Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 162

Emner: Hader du stadig Bøf?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Hader stadig bøf!!!

    haderbf3.jpg
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af ¤Dingo¤ Se meddelelser

    Jeg formoder at den også er til fri afbenyttelse for alle der lavede stemningsboykot i lørdags med ønsket om at få de gule legekammerater tilbage i Parken. Lyseblå sløjfe-privilegier må i alle fald inddrages for så blatant og direkte hørsholtsk en demonstration af BØFpati.

    mvh,
    -smølle

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    48

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Hader bare Bøf fordi de er Bøf !!!
    No one is perfect, not even the perfect one..
    fcksøren's Avatar

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Kan ikke lide, men synes nu at det der Bøf er lidt plat
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg formoder at den også er til fri afbenyttelse for alle der lavede stemningsboykot i lørdags med ønsket om at få de gule legekammerater tilbage i Parken. Lyseblå sløjfe-privilegier må i alle fald inddrages for så blatant og direkte hørsholtsk en demonstration af BØFpati.

    mvh,
    -smølle
    Aaaarh smølle.

    Grunden til jeg satte mig ned, ( kan jo ikke tale for andre ) er at det højst sandsynligt bliver under samme vilkår vi skal til betonen engang i maj (hvis de ikke spiller danmarksserien til den tid), og har intet at gøre med sympati for vestegns-hovederne!
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Aaaarh smølle.

    Grunden til jeg satte mig ned, ( kan jo ikke tale for andre ) er at det højst sandsynligt bliver under samme vilkår vi skal til betonen engang i maj (hvis de ikke spiller danmarksserien til den tid), og har intet at gøre med sympati for vestegns-hovederne!
    Det er bare Smølle som er lidt kæk, det skal du ikke tage dig af.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Det er bare Smølle som er lidt kæk, det skal du ikke tage dig af.
    Nemlig! Dog er der jo den parallel til jeres åndsfrænde i direktørstolen, at ligesom I begge længes efter modstand fra Brøndby - han på banen og I på tribunen - så har I nu også begge på cv'et at forære hjemmebanefordelen væk i et derby ...

    Og det fortjener jo nok den sløjfe ovenfor - jeg formoder at den kan købes under Nedre B som tørklæde allerede i morgen ;-)

    mvh,
    -smølle

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #68
    realmike er offline There can be only one...
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    37

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Fedest - ny avatar!
    HADER BIF!

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nemlig! Dog er der jo den parallel til jeres åndsfrænde i direktørstolen, at ligesom I begge længes efter modstand fra Brøndby - han på banen og I på tribunen - så har I nu også begge på cv'et at forære hjemmebanefordelen væk i et derby ...

    Og det fortjener jo nok den sløjfe ovenfor - jeg formoder at den kan købes under Nedre B som tørklæde allerede i morgen ;-)

    mvh,
    -smølle
    Den var blevet sat i produktion længe før Dingo fandt på sin version af sløjfen. Vi har dog leveringsproblemer, men vi forventer den snart i shoppen
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    ....De to episoder med biffans, der ikke har kunnet tie stille under mindehøjtidlighederne med vores to afdøde FCK-fans Morten Pedro Biker (busulykken på Køge Bugt Motorvejen) og Christoffer Tang (faldulykken i Parken). Den sidste episode fik biffans til af synge "Vi hopper kun for sjovt"-stuntet under mindehøjtidligheden i Silkeborg.....
    Dagen efter episoden i Silkeborg, diskuterede vi episoden i frokostpausen på mit gamle arbejde. Den dag kom jeg virkelig til at hade BØF-fans. De to dedikerede BØFer syntes det var unødvendigt med et minuts stilhed. Tror faktisk den ene trak "Vi hopper kun for sjov" kortet. Fra den dag droppede jeg al samtale om fodbold på mit gamle arbejde.

    Mvh Bjørn

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Tror mere at folk længes, at kunne følge FCK på udebane - også i brøndby, uden barn og uden tvungen bustransport.

    Til bagger (Bjørn): Jeg er også stoppet helt med, at prøve at snakke fodbold med brøndby fans. De bidrager aldrig med noget konstruktivt. Bliver det nævnt, at FCK har et godt hold, så var brøndbys i '90erne helt klart bedre. Alt er bare bedre og mere ægte ude på vestegnen og personligt tror jeg ikke jeg ville holde et minuts stilhed for noget som helst derude fra - også selvom det er nede på deres niveau.

  17. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Måske slipper vi snart for at se dem i superligaen, hvis de da har ret i onside. Har i 22 min i overskud, så sæt jer tilbage og nyd dette indslag :-)



    http://onside.dk/fodbold-video/super...y-er-livstruet
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jo, jeg hader BØF. Klubben er mig helt generelt en torn i øjet. Deres svulmende selvfedme, deres påberåbelse af ægthed, deres udtalte prollethed. Ja bare den måde de messer forstadens navn på. ”Bråmbøh, Bråmbøh…” – man får sgu hovedpine. Alt det hører måske mest hjemme i Stating The Obvious-tråden, så lad mig i stedet bekende mine synder her. Jeg tilhører nemlig en alternativ fløj af BØF-hadere som så at sige går lidt mere efter bolden end efter manden. I den korte og kontroversielle version: nej, jeg hader hverken Michael Laudrup eller Kasi-Jesper. Sidstnævnte er da en jubelidiot af rang, men de er mig begge ligegyldige i forhold til FC København her den 21. august 2012.

    Der er nemlig én ting, jeg hader endnu mere end BØF, og det er at tabe! Der erkender jeg blankt. Jeg er en meget resultatorienteret tilhænger af FC København. Og BØF har altså ofte stået i vejen for succes til København. Dermed har de taget en stor bid af hadekagen. Og hvad enten man bryder sig om det eller ej, så har de stadig potentialet til at komme tilbage. Derfor er der god grund til at ønske dem alle former for nedtur. Nedrykning, tilskuersvigt, konkurser. Kom bare med det! Intet er slemt nok for den ulidelige klub. Om ikke andet, så for Københavns skyld! Hvis man i sidste spillerunde ønsker at de redder livet, så beder man jo i virkeligheden til, at vi igen en dag skal stå overfor et gult hav af forstadstosser på D-tribunen som synger ”vi er mestrene”. Det er den risiko, man er villig til at tage for den gode lirs skyld. Ubegribeligt. Og her kunne Anders Hørsholt passende læse med. Han har nemlig dels erkendt at holde med BØF, når de spiller, og dels egenhændigt stået i vejen for succes for København med sin arrogante og stupide ledelse. Og dét hader jeg mere end noget andet, når emnet er fodbold.

    Så ja, jeg hader BØF. Men mest af alt fordi de har stået i vejen for succes for København, og fordi tanken om at det sker igen en dag, er pinsom.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vinnie Se meddelelser
    Armen altsaa al det had... Husk nu det bare er fodbold! (ia)
    Har beviser på det modsatte, kære Vinnie! :)
    BAH!
    SYKE's Avatar

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    21

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Tak til DF for at jeg også kan vise min anti-sympati ;-)
    Det var en Strålende tid
    idunthor's Avatar

Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •