Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Tak for alt N'Doye!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Tak for alt N'Doye!

    Stort tillykke med den nye kontrakt. Det er super velfortjent. Selvom jeg gerne så, Damen fortsætte i FC, var det jo uundgåeligt, at en spiller der i den grad overstrålede alle i superligaen (når han gad :-), skulle videre.
    Tak for 3,5 år i FC. Jeg husker rigtig mange gode detaljer - men klarest står målet i Grækenland og den efterfølgende hilsen til publikum. Men ja, der har været rigtig mange fantastiske præstationer.

    Held og lykke fremover og endnu en gang - tak for tiden sammen.

  2. De følgende 218 brugere er enige:
    +Christoffer+, .casper, /J!, 2920, 40!, 44fire44, :..ReX..:, Ace20, aegh, Ailton, AlexFCK, Allano, AndersJ, Andreas1901, anyholm, Atiba13, Azaghal, bagger, Bakkedal, Bazooka, Bill Ward, Bingohanz, bmw 25, Boffer, Bryde10, Bubbibjørnen, Bumme, butch2200, C'der, cat3, Chahboun, Champlos, christiano, clausdj, ClausW, cleansation, CocioHyl, copje, cphdreaming, cphwizard, d-man, DaneX, DanielVP, dasgringo, Defreni, Den Lille fckfan, Devil, DG-FC, Dirk Diggler, Don J., Don Overgaard, Don Vilf, donl, DonMunk, DSL, Dunsedrengen, Emilo, erikwa, FC Eagles, fc-junkie*, Fck-dawg, Fck-fan, fck-freak1539, FCKiBrøndby, FCKluge, FCKmanden, FCKPSG, FCKrogh, fck_hundested, fcvange, feilberg, fenne, filibuster, Fiscker, Flerbizky, Fnug, Forza FCR, funken, Gandhi, giggs, Grief, Guld, Guldhjalte, guldland, Gummidyr #4, gunner, happymand, HCHaddock, Hippien, hpless, hz, Insomniac, isen, Jacob32, JanK, Jazzie, JEBR, jensenqwqe, Jesper88, Jinx, JoakimK, Jogo Bonito, Joppe, JRoos15, Jurg, Jønch, K-for, k@sper, kalaha, kalle, Kashif, King Glostrup, KK, Klindten, Klossen, Korup, krofatter, Krølben, KUF / AA, Køb En Havn, Lagoon, Langemand, Lars R, Lau85, Lau_HC, Leo, Lex, lhama, Ludo, lunde, M-FUCKER, MacGyver, MadsEmil, Maestro, Mandrilen, martinpagh, Maske, MathiasD, Mattsson#1988, MCN, MHA, Mighty Lions, MikeJensen, Mikkandro, mikl, Moebius, Molle^, momofritz, Morten N, motormund, mr205, MZ, n1n10, ntrm, ougar, Pabres, Parappa, Peter P, Pihl, PlaiBoi, Pommie, Powderfinger, Profetens Skæg, puma4ever, putte, Pål-bhoy, rbaden, realmike, rmjdk, Rostock, rsj, Saffi, SantoZuma, Sebastian, Sjakalen, skm, Skotte, slef12, Slush, Smackdaddy, Smount, Socdk, spiff, Steffen_Corleone, Stoffer, Strictly, Ståle, sunepede, [email protected], SYKE, Søndergaard, Tboat, Thb, Thomas, thomasroy, Thomas_E, thooomsen, thped5, thundersen, Thunderstokke, Tille, Tjuf, tobynator, Toeffe_WA, Trendkilla, tyler durden, UnaX, unknown, vandr, VFM=SANTOS, webmik, WILL, Witzansky, yes2no, zebos, ZFDK, østersø007, øvreC

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Som man kan læse sig frem til på FCK.DK er det i dag sidste mulighed for at hylde klubbens mest scorende spiller nogensinde! Jeg håber derfor virkelig at alle vil genoverveje om man ikke kan finde en 2 timer til at give manden/Damen den hyldest han fortjener!

    Vi ses i aften !

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    362

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Hvem ved. Det kan være han inde for nogle år er tilbage på en lejeaftale som hans gode ven Fall, der kun nåede 15 kampe hos samme klub før han blev lejet ud. Håber dog at han får succes i det Moskva. Tak for de gode oplevelser i FCK trøjen :-)
    - Torben

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Der skal også lyde et stort tak for alt til N'Doye herfra, men der er også lidt malurt i bægeret, desværre.

    Jeg synes, at N'Doye efterlader os på en lettere kikset og uværdig måde, og jeg synes ikke, at hans opførsel og attitude i dette transferforløb har været specielt køn. Han har ofte talt om, hvilken betydning hans tid i FCK har haft, og i et interview på FIFA.com har han tilkendegivet, at det ville være disse år han ville huske tilbage på efter sin karriere. Men på det sidste har det mest af alt virket som om, at det hele gik ud på at komme væk for enhver pris. Det ærgrer mig meget, at han tilsyneladende har været totalt umotiveret og ikke har ønsket at spille af frygt for at blive skadet, og jeg synes samtidig, at det er synd, at han ikke forlader os med to friske kampe i erindringen - det havde klædt ham at hjælpe holdet en sidste gang. I stedet slutter han sin karriere i København med de 5-6 rædselsfulde kampe fra afslutningen af sidste sæson i frisk erindring, og det synes jeg ikke er en værdig afsked for klubbens bedste angriber nogensinde - det har i hvert fald ødelagt lidt af hans eftermæle for mit vedkommende.

    Men når det så er sagt, så skal man selvfølgelig heller ikke glemme, hvad N'Doye har udrettet i og for København, og jeg ønsker ham naturligvis held og lykke i Moskva. Jeg føler dog mere lettelse over, at forløbet er afsluttet, så vi og klubben kan komme videre, end ærgrelse over at miste den bedste angriber i klubbens historie.
    Mvh.
    Dane


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    160

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Tak for alt dame, jeg ser dig som den bedste spiller vi nogensinde har haft.... Håber i i fremtiden for en angriber som dig, selvom det blir meget svært..

    HELD OG LYKKE I DET RUSSISKE... PS. TÆV FOR GUDS SKYLD ANZI..

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Som altid herinde en masse forpulede forbehold og detaljeknepperi.....istedet for en uforbeholden tak og hyldest til en af Københavns allerstørste, hvis ikke DEN største, profil nogensinde. Herfra en stor cadeau til kongen af København, Dame N'Doye, al held og lykke fremover og tak for dit uvurderlige bidrag!
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    36

    Re: Tak for alt N'Doye!

    tak for alt Dame N´Doye, hvad du ikke har gjort kan ikke beskrives, især mod de uvaskede fra pestegnen, du vil aldrig blive glemt! Du fortjener stor stor hyldest..!

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Som altid herinde en masse forpulede forbehold og detaljeknepperi.....istedet for en uforbeholden tak og hyldest til en af Københavns allerstørste, hvis ikke DEN største, profil nogensinde. Herfra en stor cadeau til kongen af København, Dame N'Doye, al held og lykke fremover og tak for dit uvurderlige bidrag!
    Det er fair nok, hvis afslutningen på N'Doyes tid i København ikke har påvirket dit syn på ham. Det har påvirket mit, og derfor skriver jeg, som jeg gør. Jeg synes ikke, at det er "forpulede forbehold og detaljeknepperi", men blot en konstatering af at N'Doye på ingen måde har ønsket at være i eller spille for København det sidste stykke tid. Og det synes jeg er et ærgerligt punktum for en stor spiller.
    Mvh.
    Dane


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Farvel og tak til Superligaens mest toneangivende spiller nogensinde. Enough said.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #10

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Repræsentanter fra FCKFC vil i pausen idag overrække N´Doye blomster og en gave som en lille tak for hans præstationer i FCK.

    Mvh,

    Kontoret
    FC København Fan Club

    Øster Alle 50
    2100 København Ø
    Tlf 35 43 23 43


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Den danske Superliga mistede i dag en stor del underholdningsværdi. Tak for alt, N'Doye! - Du har om nogen gjort en forskel!
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Citat Oprindeligt indsendt af 44fire44 Se meddelelser
    Den danske Superliga mistede i dag en stor del underholdningsværdi. Tak for alt, N'Doye! - Du har om nogen gjort en forskel!
    Jeg synes nu ikke han har været underholdende igen i indeværende sæson.
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Damen har på alle måder været en fantastisk oplevelse, håber altid han vil huske tilbage på sin tid i FCK, med varme (er jeg nu ret sikker på han gør, hans storhedstid har og vil altid være den i FCK), jeg vil savne hans spillestil og store glæde hver gang han scorede for FCK. Held og lykke også selvom du var allerede rejst for 5-6 måneder siden mentalt...

    Din fysiske styrke tror jeg ikke vi ser igen....forløbig.
    Forza FCK
    Bazooka

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Tak for alt N'Doye!



  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    272

    Re: Tak for alt N'Doye!

    Så fik N'Doye også en lille revsning af Ariél: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1797681.ece

    Jeg er enig med Dane. Det var en lidt fesen måde at afslutte det på. Men jeg synes dog ikke det var så besynderligt endda. Klebben har forsøgt at presse citronen prismæssigt, og det har givetvis resulteret i en lidt længere transferperiode end Damen måske har regnet med. Hvis han havde forventet et salg før, så kan jeg godt sætte mig ind i, at han allerede var mentalt videre.

    Uanset det, så vil jeg også tilslutte mig koret af fans, der takker for fantastisk underholdning fra en gedigen angriber, hvis klasse vi formentlig ikke får at se foreløbigt.

    Mvh Ask

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Buh'en af N'Doye
    By Groomer in forum De korte linier
    Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 07.05.10, 13:01
  2. Er N'Doye god nok til FCK?
    By havenielsen1320 in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 25.03.10, 23:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •