Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Bedre karma i klubben

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Bedre karma i klubben

    Syndes der er gemmen længere tid, har spredt sig en tendens til at se det meste i klubben negativt.

    Billetlugen brok
    Ledelses brok
    Pause underholdnings brok
    Spillerkøb brok
    Brok over vagterne i Parken
    Brok over maden i Parken
    For høj musik i Parken brok
    Kunne blive ved.

    Syndes det er rigtigt trist, for det skaber en stor negativ spiral. Minder meget om hvis der er nogle der på en arbejdsplads der konstant brokker sig, så smitter der lyn hurtigt til de andre. Og giver et meget trist arbejdsklima, hvor alle pisker hinanden op over hvor dårligt alting er.

    Siger ikke man ikke man skal ignorerer f.eks høj musik i Parken, eller dårlig mad. Men var det ikke en bedre ide at kontakte Parken og forelægge dem problemet. Istedet for at skrive herinde og skabe dårlig stemning. Tvivler på at nogle af de ansvarlige kikker herinde alligevel.

    Bare en stille lille opfordring.
    MVH
    FMC


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    20

    Re: Bedre karma i klubben

    Super god sæsonstart !!! Godt gået af vores hjerteklub


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Bedre karma i klubben

    Måsker er det negativt at bitche over de punkter du nævner.
    Men, når nu hver og et af dem virkelig ER noget lort (vagterne undtaget)?
    Anyway, har jeg på trods af mit brok via talrige fora (pse incl) haft en SKØN sæsonstart
    PS: du glemte det ustyrligt grimme Adidas tøj
    Imod moderne stemningsdiktatur

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Bedre karma i klubben

    - Billetlugen fungerer på et lavere niveau end DSB of PostDK.

    - Ledelsen prioriterer ikke fodbolden øverst.

    - Pauseunderholdningen er oftes pivringe.

    - Maden i Parken er skandaløst ringe. Flade øl til en halvtredser, kolde, dårlige parkdogs til 27 kr. Armen, come on. Hvordan det overhoved sælger noget er et regufuckinglært mysterie.

    - Pausenmusikken (eller lyden på videoerne, som fx i går..) er så høj, at det ikke blot er irriterende. Det er direkte pinligt. Havde en amerikansk ven med til kampen mod AGF, og han synes godt nok det var noget spøjst at man skulle overdynges med sådan engang øreskærende larm inden kampen.

    - Ny Billetkøen. Vi stod i kø ved et billetskur i 20 min, blot for at møde en ung mand der gav os besked om, at man altså ikke kunne betale med kort ved denne luge, samt at man kun kunne købe billet til et hjørne på øvre A. Dette på trods af, at der på skiltene på skuret stod, at her kunne købes billetter til alle FCK afsnit, samt at man kunne betale med både kort og kontanter. Men det var "bare ærgeligt" får man at vide. Det blev altså til små 40 min. kø for at få lov til at lægge 280 kr i deres kasse.

    Det er sgu ikke noget under, at der ikke kommer mere en 11.000 til vores kampe, når servicene (alt fra mad til billetkøb) er så gennemført elendige.

    Så ja, man kunne blive ved, og man bliver ved, lige indtil den totaloplevelse det er at gå til fodbold i Parken er på sammen niveau som vores fodbold igen er kommet op på. Og jeg mener kun det er godt, at folk er højlydte med deres brok. Tvivler på, at ledelsen selv finder ud af at gøre det bedre af sig selv.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Bedre karma i klubben

    Så længe ledelsen ikke erkender at man ikke har kompetencerne til dette område, og så længe buen er så hårdt spændt for på lønposten, så kommer det desværre ikke til at blive bedre.

    Medmindre man selvfølgelig indser at de tabte indtægter på tilskuerfronten koster mindre at reparere, men det er jo også et kompliceret regnestykke.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Bedre karma i klubben

    kommer nu
    Sidst redigeret af Daniello/UC : 01.10.12 kl. 14:19
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Bedre karma i klubben

    PS: du glemte det ustyrligt grimme Adidas tøj[/QUOTE]

    Nu er det da et kæmpe skridt frem, i forhold til den Kappa vi sluttede af med, hvor brysterne kunne holdes.
    Jeg er meget tilfreds med de nye trøjer, jeg syntes de er meget stilrene, og de tre blå striber er helt iorden, det er jo trods alt Adidas som propper penge i selskabet, og de vil gerne vise deres produkt frem. Jeg personlig er meget glad for Adidas, så to tomler op herfra
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!


  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Bedre karma i klubben

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    - Billetlugen fungerer på et lavere niveau end DSB of PostDK. *se 1)

    - Ledelsen prioriterer ikke fodbolden øverst. *se 2)

    - Pauseunderholdningen er oftes pivringe. *se 3)

    - Maden i Parken er skandaløst ringe. Flade øl til en halvtredser, kolde, dårlige parkdogs til 27 kr. Armen, come on. Hvordan det overhoved sælger noget er et regufuckinglært mysterie. *se 4)

    - Pausenmusikken (eller lyden på videoerne, som fx i går..) er så høj, at det ikke blot er irriterende. Det er direkte pinligt. Havde en amerikansk ven med til kampen mod AGF, og han synes godt nok det var noget spøjst at man skulle overdynges med sådan engang øreskærende larm inden kampen. *se 5)

    - Ny Billetkøen. Vi stod i kø ved et billetskur i 20 min, blot for at møde en ung mand der gav os besked om, at man altså ikke kunne betale med kort ved denne luge, samt at man kun kunne købe billet til et hjørne på øvre A. Dette på trods af, at der på skiltene på skuret stod, at her kunne købes billetter til alle FCK afsnit, samt at man kunne betale med både kort og kontanter. Men det var "bare ærgeligt" får man at vide. Det blev altså til små 40 min. kø for at få lov til at lægge 280 kr i deres kasse.

    Det er sgu ikke noget under, at der ikke kommer mere en 11.000 til vores kampe, når servicene (alt fra mad til billetkøb) er så gennemført elendige.

    Så ja, man kunne blive ved, og man bliver ved, lige indtil den totaloplevelse det er at gå til fodbold i Parken er på sammen niveau som vores fodbold igen er kommet op på. Og jeg mener kun det er godt, at folk er højlydte med deres brok. Tvivler på, at ledelsen selv finder ud af at gøre det bedre af sig selv.
    andre
    1) Uenig - jeg har (7-9-13) aldrig oplevet problemer med Billetlugen
    2) Uenig - Der kastes urimelig mange penge i fodbolden i forhold til hvad der er at tjene på det, mon vi har overskud herpå? Det er svært at sige
    3) Uenig - Jeg morer mig ganske glimrende i pausen, jeg betaler ikke for pauseunderholdningen, men for fodboldkampen, og nyder i stedet at snakke med min omkringstående
    4) Forventes der virkelig et gourmet måltid? Spis dog hjemmefra, det er billigere og du kan selv vælge hvad du vil have... Det eneste jeg savner er nok rigtige stadion pølser, som man kan få de fleste andre steder.
    5) Uenig - Kan da godt være det er højt, men man kan da samtidig godt snakke med sidemanden og folk omkring sig uden problemer... Men kan da være jeg er halvdøv!

    Jeg syntes som trådstarten det er trættende at se på alle folks brok, kan da godt være man forventer mere, men altså jeg har andre ting i livet end at brokke mig over forholdende, men det er nok bare mig...

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Bedre karma i klubben

    Citat Oprindeligt indsendt af Hejbøll Se meddelelser
    andre
    1) Uenig - jeg har (7-9-13) aldrig oplevet problemer med Billetlugen
    Det er fint og godt for dig, men der er efterhånden så mange "sager" om billetlugen at det er en anelse arrogant at skubbe den over i for-småt-til-at-brokke-sig-over boksen.. Søg siden igennem og du vil finde ting som bare ikke er i orden!

    2) Uenig - Der kastes urimelig mange penge i fodbolden i forhold til hvad der er at tjene på det, mon vi har overskud herpå? Det er svært at sige
    Det er nok ikke penge i transfer og lign. der bliver ment, nok mere en lille hentydning til at man nu for 2. gang på et år, må rykke en hjemmekamp på grund af en planlagt koncert. Og uanset om det er en fordel eller ej at spille hjemme først og alt det bøvl, så kan man ikke andet end at kalde det uprofessionelt at have så lidt styr på tingene - Og JA, jeg ved godt Hørsholt havde regnet med mesterskab sidste sæson og det er hans store undskyldning, men samtidig smed man først Nilsson på posten som cheftræner og derefter CV, så den lader vi bare stå der!

    3) Uenig - Jeg morer mig ganske glimrende i pausen, jeg betaler ikke for pauseunderholdningen, men for fodboldkampen, og nyder i stedet at snakke med min omkringstående
    Igen, fint at du morer dig i pausen, men i samme sætning skriver du at bruger denne til at snakke med dine omkringstående, så "underholdningen" har nok ikke fanget din opmærksomhed nok til at det kan være denne der morer dig i pausen og så er vi igen tilbage til ledelsen og snakken om, om de overhovedet er professionelle nok til deres job og hvorfor de ikke prøver at få forslag til underholdning via dem der rent faktisk smider penge i cirkusset, nemlig os fans. Det der er nu er jo tåkrummende - om det er den ulidelige Simon Valentin hvis stemme stadig knækker som var han en 16-årig lille knægt skal jeg lade være usagt!

    4) Forventes der virkelig et gourmet måltid? Spis dog hjemmefra, det er billigere og du kan selv vælge hvad du vil have... Det eneste jeg savner er nok rigtige stadion pølser, som man kan få de fleste andre steder.
    Nææ, ikke herfra i hvert fald, men varme pølser og brød, ville måske være en start? Det er under al kritik det der bliver serveret i parken, lige fra flade sodavand og øl til intetsmagende pølser. Det må og skal virkelig kunne gøres bedre specielt til de priser de tager!

    5) Uenig - Kan da godt være det er højt, men man kan da samtidig godt snakke med sidemanden og folk omkring sig uden problemer... Men kan da være jeg er halvdøv!
    Jeg var på øvre A i søndags og måtte snakke langt over normalt niveau, før dem omkring mig kunne høre hvad jeg sagde, og det værste er jo at de højtalere slet ikke kan spille så højt som de gerne vil have dem til, det meste lyder mest af alt som dårlige lydklip fra youtube. Hvis man endelig vil give sine kunder/gæster/whatever høreskader, så køb dog noget ordentligt udstyr så den sidste lyd vi hører ikke er krasen og skratten fra dårlige højtalere!

    Jeg syntes som trådstarten det er trættende at se på alle folks brok, kan da godt være man forventer mere, men altså jeg har andre ting i livet end at brokke mig over forholdende, men det er nok bare mig...
    Fair nok, og synes virkelig det er fedt at du slet ikke kan sætte noget på din oplevelse i parken, det er jo kun fedt.. Men når så mange mennesker udtrykker deres harme og negativitet over produktet, så synes jeg sgu det er under målet at kalde det "brok" som var det bare et surt opstød. Det er jo ting der har stået på længe.. Lige fra billetlugen, til bestyrelsen der ikke aner hvad deres gæster vil have, til mad som man ikke engang burde gives væk gratis og alt dette til priser der i den grad er til og tage at føle på!

    Synes det er fint at folk gerne vil have bedre stemning omkring klubben, men lad venlist være med at skyde det hen med at folk bare er gamle sure brokkehoveder! I hvert fald lige de emner som trådstarteren nævner.

    Brok over startopstillinger og spiller præstationer er dog en helt anden historie :o)

    Peace tegn og god karma til alle!

    PS. dog var straffesparkene på vores nye unger keeper i pausen det bedste "underholdning" de kom med, hvem havde dog troet at noget fodboldrelateret ville underholde mig..
    Sidst redigeret af Fiscker : 13.08.12 kl. 23:25

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Bedre karma i klubben

    Hvis det er sådan at man ikke må komme med berettiget kritik (bemærk, ikke brok) af hensyn til nogen i klubben der kunne blive kede af det, hvor er vi så henne?

    Jeg tror rigtig mange af kritikpunkterne opstår som en naturlig følge, af man i FC København vil være Danmarks bedste - hvorfor så ikke Danmarks bedste kulisser af afholde kampene i. Andre har taget fast i dine punkter et for et, jeg vil gerne dykke endnu dybere ned i alt det der foregår omkring kampene i Parken. Har man været til baseball, heck, any sport i USA må man rive sig i det sparsomme hår, man har tilbage på hovedet, i afmagt over det håbløst ringe udbud der er af mad og drikke i Parken. Kritikken er bestemt ikke uberettiget når det kommer til Parkens udvalg, for det er så pauvert at man med god samvittighed kunne have lukket helt ned for madsalget uden en eneste på tribunen havde savnet hapsdogen eller frysepizzaen.

    Mit seneste besøg i USA lod mig tilbage målløs, over hvad der for dem, åbenbart godt kunne lade sig gøre i forbindelse med sportsarrangementer. Alene på ølsiden, var der til en Brooklyn Cyclones kamp i Minor League ,med kun halvdelen af det antal tilskuere der i weekenden så FCK - AGF, 5 forskellige øl på hane, Budweiser, Blue Moon, Bud Light, Miller Light, Samuel Adams. På alu-flaske/dåse havde man så Bud Light, Budweiser, Brooklyn Lager, Stella Artios, Samual Adams (2 slags) og Heineken. Du skal ikke komme og sige det ikke kan lade sig gøre at få fx. Carls Special i Parkens haner og derved forsøge sig med lidt andet end de flade pilsnere.

    Jeg tror simpelthen bare ikke lysten til at forsøge den slags, ligger til de ansatte hos PSE, med ansvaret for at gøre det at gå i Parken til en overall god oplevelse, uanset om det er fodbold, koncert eller andre arrangementer der bliver afholdt i Parken - en oplevelse der også handler om andet end bare resultatet på banen eller showet på scenen. Mad og drikke betyder utrolig meget for marginaltilskueren. Hos marginaltilskueren er resultatet ikke nødvendigvis det der afgør om et besøg i Parken har været en god oplevelse. For dem handler det altså også om hvad man kan putte i munden og hvad man får "med hjem", her taler jeg ikke om dårlig mave fra genoptøede pølser.

    Det har længe undret mig at man i Parken ikke kan sælge fx. sandwichs, salater, wraps, sushi, nachos, is, chips, burgers etc. Det må simpelthen kunne lade sig gøre, det kan det jo andre steder. For at løse logistikken kunne man jo omdanne visse boder til drikkevareboder og andre til spiseboder. Det er hvad man gør alle andre steder i verden.

    Og når der ikke bliver lyttet til kritikken kan den lynhurtigt blive til brok. For at imødekomme "brokken" kunne klubben jo starte med at tænke på os som fans, og ikke bare som ukritiske hovedløse kunder. Fx. ved at læse med herinde. Det er trods alt en af de bedste kilder de kunne ønske sig til en direkte kontakt med deres fans!

    Bare en stille opfordring.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Bedre karma i klubben

    Der findes jo desværre slet ingen strategi for hverken kommunikation, oplevelsen på stadion eller fans i det hele taget. Det er bare spontane revolver-beslutninger truffet af folk uden erfaring eller berøring med kundesegmentet, og når så kritikken hagler stikker man hovedet i jorden og venter på det går over.

    En utrolig farlig strategi for alle virksomheder, og en himmelråbende ineffektiv strategi når nu virksomheden beror sig på fans, underholdning, tilhørsforhold og alle mulige bløde værdier som skal plejes næmsomt og investeres i - ikke sparkes i skuffen og ignoreres.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    28

    Re: Bedre karma i klubben

    Ved ikke om det har indvirkning på ledelsens karma og om det overhovedet når de ansvarlige. Men her er et spørgeskema der b.la. handler om de problemer der diskuteres i denne tråd. http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=12990
    Den handler også om et nyt tiltag med det mystiske navn "Fan-Money" .....
    Om det er ligeså mystisk som at lancere et produkt med navnet en "parken-dog" (altså en hund fra parken?) ved jeg ikke.

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Bedre karma i klubben

    Citat Oprindeligt indsendt af Hejbøll Se meddelelser
    andre
    1) Uenig - jeg har (7-9-13) aldrig oplevet problemer med Billetlugen
    2) Uenig - Der kastes urimelig mange penge i fodbolden i forhold til hvad der er at tjene på det, mon vi har overskud herpå? Det er svært at sige
    3) Uenig - Jeg morer mig ganske glimrende i pausen, jeg betaler ikke for pauseunderholdningen, men for fodboldkampen, og nyder i stedet at snakke med min omkringstående
    4) Forventes der virkelig et gourmet måltid? Spis dog hjemmefra, det er billigere og du kan selv vælge hvad du vil have... Det eneste jeg savner er nok rigtige stadion pølser, som man kan få de fleste andre steder.
    5) Uenig - Kan da godt være det er højt, men man kan da samtidig godt snakke med sidemanden og folk omkring sig uden problemer... Men kan da være jeg er halvdøv!

    Jeg syntes som trådstarten det er trættende at se på alle folks brok, kan da godt være man forventer mere, men altså jeg har andre ting i livet end at brokke mig over forholdende, men det er nok bare mig...
    Nu har Fiscker allerede svaret igen på overstående, så det vil jeg springe over.

    Men der kan jo overhovedet ikke være nogen tvivl om, at folk ikke synes en fodboldkamp i Parken er 'good value for the money'. Vi har oplandet (og fan-klubben) til at kunne tiltrække minimum 20.000 tilskuere HVER gang. Især når vi lige har banket Brügge, og fodboldspillet flyder godt. Men hvad er så problemet? Jo, problemet ligger netop i konteksten kampen er sat i. I søndags skulle vi stå i kø i over 20. for at få en parkdog og en øl. Parkdogen var kold og øllen flad, men kostede os alligevel 75kr per mand, samt 5 min. af anden halvleg. Før kampen havde vi som sagt stået i 40 min. kø bare for at få lov til at købe billetter.

    Det er et problem, at en spontan tur i Parken både er besværlig og dyr, da man netop skal have spist inden, havde tid til at stå i billetkø osv. Og jeg mener at vores til stadighed elendigere tilskuertal fortæller, at brokkehovederne trods alt har ret i deres kritik.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Bedre karma i klubben

    Og hvorfor er denne, ret så væsentlige, debat blevet gemt af vejen i Meta-forummet? Dette har vel ikke udviklet sig til en debat om sidelinien?

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Bedre karma i klubben

    Det er ikke nogen ny tendens at folk er utilfredse med dette eller hint. Jeg kan ikke huske at der nogensinde har været generel tilfredshed med nogen af de ting du nævner, med en enkelt undtagelse: Der var udbredt tilfredshed med ledelsen/spillerindkøb i FØ´s velmagtsdage.

    Jeg tror heller ikke at "brokkeriet" skaber en negativ spiral, det giver snarere noget at small-talke om - ligesom det evindeligt dårlige vejr :).

    Desuden synes jeg at det er en fin ide at give udtryk for sin utilfredshed herinde, fremfor at gå direkte til PSE. Jeg kan ikke forestille mig at PSE er helt uvidende om hvad der rør sig herinde, og selv hvis de er, giver det under alle omstændigheder FCKFC en chance for hurtigt at få input fra mange medlemmer (og derefter gøre PSE opmærksom på utilfredshed ad "de officielle kanaler").


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Helveg til klubben
    By mads-fck in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 05.07.05, 15:49
  2. Ros til fan-klubben!!
    By daquce in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 05.04.04, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •