Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 118

Emner: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvem kan erstatte N'Doye? Kom med jeres forslag.

    Jeg håber lidt på Markus Rosenberg, ved han er en anden type, men han er pt. fri på markedet. Kan ikke lige se en afløser i en anden dansk klub.

    Der må sidde nogen derude med nogle kvalificerede bud?
    Ikke at svaret er kommet nærmere......men Rosenberg er ude af ligningen

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Der er da forhåbentlig ingen der troede på at Sagbo røg til FCK? Han var i sidste sæson en af profilerne på et fransk ligahold og vist nok deres topscorer!

    Da Diawara blev sat i forbindelse med FCk, spillede han i en lille portugisisk klub - og scorede ikke vildt mange mål. Da målene kom, blev han da også hurtigt urealistisk og røg til Sevilla.
    I de sidste tyve sæsoner er Maritimo kun to gange blevet under nummer ti i den portugisiske liga, som består af 16 hold. Siden 1993 har de otte gange deltaget i enten UEFA Cuppen eller Europa League. Otte gange har de nået mindst kvartfinalen ud af de sidste tyve års portugisiske liga cup. I 2011 kårede den internationale samling af fodboldhistorikere- og statistikkere Maritimo som tidens femte bedste portugisiske klub i sidste århundrede.
    Da vi første gang blev sat i forbindelse med Diawara, var den portugisiske sæson afsluttet. Sæsonen før blev han nummer fem på topscorerlisten.

    Jeg køber ikke helt præmissen med, at vi kun var interessant for ham, fordi han spillede i en lille klub og ikke lavede så mange mål.

    I øvrigt er jeg heller ikke afvisende overfor, at vi kan have haft ønsket Sagbo, eller måske stadig gør det. Om han er realistisk, ved jeg af gode grunde ikke, men jeg er slet ikke i tvivl om, at vi har temmelig godt styr på hans niveau, samt om han kunne være noget for os. Han spiller som bekendt for Evian, som har en del danskere på holdet. Det alene er sandsynligvis nok til, at vi holder lidt øje med klubben. Derudover har vi altid fokus på vores tidligere spillere, og når Christian Poulsen formentlig endda har været eller stadig er et emne, har vi naturligvis haft folk i Frankrig, for at se lidt nærmere på ham. Ved samme lejlighed kan vi nemt have spottet Sagbo som en mulighed.

    Det er selvfølgelig rigtigt, at andre klubber gerne vil have ham, ligesom Evians sportsdirektør kategorisk har afvist København som et alternativ. Det sidste giver jeg nu ikke så meget for, eftersom han tydeligvis taler i overskrifter og i øvrigt har holdninger til det meste. Det første tror jeg er meget normalt, og jeg kan egentlig ikke rigtig se, hvorfor det skulle afholde os fra at være med i spillet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Jeg vil stadig hellere have Kweuke fra Sparta Prag, som direkte erstatning for Damen. Altid superpålidelige transfermarkt.de prissætter ham til ca. 15 mio. kr., hvilket vi i givet fald burde kunne stange ud.
    Uden at det på nogen måde skal ophøjes til en eviggyldig regel, køber vi sjældent angribere, som vi ikke har en eller anden forbindelse til. Det kan være, at de er skandinaver, at vi har spillet mod dem eller at de selv har spillet i andre skandinaviske klubber. Umiddelbart kan jeg kun huske Mark Robins og Mate Sestan, der ikke opfylder et eller flere af de kriterier. Når jeg selv skal prøve at gætte mig til, hvem vi kunne finde på at købe, kigger jeg derfor altid efter et led, der sætter dem i relation til os.

    Kweuke spillede ikke for Prag, da vi mødte dem, så han falder altså udenfor ovenstående. Det gør hans kollega, Vaclav Kadlec, til gengæld ikke. Efter at være udråbt som Tjekkiets helt store håb for fremtiden, er han vist gået en anelse i stå. Det åbner sikkert ikke døren for os, men helt utænkeligt synes jeg ikke det er.

    Andre muligheder kunne måske være Tobias Hysén, der er alt for god til Allsvenskan, men også har været lidt nede i en bølgedal i denne sæson, og har nu mistet sin landsholdsplads. Gøteborg har satset enormt op til denne sæson, men har indtil videre ikke fået noget ud af det. Måske har de efterhånden lyst til også at få lidt penge ind. På den anden side vendte han jo hjem af en grund, og jeg ved ikke, om han er ved at være klar til endnu et udlandseventyr.

    Marcus Berg havde kæmpe succes hos Groningen, men hos Hamburg røg han hurtigt ud i kulden. Efter en lejeperiode hos PSV, er han nu tilbage i Tyskland, og har haft pæn succes i træningskampene. Det har bragt ham tilbage på det svenske landshold, og måske begynder han at vejre morgenluft igen. Til gengæld kan det også være, at han igen ryger ud på et sidespor, og så har vi måske pludselig chancen.

    Mohamed Bangura kunne også være et bud, mens man desværre næppe heller helt kan udelukke Nicklas Pedersen eller Rade Prica. Der er selvfølgelig mange andre muligheder, men det her kunne da være nogle af dem.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    ... mens man desværre næppe heller helt kan udelukke Nicklas Pedersen eller Rade Prica..
    Rade Prica er 33, så han er næppe aktuel.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #95
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Så var Fall åbenbart ikke så svær at hente trods 6 mdr. i Lokeren. Ærgeligt.

    http://www.bold.dk/nyt/Djiby-Fall-til-tysk-oprykker

    Ingen hemmelighed at jeg gerne ville have set hvad han havde kunnet udrette i FCK-trøjen.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Ja, sådan en angriber vil Lokeren da garanteret gerne sælge 6 måneder efter, at de har hentet ham.

    Helt ærligt, drop nu Fall.
    http://www.bold.dk/nyt/Djiby-Fall-til-tysk-oprykker
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    979

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Kom til at tænke på Henok Goitom.
    Hellere selvglad, end stolt

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Som vores angreb ser ud pt, så synes jeg klart at vi burde sætte alle vores kræfter ind på at finde en defensiv styrmand til midtbanen. På den måde kan vi måske også få den gamle Claudemir tilbage. Ham som engang kunne smide nogle særdeles giftige afleveringer efter vores angribere, og på den måde give vores angreb et løft.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Fair. Slipper jeg så for at høre om ham nu?
    Mvh.
    Dane

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #100
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Fair. Slipper jeg så for at høre om ham nu?
    Midlertidigt, men til jul vil jeg tro folk begynder igen ;)

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    I et forsøg på at skyde med spredhagl, så faldt jeg over Dennis Oliseh, der pt er kontraktløs. Han scorede 10 mål i sidste sæson den bedste franske række for Auxerre, som rykkede ned. Jeg kender nada til ham og det er ikke fordi han laver mange mål, men han har trods alt spillet 187 ligakampe i Frankrig i en alder af 27 år, så han kan ikke være helt dårlig.

    En anden mulighed kunne være David Pollet. Han er belgier (men født i Frankrig) og lavede 11 mål i den næstbedste franske række (ligatopscoren lavede 15). Han er kun 23 år og alle andre der lavede mål i den række i sidste sæson er endt i Ligue 1. Ham har jeg heller ikke set spille, men jeg øjner potentiale og så har han en god højde, 188 cm.
    Sidst redigeret af hz : 16.08.12 kl. 12:34 Årsag: Tilføjelse
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af hz Se meddelelser
    I et forsøg på at skyde med spredhagl, så faldt jeg over Dennis Oliseh, der pt er kontraktløs. Han scorede 10 mål i sidste sæson den bedste franske række for Auxerre, som rykkede ned. Jeg kender nada til ham og det er ikke fordi han laver mange mål, men han har trods alt spillet 187 ligakampe i Frankrig i en alder af 27 år, så han kan ikke være helt dårlig.
    Han hedder, for en god ordens skyld, Oliech. Anyway, det er ikke et på papiret imponerende scoringssnit, men det er jo ikke til at se ud af tallene, hvor mange af de kampe, han er startet på bænken. Tidligere har han i nogle sæsoner scoringsmæssigt stået i skyggen af Ireneusz Jeleń (http://en.wikipedia.org/wiki/Ireneusz_Jele%C5%84), som vi i øvrigt får fornøjelsen af at møde hos Lille. Men det afgørende er jo igen, hvor fast mand, han har været. Jeg har lidt svært ved at forestille mig, at Auxerre i fire sæsoner skulle have haft en mand i startopstillingen med et så dårligt scoringssnit, så jeg hælder til at tro, han har haft en helvedes masse indhop i det 80. minut :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han hedder, for en god ordens skyld, Oliech. Anyway, det er ikke et på papiret imponerende scoringssnit, men det er jo ikke til at se ud af tallene, hvor mange af de kampe, han er startet på bænken. Tidligere har han i nogle sæsoner scoringsmæssigt stået i skyggen af Ireneusz Jeleń (http://en.wikipedia.org/wiki/Ireneusz_Jele%C5%84), som vi i øvrigt får fornøjelsen af at møde hos Lille. Men det afgørende er jo igen, hvor fast mand, han har været. Jeg har lidt svært ved at forestille mig, at Auxerre i fire sæsoner skulle have haft en mand i startopstillingen med et så dårligt scoringssnit, så jeg hælder til at tro, han har haft en helvedes masse indhop i det 80. minut :-)
    For en endnu bedre ordens skyld, så slipper vi for Ireneusz Jelen, da han ikke længere er på kontrakt i Lille. Jelen fik 13 kampe for Lille i den forgangne sæson. 10 som indskifter og 3 som udskifter, og kun med et enkelt mål til historikken.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    ...Andre muligheder kunne måske være Tobias Hysén, der er alt for god til Allsvenskan, men også har været lidt nede i en bølgedal i denne sæson, og har nu mistet sin landsholdsplads. Gøteborg har satset enormt op til denne sæson, men har indtil videre ikke fået noget ud af det. Måske har de efterhånden lyst til også at få lidt penge ind. På den anden side vendte han jo hjem af en grund, og jeg ved ikke, om han er ved at være klar til endnu et udlandseventyr.
    Jeg så lidt af Sveriges landskamp mod Brasilien igår, da det danske landshold blev for kedeligt. Og her lagde jeg mærke til Hysen, som spillede en rigtig god kamp, med mange fine indlæg. Den del af kampen jeg så, lå han på højre midtbane. Jeg er derfor ikke sikker på at han ville være en direkte erstatning for N'Doye. Men som jeg huske det, kan han spille de fleste offensive pladser. Han ligner en der ville passe fint ind i FCKs trup.

  24. #105
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Jeg mener fortsat at vi skal hente Nicklas Helenius. Gode danske angribere hænger ikke på træerne. Hvis vi henter Helenius, så har vi pludselig to af de største danske angrebstalenter, der oven i købet begge har kvalitet nok til at begå sig på den internationale scene.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Er Würtz den rigtige erstatning?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 14.06.07, 11:22
  2. Erstatning for Silberbauer og Bech
    By mads-fck in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.06.05, 14:04
  3. Blablabla erstatning er nu online!
    By Esmis in forum Kontoret
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 18.02.04, 14:32
  4. Erstatning for Mykland!
    By SuperSteen in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 03.02.04, 15:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •