Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 99

Emner: FCK møder Lille OSC i CL-kvalen (udeb... nej, hjemmebane først)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Uagtet hvor og i hvilken rækkefølge de kampe skal spilles, så er opgørene i min verden at betragte som træningskampe til EL-gruppespillet, hvor nogen har været så flinke, at vedhæfte en ca 10% chance for et vanvittigt mirakel.
    Den virkelige CL-kvalifikation blev spillet i foråret og pisset væk af CV og den øvrige ledelse, der ellers var meget verbale omkring, at en lille flok idioter ikke skulle koste os 150 mill.
    Men det gjorde de så alligevel.

    Jep, jeg er stadig bitter og indebrændt ;-)


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    298

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Hej Anders,

    Er det ikke snart på tide, at du som ansvarlig koncerndirektør får pillet ordet "Sport" ud af PARKEN Sport & Entertainment A/S?

    Det fremgår jo også med al tydelighed, at det er alt andet end sport, der satses på, når man kigger på din underholdningsvirksomheds hjemmeside.

    Bevares - der er da reklame på forsiden for både fodboldholdet F.C. København, rundvisning i PARKEN og sågar et link videre til fodboldklubbens officielle merchandise-butik, men det er da mest forskellige underholdningstilbud du prøver at sælge.

    Jo jo - der er da også både speedway og landsholdsfodbold/pokalfinale fra tid til anden, men de aftaler kan du da bare forsøge at slippe ud af, og så gå all in og tage kampen op med Wallmanns i Cirkusbygningen - du har jo noget større kapacitet at byde på end dem.

    Så slipper du også for konstant at skulle friholde datoer pga. det dersens fodbold-noget! Du er jo nået til et stadie, hvor du end ikke skal tage stilling til (evt.)sportslig fordel af hjemmebane i et returopgør om kval til den ypperste klubturnering i verden, eller andre forhold: nu bytter du bare kampe, så det passer ind i den i forvejen planlagte kalender, og så får du det skrevet på hjemmesiden for fodboldklubben.

    Super arbejde - keep it up :-)
    Vedhæftet fil 4903

    Jeg er enig i at N'Doye er god, men det forhindrer ham ikke i at være et arrogant møgsvin

    - sjampen, 27.10.2011, 23:53

    Spar på mindreværdskomplekserne kære medfan, klasse fornægter sig ej og hold kæft hvor er han god :(
    - Guldager80, 27.10.2011, 22:51

    http://a.bimg.dk/node-images/90/3/60...dby-trning.jpg
    Dét er humor's Avatar

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Lavede for "sjov" en hurtig lille sammentælling på nipserstat over FCK's europæiske knockout runder.

    Vi har alt i alt spillet 45 knockout runder gennem årene. Med vanligt lodtrækningsheld er vi i 27 af disse sluttet på udebane, og kun i 18 tilfælde sluttet hjemme.
    Vi er avanceret til næste runde i 17 af de 27 opgør der er sluttet ude, svarende til 63%. Samtidig er vi kun i 9 af 18 tilfælde (50%) avanceret, når vi er sluttet hjemme (hej hej Gorica og Hamburger SV).

    Hvad kan man så bruge dette til? Formentlig ikke en fløjtende fis, og det ændrer ikke på at Anders Hørsholt er en tåbe! Men man kan da altid håbe at vi kan fastholde den gode statistik!


    Al kredit som vanligt til nipserstat, og forbehold for samnmentællingsfejl som udelukkende skyldes at jeg undervejs blev forstyrret af det der arbejdspjat!


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    En fed ting ved lodtrækningen er, at kampen i Lille spilles på det spritnye stadion http://www.grandstade-lillemetropole.com/ - som en af de allerførste kampe på det stadion.

    Afgørende CL Playoff på et spritnyt stadion med plads til 50.000. Det er alligevel en god bonus ved en away, som resultatet i den første kamp forhåbentlig kamp vil give et boost.

    FOOTBALL[1].jpg
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Hvad end der har gjort at vi nu står i den her situation, så er det utilgivelig dårlig drift af projektet FCK, at man p.t. vælger strudse-strategien.

    Jeg synes faktisk ikke man behøver at undskylde - det ville næsten kun gøre det endnu værre, for en professonel ledelse har vel sine grunde som de til enhver tid kan stå ved - men at man prøver at tie et gigadonisk nossespark i face på sine fans ihjel er et kæmpe fejlskud som de kun kommer til at lide endnu mere under. I en tid hvor alt omkring fodbolden er lort og tilskuertallet daler, så er det da ufatteligt at man nægter at lære af sine fejl, og at man nægter at lytte til personer med kompetencer hvor ens egne ophører.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Ingen tvivl om at det er utjecket - for andet år i træk at havne i en dum situation. Signalet til spillerne og den nye træner - at coldplay kommer i første række (uagtet at det er et fantastisk band) - er uheldigt.

    Alligevel så viser denne undersøgelse (som jeg i øvrigt er ret sikker på at ledelsen ikke kender til), at der ikke er noget statistisk belæg for, at det er bedst at slutte hjemme: http://epub.ub.uni-muenchen.de/11483/1/tr080.pdf
    Tværtimod er indstillingen til UEFA, at det bedst seedede hold fremover kan få lov at vælge om de vil spille ude eller hjemme. Og når man så samtidig scorer nogle gode gryn på chris og co, så må kritikken af ledelsen trods alt modereres...

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    257

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Forstår ikke folk er så utilfredse. Selvf. Ærgerligt at den afgørende kamp ikke bliver en fest i parken, men i Frankrig, men var der kommet flere end 25.000? rent sportsligt er det alt andet end lige en fordel at slutte ud, da man har fordel af udebanemål, især i en forlænget spilletid, hvor 1-1 sender os videre! Første kamp plejer også altid at starte forsigtigt, så 0-0 eller 1-1 hjemme, og så skal vi bare have x og så satse på et mål i ekstra tid!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Superbæst Se meddelelser
    Hvad end der har gjort at vi nu står i den her situation, så er det utilgivelig dårlig drift af projektet FCK, at man p.t. vælger strudse-strategien.
    Samtidig er der jo ingen grund til at man prøver at undgå at omtale det. Det er jo vores egen plan:
    Det handler om, at det nok er den bedste løsning.
    Havde man ikke haft den koncert, havde man vel også bedt om så at få kampen flyttet.

    mvh,
    -smølle

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #39
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af 3460s32 Se meddelelser
    Forstår ikke folk er så utilfredse. Selvf. Ærgerligt at den afgørende kamp ikke bliver en fest i parken, men i Frankrig, men var der kommet flere end 25.000? rent sportsligt er det alt andet end lige en fordel at slutte ud, da man har fordel af udebanemål, især i en forlænget spilletid, hvor 1-1 sender os videre! Første kamp plejer også altid at starte forsigtigt, så 0-0 eller 1-1 hjemme, og så skal vi bare have x og så satse på et mål i ekstra tid!
    Jeg er enig.

    Måske er det en erindringsforskydning, men jeg har alt for mange gange stået i Parken efter en uafgjort på udebane (hvor alle har sagt at det var et fremragende resultat) og forgæves håbet på en FCK-sejr.
    Sidst redigeret af d-man : 10.08.12 kl. 20:40
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  17. #40
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Havde man ikke haft den koncert, havde man vel også bedt om så at få kampen flyttet.
    Havde man ikke haft den koncert ville den bedste løsning vel være at spille returkampen hjemme.

    Men når man nu står i en situation hvor vi ikke kan spille returkampen i Parken, hvad ville så have været den åbenlyst bedre løsning der gør den udtalelse så forfærdelig?

  18. #41
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Hvis jeg var aktionær i PS&E var jeg sgu' blevet rimelig sur, hvis jeg fandt ud af, at koncernen havde sagt nej til en meget indbringende koncert med et verdensnavn ud fra en vurdering af, at der måske kunne komme en hjemmebane-fordel i en evt. lodtrækning til CL-playoff. Benhård kalkyle, der, uanset at jeg synes Coldplay er frygtelig kedelige og FCK er frygtelig spændende.

    Det er nu engang ikke muligt at drive en forretning alene på at have et fodboldhold i DK - som jeg ser det, er Coldplay-koncerten den symbolske pris vi betaler for, at vi nu for 7. år i træk er sikret europæisk gruppespil.

    Derudover har jeg da også selv den her fornemmelse af, at vi plejer at slutte bedre på udebane.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Hvis jeg var aktionær i PS&E var jeg sgu' blevet rimelig sur, hvis jeg fandt ud af, at koncernen havde sagt nej til en meget indbringende koncert med et verdensnavn ud fra en vurdering af, at der måske kunne komme en hjemmebane-fordel i en evt. lodtrækning til CL-playoff. Benhård kalkyle, der, uanset at jeg synes Coldplay er frygtelig kedelige og FCK er frygtelig spændende.

    Det er nu engang ikke muligt at drive en forretning alene på at have et fodboldhold i DK - som jeg ser det, er Coldplay-koncerten den symbolske pris vi betaler for, at vi nu for 7. år i træk er sikret europæisk gruppespil.

    Derudover har jeg da også selv den her fornemmelse af, at vi plejer at slutte bedre på udebane.
    0-0 hjemme mod Brugge, 3-2 ude. Lad os bare holde den statistik :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Hold kæft hvor er folk negative, har altid set det som en fordel at starte hjemme, specielt i kval kampe i starten af sæsonen hvor modstanderne ikke rigtig kender vores styrker pga nye spillere osv.

    ser det klart som en fordel at starte hjemme!!

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Er der nogen steder man kan finde en statistik over, om det rent faktisk er en fordel at slutte hjemme? Her mener jeg en statistik for alle hold i Europa

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: FCK møder Lille OSC i CL-kvalen (udeb... nej, hjemmebane først)

    I tilfælde af lige i de to opgør bliver der forlænget spilletid. Her vil FCK mål tælle dobbelt. Hvordan det kan være en ulempe, har jeg sådan helt objektivt svært ved at se.

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK møder Rosenborg i fjerde runde af CL-kvalen
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 24.08.10, 14:21
  2. Ønskemodstander i fjerde runde af CL-kvalen
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 11:00
  3. Mulige modstandere i fjerde runde af CL-kvalen
    By Killer in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 05.08.10, 19:44
  4. FCK møder BATE Borisov i 3. runde af CL-kvalen
    By ffcckkff99 in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 28.07.10, 10:00

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •