Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 118 af 118

Emner: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Jeg mener fortsat at vi skal hente Nicklas Helenius. Gode danske angribere hænger ikke på træerne. Hvis vi henter Helenius, så har vi pludselig to af de største danske angrebstalenter, der oven i købet begge har kvalitet nok til at begå sig på den internationale scene.
    Kunne være et glimrende køb, men jeg tror, vi render ind i problemet med, at København ikke er "eksotisk" nok i forhold til de udenlandske klubber, der ellers er blevet nævnt som værende interesseret.

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    FCK skulle have budt 7,5 mio på en 20 årig Brugge angriber. Som i øvrigt har scoret hele 9 mål i 38 kampe. Lyder lovende:-)
    http://www.bold.dk/nyt/FCK-har-budt-...lgisk-angriber


    FORZA FCK

  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af østersø007 Se meddelelser
    FCK skulle have budt 7,5 mio på en 20 årig Brugge angriber. Som i øvrigt har scoret hele 9 mål i 38 kampe. Lyder lovende:-)
    http://www.bold.dk/nyt/FCK-har-budt-...lgisk-angriber

    Synes mere han ligner en Santintype end N'Doye.


    FORZA FCK

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Det ligner mere et indkøb til bredden end til start-11´eren; en ung spilller, der skal sluses gradvist ind på holdet, og som forhåbentlig har potentialet til at blive rigtig skarp en dag.

    Jeg kan ikke se, at han umiddelbart stiller sig foran Cornelius eller Mos i kampen om spilletid. Den eneste angriber, der vel er mere eller mindre sikker på sin plads, er Santin.

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    FCK skulle have budt 7,5 mio på en 20 årig Brugge angriber. Som i øvrigt har scoret hele 9 mål i 38 kampe. Lyder lovende:-)
    http://www.bold.dk/nyt/FCK-har-budt-...lgisk-angriber
    JA og med en højde på hele 173, er han da den oplagte Dame afløser...

    Fatter ikke helt FCKs indkøbspolitik på det seneste. Først henter man Pape ind som afløser uden at vide at han reelt er wing i et 4-3-3 system.

    Derudover har man hentet Kris Stadsgaard ind som er erstatning for Zanka der allerede der havde sagt at han ikke ville forlænge.. Stadsgaards ikke god i luften eller nogen særlig god forsvarsspiller i min bog. Han har niveau til subtoppen af Superligaen, men ikke mere.

    Så henter lille spinkle Mos som godt nok er en skarp afslutter, men man kan virkelig ikke sige han har international klasse.

    Nu vil man så hente endnu en lille angriber...

    I min bog har vi brug for en brøle stærk N'Doye type og en klasse central midt.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    I betragtning af hvor ofte vi står overfor modstandere, der stiller op med otte grænsevagter på kanten af eget straffesparksfelt, kigger vi godt nok meget efter kontraspillere.
    Virker lidt som om vi mest køber ind efter europa-cup kampene. Ligaen er jo vundet .. eller noget.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Nu er der forskel på lille angriber, og kontra angriber. Diouf er jo ikke lille og er 4-3-3 kontra spiller/angriber, mens en spiler som Tevez jo godt kan spille i 4-4-2 :)

    Hvis han f.eks er meget gennembrudsstærk og god 1 mod 1, så er det jo en fin spiller i vores system trodsalt.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Det virker sku lidt underligt at mange herinde sidder og hagler FCK´s indkøber ned, man glemmer altså de gode handler som er lavet..... mange spillere er jo nærmest blevet rost til skyerne af brugerne på denne side. Senest Jørgensen som senest lavede mål imod Bundby. Vi aner INTET om hvad der sker inde bag murene i Parken, det kunne jo være at FCK virkelig forsøger at finde spillere til den hylde der er penge til. Der er vel også grænser for hvad klubben kan hente af spillere, det er jo i sidste ende spilleren der skal sætte sit navn på en kontrakt. Og Ingen af os fans ville kunne gøre det bedre end CV, så han har min fulde opbakning. Vil måske ikke altid være enig med ham, men syntes selv at han gør et kanont arbejde for klubben.
    Men glæder mig da til at der snart kommer et pressemøde :-)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Det virker sku lidt underligt at mange herinde sidder og hagler FCK´s indkøber ned, man glemmer altså de gode handler som er lavet..... mange spillere er jo nærmest blevet rost til skyerne af brugerne på denne side. Senest Jørgensen som senest lavede mål imod Bundby. Vi aner INTET om hvad der sker inde bag murene i Parken, det kunne jo være at FCK virkelig forsøger at finde spillere til den hylde der er penge til. Der er vel også grænser for hvad klubben kan hente af spillere, det er jo i sidste ende spilleren der skal sætte sit navn på en kontrakt. Og Ingen af os fans ville kunne gøre det bedre end CV, så han har min fulde opbakning. Vil måske ikke altid være enig med ham, men syntes selv at han gør et kanont arbejde for klubben.
    Men glæder mig da til at der snart kommer et pressemøde :-)
    Nu handler tråden i bund og grund om hvem der er den fuldgode erstatning for N'Doye. Det jeg kritiserer er at man hentede Diouf ind som N'Doye erstatning, hvilket var en momumental fejl i og med han slet ikke er centerangriber. En fejl til vanvitige 18 mio kr!!! Nu vil man så prøve sig med en lille kontraspiller i stedet. Syntes at der har været lige lovligt mange dyre missere.

    Grindheim købt som erstatning for Kvist er endnu en af slagsen.

    Jørgensen er en lejet spiller med en købsoption og han ser lovende ud, men han har stadig meget at bevise for jeg er villig til at løfte ham op som en stjerne signing.

    Tidligere virkelig gode køb med CV som sportsdirektør: Hangeland, Zanka, Pospech, Wendt, Anton, Claudemir (under Ståle), N'Doye. De køb tilskriver jeg dog i mindst ligeså høj grad Ståle. Deciderede fejlkøb under Ståle vel egentlig kun Larsson?

    Efter Ståle, så har en meget høj grad af de spillere der er blevet købt dyrt ind til nøglepositioner vist sig at være enten fejl castet eller bare ikke nær gode nok (IMHO): Johnny Thomsen, Stadsgaard, Diouf, Mos, Grindheim.

    Jeg siger ikke at CV ikke har min opbakning, for det har han, siger bare at jeg syntes nogen bør tage fat i ham og få ham på rette kurs igen. Eventuelt et job for vores tidligere sportsdirektør, der jo sidder i bestyrelsen...

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjaerulf Se meddelelser

    Tidligere virkelig gode køb med CV som sportsdirektør: Hangeland, Zanka, Pospech, Wendt, Anton, Claudemir (under Ståle), N'Doye. De køb tilskriver jeg dog i mindst ligeså høj grad Ståle. Deciderede fejlkøb under Ståle vel egentlig kun Larsson?

    Efter Ståle, så har en meget høj grad af de spillere der er blevet købt dyrt ind til nøglepositioner vist sig at være enten fejl castet eller bare ikke nær gode nok (IMHO): Johnny Thomsen, Stadsgaard, Diouf, Mos, Grindheim.

    Jeg siger ikke at CV ikke har min opbakning, for det har han, siger bare at jeg syntes nogen bør tage fat i ham og få ham på rette kurs igen. Eventuelt et job for vores tidligere sportsdirektør, der jo sidder i bestyrelsen...
    Jeg tror du kraftigt overvurderer Ståles betydning. Ståle var cheftræner, og det var ikke mit indtryk at han brugte tonsvis af timer på at side og vurderer spillere og lege sportsdirektør. Han havde nok at se til i sit arbejde. Jeg tvivler i hvert fald på at Ståle er gået over til CV og sagt, at der fx render en spændende back rundt i tjekkisk fodbold, eller en stjerneangriber i den græske liga.

    Han har muligvis givet den sidste accept, men det er CV der har fulgt og fundet navnene. Synes det er lidt sølle kun at vurderer CV på hans dårlige køb, og give æren til en anden for hans gode køb. Jeg har også meget svært ved at se, hvad du har at bakke din holding op med. Mindes ikke at have set interviews eller lignende, hvor det blev nævnt at Ståle var altafgørende for hvem vi hentede.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg tror du kraftigt overvurderer Ståles betydning. Ståle var cheftræner, og det var ikke mit indtryk at han brugte tonsvis af timer på at side og vurderer spillere og lege sportsdirektør. Han havde nok at se til i sit arbejde. Jeg tvivler i hvert fald på at Ståle er gået over til CV og sagt, at der fx render en spændende back rundt i tjekkisk fodbold, eller en stjerneangriber i den græske liga.

    Han har muligvis givet den sidste accept, men det er CV der har fulgt og fundet navnene. Synes det er lidt sølle kun at vurderer CV på hans dårlige køb, og give æren til en anden for hans gode køb. Jeg har også meget svært ved at se, hvad du har at bakke din holding op med. Mindes ikke at have set interviews eller lignende, hvor det blev nævnt at Ståle var altafgørende for hvem vi hentede.
    Du tager fejl! Jeg er sikker på Ståle var velorienteret på markedet. Samt, oftest, deltog i vurdering og udvælgelse af emner!
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Jeg er optimistisk og tror på at Jacobs kender den belgiske talentmasse som sin egen bukselomme. Ved af sin klubtræner erfaring har han ca. 10 års erfaring med diverse ungdomslandshold.

    Desuden ser jeg rigtig gerne at FCK henter store talenter og udvikler dem til øverste eller næstøverste hylde. Jeg synes klubben position i Danmark og regelmæssig europæisk deltagelse gør det til en oplagt mulighed.

    Kort sagt gerne et Romelu Lukaku tilfælde i FCK

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    22

    Re: Hvem er den fuldgode erstatning for N'Doye?

    Jeg mener ikke at der er nogen angriber i Superligaen der kan betragtes som afløser til N'Doye.

    Vi skal huske at N'Doye ikke var meget værd når han kom til FCK, men vidste sig senere at være et superkøb.

    Nu har FCK købt Igor Vetokele og vi må håbe at Jakobs og co. også har skudt papagøjen... (ikke Igor)

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Er Würtz den rigtige erstatning?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 14.06.07, 11:22
  2. Erstatning for Silberbauer og Bech
    By mads-fck in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.06.05, 14:04
  3. Blablabla erstatning er nu online!
    By Esmis in forum Kontoret
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 18.02.04, 14:32
  4. Erstatning for Mykland!
    By SuperSteen in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 03.02.04, 15:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •