Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 118

Emner: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Er der nogen mulighed for at finde angribere der sidder på bænken i
    den franske liga i en af de "mindre" klubber?

    De burde vel være skolet til europæisk fodbold og kræver ikke så meget tilvæning
    - især pga. den økonomiske sitiuation i Frankrig

    Guldland

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Denni Avdic!
    Scorede en masse kasser for Elfsborg men er vist helt ude i kulden i Werder Bremen.
    h

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Jeg tror at CV og ledelsen vil se om vi går videre fra Club brugge kampene...gør vi det bliver der købt. Gør vi ikke vurderer de truppen god nok til Europaleague + suppen.
    Mener at kan huske at lignede scenarie har fundet sted før.

    David Kjær
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Jeg tror nu nok, at de køber ind uanset hvad. Men hvor store spillere de henter ind kommer sikkert anpå udfaldet af disse to kampe. Men køber ind er jeg sikker på, at de gør. Mesterskabet og den formentlige direkte CL adgang må bare ikke glippe igen i år.

    CV er forhåbentlig blevet så meget klog af skade til blot at se passivt til igen. Man har vel heller ikke hentet en så dyr træner ind uden at give ham mulighed for nogle forstærkninger til holdet.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Nu vi er i sæson for mere eller mindre eksotisk bud på en ny angriber, så løber der en 23årig målfarlig argentiner rundt i Slovakiet: David Depetris

    Selvom det kun er blevet til et mål i hver tredje kamp i den bedste række, så havde han et snit på et mål per kamp i den næstbedste. I denne sæson er det blevet til fire mål i to kampe.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af hz Se meddelelser
    Nu vi er i sæson for mere eller mindre eksotisk bud på en ny angriber, så løber der en 23årig målfarlig argentiner rundt i Slovakiet: David Depetris

    Selvom det kun er blevet til et mål i hver tredje kamp i den bedste række, så havde han et snit på et mål per kamp i den næstbedste. I denne sæson er det blevet til fire mål i to kampe.
    Nu er det kun statistik, men det ser spændende ud. Sikkert økonomisk muligt og god alder.

    Har du sendt post til CV?

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg tror nu nok, at de køber ind uanset hvad. Men hvor store spillere de henter ind kommer sikkert anpå udfaldet af disse to kampe. Men køber ind er jeg sikker på, at de gør. Mesterskabet og den formentlige direkte CL adgang må bare ikke glippe igen i år.

    CV er forhåbentlig blevet så meget klog af skade til blot at se passivt til igen. Man har vel heller ikke hentet en så dyr træner ind uden at give ham mulighed for nogle forstærkninger til holdet.
    Jeg tror ikke på, at eventuelle forstærkninger - eller hvilken hylde de hentes på - har noget som helst med udfaldet af Brügge-kampene at gøre. Selv hvis vi går videre, er der stadig minimal chance for Champions League, da vi så skal op mod langt bedre modstandere, og det eneste vi vil være garanteret er en plads i Europa League-gruppespillet.
    Mvh.
    Dane

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Eidur Gudjohnsens agent udtaler, at spilleren er åben for et skifte til Superligaen. FCK nævnes: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...en-superligaen

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #69
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Eidur Gudjohnsens agent udtaler, at spilleren er åben for et skifte til Superligaen. FCK nævnes: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...en-superligaen
    Eidur Gudjohnsens agent udtaler at spilleren er åben for et skifte til alt. Han har også været ude og tale om Italien, hvor Pescara og Chievo er nævnt. Ikke at det dermed er afgjort, men der er altså tale om en agent der er meget aktiv med at holde Gudjohnsens navn varmt i en tid hvor nogen måske har glemt at han er ledig på markedet.

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af hz Se meddelelser
    Nu vi er i sæson for mere eller mindre eksotisk bud på en ny angriber, så løber der en 23årig målfarlig argentiner rundt i Slovakiet: David Depetris

    Selvom det kun er blevet til et mål i hver tredje kamp i den bedste række, så havde han et snit på et mål per kamp i den næstbedste. I denne sæson er det blevet til fire mål i to kampe.
    Når du kigger grundigt efter, så startede han ret målfattigt i den bedste række og fulgte så op med 3 sæsoner i den næstbedste række med et højt scoringssnit, for så at returnere til den bedste række og blive målfattig igen. Det ville jeg vurdere som tegn på at han ikke kan begå sig på et højt plan, men kun har succes mod ringe modstandere.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    I hvert fald kan man efter i går konstatere, at en erstatning er stærkt savnet...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    I hvert fald kan man efter i går konstatere, at en erstatning er stærkt savnet...
    Og ikke mindst kan man efter i går konstatere, at Joseph Akpala ikke er er den N'Doye-klon, der har været snak om, selvom han så stor og stærk ud. Flere af FCK's "små" spillere, Oviedo, Claudemir og Lars Jacobsen, pillede med største selvfølgelighed bolden fra ham, i løbet af den tid han fik på banen
    Sidst redigeret af Elver : 02.08.12 kl. 09:41
    Hejsa
    Elver's Avatar

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    I hvert fald kan man efter i går konstatere, at en erstatning er stærkt savnet...
    Jeg syntes da helt sikkert det skreg mere på kreativitet på midtbanen fremfor en erstatning for N'doye... er sikker på hvis vi havde skabt chancer, så havde vores angribere også scoret.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af Hejbøll Se meddelelser
    Jeg syntes da helt sikkert det skreg mere på kreativitet på midtbanen fremfor en erstatning for N'doye... er sikker på hvis vi havde skabt chancer, så havde vores angribere også scoret.
    Tjoh... men DN'd har da tit formået at score på halve chancer også når midtbanen ikke fungerede, og den dimension var der ikke i går ;-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Jeg syntes faktisk at Cornelius gør det overraskende godt og jeg er tilbøjelig til at godtage at han får en helvedes masse spilletid, som kan udvikle ham og gøre ham yderligere stærk i nærkampene, hurtigere på de første meter, forbedre den taktiske forståelse og bedre til at time sine hovedstød. Indtil videre har han været god og jeg er overbevist om at han kan blive fremragende. Lad os bare brygge videre på ham, frem for en ny, som alligevel også først skal falde til og alt det der.

    I stedet så jeg hellere at vi fik en ny hurtig spiller, som kan tage en bold med sig i løbet. I går havde vi haft mange flere chancer, hvis ikke Santin blev nødt til at modtage bolden med ryggen til målet, eller fik fumlet den væk når han forsøgte at modtage en aflevering imens han havde retning mod målet. Det er vel nærmest kun Grønkjær, Santos og Zuma jeg lige kan komme på, som har ageret angriber for os og har evnet den opgave.

    Derudover så skal vi have den centrale midtbaneduo, hvor den ene har evnerne til at rydde op i rummet mellem midtbane og forsvarskæden, mens den anden skal have blikket for at sende en angriber af sted i dybden, skifte spillet over i modsatte side eller sende vores fløje af sted mod baglinien. Det var jo horribelt at følge Claudemir, som spiller som om han INTET har lært af de meget dyre lærepenge man skulle mene han havde fået efterhånden, med risikable afleveringer over midten af banen, så modstanderne opsnapper den og fanger vores hold i ubalance. Jeg havde håbet på at Ariël kunne tøjle ham, men mest af alt lignede det at Claudemir havde været ude og fejre Tequila Tirsdag, som han plejer og tidligere har gjort selv op til vigtige kampe. Hvis han ikke snart får lidt mere disciplin ind i knolden, både personlig og taktisk, så må han sgu ud af truppen.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Er Würtz den rigtige erstatning?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 14.06.07, 11:22
  2. Erstatning for Silberbauer og Bech
    By mads-fck in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.06.05, 14:04
  3. Blablabla erstatning er nu online!
    By Esmis in forum Kontoret
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 18.02.04, 14:32
  4. Erstatning for Mykland!
    By SuperSteen in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 03.02.04, 15:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •