Viser resultater 1 til 15 af 162

Emner: Hader du stadig Bøf?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Hader du stadig Bøf?

    NU ER DEN HÉR! Den officielle BØF-sløjfe pin-badge!




    Som sagt følger her lidt info. Pinbadgen er 25 mm i diameter og dermed ret diskret (som fotos også viser) Baggrunden er knækket hvid.

    Da den kun er produceret i stærkt begrænset oplag (30 stk., hvoraf 10 allerede er reserveret) tilbydes den i første runde kun til medlemmerne af Hader Sgu Bøf-gruppen. Disse har forkøbsret til søndag d. 5/5. Hvis der er nogle i overskud derefter, sælges de efter først til mølle-princippet. Pinbadgen koster 10 kr. og kan købes på Brøndby Stadion på søndag eller nedre C til guldkampen. Hvis man ikke kan nogle af de dage, så send mig en pm og så finder vi ud af et eller andet.

    Hvis du er medlem af hader sgu bøf-gruppen og gerne vil skilte med det, så send mig en pm!
    Sidst redigeret af Dingo : 03.05.13 kl. 20:24
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  2. #2
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Lækkert... Har altid argumenteret for at det skulle være "hader altid bif", men wtf... i want one :)

    *aldid=stadig*... det var bøf/bif tingen der var mit problem ;)
    Sidst redigeret af MZ : 03.05.13 kl. 20:06

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Lækkert... Har altid argumenteret for at det skulle være "hader altid bif", men wtf... i want one :)
    Der har været overraskende stor interesse for pins'ene, så det ser desværre ud til at der ikke bliver nogle til løssalg. I samme åndedræt så har jeg fået en masse group join-request til Hader BØF-gruppen, men jeg pointere lige at for at have en fair fordeling så var det salget begrænset til de folk der allerede var medlem da jeg postede tråden.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Der har været overraskende stor interesse for pins'ene, så det ser desværre ud til at der ikke bliver nogle til løssalg. I samme åndedræt så har jeg fået en masse group join-request til Hader BØF-gruppen, men jeg pointere lige at for at have en fair fordeling så var det salget begrænset til de folk der allerede var medlem da jeg postede tråden.
    100% fair. Vil bare støtte op om hadet :-)


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Had er kun et fattigt ord.... når det kommer til BIF

  7. De følgende 4 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •