om saa han end havde praesteret paa lavere niveau end Grindheim.

    /ntrm

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvem kan erstatte N'Doye? Kom med jeres forslag.

    Jeg håber lidt på Markus Rosenberg, ved han er en anden type, men han er pt. fri på markedet. Kan ikke lige se en afløser i en anden dansk klub.

    Der må sidde nogen derude med nogle kvalificerede bud?
    Vi får ikke een fuldgod erstatning for Damen, af den simple grund han er for god til superligaen. Vi kan istedet håbe på, at pengene fra salget bliver investeret i en god def midt og en god central forsvarer.
    Og så må vi håbe på, at Nicolai Jørgensen fortsætter de lovende takter, så vi totalt set bliver stærkere på trods af tabet af Damen.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Jeg tror ikke at Rosenberg er en mulighed for os: http://onside.dk/nyheder/bundesliga-...aldrig-danmark . Det er godt nok en ældre artikel, men han er godt nok specifik omkring DK.
    Tror ikke der bliver købt en ny angriber, men mere på at der bliver satset på enten Cornelius eller Diouf. Ellers går vi væk fra at have 2 angribere og har 1 angriber og en hængende, måske Jørgensen, hvis han da ikke er tiltænkt en fremtid på kanten.

    Men en fuldgod erstatning på Damen har jeg godt nok svært ved at finde, specielt på grund af den udvikling han fik i klubben.

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Rosenberg har vist ikke skrevet under med nogen endnu, men når han sættes i forbindelse med klubber som Pescara og Southampton, virker det ikke sandsynligt, at han skulle ende i København. Djiby Fall tror jeg godt, at vi kan glemme en gang for alle - han blev sluset langsomt ind på Lokerens hold i foråret, men da han kom i gang, leverede han også varen med fem mål i seks kampe... Han blev i øvrigt hentet som direkte afløser for den nu udlejede islænding, der nævnes længere oppe, 23-årige Alfred Finnbogason, der har scoret ni mål i 15 kampe for Helsingborg. Jeg har aldrig set ham spille, så jeg kender intet til hans niveau, men da han var en del af Islands succesfulde U21-mandskab, der kom med til EM, tror jeg da, at han er på CV's blok og bliver fulgt nøje. Lejeaftalen udløber 15. august, så han kunne godt blive aktuel i dette vindue. Ingen tror jo alligevel på mantraet om, at vi skal gå usvækkede ud af hver transferperiode.

    Jeg havde håbet, at vi ville hente Sebastian Ribas i Genoa som afløser for N'Doye, men han er netop blevet udlejet til Monaco.

    Jacobs har i Anderlecht været træner for flere argentinske stjernespillere som Lucas Biglia og Matias Suarez, der er hentet direkte i Sydamerika, så måske kan han give CV et tip om at kigge uden for Skandinavien.
    HIC SUNT LEONES

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Det bliver svært at erstatte N'Doye og jeg tror det ender med en talentfulde angriber, der over en sæson eller tre kan ramme samme niveau som N'Doye, som efter en svær første sæson har leveret tre sæsoner på højt niveau og mange mål.

    Håber på Rosenberg, men tvivler stærkt på at er interesseret i FCK.

    Det bliver spændende at, hvilke spillere Jacobs har på blokken. Jeg synes det kunne være super spændende med et ungt stort talent, som kan udvikle sig i FCK og skydes af for et stort beløb senere. Chancen klubben tog med Oviedo må gerne gentages i angrebet.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    84

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Jeg gætter på, at CV smider alt, alt for mange penge efter enten denne prægtige mørke gut i Tippeligaen, denne lidt Pascal Simpson agtige herre fra Allsvenskan, eller måske, når alle andre transfermål er slået fejl Alexander Gerndt style, denne hovedspilsløse, men stadig lidt interessante knøs af en Superliga målmaskine.
    Af alle tyrannier er en folkeregering den kvalfuldeste, den åndløseste, ubetinget alt storts og ophøjets undergang Søren Kierkegaard: Om demokratiet
    Egeskov's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Man skal nok betale en god sjat for ham, men med 4 mål fordelt på 398 minutters spilletid i 7 kampe, altså et snit på 1 mål pr. 99 minutter han spiller, så syntes jeg vi skal forsøge at hente Damens gode ven, Baye Djiby Fall, i Lokeren. Jeg kan ikke umiddelbart komme på andre spillere som kan levere nogenlunde det Damen har gjort for os og som er bare en snært af realistisk for os. (Ja ja, måske er Fall ikke en gang realistisk.)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Cornelius er vel tæt på at være samme type. Men jeg tror ikke at man har tålmodighed til at vente på et gennembrud. Jeg tror at Helenius er et meget realistisk bud på en erstatning. Eventuelt kunne absalonsen indgå i et bytte, eller man kunne leje Diuf til AaB for resten af sæsonen.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Plz stop den snak om Helenius i FCK omgående tak! Han har slet ikke nieavu til en klub som vores og er mega overvurderet, mere end Zanka var..

    Helenius er langsom,uteknisk og laver tit elendige pasninger.. Dem som snakker om at Helenius skal erstatte Damen burde seriøs(HELT SERIØS) skifte fodbolden ud med håndbold og harpiks.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Jeg siger Markus Pedersen fra Vitesse, nu udlejet til VIF til 1 august. Han er ikke lige så stærk/stor fysisk som Damen men er dejlig agressiv i boksen og er ikke bange for at tage de slås kampe der er der inde,han er stadig ung og kan blive meget bedre!!

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Erik Huseklepp
    #1

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Man skal nok betale en god sjat for ham, men med 4 mål fordelt på 398 minutters spilletid i 7 kampe, altså et snit på 1 mål pr. 99 minutter han spiller, så syntes jeg vi skal forsøge at hente Damens gode ven, Baye Djiby Fall, i Lokeren. Jeg kan ikke umiddelbart komme på andre spillere som kan levere nogenlunde det Damen har gjort for os og som er bare en snært af realistisk for os. (Ja ja, måske er Fall ikke en gang realistisk.)
    Ja, sådan en angriber vil Lokeren da garanteret gerne sælge 6 måneder efter, at de har hentet ham.

    Helt ærligt, drop nu Fall.
    Mvh.
    Dane


Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Er Würtz den rigtige erstatning?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 14.06.07, 11:22
  2. Erstatning for Silberbauer og Bech
    By mads-fck in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.06.05, 14:04
  3. Blablabla erstatning er nu online!
    By Esmis in forum Kontoret
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 18.02.04, 14:32
  4. Erstatning for Mykland!
    By SuperSteen in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 03.02.04, 15:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •