Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 99

Emner: FCK møder Lille OSC i CL-kvalen (udeb... nej, hjemmebane først)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Hvem skal man tro på?
    Hvad man vist skal tro på er, at man foretrækker ikke at skulle forklare at lodtrækningen er faldet ud med hjemmekamp til sidst, fordi man ikke kan gennemføre den. Derfor nævnes lodtrækningens rækkefølge, og dermed resultat, ikke på fck.dk – i det formentlige håb at det ikke bemærkes.

    -smølle

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    12

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Eftersom klubben alligevel ikke regner med avancement (så havde man vel investeret liiidt mere i truppen), passer det dem sikkert fint at starte hjemme, nu hvor man alligevel har britpop halløj i parken den 29. Aug. På denne måde kan man også håbe på at der kommer mange i Parken, da opgøret endnu er helt åbent...

    Naturligvis ved man godt hvad CL kan indbringe, men jeg fornemmer at man har valgt ikke at satse på det, hvilket dels ses i ombudgetteringen efter det tabte mesterskab, og dels i de meget forsigtige nyindkøb so far. Man har vel regnet på det, og fundet risikoen i forhold til investeringen for stor.

    Trist for os fans, men sådan er realiteterne i det 'nye' FCK. Men på den anden side er det vel også bedre end truende konkurs?

    Man kan dog undre sig over at koncerten ikke kunne bookes til et par dage før eller feter den termin, selvom man traf beslutningen da vi var på første pladsen. det virker også som lidt af en satsning, som enten skyldes arrogance eller amatørisme. Take your pick...

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Fuck dem og deres lorte koncerter.


  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Det er simpelthen så flot arbejde af Anders Hørsholt, hold da fest det må havde været svært at overbevise franskmændene om at de skulle opgive den store fordel de selv har udtalt var så vigtigt (se /simon's indlæg længere oppe).

    Jeg sidder her på arbejdet og klapper mine fede pølse finger sammen, mens jeg håner de bif fans med deres uduelige ledelse, der lige er omkring mig.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #20
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?



  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Svært ikke at have et voksende had til Hørsholt dag til dag.
    Sidst redigeret af cleansation : 10.08.12 kl. 14:00


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af BOSE1128 Se meddelelser
    - Den koncert skal bare flyttes - jeg nægter at tro på, at en koncert kan indbringe 150.000.000,- ... Tag dig sammen Anders!
    Til gengæld kan koncerten indbringe noget med 100% sikkerhed :-) I modsætning til hjemmekampen, som formentlig kan indbringe 100.000.000 med måske 3% sandsynlighed.

    Igen ikke fordi jeg er spor enig i Hørsholts tåbelige beslutning, men økonomien skal ikke bruges som argument, der taber fodboldkampen stort. Grunden til at det kun er 100.000.000 er at vi dels får 30-40 i Europa League, og dels skal deles med FCN om de ca. 80 millioner i market-pool. Og vi får oven i købet kun 45%, mens FCN løber med 55%.

    Man kan sagtens diskutere de 3% også. Man kan hævde både 1% og 5% og andre spændende tal. Men det er i det lag, og det betyder, at man rent økonomisk sagtens kan argumentere for beslutningen. At det så viser at fodbold ikke bliver prioriteret en skid højere end resten af koncernen, det er så trist. Det er der brokken over Hørsholt skal sættes ind.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    At det så viser at fodbold ikke bliver prioriteret en skid højere end resten af koncernen, det er så trist. Det er der brokken over Hørsholt skal sættes ind.
    Tør du afvise at problemstillingen helt kunne være undgået, hvis man ved planlægningen af Coldplay-koncerten havde kigget på kalenderen og tænkt sig lidt om? Jeg synes det lyder meget mærkeligt at Coldplays planlæggere skulle have været helt ufleksible i de indledende sonderinger om mulige datoer for en koncert i Parken. Og så er problemet nok ikke prioriteringen af fodbold så meget som en kompetencemæssig udfordring.

    Men det er da al ære værd at man efter at have klokket i det vælger denne kommunikation:



    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Tør du afvise at problemstillingen helt kunne være undgået, hvis man ved planlægningen af Coldplay-koncerten havde kigget på kalenderen og tænkt sig lidt om?
    Absolut ikke. Og jeg har bestemt ikke høje tanker om Hørsholts generelle kompetencer.

    Det havde været smart nok lige at overveje muligheden for at vi skulle spille den kamp, og så lægge koncerten en snert smartere.

    Min pointe er bare a økonomien i situationen falder KLART ud til koncertens fordel, så $$$ er et elendigt argument for at Hørsholt er et fjols.

    Og så forstår jeg ikke hvorfor han skulle undskylde situationen nu. Beslutningen er taget, og den er ikke blevet dummere af at han tabte sin "gambling". På samme måde som at beslutningen ikke ville have været klogere hvis Lille var kommet op a bowlen først, og der derfor ikke havde været et problem. I det tilfælde havde Hørsholt i min verden været nøjagtig lige så dum.

    Hvis Hørsholt mener at han tog den rigtige beslutning i december, så giver det jo ikke mening at undskylde for det nu.

    Så det jeg bare ikke rigtig forstår, det er at folk lader et terningekast afgøre hvor dum de synes Hørsholt er.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Min pointe er bare a økonomien i situationen falder KLART ud til koncertens fordel, så $$$ er et elendigt argument for at Hørsholt er et fjols.
    Jeg vil så nødig gentage hvad jeg skrev her, så jeg nøjes med at linke til det :-)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Og så forstår jeg ikke hvorfor han skulle undskylde situationen nu. Beslutningen er taget, og den er ikke blevet dummere af at han tabte sin "gambling".
    Jeg synes der er to gode grunde: Den ene er at det bare ville være god kundepleje, nu hvor problemstillingen eksploderede op i fjæset på os. I den forbindelse er det ikke lige meget om situationen er hypotetisk eller reel. Den anden er at en (oprigtig!) beklagelse kunne give håbet om at man har lært noget af det. At man bare fejer det ind under gulvtæppet og lader som ingenting giver da al grund til at tro at noget lignende sagtens kan ske igen - for man har jo ikke begået nogen fejl, forstår du nok.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg vil så nødig gentage hvad jeg skrev her, så jeg nøjes med at linke til det :-)
    Jamen, der er jeg jo som sidst helt enig med dig. Jeg hævder jo bare at en økonomisk vinkel vil ende med at vælge Coldplay. Så det giver ikke mening at snakke om hvor mange penge vi kunne tjene på CL.

    Snakken skulel handle om det du nævner. F.eks.: Ligner vi lallende amatører? Ja. Giver vi gratis ammunition til alle der hævder at vi slet ikke er fans af en klub? Ja.

    Jeg synes der er to gode grunde: Den ene er at det bare ville være god kundepleje, nu hvor problemstillingen eksploderede op i fjæset på os. I den forbindelse er det ikke lige meget om situationen er hypotetisk eller reel. Den anden er at en (oprigtig!) beklagelse kunne give håbet om at man har lært noget af det. At man bare fejer det ind under gulvtæppet og lader som ingenting giver da al grund til at tro at noget lignende sagtens kan ske igen - for man har jo ikke begået nogen fejl, forstår du nok.
    Det kan godt være det vil være god kundepleje, men det vil jo være pivende falskt. Jeg gider sgu da ikke have en undskyldning, hvis han ikke mener det. For jeg tror du har helt ret. Hvis den samme situation opstår igen, så er mit gæt da at PSE går efter pengene - igen. Og hvis det er situationen, så vil en undskyldning da bare være en hån.

    Jeg tror ikke ledelsen synes de har begået en fejl, fordi det IKKE handler om fodbold, men om økonomi. Og hvis de ikke synes de har lavet en fejl, og ikke vil handle anderledes næste gang, så skal man da ikke undskylde. Så skal man da bare stå ved sin beslutning.

    Og så kan det ikke bringe mit pis i kog, at de bare vælger at holde kæft. Tænk hvor sure folk ville blive, hvis de nu stod frem og sagde, at det jo bare var tough luck, og at de trods alt tjente mange sikre penge på koncerten, så det var den rigtige beslutning.

    Næ, hvis jeg havde taget den elendige beslutning i første omgang, så havde jeg handlet på nøjagtig samme måde nu. Fejlen blev begået i december, ikke i dag. Og den blev ikke værre i dag pga. en lodtrækning.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg synes der er to gode grunde: Den ene er at det bare ville være god kundepleje, nu hvor problemstillingen eksploderede op i fjæset på os. I den forbindelse er det ikke lige meget om situationen er hypotetisk eller reel. Den anden er at en (oprigtig!) beklagelse kunne give håbet om at man har lært noget af det. At man bare fejer det ind under gulvtæppet og lader som ingenting giver da al grund til at tro at noget lignende sagtens kan ske igen - for man har jo ikke begået nogen fejl, forstår du nok.
    /Simon
    Hvilket man formentlig heller ikke har, hvis vi skulle trække hjemmebane i den pokalrunde der venter os i dagene inden Sensation vender tilbage, og hvis det ligesom sidste år ikke kan lade sig gøre at spille i Parken. Det er nemlig planlagt ud fra præcis samme mønster som i 2011.

    Men ligesom sidst er der vel altid mulighed for at falde tilbage på klager over manglende fleksibilitet hos DBU mv.

    Bemærk i øvrigt den påfaldende forskel på iveren efter at meddele lodtrækningsskæbnen og datoer i detaljer her og her.

    mvh,
    -smølle

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Kunne godt se det sjove i at Chris Martin (ved ikke hvorfor jeg ved hvad han hedder) lægger sig med halsbetændelse 2 dage før koncerten...

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Ougar - jeg er helt og aldeles enig. Var jeg ejer/bossen/bestyrelsesformand/opvasker eller lignedne i Parken, så var jeg gået amok! Det er simpelthen amatøragtigt, at man ikke sikrede sig at dette IKKE kunne ske under planlægningen af koncerten. Det viser desværre kæmpe mangler fra ledelsen! Ikke så meget den økonomiske del, men at man ikke kan overskue selv simpelt planlægning!

    1) Band vil gerne spille i Parken
    2) Check datoer for vigtige kampe i Europa (Jeg er rimelig kold overfor pokalen, selvom BIF-stuntet selvfølgelig var uheldigt)
    3) Find en dato, som ikke kan ligge oveni de 4 datoer hvor der kan/skal spilles kvalifikation.

    Helt ærligt, det svare fanme til at jeg arrangere julefrokost for gutterne d. 24 december!

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Jeg er enig i, at der er en pinlig omgang for FCK. Til gengæld mener jeg ikke, at det har den store sportslige betydning. Lille er under alle omstændigheder kæmpe favoritter, og det kan sagtens være en fordel at have skabt et udgangspunkt på hjemmebane. Så ved man, om man skal jagte et resultat eller kan spille henholdende. Den traditionelle tankegang er jo, at man går efter uafgjort på udebane og sejr hjemme, men vi kan ikke kalkulere med en hjemmesejr mod et så stærkt hold som Lille.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK møder Rosenborg i fjerde runde af CL-kvalen
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 24.08.10, 14:21
  2. Ønskemodstander i fjerde runde af CL-kvalen
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 11:00
  3. Mulige modstandere i fjerde runde af CL-kvalen
    By Killer in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 05.08.10, 19:44
  4. FCK møder BATE Borisov i 3. runde af CL-kvalen
    By ffcckkff99 in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 28.07.10, 10:00

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •