Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 162

Emner: Hader du stadig Bøf?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Glæder mig som et lille barn til den dag hvor kampene mod BøF udelukkende er Pokal kampe!


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Jeg tror det er fordi folk der ikke er medlemmer af FCKFC-gruppen heller ikke har tilladelse til avatars. Men det er et gæt. Vi må håbe at DR kommer i gavestemning i anledning af al denne BØF-had og åbner op for denne lidt mystiske begrænsning.

    Hér er i øvrigt logoet i stort, til de der måtte ønske at få det tatoveret på kroppen:

    Sidst redigeret af Dingo : 17.08.12 kl. 16:58


  3. #18
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Kunne man ikke få lavet en fysisk udgave? Ville med glæde bære sådan en ved de rette anledninger...

    (Og i øvrigt ærger jeg mig over der står bøf og ikke bif, bøf (i den oprindelige betydning) er noget af det bedste i verden, så det ønsker jeg ikke at associere med noget af det værste i verden...)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #19
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    haderbfstor3.jpg

    Sådan! NU er det flot ;)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Kunne man ikke få lavet en fysisk udgave? Ville med glæde bære sådan en ved de rette anledninger...
    Det bliver der arbejdet på højtryk på. Stay tuned.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    En smuk tråd der på fornem vis bekæmper den lille snert af ligegyldighed og overbærenhed man med tiden kunne blive smittet af grundet de mange frafaldne!

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Hahaha Simon. Godt skrevet!

    Det er blandt andet pga mine kommentar, at du har sat i værk! Du skal dog i fremtiden ikke være i tvivl om et par ting:

    - JEG HADER VIRKELIG BIF/BØF/BRØNDBY/VENSTEGNEN og alt hvad de og deres fans står for!
    - Jeg elsker at se dem tabe og vil få mega grineren på, hvis de ryger ned i rækkerne. Selvom jeg godt kan se det komiske i de ryger økonomisk, så er det dog en anelse sjovere, hvis de rykker ned pga sportslige resultater.

    Når det er sagt, så trives jeg også med hadet. Sejren er bare en tand sødere, hvis der rent faktisk er modstand. FCM har nogle personligheder, som gør at man godt kan blive rigtig rigtig rigtig træt af dem, men det kommer aldrig til at nå BIF til sokkerholderne.
    I alle ligaer er der vilde rivaliseringer og det er simpelthen så fedt! Prøv at læs Gerrads bog (den burde alle læse - jeg er bestemt ikke Liverpool mand). Det er så fedt når han beskriver Liverpool vs Everton. Celtic vs Rangers er et andet godt eksempel (her kan vi endda følge hvad der sker, når kun et hold skal danse tango).

    FCK har brug for stærke modstandere. Det kan så være ligegyldigt om det er OB, FCM, Aab, AGF (grinede også da de røg ned), FCN eller BIF. En sejr imod BIF er bare bedre end imod alle andre. Det føles så meget bedre og sådan vil det altid være! Meeeeeeeen

    - Jeg vil til hver en tid tage et nederlag til BIF og mesterskabet end en sejr over BIF og en andenplads! At vinde mesterskabet betyder alt og jeg kan ikke forstå at folk kan tænke anerledes.
    - Følelsen af at tæske et godt Brøndby hold er bedre end at tæske et ubetydeligt Brøndby hold.

    Sidst og ikke mindst - Fuck hvor er jeg træt af at hører, at jeg ikke var med i halvfemserne og alt andet crap. Egentlig er det noget gammelmandsvrøvl og kan være lige gyldigt om vi var der eller ej, men jeg var med i halvfemserne og jeg har hørt på urimelig meget lort for at være FCK fan. Selvfølgelig er det fedt at give igen - men forstå nu vores synspunkter ordentligt! New Firm er bare blevet mindre fedt i vores øjne.

    - Vi kæmper ikke om mesterskabet med dem
    - Det er et mirakel hvis BIF får point, så nerven er der ikke på samme måde
    - Parken er ikke fyldt til randen

    Nervøs for i morgen - ja, men ikke i nærheden af det jeg var for 6-7 år siden! Sjovt at man kan savne det - men det gav bare mere liv!

    Vh
    Torben

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Hader du stadig Bøf?

    ....

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Ja!!!

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Godt indlæg. Skal lige tjekke om det virkermed"avatar"

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Bare lige for at få det på det rene, er det kun medlemmer af fckfc, der kan bruge avatars?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Hadet er indtakt!
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jeg kan hermed bekræfte, at mit had lørdag morgen, er på samme niveau som fredag aften - højt. Det skulle være tilladt for debatredaktionen, at banne enhver bruger, der taler om "godt for dansk fodbold", "jeg holder altså med Brøndby i Europa pga. dansk fodbold" (nårh ja - den er så ikke aktuel det næste årti, men alligevel) og andet, der i sidste ende blot lefler for en af dansk fodbolds mest usympatiske fodboldklubber.

    Deres "vi er bedre/mere ægte end alle andre", sang under et minuts stilhed, påstande om medløbere (for vi ved jo at alle Brøndby fans var der før de vandt noget) og andet mundbæ, gør, at man ikke kan andet end at hade dem, med mindre man er født og opvokset i området.

    Bevares, vi HAR medløbere, men det har enhver fanbase for et af de større hold. Dem skal der - trods alt - også være plads til. Og jo - vi siger også at vi er bedre end andre. Men det er ikke en påstand - det er faktum.

    Nå, det må ikke slutte uden ægte had. Så kære bøf (første gang jeg skriver det - vil dog ikke give dem så meget at bruge store bogstaver) - gid I må ende i laveste række, og forblive der i mange år. I er godt på vej. Godt gået - bliv endelig ved.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    148

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Hadet lever og har det fint. Og jeg har givet mit had i arv til mine børn, der foragter de uvaskede.
    Det gør de Uden en bagage af dobbelte 4-1 nederlag, og uden at kende Mark Strudahl.
    Raptus

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser

    De har ikke stået på nedre C op gennem 90'erne og været vidne til den ene ydmygelse efter den anden, kulminerende på fire rædselsfulde og stadigvæk mareridtsfremkaldende dage i foråret 98.

    duckman
    Sjovt som folk der har holdt med FCK altid fortæller om hvordan de stod på nedre c i 90'erne. De første år stod vi på nedre A. Husk lige det når anekdoterne skal fortælles videre.

    Jeg mener iøvrigt også Benn Q Holm laver den fejl i en af hans bøger. Der står hans hovedperson på nedre c med de andre fck fans og ser Brøndby tabe 2-1 i 1994, hvor Brøndby fansene brændte sæder i vild pyrostil. Iøvrigt der hvor sektion 12 hænger ud i dag. Men til den kamp stod vi altså på nedre A.

    Hader alt hvad der er gult - også æggeblomme :-)

    Med et glimt i øjet

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •