Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
285. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    252 88.42%
  • Uafgjort!

    13 4.56%
  • BIF Sejr!

    20 7.02%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 126

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Efter træningskampen tirsdag kl.17 mod Brønshøj på Jens Jessens Vej 10 kan fokus 100% være på lørdagens derby mellem:
    FC København vs. Brøndby IF
    Optakt:
    Hvilken herlig diskussion om derbiet's betydning og jeg kan kun bakke op om -smølle' og Hjaltees#1's holdning. Det var selvfølgelig en særlig oplevelse, dengang sejre over BIF ikke bare betød at ærkerivalerne var blevet dukket, men også var noget der var en mere kontant risiko for ikke ville ske og samtidig var en slags 6-point sejr i forhold til afgørelser af mesterskaber mv. Denne oplevelse skal ikke negliceres, men når dette er sagt vil det være en stor oplevelse at smadre BIF endnu en gang og måske på sigt sikre drømmescenariet med Guld til København og nedrykning til BIF. Når følelserne stadig siger det ikke er ligegyldigt skyldes det at man stadig kan huske hånen, samt mindre sjove øjeblikke i fx 2002 og 2005. Derudover tror jeg de fleste oplever at BIF-fans er de mest irriterende fans at møde i København - også fordi man desværre har stor risiko for at møde dem. Af hensyn til mit eget humør og den gode stemning vil jeg undlade at gå dybere i detalje med hvad der præcis skete de nævnte år - folk bør kunne huske det. Endvidere er det min holdning at man bør huske at være lidt ydmyg i forhold til succes - der var en gang, hvor det virkede utænkeligt at der ville komme en periode på 6 år uden BIF fik et mesterskab - ligesom det gør lidt i dag bare med FC København heldigvis. Lad os nyde det så længe det varer - der er desværre ingen garantier i fodbold(det ville måske også være lidt kedeligt, hvis man kendte mesterholdet de næste 50 år). Jeg ved ikke hvad der skal til før at opgørene mod BIF bliver ligegyldige for mig - jeg ved bare at jeg indtil videre er langt fra.

    BIF behøver og fortjener ( ;) ) ikke en præsentation, men får en alligevel. BIF er gået fra at være altdominerende i Danmark i 90'erne til at være et kaotisk galehus i anden halvdel af det første årti af 2000. Sidste sæson er det hidtidige lavpunkt for Brøndby, der måtte tage til takke med en 9.plads og bare 36 point efter 9 sejre, 9 uafgjorte og hele 15 nederlag. Ougar har lavet en fantastisk gennemgang af BIFs utrolige præstationer og rekorder sidste sæson. Det kan hertil nævnes at efter den 28 runde vandt BIF faktisk over Silkeborg og ligesom alle frygtede at de skulle ende på mere end 36 point lykkedes det dem alligevel at tabe de 4 sidste kampe. 1 sejr og hele 4 nederlag - lyder det bekendt? - det er det også, for det er nemlig Brøndby's flotte start på den nye sæson, som man også kan se under formen nedenfor. Holder snittet (7-9-13) vil Brøndby ende på ca. 20 point , hvilket ville have betydet nedrykning sidste sæson, på trods af de helt igennem elendige konkurrenter i Lyngby og HB Køge.

    Når man taler om Københavnerderbiet har man de seneste sæsoner desværre være nødsaget til at diskutere et mere ærgeligt emne end kampen mellem top og bund. Kampene har nemlig haft rammer af balade og især mere eller mindre mærkelige tiltag fra klubber og politi for at begrænse baladen. Det seneste hvor udebane-fans skal medbringe egne børn for at kunne købe billet har medført en opfordring til stemningsboykot fra S12-miljøet. Diskussion af disse tiltag og reaktioner henvises til de pågældende tråde.
    FC København har fået en god start på den nye sæson, hvor det er lykkedes Ariël Jacobs tropper at gå ubesejret gennem de 5 første kampe i ligaen(4 sejre og 1 uafgjort). Ligastarten betyder at FC København inden derbiet ligger nr.1 med 13 point - 3 point ned til SønderjyskE og OB på en delt 2.plads. Yderligere har spillet til tider flydt rigtigt godt - senest mod AGF - og ikke mindst er det lykkedes at avancere til den afgørende runde før Champions League-gruppespillet gennem en samlet sejr på 3-2 over Club Brügge. Som følge af denne europæiske succes vil den næste kamp efter BIF-kampen være en stor kamp mod franske Losc Lille i PARKEN. Fokus bør dog indtil søndag være på derbiet - god kamp!

    Officiel optakt:
    CV's Optakt.
    FCK.DK: modstanderen.
    Optakt fra tipsbladet.dk.

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    21. Johan Wiland
    01. Kim Christensen
    31. Jakob Busk
    03. Pierre Bengtsson
    25. Christoffer Remmer
    17. Ragnar Sigurdsson
    00. Michael Jakobsen
    04. Kris Stadsgaard
    19. Bryan Oviedo
    02. Lars Jacobsen
    27. Thomas Delaney
    06. Claudemir Domingues
    16. Thomas Kristensen
    18. Nicolai Jørgensen
    20. Martin Vingaard
    30. Christian Bolanos
    07. Mustafa Abdellaoue
    11. Cesar Santin
    29. Andreas Cornelius

    Skader: Ingen

    Brøndby IF:
    Michael Tørnes
    Michael Falkesgaard
    Anders Randrup
    Daniel Stenderup
    Clarence Goodson
    Simon Makienok
    Dennis Rommedahl
    Oke Akpoveta
    Mikkel Thygesen
    Jens Stryger Larsen
    Daniel Norouzi
    Dario Dumic
    René Joensen
    Mathias Gehrt
    Michael Krohn-Dehli
    Franck Semou
    Mike Jensen
    Jan Kristiansen
    Frederik Holst
    Riza Durmisi
    Mads Nielsen
    Andrew Hjulsager

    Forventede startopstillinger:
    Johan Wiland
    Lars Jacobsen – Sölvi Ottesen – Ragnar Siggurdsson – Bryan Oviedo
    Christian Bolaños – Claudemir – Thomas Kristensen – Nicolai Jørgensen
    César Santin – Andreas Cornelius

    Simon Makienok
    Jens Stryger – Michael Krohn-Dehli – Dennis Rommedahl
    Mike Jensen – Franck Semou
    Daniel Norouzi – Clarence Goodson – Daniel Stenderup – Anders Randrup
    Michael Tørnes

    Form:
    FC København:
    V-U-V-V-V(Målscore: 11 - 3)

    28. Jul 2012 FC København – AaB 3-0
    01. Aug 2012 FC København – Club Brugge KV 0-0
    04. Aug 2012 Esbjerg FB – FC København 1-2
    08. Aug 2012 Club Brugge KV – FC København 2-3
    12. Aug 2012 FC København – AGF 3-0

    Brøndby IF:
    T-T-V-T-T(Målscore: 4-8)

    15. Jul 2012 BIF – OB 0-1
    22. Jul 2012 AaB – BIF 2-1
    30. Jul 2012 BIF – Silkeborg 2-1
    05. Aug 2012 AGF – BIF 3-1
    12. Aug 2012 BIF – SønderjyskE 0-1

    Statistik:
    Alle kampe:
    Kampe: 78
    Sejr: 37
    Uafgjorte: 16
    Nederlag: 25
    Målscore: 107-94

    Kampe i PARKEN:
    Kampe: 38
    Sejr: 20
    Uafgjorte: 10
    Nederlag: 8
    Målscore: 59-43

    Seneste 5 kampe:
    Kampe: 5
    Sejr: 3
    Uafgjorte: 1
    Nederlag: 1
    Målscore: 10-4

    Seneste kamp:
    05. April 2012 – FC København – BIF 3-1
    Johan Wiland
    Lars Jacobsen – Sölvi Ottesen – Ragnar Siggurdsson – Bryan Oviedo
    Christian Bolaños – Christian Grindheim – Thomas Kristensen – Pape Pate Diouf
    César Santin – Dam N’Doye

    Dommeren:
    Kenn Hansen dømmer mod BIF.

    Se kampen:
    I PARKEN

    eller i tilfælde af at man boykotter på 3+ med optakt fra kl. 17.

    Vejret:

    Vejret ser fint ud til fodbold.

    Oddset:
    FC København – BIF: 1 - X - 2
    Danske Spil: 1.50 - 4.15 - 6.80
    Unibet: 1.52 – 4.00 - 6.20
    Betsafe: 1.46 - 4.25 - 7.45

    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk m.fl.

    Mvh. Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 18.08.12 kl. 10:08


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Tak for optakt. Det bliver forhåbentlig en fest.

    Bare for at stor-jinx'e så har FCK fået den bedste start efter 5 kampe i klubbens historie. Den 9. bedste start af noget hold i superligaens historie. Samtidigt har BIF som skrevet andet sted startet dårligere end nogen sinde.

    Kun BIF (i 96) og AaB (i 94) er startet med 5 sejre, mens det er 16. gang at en klub har 13 point efter 5 kampe. De 6 har FCK stået for, men i år har vi altså bedre målscore end de tidligere 5 gange.

    Vi kan ikke lave historiens bedste start i næste uge, fordi BIF i 96 nåede 6 sejre, inden de satte point til, men vi kan nå historiens næstbedste superligastart - det kræver såmænd bare en lille sejr på 5-0. Nudge, nudge, wink, wink, kære spillere....

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 14.08.12 kl. 08:44
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Det er på mange måder ærgeligt, at denne kamp er blevet så betydningsløs. Jeg har på ingen måder nerver på, jeg forventer en sejr uden modstand. Faktisk er det blevet så slemt, at jeg næsten er ligeglad for om vi taber til BIF eller et hvilket som helst andet hold (næsten).

    BIF har simpelthen ikke mere at byde ind med til dansk fodbold pt. Det er rent kaos derude og har været det i virkelig lang tid. Spillerne er opgivende at se på og der mangler åbenlyst vilje fra alle og enhver. Det kan godt være, at det er den kamp BIF helst vil vinde (eller deres uduelige fans), men det gør dem jo ikke engang mere specielle end alle andre superligahold, som helst ville hive en sejr hjem fra Parken.

    BIF kan få point eller måske vinde kampen - den slags sker i fodbold! Normalt ville jeg grimme mig og bare vente på at få på nakken af BIF-fans. Ikke engang et nederlag ville være nok til at jeg ikke bare kunne grine af dem! Det er egentlig lidt trist!

    OK - jeg glæder mig alligevel lidt til kampen og også en smule mere end så mange andre hjemmekampe. Jeg vil gerne se FCK smadre BIF. Ikke nødvendigvis fordi vi skal have slettet den 0-5, næ det har været sjovt at følge BIF derute og der mangler kun en nedrykning for at det berømte prik over i'et er nået. BIF kommer ikke tilbage, i de næste mange år, det nægter jeg at tro på.

    Nej, når jeg glæder mig! Så er det pga. det bedre og bedre spil FCK har vist. AGF kampen var virkelig god og den kunne sagtens være endt 6-0, spillerne har humør og det begynder at flyde. Det vil jeg ikke have stopper, jeg glæder mig til at se en fortsat udvikling og det skal BIF naturligvis ikke have lov til at sætte en stopper for!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er på mange måder ærgeligt, at denne kamp er blevet så betydningsløs.
    Kampen er da langt fra betydningsløs. Der er stadig Brøndbys nedrykning at spille om.


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    90

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Kampen er da langt fra betydningsløs. Der er stadig Brøndbys nedrykning at spille om.
    Det klare de fint uden hjælp fra os, faktisk er de så sølle, at det næppe blive kampene mod os, der afgøre om de rykker ned eller ej, det er vel nærmest indbyrdes kampe i bunden der afgøre det ;-)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af -Morfar- Se meddelelser
    Det klare de fint uden hjælp fra os, faktisk er de så sølle, at det næppe blive kampene mod os, der afgøre om de rykker ned eller ej...
    Der er ingen grund til at tage for let på opgaven. De tre point Brøndby fik mod os sidste sæson kunne have sikret os mesterskabet. Det ville jo være ualmindelig bittert, hvis en lignende situation skulle opstå i år - hvad enten vi taler mesterskab til FCK eller nedrykning til Brøndby.


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    90

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Der er ingen grund til at tage for let på opgaven. De tre point Brøndby fik mod os sidste sæson kunne have sikret os mesterskabet. Det ville jo være ualmindelig bittert, hvis en lignende situation skulle opstå i år - hvad enten vi taler mesterskab til FCK eller nedrykning til Brøndby.
    Enig - som det er tilfældet med kampe mod Silkeborg og Esbjerg, men som i de kampe er det næppe FCK der sikre dem deres placering, det gør jævnbyrdige hold, som erm - Brøndby ;-)

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Jeg glæder mig nu altid til lidt derby bold. Jeg synes dog, at det er blevet en del kedeligere med alle de restriktioner der bliver pålagt fans og så fordi, at Brøndby ikke hænger sammen på nogen måde.

    Jeg kan stadig huske tilbage til dengang Hjalte scorede i overtiden og sikrede os mesterskabet. Tror jeg sked grønne grise en hel uge op til den kamp og under kampen troede jeg, at jeg nemt ville kunne få et hjertestop.
    Jeg synes alligevel jeg savner den spænding der plejer at være omkring derby. Et derby med nervepirrende spil og to fangrupperinger der gav den gas.
    Men man kan ikke altid få, det man gerne vil have, så nu håber jeg mest af alt, at de ryger en tur i divisionen.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er på mange måder ærgeligt, at denne kamp er blevet så betydningsløs. Jeg har på ingen måder nerver på, jeg forventer en sejr uden modstand. Faktisk er det blevet så slemt, at jeg næsten er ligeglad for om vi taber til BIF eller et hvilket som helst andet hold (næsten).
    Jeg har set næsten 60 opgør mellem de to hold og på lørdag skal min moster giftes og kendte af gode grunde ikke kampdatoen for tre måneder siden. Det er en af de få gange, at jeg ikke kommer til se et opgør mellem de to og det ærgrer mig helt enormt. Jeg har altid glædet mig til kampene mod Brøndby og gør det stadig.

    Uanset, hvor holdene ligger i tabellen, så er det mig altid en fryd at se dem tabe, uanset om det er SønderjyskE i sidste minut eller per autopilot inde i Parken. Hvad der gør vores sejre en tak sjovere er, at det gør lige det mere ondt på dem, når det er til os. Jeg under dem intet og slet ikke en sejr i Parken.

    Og så er der endnu en vigtig grund til ikke at tabe på lørdag. Brøndby har ikke vundet i Parken i en SL-kamp siden 2004 og otte år er alt for lidt. Vi skal mindst op på 10. Den sejr er for øvrigt den eneste, som de har haft i 14 år, så der er vel ingen Brøndby-spillere, der har haft fornøjelsen af at vinde i Parken for de blågule.

    Eneste malurt i bægeret er, at jeg ikke kan se på 3000 tosser bag målet, der bliver oprigtigt frustreret eller en hel langside i Brøndby, som ikke kan rumme endnu et nederlag til os. Stemningen har altid været speciel og været med til at modne vores spillere i Europa, men det er desværre ved at være slut.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Er der i øvrigt nogle der er opdaterede på Wiland og Nikolaj Jørgensens skadessituationer?

    Zan

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Nope, men håber sgu NJ er klar til lørdag. Kim kan sagtens holde vestegnens bolde ude af nettet, det kan Busk også for den sags skyld.!
    FCK.dk er ikke til meget hjælp ang deres skader! (siger sågar Delaney stadig er skadet, selvom han er lige på trapperne)
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Jeg er 99% sikker på de spiller. Mon ikke bare de trængte til en pause, og så vigtig er diverse venskabskampe altså heller ikke.

    Pede

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #13
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Mon ikke der bliver sparet nogle spillere med henblik på den meget vigtige kamp mod Lille.

    Der blev jo ændret på 6 positioner i den sidste superligakamp før Brügge-kampen.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er på mange måder ærgeligt, at denne kamp er blevet så betydningsløs. Jeg har på ingen måder nerver på, jeg forventer en sejr uden modstand. Faktisk er det blevet så slemt, at jeg næsten er ligeglad for om vi taber til BIF eller et hvilket som helst andet hold (næsten).

    BIF har simpelthen ikke mere at byde ind med til dansk fodbold pt. Det er rent kaos derude og har været det i virkelig lang tid. Spillerne er opgivende at se på og der mangler åbenlyst vilje fra alle og enhver. Det kan godt være, at det er den kamp BIF helst vil vinde (eller deres uduelige fans), men det gør dem jo ikke engang mere specielle end alle andre superligahold, som helst ville hive en sejr hjem fra Parken.

    BIF kan få point eller måske vinde kampen - den slags sker i fodbold! Normalt ville jeg grimme mig og bare vente på at få på nakken af BIF-fans. Ikke engang et nederlag ville være nok til at jeg ikke bare kunne grine af dem! Det er egentlig lidt trist!
    Det er direkte tragisk, faktisk :-)

    Jeg ville egentlig foretrække at have troet, at det du mente med 'betydningsløs' blot var en uheldig formulering af at den på papiret ser lettere ud, men det følgende gør at det ikke ligner meningen.

    Hvilket overgår min fatteevne, for ved Gud da om den er betydningsløs. Den er så vigtig som nogensinde. At man måske ikke er så nervøs for det opgør som man var for ti år siden betyder altså ikke noget som helst for dens betydning. Vores Champions League-deltagelse i 2013 efter det kiksede guld og de (formentlig) to missede deltagelser i træk er utrolig vigtig. Deres kamp for overlevelse er ekstremt vigtig for dem. De er i dybe, dybe vanskeligheder. Vi har enorme muligheder. For egen succes - og for at sænke dem ned i fornedring. Og man kan ikke bruge klicheen at de har "alt at vinde og intet at tabe" heller - vi og de har meget rigtig meget at tabe.

    Men det er ikke betydningen, kan man så se bagefter, og så er jeg endnu mere undrende. Og heller ikke for første gang, for vi har haft diskussionen mange gange. Det er langt ud over min fatteevne hvordan man kan ønske at slå Brøndby mindre, fordi de er i dybe vanskeligheder. Hvordan man kan undgå at nyde den fantastiske situation det er, at alle ens drømme fra dengang BIF styrede dansk fodbold og vi var til grin er gået i opfyldelse - at rollerne er byttet totalt om. At al den hån vi blev udsat for blev vendt direkte i masken på dem. At vores truende konkurser og evige underpræsteren blev givet videre til den hovne rival vestfra.

    Hvis der var kommet nogen hen dér i 1996, hvor vi overvintrede under stregen mens Brøndby tordnede afsted mod endnu et guld og slog os hele tiden og sagde "Ved du hvad, i 2012 er det dem der er ved at rykke ned og gå på røven, og jer der fører og slår dem som det passer jer, og du kommer slet ikke til at nyde det fordi de bare bliver 'et hvilket som helst hold' for dig", så ville jeg totalt have mistet viljen til at leve og formentlig druknet mig i Peblingesøen.

    Taber vi den kamp kan jeg garantere for, at jeg ikke bare kan grine ad det. Og vinder vi den, vil det være den sødeste triumf vi kan få her i Danmark. Vi er toppen. De er fornedret. Alt hvad man drømte om dengang. Jeg har nærmest helt ondt af dem der ikke kan få den helt store skadefro nydelse af den indbyrdes situation mellem København og Brøndby her i disse år.

    mvh,
    -smølle


  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Hvis der var kommet nogen hen dér i 1996, hvor vi overvintrede under stregen mens Brøndby tordnede afsted mod endnu et guld og slog os hele tiden og sagde "Ved du hvad, i 2012 er det dem der er ved at rykke ned og gå på røven, og jer der fører og slår dem som det passer jer, og du kommer slet ikke til at nyde det fordi de bare bliver 'et hvilket som helst hold' for dig", så ville jeg totalt have mistet viljen til at leve og formentlig druknet mig i Peblingesøen.

    Jeg har også på fornemmelsen, at der var meget få Brøndby-fans (jeg kendte i hvert fald ikke nogen) der havde ondt af København eller os fans, da vi lå med røven i vandskorpen. Tværtimod blev jeg og andre hånet og svinet til på et niveau, som man skal have prøvet for at kunne huske.

    Jeg husker frustrationen over at overvære en hel stribe hjemmenederlag til Brøndby, hvor vi blev kørt ud på røv og albuer (0-3, 0-4, 2x1-4 med få dages mellemrum), og jeg vil stå og fryde mig i Parken på lørdag, hvis vi sender Brøndby hjem med endnu en snitter - gerne så stor som mulig!

    Skulle denne sæson ende med guld til København og automatisk Champions League-deltagelse og nedrykning til Brøndby, er det et helt igennem drømmescenarium, som jeg tror vi alle stod og drømte om, men ikke rigtigt troede på, dengang i Parken i midt- og sluthalvfemserne.

    Venlig hilsen Torben - som glæder sig enormt til at se København køre Brøndby over. Nu føler Brøndby-fansene med deres nedrykningsværdige trup, hvad vi følte, da vi gik og forsøgte at overbevise os selv om, at Mukremin Jasar, Carsten Hallum, Thomas Lauridsen skam da var kapable angribere, og at Algimantas Briaunys og Aki Hyryläinen jo bare lige skulle have en chance, så skulle det nok blive rigtig godt!
    Sidst redigeret af Hjaltees#1 : 14.08.12 kl. 18:04
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar


Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København - Brøndby IF 5/4 2012 kl.18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 07.04.12, 06:28
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 24.11.11, 18:54
  3. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 28.09.11, 23:24
  4. Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 09.05.11, 08:19
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •