Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 162

Emner: Hader du stadig Bøf?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    36

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Hader Hader Hader Bøf.!!!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jeg har hadet Brøndby siden dengang FCK blev dannet for 20 år siden, og mit had til DEM er blevet endnu mere dybere siden 2004-05 sæsonen. Jeg har mange gode argumenter til mit had:

    • Først og fremmest er det 0-5 pletten på vores trøje der stadig gør ondt i hjertet på mange af os FCK-fans , men hævnen er sød og EÉN DAG sker det: FCK tager grusomt hævn og udsletter Brøndby med 6-0, og det resultat må meget gerne komme i dagens hjemmekamp,
    • De to episoder med biffans, der ikke har kunnet tie stille under mindehøjtidlighederne med vores to afdøde FCK-fans Morten Pedro Biker (busulykken på Køge Bugt Motorvejen) og Christoffer Tang (faldulykken i Parken). Den sidste episode fik biffans til af synge "Vi hopper kun for sjovt"-stuntet under mindehøjtidligheden i Silkeborg.
    • Biffans hånlige grin og kommentarer alle de gange vi missede adgangen til Champions League, eller når vi faldt med æren i knock-out fasen i både CL og EL.
    • Biffans opfattelse, at de er Guds gave til fodbolden. Nej, nej og atter nej: Brøndby og biffans i særdeleshed er r*ven af 4.division. Og selvom de havner i Sjællandsserien, så VIL hadet til de blå/gule banditter altid være der og bestå for evigt.


    Ja jeg kunne nok flere eksempler, men det blev altså kun ved de fire ting, men det siger noget om hvor meget had jeg føler for Brøndby og hvor meget ondt jeg ønsker for dem i al evighed.
    Casper the ghost

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jeg kan sagtens få helt sommerfugle i maven, når vi skal møde Brøndby. Men jeg kommer aldrig til at hade dem, eller deres fans.

    En pæn del af mine venner er Brøndby fans. Det er måske en af konsekvenserne ved at vokse op et sted på grænsen imellem Vestegnen og København. Og en praktisk måde at bibeholde et venskab er at vi ikke hader hinanden, eller de fodboldklubber vi har valgt at holde med. Vi har såmænd mange diskussioner om indbyrdes styrkeforhold, gode og dårlige indkøb, chancer i europæisk turneringer osv osv. Men (næsten) altid på et sobert og venskabligt niveau. Præcis som når vi kommenterer hinandens politiske overbevisning, eller musiksmag.

    Jeg læste med stor iver NCH's beskrivelse af etableringen af FCK, som en professionel drevet virksomhed på godt og ondt, som direkte modstykke, til den amatør drevede og kommunalt støttede BIF. Og jeg forstår udemærket den indgroede trang man havde i FCK til at besejre alt det BIF repressenterede. Og især da Don Ø var ved roret, var begge klubber gode til at markedsfører sig på rivaliseringen.

    Nu er vi nået til et punkt, hvor forholdet er falmet en del. Den ene dansepartner står og træder sig selv lidt over tærene og kan ikke rigtig finde rytmen. Samtidig har den anden i en længere periode danset nogle meget flotte danse med store europæiske partnere. Der er ikke længere 2 til den tango, selv om begge klubber og især TV febrilsk prøver at tale intensiteten op. Det har betydet en markant faldende interesse for opgøret.

    Hadet vil nok altid være der. For dem der har et behov for at hade andre på så spinkelt et grundlag som fodbold, de vil nok altid hade, for at være med i det fællesskab det giver med andre hadere. Men jeg tror (og håber fromt) at mange der her på siden giver udtryk for deres had, mener det langt mindre alvorligt, end had i sin bogstavlige forstand.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jeg hader dem som pesten!

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Ja, gu faen gør jeg det. Jeg ønsker dem alt muligt ondt og frydes så meget at det trækker i scrotum hvergang de har modgang. Men jeg føler ingen trang til krampagtigt at gøre opmærksom på det, og desuden er det ikke nær så sjovt at hovere som det var dengang de "var noget ved musikken".


    Mvh,
    Z

    EDIT: At vinde over BIF er lidt ligesom at banke underboens umulige møgunger i skak: Det er pissenemt, det er er nossefryd, men det giver ikke den samme ÆGTE tilfredsstillelse som hvis de var gode til det.
    Sidst redigeret af Zetterstedt : 18.08.12 kl. 12:27
    All Criminals Are Bastards

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af Zetterstedt Se meddelelser
    ...desuden er det ikke nær så sjovt at hovere som det var dengang de "var noget ved musikken".
    Jo, det er det. Særligt når vi forhåbentlig kan se frem til at hovere endnu mere når de bliver endnu mindre ved musikken.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Hader du stadig Bøf?

    En nedrykning og/eller en konkurs vil så sandelig give stof til hoveren (der gør ondt) :). En sejr i aften? Not so much (selvom den bidrager til at nedrykningen/konkursen bliver virkelighed).


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Hvorfor skulle man dog bruge tid og energi på at hade - når man bare kan sprede FC Kærlighed i stedet. Prøv med kærlighedens stærke arm, som Gunnar Jørgensen så ganske rigtigt skrev.

    vh/LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Re: Hader du stadig Bøf?

    1...2...hader bøf...hader bøf... tester...tester
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.
    Ewan Macdonald på goal.com 03.11 2010
    ottesen's Avatar

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Hvorfor skulle man dog bruge tid og energi på at hade - når man bare kan sprede FC Kærlighed i stedet. Prøv med kærlighedens stærke arm, som Gunnar Jørgensen så ganske rigtigt skrev.

    vh/LM
    Slap nu lige af Master Fatman (-: Forkert tråd til den slags...

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jeg kan rigtig rigtig rigtig meget heller ikke lide Brøndby :(
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Har altid og vil altid hade BØF....
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jeg vil indrømme, at derbykampene ikke er så intense som førhen, men hadet til brøndby er ligeså stort.

    Brøndby og deres klamme fans fortjener ikke sympati. De er nogen klamme stoddere. Bare det, at de håner folk der er døde udelukkende på baggrund af, at de holder med fck. Dengang de vandt 5-0 og tilbage i 90'erne hvor det kørte for dem.

    Men det eneste de har nu er deres "brøndbyånd". At vi andre er uægte og plastikfans. At vi kun holder med FC pga succesen. Men det er svært at se indad. Langt de fleste brøndbyfans kom til under succes. Dengang det kørte for brøndby og de var i europa, mens vi lå med røven i vandskorpen. Så nu fryder det mig inderligt, at de er ved at implodere. Jeg håber inderligt, at de rykker ned og aldrig kommer op igen. Jeg vil gerne undvære derbykampe, hvis brøndby er i 1. div.

    Så ja - Hader bøf!

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Ved sørme ikke om jeg direkte "hader"... men jeg har fandens svært ved dem og tror ikke rigtigt "vi" er på bølgelængde...

    Alt det gejl med...
    "Vi viste vilje og gejst..kom igen og som hele danmarks fodboldhold vendte vi kampen til sejr alene på vores blå/gule hjerter...bla..bla.."..
    eller det at vi alle skal bukke os i støvet når "de ægte"..dukker op...

    Jeg har svært ved at tackle, at de har en fuldstændig outreret selvopfattelse, som om de havde opfundet selve fodboldspillet og at den runde kugle første gang blev produceret på vestegnen.. Ligeledes er det morderligt svært at tage dem seriøst når man den ene gang efter den anden kolapser på banen i et resultatmæssigt sammenbrud og stadig...stadig påstår at "Vi er på toppen...nu er tiden vores"...for derefter at gå ned igen næste weekend.....

    Faktisk har jeg mere ondt af dem, fryder mig..Javel!...men jo..jeg har ondt af dem, specielt fordi de aldrig...aldrig har opdaget hvor stor en sammemlægning der lå til grund for klubben BIF.. Brøndbyernes..(læg mærke til endelsen.."-ernes"..) IF og at de samtidigt stadig håner FCK for at være et produkt af en sammensmeltning af flere klubber..
    Det finder jeg yderst sært.

    Så...et skuldertræk er hvad der er tilovers...ikke et had...men et skuldertræk!
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  25. De følgende 2 brugere er enige:
    MaQ, MZ

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jeg synes Brøndby er lort, men jeg hader BØF om BIF!

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •