Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Michael Jakobsen på en 4-årig kontrakt til FC København

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Michael Jakobsen på en 4-årig kontrakt til FC København

    Så kom det på den officielle hjemmeside at Michael Jakobsen hentes til FC København på en 4-årig kontrakt (sommeren 2016).

    Velkommen til!

    EDIT: Mente nok det var med K, men på hjemmesiden skrives det med C?
    EDIT2: Det er tidligere offentligtgjort i transfertråden, men manden skal vel også have sin egen tråd.
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 10.08.12 kl. 17:31

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Michael Jacobsen på en 4-årig kontrakt til FC København

    *Jakobsen

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Michael Jakobsen på en 4-årig kontrakt til FC København

    Jeg har altid ønsket ham i FCK. Han har været et af de største forsvarstalenter i DK og jeg synes altid han har gjort det godt. Måske er han kommet lidt i glemmebogen de seneste år, men det har nok ikke gjort ham dårligere at spille i Spansk fodbold. Et sted hvor modstanderene er teknisk stærke og man også forventer noget af forsvarsspillerne.

    Det er en forsvarsspiller i den bedste alder på en 4 årig kontrakt. Han kan bruges på midten (håber jeg) og som venstre back. Dvs. vi kan sælge Larsson (han har bare været nødvendig som 4. valg) og har en backup/konkurrent til venstre back, hvis Oviedo ryger (håber stadig han forlænger med 1-2 år).

    På papiret en solid signing - som jeg håber kommer hurtigt og godt i gang hos FCK.


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Michael Jakobsen på en 4-årig kontrakt til FC København

    Det kunne være en sand fornøjelse, hvis Michael Jakobsen gik ind i midterforsvaret og fik skabt lidt ro, samling og coolness. Lidt Gravgaard DNA ville være guld værd, og så må Kris og ragnar kæmpe om den anden plads. Jeg håber, at ariel vælger denne mulighed og kører med PB på Venstre back hvis oviedo skrider.

    Men OK! Jeg havde lidt samme forventning til Kris S og det skete aldrig.

    Men: In Ariel we trust!
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    84

    Re: Michael Jakobsen på en 4-årig kontrakt til FC København

    Jeg har aldrig set det store i Michael Jakobsen.

    Småtung og deraf ikke særlig bevægelig midterforsvarer. Langsom i vendinger, stive hofter. Kan overhovedet ikke kan spille back i FCK systemet, som nogle ellers mener.

    Regulær klumpfod i det opbyggende spil mod bare jævn, international modstand. Jeg er ligeglad med om han kan trille bolden nogle meter frem på Suppe niveau.

    Tja, han skal nok opgradere lidt i forhold til den forfærdelige samling af midterforsvarere, man har i forvejen. Men at Jakobsen nok er bedre, betyder ikke at han er god.

    Folk der er så enormt begejstrede for Jakobsen - hvad så I fra ham i AaB? Jeg så en opreklameret bonderøv med markante mangler i forhold til det internationale niveau, FCK bør sigte mod (noget der er indenfor rækkevidde af 2010 sæsonen).

    Uden at Jakobsen har noget med Stadsgaard at gøre, så blev sidstnævnte også opreklameret og tilskrevet evner og potentiale på disse sider, som han naturligvis aldrig havde. Jeg synes allerede, at jeg fornemmer lidt det samme med Jakobsen.

    Han er dybt ordinær.
    Af alle tyrannier er en folkeregering den kvalfuldeste, den åndløseste, ubetinget alt storts og ophøjets undergang Søren Kierkegaard: Om demokratiet
    Egeskov's Avatar

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    59

    Re: Michael Jakobsen på en 4-årig kontrakt til FC København

    [QUOTE=Egeskov;594459]Jeg har aldrig set det store i Michael Jakobsen.

    Jeg så en opreklameret bonderøv
    QUOTE]

    Jeg synes det er problematisk at kalde ham en bonderøv, med tanke på at han oprindeligt er fra B93!!
    Kongen Af Midtercirklen
    FC Portus Mercatorum

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Michael Jakobsen på en 4-årig kontrakt til FC København

    Jeg synes det er problematisk at kalde ham en bonderøv, med tanke på at han oprindeligt er fra B93!!
    Hvorfor det??

    Der er altid blevet råbt bonderøve, når vi har mødt B93! ;-)

    B1908 var iøvrigt hans første klub.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    84

    Re: Michael Jakobsen på en 4-årig kontrakt til FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKAJ Se meddelelser
    Jeg synes det er problematisk at kalde ham en bonderøv, med tanke på at han oprindeligt er fra B93!!
    Hehe, det er sgu i orden. Jeg kender udmærket hans baggrund. Men synes at han har irriteret mig i interview gennem Aalborg tiden, der for mig kunne forsvare prædikatet. Men no big deal. Det var ikke det mest væsentlige i min kritik mod købet af ham.
    Af alle tyrannier er en folkeregering den kvalfuldeste, den åndløseste, ubetinget alt storts og ophøjets undergang Søren Kierkegaard: Om demokratiet
    Egeskov's Avatar

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Michael Jakobsen på en 4-årig kontrakt til FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Egeskov Se meddelelser
    Jeg har aldrig set det store i Michael Jakobsen.

    Småtung og deraf ikke særlig bevægelig midterforsvarer. Langsom i vendinger, stive hofter. Kan overhovedet ikke kan spille back i FCK systemet, som nogle ellers mener.

    Regulær klumpfod i det opbyggende spil mod bare jævn, international modstand. Jeg er ligeglad med om han kan trille bolden nogle meter frem på Suppe niveau.

    Tja, han skal nok opgradere lidt i forhold til den forfærdelige samling af midterforsvarere, man har i forvejen. Men at Jakobsen nok er bedre, betyder ikke at han er god.

    Folk der er så enormt begejstrede for Jakobsen - hvad så I fra ham i AaB? Jeg så en opreklameret bonderøv med markante mangler i forhold til det internationale niveau, FCK bør sigte mod (noget der er indenfor rækkevidde af 2010 sæsonen).

    Uden at Jakobsen har noget med Stadsgaard at gøre, så blev sidstnævnte også opreklameret og tilskrevet evner og potentiale på disse sider, som han naturligvis aldrig havde. Jeg synes allerede, at jeg fornemmer lidt det samme med Jakobsen.

    Han er dybt ordinær.
    Det lyder lovende - Gravgaard fik vel de samme ord med på vejen!

    - Manden har været et af de største forsvarstalenter i lang tid. PSV hentede ham tidligt og da han skiftede tilbage til Aab var det en bitter Arnesen, som virkelig så noget stort i ham.

    - Han har spillet 77 blandet landskampe (U16-A landsholdet). Hvoraf 31 er på U21 (anfører) og 5 på A-landsholdet.

    - Han kan benyttes på 2 pladser og hans teknik kan umuligt være blevet dårligere af at have spillet i Spanien.

    1) Man må godt være kritisk - men det er et usagligt og latterligt angreb at komme med (Egeskov).

    2) Byd velkommen til en ny spiller og bak ham op! Går der ren lort i den, så kan man brokke sig - men sku da ikke inden manden har spillet 1 minut!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 102
    Sidste Meddelelse: 24.10.07, 09:35
  2. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 09.07.07, 10:52
  3. Frederik Berglund skifter til FCK på 4-årig kontrakt
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 110
    Sidste Meddelelse: 17.07.06, 23:03
  4. Peter Ijeh har idag underskrevet 3-årig kontrakt
    By FCK Forever in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 18.11.03, 18:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •