Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 99

Emner: FCK møder Lille OSC i CL-kvalen (udeb... nej, hjemmebane først)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    FCK møder Lille OSC i CL-kvalen (udeb... nej, hjemmebane først)

    Pis Lille fra Frankrig, Kunne næsten ikke være dårligere, taget i betragtning at vi har dårlige erfaringer med franske hold, Her tænker jeg på St. Ettienne og Marseille ://. Men uanset, hvad så ville det jo blive en svær modstander

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Ja og i og med der er Koncert i Parken i retur kampen, så mon ikke de får den flyttet så vi starter på hjemmebane Først. Bare skidt ville helst fortrække at starte ude først. Med mindre vi vil spille kampen på Brøndby Stadion, som jeg ikke tror vi gør :p

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja og i og med der er Koncert i Parken i retur kampen, så mon ikke de får den flyttet så vi starter på hjemmebane Først. Bare skidt ville helst fortrække at starte ude først. Med mindre vi vil spille kampen på Brøndby Stadion, som jeg ikke tror vi gør :p
    Jeg må indrømme jeg er mere til at vi spiller den kamp på brøndby stadion, jeg tror ikke vi står en kinamands chance for at "snyde" frankerne på udebane som vi kunne belgerne, der tror jeg mere vi kan fedte en 0-0 ude og så overraske "hjemme" i sidste kamp.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Pis Lille fra Frankrig, Kunne næsten ikke være dårligere, taget i betragtning at vi har dårlige erfaringer med franske hold, Her tænker jeg på St. Ettienne og Marseille ://. Men uanset, hvad så ville det jo blive en svær modstander
    Jaja, men Lens fik tæsk...

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jaja, men Lens fik tæsk...

    ougar
    Lens er længe siden, det var med Gravgaard og Langeland i forsvaret. Iøvrigt var Lens så vidt jeg husker et blødt midterhold som var kommet med via pokalen.

    Det sagt så kan vi da gå videre hvis alt klapper, alle mand i Parken og så mange som muligt derned. PUHA det bliver spændende!

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Vi skal også huske på, at alle de useedede helst ville trække os. Derfor sikkert lidt undervurdering :) derudover er FCK vel bedst, når vi ikke skal skabe kampene. Lille er vel lige sågodt som de andre. Spiller vi som mod Brügge, så står den på EL- hvilket vel egentlig også er mest realistisk for det nuværende FCK-hold. Selvom vi selvfølgelig alle håber på mere!

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Vi skal også huske på, at alle de useedede helst ville trække os. Derfor sikkert lidt undervurdering :) derudover er FCK vel bedst, når vi ikke skal skabe kampene. Lille er vel lige sågodt som de andre. Spiller vi som mod Brügge, så står den på EL- hvilket vel egentlig også er mest realistisk for det nuværende FCK-hold. Selvom vi selvfølgelig alle håber på mere!
    Enig - der var jo ikke et af de 5 hold, jeg gerne ville møde! På den ene eller anden måde, så havde det været svært. Vi har dog haft det mega svært imod franske hold!

    Jeg er så en af de få, som rent faktisk håber på at starte hjemme og slutte ude! Vi skal alligevel håbe på en del held, så jeg ser det som en fordel, hvis vi kan starte hjemme og hive en forsigtig 0-0 hjem. Lille vil være tilfredse og behøver ikke at satse, de kan klare ærterne på hjemmebane. Omvendt starter vi i Lille, så skal de sikrer sig CL med det samme og vil komme med alt. Nu kan de få en ok 0-0 i Parken og så undervurdere os hjemme :)

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Enig - der var jo ikke et af de 5 hold, jeg gerne ville møde! På den ene eller anden måde, så havde det været svært. Vi har dog haft det mega svært imod franske hold!

    Jeg er så en af de få, som rent faktisk håber på at starte hjemme og slutte ude! Vi skal alligevel håbe på en del held, så jeg ser det som en fordel, hvis vi kan starte hjemme og hive en forsigtig 0-0 hjem. Lille vil være tilfredse og behøver ikke at satse, de kan klare ærterne på hjemmebane. Omvendt starter vi i Lille, så skal de sikrer sig CL med det samme og vil komme med alt. Nu kan de få en ok 0-0 i Parken og så undervurdere os hjemme :)
    Ud fra denne lille snip fra FCK.DK
    "Platinmedlemmer af KlubFCK har gratis adgang til opgøret i PARKEN"
    så kunne det tyde på at man satser på at spille hjemme først.

    se mere her: http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=12985


    (Hvis altså ikke Anders hive en eller anden syg kanin op af hatten der gør vi både kan afvikle en koncert og fodbold kamp inden for få timer/en dag.)

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: FCK møder Lille OSC i CL-kvalen (udebane først)

    Vi har fået et lille psykologisk forspring allerede. Til Lilles hjemmeside udtaler cheftræner Rudi Garcia at han ser det som en ulempe at Lille spiller første kamp hjemme:

    "L’inconvénient du tirage réside aussi dans le fait de recevoir au match aller. Dans ce genre de confrontation, il est toujours préférable d’accueillir son adversaire au retour."
    Oversat med mit skolefransk: "En anden ulempe ved lodtrækningen er at vi begynder hjemme. I denne type opgør er det altid en fordel at slutte på hjemmebane." Link: losc.fr

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #10
    Pete er offline BIF var bare en bobel :-(
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    263

    Re: FCK møder Lille OSC i CL-kvalen (udebane først)

    Oversat med mit skolefransk: "En anden ulempe ved lodtrækningen er at vi begynder hjemme. I denne type opgør er det altid en fordel at slutte af på hjemmebane." Link: losc.fr

    /Simon
    Heldigvis ved Hørsholt, det fuck up, bedre.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    8

    Re: FCK møder Lille OSC i CL-kvalen (udebane først)

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Vi har fået et lille psykologisk forspring allerede. Til Lilles hjemmeside udtaler cheftræner Rudi Garcia at han ser det som en ulempe at Lille spiller første kamp hjemme:



    Oversat med mit skolefransk: "En anden ulempe ved lodtrækningen er at vi begynder hjemme. I denne type opgør er det altid en fordel at slutte af på hjemmebane." Link: losc.fr

    /Simon
    Men nu er det jo således, at vi har en koncert i Parken - Så vi jo bliver nødsaget til at bytte vores hjemmebane fordel væk i sidste kamp. :(

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Lens er længe siden, det var med Gravgaard og Langeland i forsvaret. Iøvrigt var Lens så vidt jeg husker et blødt midterhold som var kommet med via pokalen.
    St. Etienne sluttede ligesom Lens 5'er i den sæson hvor de kvalificerede sig, men i den sæson hvor vi så mødte dem, endte de på 17. pladsen, hvor Lens endte med en 18. plads(nedrykning) i den sæson hvor vi slog dem ud.

    Dermed ikke stor forskel på niveauet i mine øjne.
    Denis Fucking Vavro

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    50

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    - Den koncert skal bare flyttes - jeg nægter at tro på, at en koncert kan indbringe 150.000.000,- ... Tag dig sammen Anders!

  19. #14
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?

    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    12

    Re: Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?


Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK møder Rosenborg i fjerde runde af CL-kvalen
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 24.08.10, 14:21
  2. Ønskemodstander i fjerde runde af CL-kvalen
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 11:00
  3. Mulige modstandere i fjerde runde af CL-kvalen
    By Killer in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 05.08.10, 19:44
  4. FCK møder BATE Borisov i 3. runde af CL-kvalen
    By ffcckkff99 in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 28.07.10, 10:00

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •